Doe eens een screenshot dan? Want ik zie volgens mij gewoon alle wegen?quote:Op zondag 28 december 2014 16:36 schreef mosselmossel het volgende:
Ik zit trouwens in Garmin Connect naar die kaartjes te kijken. Dan is mijn eigen route rood aangegeven, maar andere wegen niet of groen. Zijn dat heatmaps ofzo?
En wat dan dat groene is dus.quote:Op zondag 28 december 2014 16:55 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Doe eens een screenshot dan? Want ik zie volgens mij gewoon alle wegen?
In before Yurquote:Op zondag 28 december 2014 15:43 schreef Mr.B. het volgende:
[..]
Ha, op die manier. Wel leuk zo'n competitie. Wij hebben dat hier ook met de Haagse (en een Delftse) verenigingen: een cross- en een wegcompetitie.
Op zich was die cross vandaag misschien nog wel leuk geweest, maar ik had van iemand gehoord dat dit parcours zonder (cross)spikes niet goed te doen is. En die heb ik nog niet, dus dat zou wat al te veel glibberen worden.
Maar straks komt YUR natuurlijk vertellen dat het allemaal reuze meeviel en dat hij lekker gelopen heeft
Ik zou t ook doen, anders krijg je spijtquote:Op zondag 28 december 2014 15:53 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Ik zou 'm echt lopen. Maar ja ik ben ook een halve autist
Hoeveel kilometers je in een heel jaar denkt te gaan lopenquote:Op zondag 28 december 2014 17:55 schreef Mr.B. het volgende:
Misschien een domme vraag, maar wat is die challenge eigenlijk?
Oh ik zie het nu ook in de OP. Met percentage van je verwachte jaarafstand en voortgang. Kan vast motiverend werken, maar voor mezelf zie ik de meerwaarde niet zo. Het aantal km's is voor mij een middel, geen doelquote:Op zondag 28 december 2014 17:57 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
Hoeveel kilometers je in een heel jaar denkt te gaan lopen
Ik heb gelopen terwijl ik rookte en terwijl ik niet rookte en niet roken maakt echt duidelijk verschil. Als je nu denkt dat het prima gaat zit je er dus naast. Je kunt beter en makkelijker lopen als je niet rookt.quote:Op zondag 28 december 2014 18:29 schreef zoz het volgende:
Misschien een gekke vraag, maar zijn er ook rokers hier waarbij het lopen prima gaat?
Marathons? Dat kan ik me toch wel moeilijk voorstellen, dat je zo hard en veel traint maar dan wel nog rookt. Ik ken iig niemandquote:Op zondag 28 december 2014 18:37 schreef Nanook24 het volgende:
[..]
Ik heb gelopen terwijl ik rookte en terwijl ik niet rookte en niet roken maakt echt duidelijk verschil. Als je nu denkt dat het prima gaat zit je er dus naast. Je kunt beter en makkelijker lopen als je niet rookt.
Hoewel er ook zat rokers zijn die marathons lopen volgens mij.
Niet iedereen traint zo hard en vaak als jij.quote:Op zondag 28 december 2014 18:42 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
Marathons? Dat kan ik me toch wel moeilijk voorstellen, dat je zo hard en veel traint maar dan wel nog rookt. Ik ken iig niemand
Nee oke maar een uur of 4 per week is toch minimaal wel nidig. Lijkt me gewoon zo zonde van de trainingsarbeid als je je conditie weer wegrookt.quote:Op zondag 28 december 2014 18:47 schreef TheWhiteCowboy het volgende:
[..]
Niet iedereen traint zo hard en vaak als jij.
Och, die zullen er heus wel zijn. Maar reken maar dat het voor hun ook makkelijker wordt als ze stoppen met roken.quote:Op zondag 28 december 2014 18:42 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
Marathons? Dat kan ik me toch wel moeilijk voorstellen, dat je zo hard en veel traint maar dan wel nog rookt. Ik ken iig niemand
JP?quote:Op zondag 28 december 2014 18:51 schreef hatsaflats het volgende:
Hoe heet ie ook alweer, die gast met due epische ekiden-foto die in het echt veel meer praat dan in dit topic? Hij wilde nog wel regelmatig roken en liep niet onverdienstelijk. Ik ben ook begonnen met lopen toen ik nog rookte, maar zou me nu niet meer kunnen voorstellen hoe die combi is.
Ja die! Hij was ook wel helemaal naar z'n grootjes na afloopquote:Op zondag 28 december 2014 18:53 schreef Guard het volgende:
[..]
JP?
Die had sinds de ekiden in 13 wel wat sigaretten gerookt ja...
Het viel allemaal reuze mee en ik heb lekker gelopenquote:Op zondag 28 december 2014 15:43 schreef Mr.B. het volgende:
[..]
Ha, op die manier. Wel leuk zo'n competitie. Wij hebben dat hier ook met de Haagse (en een Delftse) verenigingen: een cross- en een wegcompetitie.
Op zich was die cross vandaag misschien nog wel leuk geweest, maar ik had van iemand gehoord dat dit parcours zonder (cross)spikes niet goed te doen is. En die heb ik nog niet, dus dat zou wat al te veel glibberen worden.
Maar straks komt YUR natuurlijk vertellen dat het allemaal reuze meeviel en dat hij lekker gelopen heeft
Welquote:Op zondag 28 december 2014 17:06 schreef Guppyfriend het volgende:
In Putten heb je dat niet...
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 28 december 2014 19:22 schreef Jero_nimo het volgende:
Tarahumara op de foto bij de bosloop![]()
[ afbeelding ]
https://plus.google.com/p(...)ks2kM9Z1xZhfw&cfem=1
Oh je moet trails aanzettenquote:
Bonobo?quote:Op zondag 28 december 2014 18:51 schreef hatsaflats het volgende:
Hoe heet ie ook alweer, die gast met due epische ekiden-foto die in het echt veel meer praat dan in dit topic? Hij wilde nog wel regelmatig roken en liep niet onverdienstelijk. Ik ben ook begonnen met lopen toen ik nog rookte, maar zou me nu niet meer kunnen voorstellen hoe die combi is.
Tarahumara niet op zijn bek gegaan deze keer?quote:Op zondag 28 december 2014 19:22 schreef Jero_nimo het volgende:
[ afbeelding ]
Deze keer niet, vorige keer wel bij de bosloopcompetitie met sneeuw in de eerste bochtquote:Op zondag 28 december 2014 20:30 schreef Krattenkoning het volgende:
[..]
Tarahumara niet op zijn bek gegaan deze keer?Maaruh puik gelopen hoor Jero en Tara (en de rest ook natuurlijk)
Zeer respectabel totaalquote:Op zondag 28 december 2014 20:52 schreef YUR het volgende:
Ik heb besloten dat ik zojuist na 1915,69 kilometer mijn loopjaar 2014 heb afgesloten. Een mooi jaar met 3 marathons. Helaas dankzij een ingelaste galblaasverwijderingspauze niet de 2000 kilometer gehaald.
Op naar een spannend en uitdagend 2015!
Heel erg netjesquote:Op zondag 28 december 2014 20:52 schreef YUR het volgende:
Ik heb besloten dat ik zojuist na 1915,69 kilometer mijn loopjaar 2014 heb afgesloten. Een mooi jaar met 3 marathons. Helaas dankzij een ingelaste galblaasverwijderingspauze niet de 2000 kilometer gehaald.
Op naar je 1e en 2e ultra!quote:Op zondag 28 december 2014 20:52 schreef YUR het volgende:
Het gaat inderdaad ineens een heel stuk lekkerder, wat ook wel fijn is, is dat ik een loopmaatje gevonden heb waarbij ik echt de rust heb en krijg waardoor mn hoofd lekker leeg komt. En heel grappig, we lopen echt gelijk qua passen als we samen lopen. Bergop gaat zij beter, maar daarna loop ik snel weer in.quote:Op zondag 28 december 2014 12:35 schreef Murmeli het volgende:
[..]
Gaat goed!!!
Je bent flink kilometers aan het maken, leuk om te zien
Wij gaan vandaag toch maar niet lopen. Mijn balkon is al spekglad van de aangekoekte sneeuw/ijs, en ik heb geen zin om wat te breken. Ik vestig dan mijn hoop maar op woensdag. Maandag en dinsdag zijn te druk en zijn we niet thuis.
Oh en kerst(vakantie) is fijnnnnnnn. Bijna de hele tijd samen met![]()
Supergezellig!
/offtopic
Prachtig!quote:Op zondag 28 december 2014 12:43 schreef E.T. het volgende:
Het was zó mooi! Wel regelmatig stukjes wandelen bij gladde stukken, of stilstaan om foto's te maken, of om brede plassen heen te gaan door de sneeuw.... Maar móói
Ik krijg de foto's ff niet hier maar staan in endomondo
http://app.endomondo.com/workouts/451651368/2859146
Oliebollen smaken altijd goedquote:Op zondag 28 december 2014 12:59 schreef Quoi het volgende:
Mevrouwtje Q moet even wat erfenisjes van mijn oude werk afwerken. Helaas dus geen lopen, terwijl meneer vanmorgen voor dag en dauw op pad ging voor 21 km'sDinsdag kan ik weer! (op mijn verjaardag!) Ik ga gewoon lopen dan en iets lekkers meenemen voor na de training. Oliebollen smaken best lekker na een training toch?
quote:Op zondag 28 december 2014 17:50 schreef Jero_nimo het volgende:
Net op pad geweest voor nog een rondje, eens proberen hoe het is om met vermoeide benen te trainen. Kreeg ik als tip mee om wat vaker te gaan doen. Later ook met wat langere afstanden. Maar ging vandaag nog erg lekker in ieder geval, was het 2e rondje van 15km vandaag. Zo tikt het wel weer lekker aan en zit nu op precies 2100km. Was wel supermooi op de heide weer, vooral toen de zon onder ging!
[ afbeelding ]
https://www.endomondo.com/workouts/451842254/2368823
En die is te gek!quote:Op zondag 28 december 2014 19:22 schreef Jero_nimo het volgende:
[ afbeelding ]
Lekker bezig!quote:Op zondag 28 december 2014 23:12 schreef Ynske het volgende:
k zag net dat ik vandaag weer eens een bekertje heb gekregen bij Endomondo sinds 22 maart
Het parcours bestond uit in totaal één weg: vanaf het parkeerterrein vd uni richting bredaseweg. Ivm de sneeuw (en ijs!). Iets meer dan 3 km gelopen. Tja... Fun(mini)run.quote:Op zondag 28 december 2014 23:10 schreef Guard het volgende:
Zie wat foto's van de nightrun in Tilburg op FB verschijnen. Parcours aangepast door de winterse omstandigheden, zo te zien alleen op geveegde wegen gelopen (verstandig).
Ha ja ik dacht al de Warandelaan te herkennen op de foto's.quote:Op zondag 28 december 2014 23:29 schreef steffelonio het volgende:
[..]
Het parcours bestond uit in totaal één weg: vanaf het parkeerterrein vd uni richting bredaseweg. Ivm de sneeuw (en ijs!). Iets meer dan 3 km gelopen. Tja... Fun(mini)run.
Ik hád me ingeschreven.quote:Op zaterdag 27 december 2014 09:17 schreef YUR het volgende:
Zijn er hier nog mensen van plan de derde kerstdagloop in Arnhem te doen vandaag?
Die gaat niet door
[ afbeelding ]
Maar je loop!quote:Op maandag 29 december 2014 01:27 schreef wyccie het volgende:
Wat een lange lopers hier.
Ik ben 1.57, langzaam, niet-roker en loop niet zo prima.
Googlen op 'mijn marathon' of 'mijnmarathon' levert een hoop op, maar geen marathon in/rond mijnen. Heb je plannen?quote:Op maandag 29 december 2014 05:40 schreef rechtsedirecte het volgende:
Misschien is er hier ooit wel eens over gepost maar heb ik er overheen gelezen maar iemand wel eens gehoord van de mijnmarathons in Duitsland, ik kwam er twee tegen al googlende...ik had er nog nooit van gehoord en lijkt me toch wel iets aparts.
Ja het was op zich wel leuk. Alleen jammer vd korte afstand, 3 km, en dat het dus één weg op en neer was. Maar dat ging gewoon niet anders vanwege met name het ijs op de wegen.quote:Op zondag 28 december 2014 23:31 schreef Guard het volgende:
[..]
Ha ja ik dacht al de Warandelaan te herkennen op de foto's.
Verder wel vermaakt?
Wil jij niet meer zeggen dat je niet zo prima loopt? Dat is slecht voor mijn zelfvertrouwenquote:Op maandag 29 december 2014 01:27 schreef wyccie het volgende:
Wat een lange lopers hier.
Ik ben 1.57, langzaam, niet-roker en loop niet zo prima.
quote:Op maandag 29 december 2014 07:12 schreef Quoi het volgende:
[..]
Googlen op 'mijn marathon' of 'mijnmarathon' levert een hoop op, maar geen marathon in/rond mijnen. Heb je plannen?
@wyccie: Niet zo prima lopen, hoe werkt dat?
Ik denk dat je reddeloos verloren bent en gedoemd bent om vet en lui te worden, chips vretend op de bank in joggingpak.quote:Op maandag 29 december 2014 09:09 schreef Toekito het volgende:
ohja misschien eens serieus gaan trainen voor de 10 k van Rdamwie schopt mij
dat is mn neef schat.....ik ben die smallequote:Op maandag 29 december 2014 09:11 schreef Murmeli het volgende:
[..]
Ik denk dat je reddeloos verloren bent en gedoemd bent om veten lui te worden, chips vretend op de bank in joggingpak.
Je gaat hem achterna. Of je gaat rennen, maar dat zie ik niet gebeurenquote:Op maandag 29 december 2014 09:12 schreef Toekito het volgende:
[..]
dat is mn neef schat.....ik ben die smalle
Jij natuurlijk ook!!quote:Op maandag 29 december 2014 09:11 schreef streamnl het volgende:
Vanuit Eersel wil ik iedereen alvast heel veel loopplezier wensen voor 2015 en dat al jullie doelen gehaald mogen worden!!!
quote:Op maandag 29 december 2014 09:11 schreef streamnl het volgende:
Vanuit Eersel wil ik iedereen alvast heel veel loopplezier wensen voor 2015 en dat al jullie doelen gehaald mogen worden!!!
Sometimes you have to be cruel to be kindquote:Op maandag 29 december 2014 09:11 schreef Murmeli het volgende:
[..]
Ik denk dat je reddeloos verloren bent en gedoemd bent om vet en lui te worden, chips vretend op de bank in joggingpak.
quote:Op maandag 29 december 2014 09:11 schreef streamnl het volgende:
inderdaadquote:Op maandag 29 december 2014 09:09 schreef Toekito het volgende:
quote:Op maandag 29 december 2014 09:14 schreef Murmeli het volgende:
[..]
Je gaat hem achterna. Of je gaat rennen, maar dat zie ik niet gebeuren
Jij ook!quote:Op maandag 29 december 2014 09:11 schreef streamnl het volgende:
En Devv, op 2 januari ook een ultra. En o ja, op 3 januari ook. Weet je wat, als je elke dag een loopje van 115 km doet kom je er wel!quote:Op maandag 29 december 2014 10:43 schreef SEMTEX het volgende:
Devv, je challenge afstandIk zou maar alvast op 1 januari beginnen met een ultra
Je kan toch ook gewoon een normaal aantal kms invullen in plaats van die gestoorde kmvreters hierquote:Op maandag 29 december 2014 10:49 schreef Solique het volgende:
Durf challenge niet eens in te vullen.
Geen idee wat ik kan lopen aankomend jaar.
Nu rustig aan het opbouwen naar de 5k
Gewoon iedere dag trainen en elke dag 50 meter verder sprinten, dan kom je er wel...quote:Op maandag 29 december 2014 09:09 schreef Toekito het volgende:
In Noord-Holland is geen sneeuw. Gewoon een stukje reizen en dan gaan lopenquote:Op maandag 29 december 2014 11:20 schreef Maraca het volgende:
Waar kan ik een klacht indienen over de sneeuw? Verpest mijn training een beetje
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.F means you're fucked
Oeh, dat is geeneens een slecht ideequote:Op maandag 29 december 2014 11:22 schreef hatsaflats het volgende:
[..]
In Noord-Holland is geen sneeuw. Gewoon een stukje reizen en dan gaan lopen
Er schijnt hier een gedeelte op het forum te zijn met als naam: Klaagbaakquote:Op maandag 29 december 2014 11:20 schreef Maraca het volgende:
Waar kan ik een klacht indienen over de sneeuw? Verpest mijn training een beetje
Ik wandel straks naar een fietspad wat schoon is en ga daar wat heen-en-weren. Niet heel leuk, maar het is niet anders. Komt ook wel weer goedquote:Op maandag 29 december 2014 11:20 schreef Maraca het volgende:
quote:Op maandag 29 december 2014 11:17 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Gewoon iedere dag trainen en elke dag 50 meter verder sprinten, dan kom je er wel...
Hoe gaat t met jou?? En je vrouw?? Alles weer een beetje onder controle?quote:Op maandag 29 december 2014 11:23 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Er schijnt hier een gedeelte op het forum te zijn met als naam: Klaagbaak
En mijn challenge stond dit jaar op 1350 km, maar ben uitgekomen op 662 km. Verwacht niet dat ik dit jaar nog de schoenen onder bindt. En ik ga geen challenge voor 2015 invullen. Dat kan verschillen tussen de pakweg 150 en 1200 km.
Hier 'druk' aan het 'werk'quote:Op maandag 29 december 2014 11:25 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Hoe gaat t met jou?? En je vrouw?? Alles weer een beetje onder controle?
twitter:MarathonRdam twitterde op maandag 29-12-2014 om 11:38:58Wegens overweldigende belangstelling is de populaire 1/4 Marathon Rotterdam uitverkocht! #MR15 reageer retweet
Pfoe... Het wil nog niet echt he... Ik hoop op verbetering voor het komende jaarquote:Op maandag 29 december 2014 11:31 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Hier 'druk' aan het 'werk'
Het gaat met mn vrouw gelukkig stukken beter, die is de laatste paar weken gelukkig weer aan het opkrabbelen, dus dat geeft wel rust. Bij mij is het qua darmen nog steeds prut, letterlijk en figuurlijk. En zie dat het komende half jaar ook niet echt veranderen. Als het wel zo is, dan valt het mee. Dus qua hardlopen heb ik geen verwachtingen voor 2015.
Ben nu wel bezig met een behandeling, maar dat is meer een tussenfase om te zorgen dat ik straks mijn darmflora op peil ga krijgen. En als dat klaar is, kan ik pas weer serieus aan hardlopen denken.
Dat kan, eerst kijken hoeveel ik gem. nu per week loop en dat zo'n beetje voor een jaar uittekenen.quote:Op maandag 29 december 2014 11:09 schreef Murmeli het volgende:
[..]
Je kan toch ook gewoon een normaal aantal kms invullen in plaats van die gestoorde kmvreters hier
Ik zeg dat je 500 kan halen!quote:Op maandag 29 december 2014 11:48 schreef Solique het volgende:
[..]
Dat kan, eerst kijken hoeveel ik gem. nu per week loop en dat zo'n beetje voor een jaar uittekenen.
Kan dat altijd invullen, ja.quote:
Nee hoor. Bij statistieken kun je dat zien zonder premiumquote:Op maandag 29 december 2014 12:08 schreef Solique het volgende:
[..]
Kan dat altijd invullen, ja.
Alles boven de 100 in een jaar zou voor mij al een overwinning wezen, gezien mijn verleden.
Kan niet direct uit endo dit jaar overzien wat ik daar gehaald heb zie ik, prem nodig zeker.
op de gewone site kun je dat zien, niet in de appquote:Op maandag 29 december 2014 12:08 schreef Solique het volgende:
[..]
Kan dat altijd invullen, ja.
Alles boven de 100 in een jaar zou voor mij al een overwinning wezen, gezien mijn verleden.
Kan niet direct uit endo dit jaar overzien wat ik daar gehaald heb zie ik, prem nodig zeker.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |