JP?quote:Op zondag 28 december 2014 18:51 schreef hatsaflats het volgende:
Hoe heet ie ook alweer, die gast met due epische ekiden-foto die in het echt veel meer praat dan in dit topic? Hij wilde nog wel regelmatig roken en liep niet onverdienstelijk. Ik ben ook begonnen met lopen toen ik nog rookte, maar zou me nu niet meer kunnen voorstellen hoe die combi is.
Ja die! Hij was ook wel helemaal naar z'n grootjes na afloopquote:Op zondag 28 december 2014 18:53 schreef Guard het volgende:
[..]
JP?
Die had sinds de ekiden in 13 wel wat sigaretten gerookt ja...
Het viel allemaal reuze mee en ik heb lekker gelopenquote:Op zondag 28 december 2014 15:43 schreef Mr.B. het volgende:
[..]
Ha, op die manier. Wel leuk zo'n competitie. Wij hebben dat hier ook met de Haagse (en een Delftse) verenigingen: een cross- en een wegcompetitie.
Op zich was die cross vandaag misschien nog wel leuk geweest, maar ik had van iemand gehoord dat dit parcours zonder (cross)spikes niet goed te doen is. En die heb ik nog niet, dus dat zou wat al te veel glibberen worden.
Maar straks komt YUR natuurlijk vertellen dat het allemaal reuze meeviel en dat hij lekker gelopen heeft
Welquote:Op zondag 28 december 2014 17:06 schreef Guppyfriend het volgende:
In Putten heb je dat niet...
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 28 december 2014 19:22 schreef Jero_nimo het volgende:
Tarahumara op de foto bij de bosloop![]()
[ afbeelding ]
https://plus.google.com/p(...)ks2kM9Z1xZhfw&cfem=1
Oh je moet trails aanzettenquote:
Bonobo?quote:Op zondag 28 december 2014 18:51 schreef hatsaflats het volgende:
Hoe heet ie ook alweer, die gast met due epische ekiden-foto die in het echt veel meer praat dan in dit topic? Hij wilde nog wel regelmatig roken en liep niet onverdienstelijk. Ik ben ook begonnen met lopen toen ik nog rookte, maar zou me nu niet meer kunnen voorstellen hoe die combi is.
Tarahumara niet op zijn bek gegaan deze keer?quote:Op zondag 28 december 2014 19:22 schreef Jero_nimo het volgende:
[ afbeelding ]
Deze keer niet, vorige keer wel bij de bosloopcompetitie met sneeuw in de eerste bochtquote:Op zondag 28 december 2014 20:30 schreef Krattenkoning het volgende:
[..]
Tarahumara niet op zijn bek gegaan deze keer?Maaruh puik gelopen hoor Jero en Tara (en de rest ook natuurlijk)
Zeer respectabel totaalquote:Op zondag 28 december 2014 20:52 schreef YUR het volgende:
Ik heb besloten dat ik zojuist na 1915,69 kilometer mijn loopjaar 2014 heb afgesloten. Een mooi jaar met 3 marathons. Helaas dankzij een ingelaste galblaasverwijderingspauze niet de 2000 kilometer gehaald.
Op naar een spannend en uitdagend 2015!
Heel erg netjesquote:Op zondag 28 december 2014 20:52 schreef YUR het volgende:
Ik heb besloten dat ik zojuist na 1915,69 kilometer mijn loopjaar 2014 heb afgesloten. Een mooi jaar met 3 marathons. Helaas dankzij een ingelaste galblaasverwijderingspauze niet de 2000 kilometer gehaald.
Op naar je 1e en 2e ultra!quote:Op zondag 28 december 2014 20:52 schreef YUR het volgende:
Het gaat inderdaad ineens een heel stuk lekkerder, wat ook wel fijn is, is dat ik een loopmaatje gevonden heb waarbij ik echt de rust heb en krijg waardoor mn hoofd lekker leeg komt. En heel grappig, we lopen echt gelijk qua passen als we samen lopen. Bergop gaat zij beter, maar daarna loop ik snel weer in.quote:Op zondag 28 december 2014 12:35 schreef Murmeli het volgende:
[..]
Gaat goed!!!
Je bent flink kilometers aan het maken, leuk om te zien
Wij gaan vandaag toch maar niet lopen. Mijn balkon is al spekglad van de aangekoekte sneeuw/ijs, en ik heb geen zin om wat te breken. Ik vestig dan mijn hoop maar op woensdag. Maandag en dinsdag zijn te druk en zijn we niet thuis.
Oh en kerst(vakantie) is fijnnnnnnn. Bijna de hele tijd samen met![]()
Supergezellig!
/offtopic
Prachtig!quote:Op zondag 28 december 2014 12:43 schreef E.T. het volgende:
Het was zó mooi! Wel regelmatig stukjes wandelen bij gladde stukken, of stilstaan om foto's te maken, of om brede plassen heen te gaan door de sneeuw.... Maar móói
Ik krijg de foto's ff niet hier maar staan in endomondo
http://app.endomondo.com/workouts/451651368/2859146
Oliebollen smaken altijd goedquote:Op zondag 28 december 2014 12:59 schreef Quoi het volgende:
Mevrouwtje Q moet even wat erfenisjes van mijn oude werk afwerken. Helaas dus geen lopen, terwijl meneer vanmorgen voor dag en dauw op pad ging voor 21 km'sDinsdag kan ik weer! (op mijn verjaardag!) Ik ga gewoon lopen dan en iets lekkers meenemen voor na de training. Oliebollen smaken best lekker na een training toch?
quote:Op zondag 28 december 2014 17:50 schreef Jero_nimo het volgende:
Net op pad geweest voor nog een rondje, eens proberen hoe het is om met vermoeide benen te trainen. Kreeg ik als tip mee om wat vaker te gaan doen. Later ook met wat langere afstanden. Maar ging vandaag nog erg lekker in ieder geval, was het 2e rondje van 15km vandaag. Zo tikt het wel weer lekker aan en zit nu op precies 2100km. Was wel supermooi op de heide weer, vooral toen de zon onder ging!
[ afbeelding ]
https://www.endomondo.com/workouts/451842254/2368823
En die is te gek!quote:Op zondag 28 december 2014 19:22 schreef Jero_nimo het volgende:
[ afbeelding ]
Lekker bezig!quote:Op zondag 28 december 2014 23:12 schreef Ynske het volgende:
k zag net dat ik vandaag weer eens een bekertje heb gekregen bij Endomondo sinds 22 maart
Het parcours bestond uit in totaal één weg: vanaf het parkeerterrein vd uni richting bredaseweg. Ivm de sneeuw (en ijs!). Iets meer dan 3 km gelopen. Tja... Fun(mini)run.quote:Op zondag 28 december 2014 23:10 schreef Guard het volgende:
Zie wat foto's van de nightrun in Tilburg op FB verschijnen. Parcours aangepast door de winterse omstandigheden, zo te zien alleen op geveegde wegen gelopen (verstandig).
Ha ja ik dacht al de Warandelaan te herkennen op de foto's.quote:Op zondag 28 december 2014 23:29 schreef steffelonio het volgende:
[..]
Het parcours bestond uit in totaal één weg: vanaf het parkeerterrein vd uni richting bredaseweg. Ivm de sneeuw (en ijs!). Iets meer dan 3 km gelopen. Tja... Fun(mini)run.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |