Anders moet je even naar de netwinkel "één nieuw internet alsjeblieft"quote:Op maandag 22 december 2014 19:35 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Ik heb er net een nieuw blik in gegooid.
Met of zonder saus?quote:Op maandag 22 december 2014 19:36 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Anders moet je even naar de netwinkel "één nieuw internet alsjeblieft"
Ze hebben gewoon een 'Afrikaans' stockphotopakket gekocht 10 jaar terug.quote:Op maandag 22 december 2014 19:36 schreef sonnyspek het volgende:
Was het niet politiek correct genoeg om een Arabisch meisje te laten zien?Stereotiepe beeld in stand houden dat Afrikanen altijd het slachtoffer zijn.
dat is wel het laatste wat er faalt aan deze actiequote:Op maandag 22 december 2014 19:36 schreef sonnyspek het volgende:
Was het niet politiek correct genoeg om een Arabisch meisje te laten zien?Stereotiepe beeld in stand houden dat Afrikanen altijd het slachtoffer zijn.
Wat nog meer?quote:Op maandag 22 december 2014 19:38 schreef Stickertje het volgende:
[..]
dat is wel het laatste wat er faalt aan deze actie
Corton is daarnaast naar Zuid-Amerika gereisd voor deze editie.quote:Op maandag 22 december 2014 19:36 schreef sonnyspek het volgende:
Dat zei ik ook al inderdaad, waarom moet het om vrouwen gaan. Al zal het mij een zorg zijn wat het thema is verder hoor.quote:Op maandag 22 december 2014 19:39 schreef superniger het volgende:
Jammer dat 3fm geen aandacht schenkt aan mannen die misbruikt worden. Dat is een nog stillere ramp.
Alleen is dat veel minder makkelijk om commercieel uit te buiten.
omdat deze actie niks oplost... het helpt wel met de emotionele littekens, maar er wordt verder niks gedaan om seksueel geweld te voorkomen, het blijft bestaan in conflict gebiedenquote:
Die Corton.quote:Op maandag 22 december 2014 19:39 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Corton is daarnaast naar Zuid-Amerika gereisd voor deze editie.
Nee heb het nu ookquote:Op maandag 22 december 2014 19:35 schreef Breekfast het volgende:
Ok, duidelijk, ligt dus aan mijn internet/pc
Uh nee, dat model wat gebruikt wordt is Ovo Drenth, gewoon een Nederlandse vrouwquote:Op maandag 22 december 2014 19:38 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Ze hebben gewoon een 'Afrikaans' stockphotopakket gekocht 10 jaar terug.
quote:Op maandag 22 december 2014 19:41 schreef Stickertje het volgende:
[..]
omdat deze actie niks oplost... het helpt wel met de emotionele littekens, maar er wordt verder niks gedaan om seksueel geweld te voorkomen, het blijft bestaan in conflict gebieden
De kwaliteit van jouw posts is idd wel van een niveautje hoor duckie!quote:Op maandag 22 december 2014 19:35 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Ik heb hier nergens last van, misschien is het tijd voor nieuw internet?
Eens.quote:Op maandag 22 december 2014 19:41 schreef Stickertje het volgende:
[..]
omdat deze actie niks oplost... het helpt wel met de emotionele littekens, maar er wordt verder niks gedaan om seksueel geweld te voorkomen, het blijft bestaan in conflict gebieden
Ik was niet serieus natuurlijk.quote:Op maandag 22 december 2014 19:42 schreef alors het volgende:
[..]
Uh nee, dat model wat gebruikt wordt is Ovo Drenth, gewoon een Nederlandse vrouw
De videoplayer doet af en toe weleens raar, waardoor je hikjes heen en terug in de tijd krijgt. Kan je verhinderen door onderaan de player bij het tandwieltje de kwaliteit op de onderste optie te zetten (staat standaard op 'auto').quote:Op maandag 22 december 2014 19:34 schreef Breekfast het volgende:
Hapert mijn stream of zitten ze er hele rare overgangen in het nummer te gooien?
Dat is toch niet commercieel interessant, mensen betalen al genoeg belasting en willen dan niet ook nog eens aan familie's in Nederland doneren omdat we al een verzorgingsstaat hebben.quote:Op maandag 22 december 2014 19:41 schreef sonnyspek het volgende:
[..]
Die Corton.Een man die van subsidiegeld leeft en ons verteld met zijn opgeheven vingertje dat we het allemaal fout doen en geld moeten geven. Als je lef hebt ga je eens bij de politie kijken hoe het in sommige families in Den Haag eraan toe gaat.
die zelfpromotie maakt mij niks uit als er mensen mee geholpen zijnquote:Op maandag 22 december 2014 19:43 schreef sonnyspek het volgende:
[..]
Eens.
Tevens al die opzichzelfgeilende BN'ers die 'helpen'.
quote:Op maandag 22 december 2014 19:46 schreef Stickertje het volgende:
[..]
die zelfpromotie maakt mij niks uit als er mensen mee geholpen zijn
Er is een apart topic voor zuurpruimen hoorquote:Op maandag 22 december 2014 19:47 schreef PG18 het volgende:
Dit hele serious request is enkel alleen reclame voor 3fm.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |