quote:Op zaterdag 27 december 2014 01:38 schreef Eska het volgende:
[..]
Dat zag ik laatst toevallig ook, ja.Ik kom eigenlijk nooit meer op de FP, maar toen ik laatst wel heel erg lang die Cloudflare-dinges kreeg, ging ik toch maar even kijken of ik nog wel de FP op kon. Toen zag ik idd zo'n dingetjes staan.
Ja, daar zal idd ook wel een link mee zijn. Zodra ik dan iets aanklik verschijnen er ineens allerlei mosterd-na-de-maaltijd-alerts.quote:Op zaterdag 27 december 2014 01:37 schreef bondage het volgende:
[..]
Ze verschijnen hier soms ook random, heeft volgens mij met de autoupdates te maken, er wordt niet goed bijgehouden dat het bericht al gelezen is.
De meesten uit die tijd zijn IRL best tof, behalve als ze mod, FA, of Adminrechten krijgen.quote:
Jup. Zodra er een nieuwe IP range beschikbaar is en deze geheim blijft lopen ze tegen Cloudflare aan en vangt deze de aanval op.quote:
Dat is lullig.quote:Op zaterdag 27 december 2014 01:41 schreef sig000 het volgende:
Lamon is beetje weggepest, ging naar een meeting en daar was niemand.
Fok heeft 2 ip-addressen bij Cloudfare ...quote:Op zaterdag 27 december 2014 01:35 schreef bondage het volgende:
[..]
Ivm de ddos aanvallen volgens mij. De IP range is echter nog hetzelfde, de ddossers kennen die. Dat moet nog aangepast worden heb ik begrepen.
Idd, datquote:Op zaterdag 27 december 2014 01:40 schreef Eska het volgende:
[..]
Ja, daar zal idd ook wel een link mee zijn. Zodra ik dan iets aanklik verschijnen er ineens allerlei mosterd-na-de-maaltijd-alerts.
Hopen dat dat blijft werken dan.quote:Op zaterdag 27 december 2014 01:41 schreef bondage het volgende:
[..]
Jup. Zodra er een nieuwe IP range beschikbaar is en deze geheim blijft lopen ze tegen Cloudflare aan en vangt deze de aanval op.
Twee nameservers?quote:Op zaterdag 27 december 2014 01:41 schreef chufi het volgende:
[..]
Fok heeft 2 ip-addressen bij Cloudfare ...
Geen idee, waar die grens precies ligt.quote:Op zaterdag 27 december 2014 01:37 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Wat ben ik dan, een newbie, met 5 jaar?
Ouwe lul.quote:Op zaterdag 27 december 2014 01:42 schreef Braindead2000 het volgende:
Godallemachtig, ik neem nog maar een Bullit anders hou ik dit tempo ook niet bij.
Midbie. Best wel grappig al die bie'squote:Op zaterdag 27 december 2014 01:42 schreef Eska het volgende:
[..]
Geen idee, waar die grens precies ligt.
Weet alleen dat ik een midbie ben, en alltjd zal blijven.
Zou moeten werken, daar is Cloudflare voor bedoeld. Maar ja, IP ranges wisselen is een lastig karwei.quote:Op zaterdag 27 december 2014 01:41 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Hopen dat dat blijft werken dan.
Bakkie koffiequote:Op zaterdag 27 december 2014 01:42 schreef Braindead2000 het volgende:
Godallemachtig, ik neem nog maar een Bullit anders hou ik dit tempo ook niet bij.
http://www.nu.nl/games/39(...)station-network.htmlquote:Op zaterdag 27 december 2014 01:41 schreef chufi het volgende:
[..]
Alles is te hacken.quote:Op zaterdag 27 december 2014 01:41 schreef chufi het volgende:
[..]
mja voor het zelfde geld is er binnen Fok ergens een 'lek'quote:Op zaterdag 27 december 2014 01:41 schreef bondage het volgende:
[..]
Jup. Zodra er een nieuwe IP range beschikbaar is en deze geheim blijft lopen ze tegen Cloudflare aan en vangt deze de aanval op.
Valt wel mee toch? Beetje harder trappenquote:Op zaterdag 27 december 2014 01:42 schreef Braindead2000 het volgende:
Best wel blij dat ik me kan reden op mijn pc, veel verder gaat het niet. Ja, dos vroeger, en lotus en DBase.quote:Op zaterdag 27 december 2014 01:43 schreef bondage het volgende:
[..]
Zou moeten werken, daar is Cloudflare voor bedoeld. Maar ja, IP ranges wisselen is een lastig karwei.
Je moet er wel voor zorgen dat de IP adressen geheim blijven. En wat betreft beveiliging zit FOK best goed in elkaar. En ik kan het wetenquote:Op zaterdag 27 december 2014 01:44 schreef Koen66 het volgende:
[..]
mja voor het zelfde geld is er binnen Fok ergens een 'lek'
zelfs ik niet hierquote:Op zaterdag 27 december 2014 01:45 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Ik ben iig hier niet meer de senior, neem ik aan.
Volgens mij niet.quote:Op zaterdag 27 december 2014 01:45 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Ik ben iig hier niet meer de senior, neem ik aan.
Chocoquote:
Een achter de schermen man.quote:Op zaterdag 27 december 2014 01:45 schreef bondage het volgende:
[..]
Je moet er wel voor zorgen dat de IP adressen geheim blijven. En wat betreft beveiliging zit FOK best goed in elkaar. En ik kan het weten
DOSquote:Op zaterdag 27 december 2014 01:44 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Best wel blij dat ik me kan reden op mijn pc, veel verder gaat het niet. Ja, dos vroeger, en lotus en DBase.![]()
Niemand in UTO-SCquote:
Die was er al een keer.quote:Op zaterdag 27 december 2014 01:44 schreef Koen66 het volgende:
[..]
mja voor het zelfde geld is er binnen Fok ergens een 'lek'
Ja tuurlijk I know.. Maar je huurt een ontent-provider" in en die moet toch zorgen voor de acterliggengede beveiliging .. DDOS zou bij hun afgestopt moeten worden ..quote:
quote:Op zaterdag 27 december 2014 01:47 schreef bondage het volgende:
[..]
Dev geweest. Heb de zoekfunctie gefixt
ik klikte op MYAT op Choco en d8 naar de UTO SC te gaanquote:
Cool.quote:Op zaterdag 27 december 2014 01:47 schreef bondage het volgende:
[..]
Jammer. Maar hey, kinderen zijn toch ook leuk?quote:Op zaterdag 27 december 2014 01:46 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ja, datte.En toen kreeg ik kinderen en had geen tijd meer voor computers.
Die sindsdien niet meer geupdate is?quote:Op zaterdag 27 december 2014 01:47 schreef bondage het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 27 december 2014 01:47 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ik had niet zo'n zin om daar te posten, zag hier bekenden en de rest volgt geloof ik.
iedere SC heeft wel eens een relletjequote:Op zaterdag 27 december 2014 01:47 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ik had niet zo'n zin om daar te posten, zag hier bekenden en de rest volgt geloof ik.
Dat is dat ding waardoor ik mijn vorige gebruikersnaam ben kwijtgeraakt, ging helemaal fout toen, en heb maar een nieuwe gemaakt. Daarna niet meer over nagedacht dus 5 jaar later vergeten hoe die heette, ook al kan ik er naar raden.quote:Op zaterdag 27 december 2014 01:47 schreef bondage het volgende:
[..]
Klopt. Alle wachtwoorden zijn toen ook gereset.
Jup. Beetje verouderd.quote:Op zaterdag 27 december 2014 01:48 schreef sig000 het volgende:
[..]
Die sindsdien niet meer geupdate is?
Yep, was ik paar klonen kwijt.quote:Op zaterdag 27 december 2014 01:47 schreef bondage het volgende:
[..]
Klopt. Alle wachtwoorden zijn toen ook gereset.
Hier? Dus SSherlock gemold...quote:Op zaterdag 27 december 2014 01:47 schreef bondage het volgende:
[..]
Absoluut, ik loop nu alleen een beetje achter.quote:Op zaterdag 27 december 2014 01:48 schreef bondage het volgende:
[..]
Jammer. Maar hey, kinderen zijn toch ook leuk?
Yvonne zou hem zo kunnen resetten als je het zou wetenquote:Op zaterdag 27 december 2014 01:48 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Dat is dat ding waardoor ik mijn vorige gebruikersnaam ben kwijtgeraakt, ging helemaal fout toen, en heb maar een nieuwe gemaakt. Daarna niet meer over nagedacht dus 5 jaar later vergeten hoe die heette, ook al kan ik er naar raden.
Ah die.quote:Op zaterdag 27 december 2014 01:48 schreef bondage het volgende:
[..]
Wel met mijn andere account. The_Terminator dus
Uhuh.quote:Op zaterdag 27 december 2014 01:48 schreef Koen66 het volgende:
[..]
iedere SC heeft wel eens een relletje
De mijne is 34 maar die van jouw kunnen toch tegen de 40 zijn ...quote:Op zaterdag 27 december 2014 01:47 schreef golfer het volgende:
OMG
De kinderen van ons nemen het hier over?
Je kunt je tijd maar aan één ding tegelijk spenderen natuurlijk.quote:Op zaterdag 27 december 2014 01:49 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Absoluut, ik loop nu alleen een beetje achter.
als ik aan 1 ding de pest heb is het kliekjes binnen een SCquote:Op zaterdag 27 december 2014 01:51 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ik hoop het niet. Moet 1 grote club zijn. Maar dat schijnt niet te kunnen.
Ik zou het echt niet meer weten, dan moet ik er een paar doorgeven en dan weet ik het nog niet zeker. Te lang geleden en volgens mij bijna niet mee gepost. Denk ik dan.quote:Op zaterdag 27 december 2014 01:49 schreef bondage het volgende:
[..]
Yvonne zou hem zo kunnen resetten als je het zou weten
Zum kotzen inderdaad.quote:Op zaterdag 27 december 2014 01:52 schreef Koen66 het volgende:
[..]
als ik aan 1 ding de pest heb is het kliekjes binnen een SC
Je weet t niet. Alles is mogelijkquote:Op zaterdag 27 december 2014 01:51 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ik hoop het niet. Moet 1 grote club zijn. Maar dat schijnt niet te kunnen.
Och, als je er niet zoveel mee hebt gepost... Jammer van account maar geen rampquote:Op zaterdag 27 december 2014 01:52 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ik zou het echt niet meer weten, dan moet ik er een paar doorgeven en dan weet ik het nog niet zeker. Te lang geleden en volgens mij bijna niet mee gepost. Denk ik dan.Ik weet het niet meer.
Niemand wil bij mij horen.quote:Op zaterdag 27 december 2014 01:52 schreef Koen66 het volgende:
[..]
2, zit niet veel verschil qua leeftijd tussen mijn kinderen.quote:Op zaterdag 27 december 2014 01:51 schreef bondage het volgende:
[..]
Je kunt je tijd maar aan één ding tegelijk spenderen natuurlijk.
Techniek staat voor niets tegenwoordig.quote:Op zaterdag 27 december 2014 01:52 schreef Eska het volgende:
[..]
Ja, maar dat bleek uiteindelijk aan iets anders te liggen. Geloof ik. Weet niet meer precies.
Ik ook.quote:Op zaterdag 27 december 2014 01:52 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Hoe herken je die?quote:
quote:Op zaterdag 27 december 2014 01:54 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Jij kan met al je kloontjes een eigen kliekje vormen.
Misschien in deze SC.quote:Op zaterdag 27 december 2014 01:52 schreef Kijkertje het volgende:
[..]
Je weet t niet. Alles is mogelijk
Juist ik vind het zeker geen ramp. Is het verleden ook. En dat is voorbij.quote:Op zaterdag 27 december 2014 01:53 schreef bondage het volgende:
[..]
Och, als je er niet zoveel mee hebt gepost... Jammer van account maar geen ramp
Ik ook niet hoor, ik zou niet weten waaromquote:Op zaterdag 27 december 2014 01:54 schreef Koen66 het volgende:
ik voel me een beetje sneu dat ik geen enkele kloon heb
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |