alzheimer slaat toequote:
Mooi geweest die KLPDquote:Op zaterdag 27 december 2014 00:33 schreef bondage het volgende:
[..]
Jup, en dan worden er wat trollkloons uit de kast gehaald omdat men niet de ballen heeft om met het originele account te posten... Maar rust is volgens mij wedergekeerd. De kloons hebben inmiddels ban en sinds dien is het redelijk rustig.
Ik heb er alle vertrouwen inquote:
Op zich wel een mooi complex daar..quote:Op zaterdag 27 december 2014 00:34 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Volgens het samenvattingentopic wel ja en dat is altijd erg accuraat.
kan ook korzakov zijn...quote:
Daar weet ik niets vanquote:Op zaterdag 27 december 2014 00:33 schreef bondage het volgende:
[..]
Jup, en dan worden er wat trollkloons uit de kast gehaald omdat men niet de ballen heeft om met het originele account te posten... Maar rust is volgens mij wedergekeerd. De kloons hebben inmiddels ban en sinds dien is het redelijk rustig.
Beter dan elk Nederlands ouderencentrumquote:Op zaterdag 27 december 2014 00:37 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Is echt heel mooi ja. Omgeving is ook prachtig.
ik heb mijn deuren dicht!quote:
ik heb geen ideequote:
quote:Op zaterdag 27 december 2014 00:38 schreef just me het volgende:
[..]
ik heb mijn deuren dicht!
Verstandig
[..]
ik heb geen idee
Moi
Paar deuren verder woont een Russische Armeniër en die heeft garagebedrijf om de hoek.quote:
tis weer sjoef timequote:
Ah ja, sommige hebben wat moeite met mijn naam. Arme zieltjesquote:Op zaterdag 27 december 2014 00:34 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Gelukkig maar dan, dat de rust weer terug is.
Nare mensen zijn er soms.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |