Af en toe kijk ik er nog wel eens , maar niet zo vaak dus en hou ik het meestal bij kijkenquote:Op zaterdag 27 december 2014 01:17 schreef Koen66 het volgende:
[..]
dan al een erg lange vakantieperiode
Niets mis met baggeren.quote:Op zaterdag 27 december 2014 01:18 schreef chufi het volgende:
Als we nog ff door baggeren /SCen halen we misschien nog een 2e op rij...
Dat doe je sowieso wel heb ik gemerkt.quote:Op zaterdag 27 december 2014 01:18 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Blijf kletsen dan, dan reageer ik wel.
Vaak wel.quote:Op zaterdag 27 december 2014 01:19 schreef bondage het volgende:
[..]
Dat doe je sowieso wel heb ik gemerkt.
Je hebt een puntquote:Op zaterdag 27 december 2014 01:20 schreef ChocoFan het volgende:
Het is toch niet alleen baggeren wat we doen, er wordt informatie uitgewisseld en grapjes.
Het is toch fokking gezellig, waarom heet dat dan baggeren.
Goed voor je postcount.quote:Op zaterdag 27 december 2014 01:20 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Vaak wel.![]()
Maar ik leer nog steeds, alleen kan ik me soms niet inhouden.
je ziet het hoe lang geleden de records waren.quote:Op zaterdag 27 december 2014 01:19 schreef chufi het volgende:
[..]
Af en toe kijk ik er nog wel eens , maar niet zo vaak dus en hou ik het meestal bij kijken
Kijk maar eens in je eigen stats-site. Van de zomer had ik een grafiekje gepost met het verloop van het aantal posts tot dan toe en in een bepaalde maand ging die grafiek opeens in een steile lijn omhoog. Ik dacht "vreemd" maar kwam er al gauw achter dat dat de maand was dat Choco in de sc ging posten.quote:Op zaterdag 27 december 2014 01:17 schreef bondage het volgende:
[..]
Het werd ineens een stuk drukker toen zij en tonele kwam ja.
KSC is ook nogal gevoelig voor een paar veelposters en die laten het juist massaal afwetenquote:Op zaterdag 27 december 2014 01:20 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Kijk maar eens in je eigen stats-site. Van de zomer had ik een grafiekje gepost met het verloop van het aantal post tot dan toe en in een bepaalde maand ging die grafiek opeens in een steile lijn omhoog. Ik dacht "vreemd" maar kwam er al gauw achter dat dat de maand was dat Choco in de sc ging posten.
Toeval bestaat niet, dit bewijst dat maar weer eensquote:Op zaterdag 27 december 2014 01:20 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Kijk maar eens in je eigen stats-site. Van de zomer had ik een grafiekje gepost met het verloop van het aantal post tot dan toe en in een bepaalde maand ging die grafiek opeens in een steile lijn omhoog. Ik dacht "vreemd" maar kwam er al gauw achter dat dat de maand was dat Choco in de sc ging posten.
Ik geef bijna iedereen aandacht en dan gaat het hard.quote:Op zaterdag 27 december 2014 01:20 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Kijk maar eens in je eigen stats-site. Van de zomer had ik een grafiekje gepost met het verloop van het aantal posts tot dan toe en in een bepaalde maand ging die grafiek opeens in een steile lijn omhoog. Ik dacht "vreemd" maar kwam er al gauw achter dat dat de maand was dat Choco in de sc ging posten.
Och, vergeleken met ene Tong80quote:Op zaterdag 27 december 2014 01:21 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Daar doe ik het niet voor, de eerste maanden schaamde ik me rot.
Ze worden allemaal ouder en wie weet komen ze hier buurten ..quote:Op zaterdag 27 december 2014 01:20 schreef Koen66 het volgende:
[..]
je ziet het hoe lang geleden de records waren.
Sinds 2011 is het langzaam naar beneden gegaan
Nu heeft de dag top-poster soms minder dan 20 posts
en deze...quote:Op zaterdag 27 december 2014 01:18 schreef Eska het volgende:
[..]
Dat vind ik ook een fijn liedje, ja.
Slaap lekker Fann.quote:
Vaak ontstaan er van die groepjes die met elkaar aan het 'chatten' zijn en dan krijg je van die gesprekken die door elkaar gaan lopen als spaghetti.quote:Op zaterdag 27 december 2014 01:22 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ik geef bijna iedereen aandacht en dan gaat het hard.
trustequote:
Trustenquote:
Het is niet alleen dat hun eigen (van de veelposters) posts wegvallen maar ook de reacties daarop vallen weg. Dan kan het hard gaan.quote:Op zaterdag 27 december 2014 01:21 schreef Koen66 het volgende:
[..]
KSC is ook nogal gevoelig voor een paar veelposters en die laten het juist massaal afweten
en die dan voor "buitenstaanders" niet te begrijpen zijn vandaar dat SCs vaak als kliekjes gezien wordenquote:Op zaterdag 27 december 2014 01:23 schreef bondage het volgende:
[..]
Vaak ontstaan er van die groepjes die met elkaar aan het 'chatten' zijn en dan krijg je van die gesprekken die door elkaar gaan lopen als spaghetti.
Gelukkig staan er mensen boven mij en ik heb me redelijk ingehouden de afgelopen 2 maanden.quote:
Vind het hier nog wel meevallen eigenlijk. Ken hier ook maar weinigquote:Op zaterdag 27 december 2014 01:24 schreef Koen66 het volgende:
[..]
en die dan voor "buitenstaanders" niet te begrijpen zijn vandaar dat SCs vaak als kliekjes gezien worden
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |