Ach ik vergeet altijd de jaartallen , Maar als jij het zegt zal het wel kloppenquote:Op zaterdag 27 december 2014 01:29 schreef Koen66 het volgende:
[..]
volgens mij heb ik jou in 2012 op het strand gemeet
Bij de opties staat een item waar je kunt aangeven dat je op mobiel ook de desktoplayout wil.quote:Op zaterdag 27 december 2014 01:32 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Kan je dat veranderen dan? Hoe?
op iPad zal het wel meevallen, op foon vind ik het teveel gepriegelquote:Op zaterdag 27 december 2014 01:35 schreef bondage het volgende:
[..]
Bij de opties staat een item waar je kunt aangeven dat je op mobiel ook de desktoplayout wil.
Ivm de ddos aanvallen volgens mij. De IP range is echter nog hetzelfde, de ddossers kennen die. Dat moet nog aangepast worden heb ik begrepen.quote:Op zaterdag 27 december 2014 01:32 schreef chufi het volgende:
[..]
Dat nog niet is langsgekomen... Maar iemand een reden waaron ze overgestapt zijn naar Cloudfare.. ?
Nee, eeuwige midbie.quote:Op zaterdag 27 december 2014 01:33 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Als je hier meer dan 10 jaar zit ben je toch ook een oldbie?
Dat andere account zit hier meer dan tien jaar, deze nog nietquote:Op zaterdag 27 december 2014 01:33 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Als je hier meer dan 10 jaar zit ben je toch ook een oldbie?
Kun je daar nu achter komen, wie dat hebben gedaan. Die ddos aanvallen.quote:Op zaterdag 27 december 2014 01:35 schreef bondage het volgende:
[..]
Ivm de ddos aanvallen volgens mij. De IP range is echter nog hetzelfde, de ddossers kennen die. Dat moet nog aangepast worden heb ik begrepen.
Oh ja, dat heb ik wel eens zien staan. Stom dat ik het niet eerder uitgeprobeerd heb.quote:Op zaterdag 27 december 2014 01:35 schreef bondage het volgende:
[..]
Bij de opties staat een item waar je kunt aangeven dat je op mobiel ook de desktoplayout wil.
Ja en toenheb ik nog een uurtje top2000 geluisterd en ben gaan slapen .. Maar het is elk weeken d wel raakquote:Op zaterdag 27 december 2014 01:33 schreef Koen66 het volgende:
[..]
nou... ik heb die melding al irritant vaak gezien
afgelopen nacht ook weer
Ze verschijnen hier soms ook random, heeft volgens mij met de autoupdates te maken, er wordt niet goed bijgehouden dat het bericht al gelezen is.quote:Op zaterdag 27 december 2014 01:33 schreef Eska het volgende:
Die quote-alerts komen bij mij soms wel en soms niet door trouwens.
En ook regelmatig pas heel veel later. Dan raak ik pas goed in de war.![]()
(zal wel aan m'n bejaarde netbookje liggen)
Aha, en welke is dat dan?quote:Op zaterdag 27 december 2014 01:36 schreef bondage het volgende:
[..]
Dat andere account zit hier meer dan tien jaar, deze nog niet
Ken je Neusaap ook nog en Lamon?quote:Op zaterdag 27 december 2014 01:32 schreef golfer het volgende:
[..]
Jij bent echt overal van op de hoogte en de hoofdredacteur van de Privé ?
Op een telefoon werkt het niet relax inderdaad.quote:Op zaterdag 27 december 2014 01:35 schreef Koen66 het volgende:
[..]
op iPad zal het wel meevallen, op foon vind ik het teveel gepriegel
Jazeker.quote:
Dat zag ik laatst toevallig ook, ja.quote:
Gaat vaak via botnets en gehackte computers. Tenzij het steeds dezelfde IP's zijn niet helaas en kun je er bijzonder weinig tegen doen.quote:Op zaterdag 27 december 2014 01:36 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Kun je daar nu achter komen, wie dat hebben gedaan. Die ddos aanvallen.
Ik lurk vanaf 1999 en ben pas (..) sinds 2000 geregistreerd.quote:
Das mooi kut dan.quote:Op zaterdag 27 december 2014 01:39 schreef bondage het volgende:
[..]
Gaat vaak via botnets en gehackte computers. Tenzij het steeds dezelfde IP's zijn niet helaas en kun je er bijzonder weinig tegen doen.
Werkt prima op tablets.quote:Op zaterdag 27 december 2014 01:36 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Oh ja, dat heb ik wel eens zien staan. Stom dat ik het niet eerder uitgeprobeerd heb.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |