Ik was net aan het scrollenquote:
Jij gaat ook lekker.quote:
mensen die extra stemmen op artiesten omdat ze pas geleden overleden zijnquote:Op maandag 22 december 2014 19:33 schreef Qunix het volgende:
Jammer voor Joe dat Top2000 al vast staat...
Ach, moeten platen stijgen omdat iemand is overleden? Kan een mooi eerbetoon zijn maar geeft in zo'n lijst wel een vertekend beeld.quote:Op maandag 22 december 2014 19:33 schreef Qunix het volgende:
Jammer voor Joe dat Top2000 al vast staat...
Zie Ramses en MJ.quote:Op maandag 22 december 2014 19:34 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Ach, moeten platen stijgen omdat iemand is overleden? Kan een mooi eerbetoon zijn maar geeft in zo'n lijst wel een vertekend beeld.
Stream zou wel weer haperen.quote:Op maandag 22 december 2014 19:34 schreef Breekfast het volgende:
Hapert mijn stream of zitten ze er hele rare overgangen in het nummer te gooien?
ik hoor niks vreemdsquote:Op maandag 22 december 2014 19:34 schreef Breekfast het volgende:
Hapert mijn stream of zitten ze er hele rare overgangen in het nummer te gooien?
Ik heb hier nergens last van, misschien is het tijd voor nieuw internet?quote:Op maandag 22 december 2014 19:34 schreef Breekfast het volgende:
Ik heb er net een nieuw blik in gegooid.quote:Op maandag 22 december 2014 19:35 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Ik heb hier nergens last van, misschien is het tijd voor nieuw internet?
Anders moet je even naar de netwinkel "één nieuw internet alsjeblieft"quote:Op maandag 22 december 2014 19:35 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Ik heb er net een nieuw blik in gegooid.
Met of zonder saus?quote:Op maandag 22 december 2014 19:36 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Anders moet je even naar de netwinkel "één nieuw internet alsjeblieft"
Ze hebben gewoon een 'Afrikaans' stockphotopakket gekocht 10 jaar terug.quote:Op maandag 22 december 2014 19:36 schreef sonnyspek het volgende:
Was het niet politiek correct genoeg om een Arabisch meisje te laten zien?Stereotiepe beeld in stand houden dat Afrikanen altijd het slachtoffer zijn.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |