quote:Op maandag 22 december 2014 17:55 schreef JaneDoe het volgende:
je telefoon met daarop je plaatsnaam in de lucht houden
een          hebben
quote:
Van links naar rechts, niet van boven naar beneden.quote:
niks mis mee iddquote:Op maandag 22 december 2014 18:16 schreef Qunix het volgende:
Gerard en daarna FeestDJ Coen tot 2 uur. Nice.
Degene die de liedjes uitzoekt doet ook wel de lekkere platen bij hem altijdquote:Op maandag 22 december 2014 18:22 schreef Evertjan het volgende:
het is echt een feest om naar Gerard te luisteren tijdens SR
volgens mij heeft hij ook wel eens muzieksamensteller de huid vol gescholden toen hij tijdens SR een playlist moest draaien die hem niet aanstond . Stond in zijn boek geloof ikquote:Op maandag 22 december 2014 18:23 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Degene die de liedjes uitzoekt doet ook wel de lekkere platen bij hem altijd
Zou kunnen.quote:
Liam? Ken de muziek niet zo.quote:
Domien ook, stopt hem in zo'n grote emmer en zegt door de brievenbus iets van: gedoneerd is gedoneerdquote:
Dat schiet niet op, wat een rijquote:Op maandag 22 december 2014 18:41 schreef PG18 het volgende:
De rest van de avond alleen maar telefoons aannemen?
En heel veel suiker volgens mijquote:Op maandag 22 december 2014 18:43 schreef Dagoduck het volgende:
Ik had lekker boerenkool met worst en spekblokjes!
Volgens mij hebben jullie juist te weinig suikers gegeten.quote:
Bohquote:Op maandag 22 december 2014 18:43 schreef Dagoduck het volgende:
Ik had lekker boerenkool met worst en spekblokjes!
Dat is best oud.quote:
Is hij 1meter en 50 centimeter? Wow dan is hij nog 10 centimeter kleiner dan mij.quote:
quote:The song has been covered as a dancing hit by Dutch singer VanVelzen
van fok! natuurlijkquote:Op maandag 22 december 2014 19:02 schreef Mansjester het volgende:
Ik ga er zometeen even kijken. Moet ik nog van iemand de groetjes doen? Of een boodschap achterlaten?
Boodschappppppppppppp
Fok uiteraard inderdaad!quote:Op maandag 22 december 2014 19:02 schreef Mansjester het volgende:
Ik ga er zometeen even kijken. Moet ik nog van iemand de groetjes doen? Of een boodschap achterlaten?
Boodschappppppppppppp
Dat is een selfiestok jaquote:
quote:
Do normalquote:
Mansjquote:Op maandag 22 december 2014 19:10 schreef Mansjester het volgende:
[..]
[..]
Do normal
Maar wat is het hier rustig trouwens, voorgaande jaren was het veel drukker toch?
Of is er een andere drukkere reeks?
Nee, ik heb geen idee wat het isquote:Op maandag 22 december 2014 19:10 schreef Mansjester het volgende:
[..]
[..]
Do normal
Maar wat is het hier rustig trouwens, voorgaande jaren was het veel drukker toch?
Ik vind het ook rustig, doe dan maar de groetjes Rianne ^_^.quote:Op maandag 22 december 2014 19:10 schreef Mansjester het volgende:
[..]
[..]
Do normal
Bye bye bedoel je? Doen ze al jaren, dat is een manier om met Ekdom te communicerenquote:Op maandag 22 december 2014 19:13 schreef PG18 het volgende:
Mensen die hem gaan nadoen aan de telefoon
Ook dat, maar ook al die Martin Gaus fragmenten.quote:Op maandag 22 december 2014 19:15 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Bye bye bedoel je? Doen ze al jaren, dat is een manier om met Ekdom te communiceren
Nope, is nieuw.quote:Op maandag 22 december 2014 19:17 schreef Cee het volgende:
Ik hoor net dat Joe Cocker dood is, wisten we dat hier al? Brekend brekend.
He wat nee!quote:Op maandag 22 december 2014 19:17 schreef Cee het volgende:
Ik vind dat ze als tribute het toepasselijke With a little help from my friends moeten draaien.quote:
70quote:Op maandag 22 december 2014 19:19 schreef Uccie het volgende:
[..]
He wat nee!
Pfff zo oud was hij toch niet?
Ik zag 't net. Damnquote:Op maandag 22 december 2014 19:17 schreef Cee het volgende:
He Uc. Moet het nog maar zien, het komt met bakken uit de hemelquote:
Hmm apart, zal wel door Danny komenquote:Op maandag 22 december 2014 19:12 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Nee, ik heb geen idee wat het isHet is gewoon rustig.
Oh, tijd gaat sneller dan ik kan bijhouden.quote:
quote:Op maandag 22 december 2014 19:17 schreef Cee het volgende:
Ken hem alleen van naam, wist niet eens dat ie nog leefde.quote:Op maandag 22 december 2014 19:17 schreef Cee het volgende:
Je keek er overheen?quote:
Ze hadden het er al over in hun uitzending.quote:
Waarvan akte.quote:Op maandag 22 december 2014 19:19 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik vind dat ze als tribute het toepasselijke With a little help from my friends moeten draaien.
Ik was net aan het scrollenquote:
Jij gaat ook lekker.quote:
mensen die extra stemmen op artiesten omdat ze pas geleden overleden zijnquote:Op maandag 22 december 2014 19:33 schreef Qunix het volgende:
Jammer voor Joe dat Top2000 al vast staat...
Ach, moeten platen stijgen omdat iemand is overleden? Kan een mooi eerbetoon zijn maar geeft in zo'n lijst wel een vertekend beeld.quote:Op maandag 22 december 2014 19:33 schreef Qunix het volgende:
Jammer voor Joe dat Top2000 al vast staat...
Zie Ramses en MJ.quote:Op maandag 22 december 2014 19:34 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Ach, moeten platen stijgen omdat iemand is overleden? Kan een mooi eerbetoon zijn maar geeft in zo'n lijst wel een vertekend beeld.
Stream zou wel weer haperen.quote:Op maandag 22 december 2014 19:34 schreef Breekfast het volgende:
Hapert mijn stream of zitten ze er hele rare overgangen in het nummer te gooien?
ik hoor niks vreemdsquote:Op maandag 22 december 2014 19:34 schreef Breekfast het volgende:
Hapert mijn stream of zitten ze er hele rare overgangen in het nummer te gooien?
Ik heb hier nergens last van, misschien is het tijd voor nieuw internet?quote:Op maandag 22 december 2014 19:34 schreef Breekfast het volgende:
Ik heb er net een nieuw blik in gegooid.quote:Op maandag 22 december 2014 19:35 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Ik heb hier nergens last van, misschien is het tijd voor nieuw internet?
Anders moet je even naar de netwinkel "één nieuw internet alsjeblieft"quote:Op maandag 22 december 2014 19:35 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Ik heb er net een nieuw blik in gegooid.
Met of zonder saus?quote:Op maandag 22 december 2014 19:36 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Anders moet je even naar de netwinkel "één nieuw internet alsjeblieft"
Ze hebben gewoon een 'Afrikaans' stockphotopakket gekocht 10 jaar terug.quote:Op maandag 22 december 2014 19:36 schreef sonnyspek het volgende:
Was het niet politiek correct genoeg om een Arabisch meisje te laten zien?Stereotiepe beeld in stand houden dat Afrikanen altijd het slachtoffer zijn.
dat is wel het laatste wat er faalt aan deze actiequote:Op maandag 22 december 2014 19:36 schreef sonnyspek het volgende:
Was het niet politiek correct genoeg om een Arabisch meisje te laten zien?Stereotiepe beeld in stand houden dat Afrikanen altijd het slachtoffer zijn.
Wat nog meer?quote:Op maandag 22 december 2014 19:38 schreef Stickertje het volgende:
[..]
dat is wel het laatste wat er faalt aan deze actie
Corton is daarnaast naar Zuid-Amerika gereisd voor deze editie.quote:Op maandag 22 december 2014 19:36 schreef sonnyspek het volgende:
Dat zei ik ook al inderdaad, waarom moet het om vrouwen gaan. Al zal het mij een zorg zijn wat het thema is verder hoor.quote:Op maandag 22 december 2014 19:39 schreef superniger het volgende:
Jammer dat 3fm geen aandacht schenkt aan mannen die misbruikt worden. Dat is een nog stillere ramp.
Alleen is dat veel minder makkelijk om commercieel uit te buiten.
omdat deze actie niks oplost... het helpt wel met de emotionele littekens, maar er wordt verder niks gedaan om seksueel geweld te voorkomen, het blijft bestaan in conflict gebiedenquote:
Die Corton.quote:Op maandag 22 december 2014 19:39 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Corton is daarnaast naar Zuid-Amerika gereisd voor deze editie.
Nee heb het nu ookquote:Op maandag 22 december 2014 19:35 schreef Breekfast het volgende:
Ok, duidelijk, ligt dus aan mijn internet/pc
Uh nee, dat model wat gebruikt wordt is Ovo Drenth, gewoon een Nederlandse vrouwquote:Op maandag 22 december 2014 19:38 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Ze hebben gewoon een 'Afrikaans' stockphotopakket gekocht 10 jaar terug.
quote:Op maandag 22 december 2014 19:41 schreef Stickertje het volgende:
[..]
omdat deze actie niks oplost... het helpt wel met de emotionele littekens, maar er wordt verder niks gedaan om seksueel geweld te voorkomen, het blijft bestaan in conflict gebieden
De kwaliteit van jouw posts is idd wel van een niveautje hoor duckie!quote:Op maandag 22 december 2014 19:35 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Ik heb hier nergens last van, misschien is het tijd voor nieuw internet?
Eens.quote:Op maandag 22 december 2014 19:41 schreef Stickertje het volgende:
[..]
omdat deze actie niks oplost... het helpt wel met de emotionele littekens, maar er wordt verder niks gedaan om seksueel geweld te voorkomen, het blijft bestaan in conflict gebieden
Ik was niet serieus natuurlijk.quote:Op maandag 22 december 2014 19:42 schreef alors het volgende:
[..]
Uh nee, dat model wat gebruikt wordt is Ovo Drenth, gewoon een Nederlandse vrouw
De videoplayer doet af en toe weleens raar, waardoor je hikjes heen en terug in de tijd krijgt. Kan je verhinderen door onderaan de player bij het tandwieltje de kwaliteit op de onderste optie te zetten (staat standaard op 'auto').quote:Op maandag 22 december 2014 19:34 schreef Breekfast het volgende:
Dat is toch niet commercieel interessant, mensen betalen al genoeg belasting en willen dan niet ook nog eens aan familie's in Nederland doneren omdat we al een verzorgingsstaat hebben.quote:Op maandag 22 december 2014 19:41 schreef sonnyspek het volgende:
[..]
Die Corton.Een man die van subsidiegeld leeft en ons verteld met zijn opgeheven vingertje dat we het allemaal fout doen en geld moeten geven. Als je lef hebt ga je eens bij de politie kijken hoe het in sommige families in Den Haag eraan toe gaat.
die zelfpromotie maakt mij niks uit als er mensen mee geholpen zijnquote:Op maandag 22 december 2014 19:43 schreef sonnyspek het volgende:
[..]
Eens.
Tevens al die opzichzelfgeilende BN'ers die 'helpen'.
quote:Op maandag 22 december 2014 19:46 schreef Stickertje het volgende:
[..]
die zelfpromotie maakt mij niks uit als er mensen mee geholpen zijn
Er is een apart topic voor zuurpruimen hoorquote:Op maandag 22 december 2014 19:47 schreef PG18 het volgende:
Dit hele serious request is enkel alleen reclame voor 3fm.
Ja doeiquote:Op maandag 22 december 2014 19:47 schreef PG18 het volgende:
Het zou minder fijn zijn als SkyRadio dit soort dingen zou organiseren denk ikquote:Op maandag 22 december 2014 19:47 schreef PG18 het volgende:
was niks zuurs aan mijn post, lees nog eens een keerquote:Op maandag 22 december 2014 19:48 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
[..]
Er is een apart topic voor zuurpruimen hoor
Juist voor bedrijven en BN'ers hoor, die betalen en doneren maar raak.quote:Op maandag 22 december 2014 19:47 schreef PG18 het volgende:
Onzin, mensen blijven geen 3FM luisteren de rest van het jaar vanwege 1 week per jaar.quote:Op maandag 22 december 2014 19:47 schreef PG18 het volgende:
Sorryquote:Op maandag 22 december 2014 19:49 schreef Stickertje het volgende:
[..]
was niks zuurs aan mijn post, lees nog eens een keer
Bedoel er verder ook niets mee. Het is tenslotte niet zo dat ze het geld voor zichzelf houdenquote:Op maandag 22 december 2014 19:48 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
[..]
Er is een apart topic voor zuurpruimen hoor
Live waren ze toen ook al niet om aan te horenquote:Op maandag 22 december 2014 19:50 schreef Dagoduck het volgende:
Dit is nog uit de 'goede' tijd van The Black Eyed Peas.
Maar of dat nou echt iets uitmaakt, als ik altijd boodschappen bij de Jumbo doe en AH doneert ¤10.000 ga ik niet ineens naar de Appie.quote:Op maandag 22 december 2014 19:49 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Juist voor bedrijven en BN'ers hoor, die betalen en doneren maar raak.
nee, die was eerderquote:Op maandag 22 december 2014 19:50 schreef Dagoduck het volgende:
Dit is nog uit de 'goede' tijd van The Black Eyed Peas.
Nee, maar je hoort misschien wel van bedrijven waarvan je het bestaan niet wist.quote:Op maandag 22 december 2014 19:51 schreef Uccie het volgende:
[..]
Maar of dat nou echt iets uitmaakt, als ik altijd boodschappen bij de Jumbo doe en AH doneert ¤10.000 ga ik niet ineens naar de Appie.
Dat is waar, zoals die kroegen die leuke acties hebben.quote:Op maandag 22 december 2014 19:52 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Nee, maar je hoort misschien wel van bedrijven waarvan je het bestaan niet wist.
Denk ook meer dat zoiets lokaal werkt.
Ik geef als ik boodschappen doe liever wat aan de voedselbank dan aan SR.quote:Op maandag 22 december 2014 19:45 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Dat is toch niet commercieel interessant, mensen betalen al genoeg belasting en willen dan niet ook nog eens aan familie's in Nederland doneren omdat we al een verzorgingsstaat hebben.
zie hier bovenquote:Op maandag 22 december 2014 19:53 schreef whosvegas het volgende:
Goede tijd van de Black eye shit
Noem eens een goed nummer dan?
Mensen willen gewoon met een saamhorigheidsgevoel een plaatje aanvragen zo net voor de kerst.quote:Op maandag 22 december 2014 19:54 schreef sonnyspek het volgende:
[..]
Ik geef als ik boodschappen doe liever wat aan de voedselbank dan aan SR.
Doe.quote:Op maandag 22 december 2014 19:55 schreef Stickertje het volgende:
de berichten in beeld.. ' i love you so mutch'![]()
zou bijna een berichtje willen sms-en om die fout te corrigeren
ty-pex is makkelijkerquote:Op maandag 22 december 2014 19:55 schreef Stickertje het volgende:
de berichten in beeld.. ' i love you so mutch'![]()
zou bijna een berichtje willen sms-en om die fout te corrigeren
en ook weer vertrokkenquote:Op maandag 22 december 2014 19:56 schreef Cee het volgende:
Zo, de Broken Record Politie en de Open Deur Brigade is ook weer binnen zie ik.
Dat is toch prima, niemand kan altijd alle doelen steunen.quote:Op maandag 22 december 2014 19:54 schreef sonnyspek het volgende:
[..]
Ik geef als ik boodschappen doe liever wat aan de voedselbank dan aan SR.
Moeten we eventueel voor jou geld inzamelen voor een bezoek aan de opticien?quote:
-Hans-quote:
Ach ja, was toen er nog geen SR subforum was wel vaker dan nu.quote:Op maandag 22 december 2014 19:56 schreef Cee het volgende:
Zo, de Broken Record Politie en de Open Deur Brigade is ook weer binnen zie ik.
denk het wel, ik heb zeker een of andere afwijking als ik giel mijn bed niet uit schopquote:Op maandag 22 december 2014 19:58 schreef Uccie het volgende:
[..]
Moeten we eventueel voor jou geld inzamelen voor een bezoek aan de opticien?
Daar ben ik nog niet uit...aangezien ik zei dat ik Veenstra leuker vind dan Domien.quote:Op maandag 22 december 2014 20:00 schreef Stickertje het volgende:
[..]
denk het wel, ik heb zeker een of andere afwijking als ik giel mijn bed niet uit schop
ook last van het lelijke-dj-syndroomquote:Op maandag 22 december 2014 20:01 schreef Uccie het volgende:
[..]
Daar ben ik nog niet uit...aangezien ik zei dat ik Veenstra leuker vind dan Domien.
Ik vind Veenstra ook leuker dan Domien, maar mijn beeld van Domien is nu met SR wel positief bijgesteldquote:Op maandag 22 december 2014 20:01 schreef Uccie het volgende:
[..]
Daar ben ik nog niet uit...aangezien ik zei dat ik Veenstra leuker vind dan Domien.
giel doet het wel leuk en grappig met z'n actieman actie en dat pakje .. Hahaquote:
quote:Op maandag 22 december 2014 20:03 schreef D. het volgende:
[..]
Ik vind Veenstra ook leuker dan Domien, maar mijn beeld van Domien is nu met SR wel positief bijgesteld
Blijkbaar.quote:Op maandag 22 december 2014 20:03 schreef Stickertje het volgende:
[..]
ook last van het lelijke-dj-syndroom
Dat was niet helemaal wat ik bedoelde...quote:Op maandag 22 december 2014 20:03 schreef D. het volgende:
[..]
Ik vind Veenstra ook leuker dan Domien, maar mijn beeld van Domien is nu met SR wel positief bijgesteld
Nee, jullie vrouwen denken alleen maar aan seksquote:Op maandag 22 december 2014 20:04 schreef Uccie het volgende:
[..]
Blijkbaar.
[..]
Dat was niet helemaal wat ik bedoelde...
Npo3quote:Op maandag 22 december 2014 20:06 schreef Fokker89 het volgende:
Klusjesmannen? waar? waar zit ik dan naar te kijken
NPO 3quote:Op maandag 22 december 2014 20:06 schreef Fokker89 het volgende:
Heb ook altijd het idee dat er 7,5 verschillende zenders tegelijk uitzenden met 12 verschillende programma's en 4 huizen met 12 DJ's, ofzo.quote:Op maandag 22 december 2014 20:06 schreef Fokker89 het volgende:
Dat dacht ik ook jaquote:Op maandag 22 december 2014 20:09 schreef Stickertje het volgende:
mensen geven geld aan een stichting tegen kanker, die geeft aan een andere stichting..
makes sense
Beetje apart wel..quote:Op maandag 22 december 2014 20:09 schreef Stickertje het volgende:
mensen geven geld aan een stichting tegen kanker, die geeft aan een andere stichting..
makes sense
Alles voor de promotie, want de directie wilt volgend jaar een nieuwe auto en KWF is bekender.quote:
Niet zo pH0 hè.quote:Op maandag 22 december 2014 20:12 schreef Stickertje het volgende:
[..]
alleen jammer van zijn helium stem
Vind ik wel meevallen, ik word altijd heel melig van heliumstemmen en bij Roel hoef ik alleen maar om zijn lengte te lachen.quote:Op maandag 22 december 2014 20:12 schreef Stickertje het volgende:
[..]
alleen jammer van zijn helium stem
Ja, van de week had Corton ook een item met hulpverleners, heel veel hele kleine kinderen die slachtoffer zijn.quote:Op maandag 22 december 2014 20:15 schreef miieejj het volgende:
Was ze ander half jaar oud toen ze werd verkracht ??? !!! ( npo 3)
Ja, haar dochtertje, is nu 4.quote:Op maandag 22 december 2014 20:15 schreef miieejj het volgende:
Was ze ander half jaar oud toen ze werd verkracht ??? !!! ( npo 3)
dat is toch niet .. Dat doe je toch niet.. Dan ben je toch niet goed bij je hoofd.. Steekje los zitten..quote:
Kan ook geen woorden bedenken om die afschuw uit te drukken.quote:Op maandag 22 december 2014 20:17 schreef miieejj het volgende:
[..]
dat is toch niet .. Dat doe je toch niet.. Dan ben je toch niet goed bij je hoofd.. Steekje los zitten..
Is alweer een goede 10 jaar oudquote:Op maandag 22 december 2014 20:18 schreef whosvegas het volgende:
[..]
Een van de weinige goede U2 nummers van de afgelopen jaren
Hij was grappig!quote:
Ik ben echt helemaal verliefd op dat nummerquote:
Gerda's in de EBI!quote:
quote:Op maandag 22 december 2014 20:21 schreef Pandaplint het volgende:
In-made. Wel een mooie merknaam[ afbeelding ]
Ik vind het wel goed bedachtquote:Op maandag 22 december 2014 20:21 schreef Pandaplint het volgende:
In-made. Wel een mooie merknaam[ afbeelding ]
Feest!quote:
Bijna.quote:Op maandag 22 december 2014 20:23 schreef Zaktabak het volgende:
'Er iets onder'. Bal is rond.
(c) Pino.
ooit komt er een editie waar er minder opgehaald wordt dan het jaar ervoorquote:Op maandag 22 december 2014 20:23 schreef Pino112 het volgende:
Weer twee ton erboven, bal blijft rond.
En dan is het gelijk het laatste.quote:Op maandag 22 december 2014 20:24 schreef Stickertje het volgende:
[..]
ooit komt er een editie waar er minder opgehaald wordt dan het jaar ervoor
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |