Je kan toch ook gewoon een normaal aantal kms invullen in plaats van die gestoorde kmvreters hierquote:Op maandag 29 december 2014 10:49 schreef Solique het volgende:
Durf challenge niet eens in te vullen.
Geen idee wat ik kan lopen aankomend jaar.
Nu rustig aan het opbouwen naar de 5k
Gewoon iedere dag trainen en elke dag 50 meter verder sprinten, dan kom je er wel...quote:Op maandag 29 december 2014 09:09 schreef Toekito het volgende:
ohja misschien eens serieus gaan trainen voor de 10 k van Rdamwie schopt mij
In Noord-Holland is geen sneeuw. Gewoon een stukje reizen en dan gaan lopenquote:Op maandag 29 december 2014 11:20 schreef Maraca het volgende:
Waar kan ik een klacht indienen over de sneeuw? Verpest mijn training een beetje
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.F means you're fucked
Oeh, dat is geeneens een slecht ideequote:Op maandag 29 december 2014 11:22 schreef hatsaflats het volgende:
[..]
In Noord-Holland is geen sneeuw. Gewoon een stukje reizen en dan gaan lopen
Er schijnt hier een gedeelte op het forum te zijn met als naam: Klaagbaakquote:Op maandag 29 december 2014 11:20 schreef Maraca het volgende:
Waar kan ik een klacht indienen over de sneeuw? Verpest mijn training een beetje
Ik wandel straks naar een fietspad wat schoon is en ga daar wat heen-en-weren. Niet heel leuk, maar het is niet anders. Komt ook wel weer goedquote:Op maandag 29 december 2014 11:20 schreef Maraca het volgende:
quote:Op maandag 29 december 2014 11:17 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Gewoon iedere dag trainen en elke dag 50 meter verder sprinten, dan kom je er wel...
Hoe gaat t met jou?? En je vrouw?? Alles weer een beetje onder controle?quote:Op maandag 29 december 2014 11:23 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Er schijnt hier een gedeelte op het forum te zijn met als naam: Klaagbaak
En mijn challenge stond dit jaar op 1350 km, maar ben uitgekomen op 662 km. Verwacht niet dat ik dit jaar nog de schoenen onder bindt. En ik ga geen challenge voor 2015 invullen. Dat kan verschillen tussen de pakweg 150 en 1200 km.
Hier 'druk' aan het 'werk'quote:Op maandag 29 december 2014 11:25 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Hoe gaat t met jou?? En je vrouw?? Alles weer een beetje onder controle?
twitter:MarathonRdam twitterde op maandag 29-12-2014 om 11:38:58Wegens overweldigende belangstelling is de populaire 1/4 Marathon Rotterdam uitverkocht! #MR15 reageer retweet
Pfoe... Het wil nog niet echt he... Ik hoop op verbetering voor het komende jaarquote:Op maandag 29 december 2014 11:31 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Hier 'druk' aan het 'werk'
Het gaat met mn vrouw gelukkig stukken beter, die is de laatste paar weken gelukkig weer aan het opkrabbelen, dus dat geeft wel rust. Bij mij is het qua darmen nog steeds prut, letterlijk en figuurlijk. En zie dat het komende half jaar ook niet echt veranderen. Als het wel zo is, dan valt het mee. Dus qua hardlopen heb ik geen verwachtingen voor 2015.
Ben nu wel bezig met een behandeling, maar dat is meer een tussenfase om te zorgen dat ik straks mijn darmflora op peil ga krijgen. En als dat klaar is, kan ik pas weer serieus aan hardlopen denken.
Dat kan, eerst kijken hoeveel ik gem. nu per week loop en dat zo'n beetje voor een jaar uittekenen.quote:Op maandag 29 december 2014 11:09 schreef Murmeli het volgende:
[..]
Je kan toch ook gewoon een normaal aantal kms invullen in plaats van die gestoorde kmvreters hier
Ik zeg dat je 500 kan halen!quote:Op maandag 29 december 2014 11:48 schreef Solique het volgende:
[..]
Dat kan, eerst kijken hoeveel ik gem. nu per week loop en dat zo'n beetje voor een jaar uittekenen.
Kan dat altijd invullen, ja.quote:
Nee hoor. Bij statistieken kun je dat zien zonder premiumquote:Op maandag 29 december 2014 12:08 schreef Solique het volgende:
[..]
Kan dat altijd invullen, ja.
Alles boven de 100 in een jaar zou voor mij al een overwinning wezen, gezien mijn verleden.
Kan niet direct uit endo dit jaar overzien wat ik daar gehaald heb zie ik, prem nodig zeker.
op de gewone site kun je dat zien, niet in de appquote:Op maandag 29 december 2014 12:08 schreef Solique het volgende:
[..]
Kan dat altijd invullen, ja.
Alles boven de 100 in een jaar zou voor mij al een overwinning wezen, gezien mijn verleden.
Kan niet direct uit endo dit jaar overzien wat ik daar gehaald heb zie ik, prem nodig zeker.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |