van fok! natuurlijkquote:Op maandag 22 december 2014 19:02 schreef Mansjester het volgende:
Ik ga er zometeen even kijken. Moet ik nog van iemand de groetjes doen? Of een boodschap achterlaten?
Boodschappppppppppppp
Fok uiteraard inderdaad!quote:Op maandag 22 december 2014 19:02 schreef Mansjester het volgende:
Ik ga er zometeen even kijken. Moet ik nog van iemand de groetjes doen? Of een boodschap achterlaten?
Boodschappppppppppppp
Dat is een selfiestok jaquote:
quote:
Do normalquote:
Mansjquote:Op maandag 22 december 2014 19:10 schreef Mansjester het volgende:
[..]
[..]
Do normal
Maar wat is het hier rustig trouwens, voorgaande jaren was het veel drukker toch?
Of is er een andere drukkere reeks?
Nee, ik heb geen idee wat het isquote:Op maandag 22 december 2014 19:10 schreef Mansjester het volgende:
[..]
[..]
Do normal
Maar wat is het hier rustig trouwens, voorgaande jaren was het veel drukker toch?
Ik vind het ook rustig, doe dan maar de groetjes Rianne ^_^.quote:Op maandag 22 december 2014 19:10 schreef Mansjester het volgende:
[..]
[..]
Do normal
Bye bye bedoel je? Doen ze al jaren, dat is een manier om met Ekdom te communicerenquote:Op maandag 22 december 2014 19:13 schreef PG18 het volgende:
Mensen die hem gaan nadoen aan de telefoon
Ook dat, maar ook al die Martin Gaus fragmenten.quote:Op maandag 22 december 2014 19:15 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Bye bye bedoel je? Doen ze al jaren, dat is een manier om met Ekdom te communiceren
Nope, is nieuw.quote:Op maandag 22 december 2014 19:17 schreef Cee het volgende:
Ik hoor net dat Joe Cocker dood is, wisten we dat hier al? Brekend brekend.
He wat nee!quote:Op maandag 22 december 2014 19:17 schreef Cee het volgende:
Ik vind dat ze als tribute het toepasselijke With a little help from my friends moeten draaien.quote:
70quote:Op maandag 22 december 2014 19:19 schreef Uccie het volgende:
[..]
He wat nee!
Pfff zo oud was hij toch niet?
Ik zag 't net. Damnquote:Op maandag 22 december 2014 19:17 schreef Cee het volgende:
He Uc. Moet het nog maar zien, het komt met bakken uit de hemelquote:
Hmm apart, zal wel door Danny komenquote:Op maandag 22 december 2014 19:12 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Nee, ik heb geen idee wat het isHet is gewoon rustig.
Oh, tijd gaat sneller dan ik kan bijhouden.quote:
quote:Op maandag 22 december 2014 19:17 schreef Cee het volgende:
Ken hem alleen van naam, wist niet eens dat ie nog leefde.quote:Op maandag 22 december 2014 19:17 schreef Cee het volgende:
Je keek er overheen?quote:
Ze hadden het er al over in hun uitzending.quote:
Waarvan akte.quote:Op maandag 22 december 2014 19:19 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik vind dat ze als tribute het toepasselijke With a little help from my friends moeten draaien.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |