Doe eens een screenshot dan? Want ik zie volgens mij gewoon alle wegen?quote:Op zondag 28 december 2014 16:36 schreef mosselmossel het volgende:
Ik zit trouwens in Garmin Connect naar die kaartjes te kijken. Dan is mijn eigen route rood aangegeven, maar andere wegen niet of groen. Zijn dat heatmaps ofzo?
En wat dan dat groene is dus.quote:Op zondag 28 december 2014 16:55 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Doe eens een screenshot dan? Want ik zie volgens mij gewoon alle wegen?
In before Yurquote:Op zondag 28 december 2014 15:43 schreef Mr.B. het volgende:
[..]
Ha, op die manier. Wel leuk zo'n competitie. Wij hebben dat hier ook met de Haagse (en een Delftse) verenigingen: een cross- en een wegcompetitie.
Op zich was die cross vandaag misschien nog wel leuk geweest, maar ik had van iemand gehoord dat dit parcours zonder (cross)spikes niet goed te doen is. En die heb ik nog niet, dus dat zou wat al te veel glibberen worden.
Maar straks komt YUR natuurlijk vertellen dat het allemaal reuze meeviel en dat hij lekker gelopen heeft
Ik zou t ook doen, anders krijg je spijtquote:Op zondag 28 december 2014 15:53 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Ik zou 'm echt lopen. Maar ja ik ben ook een halve autist
Hoeveel kilometers je in een heel jaar denkt te gaan lopenquote:Op zondag 28 december 2014 17:55 schreef Mr.B. het volgende:
Misschien een domme vraag, maar wat is die challenge eigenlijk?
Oh ik zie het nu ook in de OP. Met percentage van je verwachte jaarafstand en voortgang. Kan vast motiverend werken, maar voor mezelf zie ik de meerwaarde niet zo. Het aantal km's is voor mij een middel, geen doelquote:Op zondag 28 december 2014 17:57 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
Hoeveel kilometers je in een heel jaar denkt te gaan lopen
Ik heb gelopen terwijl ik rookte en terwijl ik niet rookte en niet roken maakt echt duidelijk verschil. Als je nu denkt dat het prima gaat zit je er dus naast. Je kunt beter en makkelijker lopen als je niet rookt.quote:Op zondag 28 december 2014 18:29 schreef zoz het volgende:
Misschien een gekke vraag, maar zijn er ook rokers hier waarbij het lopen prima gaat?
Marathons? Dat kan ik me toch wel moeilijk voorstellen, dat je zo hard en veel traint maar dan wel nog rookt. Ik ken iig niemandquote:Op zondag 28 december 2014 18:37 schreef Nanook24 het volgende:
[..]
Ik heb gelopen terwijl ik rookte en terwijl ik niet rookte en niet roken maakt echt duidelijk verschil. Als je nu denkt dat het prima gaat zit je er dus naast. Je kunt beter en makkelijker lopen als je niet rookt.
Hoewel er ook zat rokers zijn die marathons lopen volgens mij.
Niet iedereen traint zo hard en vaak als jij.quote:Op zondag 28 december 2014 18:42 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
Marathons? Dat kan ik me toch wel moeilijk voorstellen, dat je zo hard en veel traint maar dan wel nog rookt. Ik ken iig niemand
Nee oke maar een uur of 4 per week is toch minimaal wel nidig. Lijkt me gewoon zo zonde van de trainingsarbeid als je je conditie weer wegrookt.quote:Op zondag 28 december 2014 18:47 schreef TheWhiteCowboy het volgende:
[..]
Niet iedereen traint zo hard en vaak als jij.
Och, die zullen er heus wel zijn. Maar reken maar dat het voor hun ook makkelijker wordt als ze stoppen met roken.quote:Op zondag 28 december 2014 18:42 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
Marathons? Dat kan ik me toch wel moeilijk voorstellen, dat je zo hard en veel traint maar dan wel nog rookt. Ik ken iig niemand
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |