Vind ik heerlijk, is dan een uitdaging voor mij om toch met iedereen nog een gesprek te hebben, gaat vaak goed, alleen gaat het dan hard en dat vinden mensen niet altijd fijn. Mensen.quote:Op zaterdag 27 december 2014 01:23 schreef bondage het volgende:
[..]
Vaak ontstaan er van die groepjes die met elkaar aan het 'chatten' zijn en dan krijg je van die gesprekken die door elkaar gaan lopen als spaghetti.
Uiteraard. Ik kan het zo checken, dat weet jequote:Op zaterdag 27 december 2014 01:24 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Gelukkig staan er mensen boven mij en ik heb me redelijk ingehouden de afgelopen 2 maanden.
En ik was wat vaker afwezig.
Van mij mag je.quote:Op zaterdag 27 december 2014 01:25 schreef bondage het volgende:
[..]
Uiteraard. Ik kan het zo checken, dat weet je
Gebeurt hier ook hoor... Ja nu is het topic High ... Ja geen 115 min .. Maar wie wil dat dan kun je niets meer volgen... In RLS had je dat soms ... En dan miste je echt gewoon eigenlijk alles ...quote:Op zaterdag 27 december 2014 01:21 schreef Koen66 het volgende:
[..]
KSC is ook nogal gevoelig voor een paar veelposters en die laten het juist massaal afweten
quote:Op zaterdag 27 december 2014 01:23 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Het is niet alleen dat hun eigen (van de veelposters) posts wegvallen maar ook de reacties daarop vallen weg. Dan kan het hard gaan.
Wat bedoel je?quote:Op zaterdag 27 december 2014 01:25 schreef sig000 het volgende:
Conflict "ik ben jarig" en Vosss "met dubbel ss".
Gelukkig hoef je niet te refreshen, gebeurd gelukkig allemaal automatisch op basis van AJAX. Was vroeger wel anders, toen versleet je F5 knop nog een beetje.quote:Op zaterdag 27 december 2014 01:24 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Vind ik heerlijk, is dan een uitdaging voor mij om toch met iedereen nog een gesprek te hebben, gaat vaak goed, alleen gaat het dan hard en dat vinden mensen niet altijd fijn. Mensen.
Die titel zegt me zo gauw niets. Ga ik op een ander moment eens beluisteren (nu top-2000 aan staanquote:
Vandaag ? Voxxs was toch gisteren ?quote:Op zaterdag 27 december 2014 01:25 schreef sig000 het volgende:
Conflict "ik ben jarig" en Vosss "met dubbel ss".
Klopt, ik ben erg tevreden met de automatische refresh.quote:Op zaterdag 27 december 2014 01:27 schreef bondage het volgende:
[..]
Gelukkig hoef je niet te refreshen, gebeurd gelukkig allemaal automatisch op basis van AJAX. Was vroeger wel anders, toen versleet je F5 knop nog een beetje.
Er zijn veel meer slowchats gekelderd. Er wordt over het gehele forum minder gepost dan voorgaande jaren.quote:Op zaterdag 27 december 2014 01:27 schreef Koen66 het volgende:
[..]
je ziet hoe het gekelderd is sinds 2011
die uit de lucht pagina verdwijnt vaak ook weer zonder F5quote:Op zaterdag 27 december 2014 01:28 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Klopt, ik ben erg tevreden met de automatische refresh.![]()
Tot fok weer uit de lucht gaat en dan is F5 weer handig.
klopt, daar is dan ook weer een topic overquote:Op zaterdag 27 december 2014 01:28 schreef bondage het volgende:
[..]
Er zijn veel meer slowchats gekelderd. Er wordt over het gehele forum minder gepost dan voorgaande jaren.
Ah toen ben ik er mee gestopt dat is het ..quote:Op zaterdag 27 december 2014 01:27 schreef Koen66 het volgende:
[..]
je ziet hoe het gekelderd is sinds 2011
En de quotemeldingen niet te vergetenquote:Op zaterdag 27 december 2014 01:28 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Klopt, ik ben erg tevreden met de automatische refresh.![]()
Tot fok weer uit de lucht gaat en dan is F5 weer handig.
Eeeh, ja, geloof ik.quote:Op zaterdag 27 december 2014 01:28 schreef Koen66 het volgende:
[..]
die uit de lucht pagina verdwijnt vaak ook weer zonder F5
Als ik op mijn Ipad zit dan moet ik wel steeds handmatig refreshen. Best wel irritant.quote:Op zaterdag 27 december 2014 01:27 schreef bondage het volgende:
[..]
Gelukkig hoef je niet te refreshen, gebeurd gelukkig allemaal automatisch op basis van AJAX. Was vroeger wel anders, toen versleet je F5 knop nog een beetje.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |