Arme zieltjes inderdaad.quote:Op zaterdag 27 december 2014 00:42 schreef bondage het volgende:
[..]
Ah ja, sommige hebben wat moeite met mijn naam. Arme zieltjes
is het de drank ?quote:
Ah, gaat onze grote king verhaaltjes vertellen.quote:Op zaterdag 27 december 2014 00:42 schreef chufi het volgende:
[..]
Beetje de vaart er in, dan krijgen we eeen nieuw record... King verteld daar alles over
King is een beetje afgeleid, want hij zag Eska ergens anders posten.quote:Op zaterdag 27 december 2014 00:42 schreef chufi het volgende:
Beetje de vaart er in, dan krijgen we eeen nieuw record... King verteld daar alles over
Gelukkig maarquote:Op zaterdag 27 december 2014 00:43 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Arme zieltjes inderdaad.
Ik vind je naam prima.
Verliefd.quote:Op zaterdag 27 december 2014 00:43 schreef Kingstown het volgende:
[..]
King is een beetje afgeleid, want hij zag Eska ergens anders posten.
en hoeveel zit er in jequote:
Dan roep je dr maar hier heenquote:Op zaterdag 27 december 2014 00:43 schreef Kingstown het volgende:
[..]
King is een beetje afgeleid, want hij zag Eska ergens anders posten.
Ja maar golfer kwam al eerder vanaovond met de Amerikaanse dienst die mee zou lezen ..quote:Op zaterdag 27 december 2014 00:45 schreef bondage het volgende:
[..]
Zou kunnen. Ik doelde op de royale politiedienst
Arme jij.quote:Op zaterdag 27 december 2014 00:46 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Al jaren en jaren en jaren en jaren, maar het is niet wederzijds.
NSA ja. Illoeminatie zeg ik je.quote:Op zaterdag 27 december 2014 00:47 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja maar golfer kwam al eerder vanaovond met de Amerikaanse dienst die mee zou lezen ..
Is niet zielig hoor, wordt het een grote jongen vanquote:
Zo kan je het ook bekijken.quote:Op zaterdag 27 december 2014 00:47 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Nee joh....niets romantischer als een onbereikbare liefde.
Luister lekker top2000 met esquote:Op zaterdag 27 december 2014 00:47 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Nee joh....niets romantischer als een onbereikbare liefde.
Was hij toch al.quote:Op zaterdag 27 december 2014 00:48 schreef just me het volgende:
[..]
Is niet zielig hoor, wordt het een grote jongen van
was is groot ? Hij kan er alleen maar van leren en volwassen wordenquote:
Zo is datquote:Op zaterdag 27 december 2014 00:48 schreef just me het volgende:
[..]
Is niet zielig hoor, wordt het een grote jongen van
Dat laatste wel ja.quote:Op zaterdag 27 december 2014 00:49 schreef just me het volgende:
[..]
was is groot ? Hij kan er alleen maar van leren en volwassen worden
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |