Ik hád me ingeschreven.quote:Op zaterdag 27 december 2014 09:17 schreef YUR het volgende:
Zijn er hier nog mensen van plan de derde kerstdagloop in Arnhem te doen vandaag?
Die gaat niet door
[ afbeelding ]
Maar je loop!quote:Op maandag 29 december 2014 01:27 schreef wyccie het volgende:
Wat een lange lopers hier.
Ik ben 1.57, langzaam, niet-roker en loop niet zo prima.
Googlen op 'mijn marathon' of 'mijnmarathon' levert een hoop op, maar geen marathon in/rond mijnen. Heb je plannen?quote:Op maandag 29 december 2014 05:40 schreef rechtsedirecte het volgende:
Misschien is er hier ooit wel eens over gepost maar heb ik er overheen gelezen maar iemand wel eens gehoord van de mijnmarathons in Duitsland, ik kwam er twee tegen al googlende...ik had er nog nooit van gehoord en lijkt me toch wel iets aparts.
Ja het was op zich wel leuk. Alleen jammer vd korte afstand, 3 km, en dat het dus één weg op en neer was. Maar dat ging gewoon niet anders vanwege met name het ijs op de wegen.quote:Op zondag 28 december 2014 23:31 schreef Guard het volgende:
[..]
Ha ja ik dacht al de Warandelaan te herkennen op de foto's.
Verder wel vermaakt?
Wil jij niet meer zeggen dat je niet zo prima loopt? Dat is slecht voor mijn zelfvertrouwenquote:Op maandag 29 december 2014 01:27 schreef wyccie het volgende:
Wat een lange lopers hier.
Ik ben 1.57, langzaam, niet-roker en loop niet zo prima.
quote:Op maandag 29 december 2014 07:12 schreef Quoi het volgende:
[..]
Googlen op 'mijn marathon' of 'mijnmarathon' levert een hoop op, maar geen marathon in/rond mijnen. Heb je plannen?
@wyccie: Niet zo prima lopen, hoe werkt dat?
Ik denk dat je reddeloos verloren bent en gedoemd bent om vet en lui te worden, chips vretend op de bank in joggingpak.quote:Op maandag 29 december 2014 09:09 schreef Toekito het volgende:
ohja misschien eens serieus gaan trainen voor de 10 k van Rdamwie schopt mij
dat is mn neef schat.....ik ben die smallequote:Op maandag 29 december 2014 09:11 schreef Murmeli het volgende:
[..]
Ik denk dat je reddeloos verloren bent en gedoemd bent om veten lui te worden, chips vretend op de bank in joggingpak.
Je gaat hem achterna. Of je gaat rennen, maar dat zie ik niet gebeurenquote:Op maandag 29 december 2014 09:12 schreef Toekito het volgende:
[..]
dat is mn neef schat.....ik ben die smalle
Jij natuurlijk ook!!quote:Op maandag 29 december 2014 09:11 schreef streamnl het volgende:
Vanuit Eersel wil ik iedereen alvast heel veel loopplezier wensen voor 2015 en dat al jullie doelen gehaald mogen worden!!!
quote:Op maandag 29 december 2014 09:11 schreef streamnl het volgende:
Vanuit Eersel wil ik iedereen alvast heel veel loopplezier wensen voor 2015 en dat al jullie doelen gehaald mogen worden!!!
Sometimes you have to be cruel to be kindquote:Op maandag 29 december 2014 09:11 schreef Murmeli het volgende:
[..]
Ik denk dat je reddeloos verloren bent en gedoemd bent om vet en lui te worden, chips vretend op de bank in joggingpak.
quote:Op maandag 29 december 2014 09:11 schreef streamnl het volgende:
inderdaadquote:Op maandag 29 december 2014 09:09 schreef Toekito het volgende:
ohja misschien eens serieus gaan trainen voor de 10 k van Rdamwie schopt mij
quote:Op maandag 29 december 2014 09:14 schreef Murmeli het volgende:
[..]
Je gaat hem achterna. Of je gaat rennen, maar dat zie ik niet gebeuren
Jij ook!quote:Op maandag 29 december 2014 09:11 schreef streamnl het volgende:
En Devv, op 2 januari ook een ultra. En o ja, op 3 januari ook. Weet je wat, als je elke dag een loopje van 115 km doet kom je er wel!quote:Op maandag 29 december 2014 10:43 schreef SEMTEX het volgende:
Devv, je challenge afstandIk zou maar alvast op 1 januari beginnen met een ultra
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |