van fok! natuurlijkquote:Op maandag 22 december 2014 19:02 schreef Mansjester het volgende:
Ik ga er zometeen even kijken. Moet ik nog van iemand de groetjes doen? Of een boodschap achterlaten?
Boodschappppppppppppp
Fok uiteraard inderdaad!quote:Op maandag 22 december 2014 19:02 schreef Mansjester het volgende:
Ik ga er zometeen even kijken. Moet ik nog van iemand de groetjes doen? Of een boodschap achterlaten?
Boodschappppppppppppp
Dat is een selfiestok jaquote:
quote:
Do normalquote:
Mansjquote:Op maandag 22 december 2014 19:10 schreef Mansjester het volgende:
[..]
[..]
Do normal
Maar wat is het hier rustig trouwens, voorgaande jaren was het veel drukker toch?
Of is er een andere drukkere reeks?
Nee, ik heb geen idee wat het isquote:Op maandag 22 december 2014 19:10 schreef Mansjester het volgende:
[..]
[..]
Do normal
Maar wat is het hier rustig trouwens, voorgaande jaren was het veel drukker toch?
Ik vind het ook rustig, doe dan maar de groetjes Rianne ^_^.quote:Op maandag 22 december 2014 19:10 schreef Mansjester het volgende:
[..]
[..]
Do normal
Bye bye bedoel je? Doen ze al jaren, dat is een manier om met Ekdom te communicerenquote:Op maandag 22 december 2014 19:13 schreef PG18 het volgende:
Mensen die hem gaan nadoen aan de telefoon
Ook dat, maar ook al die Martin Gaus fragmenten.quote:Op maandag 22 december 2014 19:15 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Bye bye bedoel je? Doen ze al jaren, dat is een manier om met Ekdom te communiceren
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |