Valt wel mee toch? Beetje harder trappenquote:Op zaterdag 27 december 2014 01:42 schreef Braindead2000 het volgende:
Godallemachtig, ik neem nog maar een Bullit anders hou ik dit tempo ook niet bij.
Best wel blij dat ik me kan reden op mijn pc, veel verder gaat het niet. Ja, dos vroeger, en lotus en DBase.quote:Op zaterdag 27 december 2014 01:43 schreef bondage het volgende:
[..]
Zou moeten werken, daar is Cloudflare voor bedoeld. Maar ja, IP ranges wisselen is een lastig karwei.
Je moet er wel voor zorgen dat de IP adressen geheim blijven. En wat betreft beveiliging zit FOK best goed in elkaar. En ik kan het wetenquote:Op zaterdag 27 december 2014 01:44 schreef Koen66 het volgende:
[..]
mja voor het zelfde geld is er binnen Fok ergens een 'lek'
zelfs ik niet hierquote:Op zaterdag 27 december 2014 01:45 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Ik ben iig hier niet meer de senior, neem ik aan.
Volgens mij niet.quote:Op zaterdag 27 december 2014 01:45 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Ik ben iig hier niet meer de senior, neem ik aan.
Chocoquote:
Een achter de schermen man.quote:Op zaterdag 27 december 2014 01:45 schreef bondage het volgende:
[..]
Je moet er wel voor zorgen dat de IP adressen geheim blijven. En wat betreft beveiliging zit FOK best goed in elkaar. En ik kan het weten
DOSquote:Op zaterdag 27 december 2014 01:44 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Best wel blij dat ik me kan reden op mijn pc, veel verder gaat het niet. Ja, dos vroeger, en lotus en DBase.![]()
Niemand in UTO-SCquote:
Die was er al een keer.quote:Op zaterdag 27 december 2014 01:44 schreef Koen66 het volgende:
[..]
mja voor het zelfde geld is er binnen Fok ergens een 'lek'
Ja tuurlijk I know.. Maar je huurt een ontent-provider" in en die moet toch zorgen voor de acterliggengede beveiliging .. DDOS zou bij hun afgestopt moeten worden ..quote:
quote:Op zaterdag 27 december 2014 01:47 schreef bondage het volgende:
[..]
Dev geweest. Heb de zoekfunctie gefixt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |