Ik geef als ik boodschappen doe liever wat aan de voedselbank dan aan SR.quote:Op maandag 22 december 2014 19:45 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Dat is toch niet commercieel interessant, mensen betalen al genoeg belasting en willen dan niet ook nog eens aan familie's in Nederland doneren omdat we al een verzorgingsstaat hebben.
zie hier bovenquote:Op maandag 22 december 2014 19:53 schreef whosvegas het volgende:
Goede tijd van de Black eye shit
Noem eens een goed nummer dan?
Mensen willen gewoon met een saamhorigheidsgevoel een plaatje aanvragen zo net voor de kerst.quote:Op maandag 22 december 2014 19:54 schreef sonnyspek het volgende:
[..]
Ik geef als ik boodschappen doe liever wat aan de voedselbank dan aan SR.
Doe.quote:Op maandag 22 december 2014 19:55 schreef Stickertje het volgende:
de berichten in beeld.. ' i love you so mutch'![]()
zou bijna een berichtje willen sms-en om die fout te corrigeren
ty-pex is makkelijkerquote:Op maandag 22 december 2014 19:55 schreef Stickertje het volgende:
de berichten in beeld.. ' i love you so mutch'![]()
zou bijna een berichtje willen sms-en om die fout te corrigeren
en ook weer vertrokkenquote:Op maandag 22 december 2014 19:56 schreef Cee het volgende:
Zo, de Broken Record Politie en de Open Deur Brigade is ook weer binnen zie ik.
Dat is toch prima, niemand kan altijd alle doelen steunen.quote:Op maandag 22 december 2014 19:54 schreef sonnyspek het volgende:
[..]
Ik geef als ik boodschappen doe liever wat aan de voedselbank dan aan SR.
Moeten we eventueel voor jou geld inzamelen voor een bezoek aan de opticien?quote:
-Hans-quote:
Ach ja, was toen er nog geen SR subforum was wel vaker dan nu.quote:Op maandag 22 december 2014 19:56 schreef Cee het volgende:
Zo, de Broken Record Politie en de Open Deur Brigade is ook weer binnen zie ik.
denk het wel, ik heb zeker een of andere afwijking als ik giel mijn bed niet uit schopquote:Op maandag 22 december 2014 19:58 schreef Uccie het volgende:
[..]
Moeten we eventueel voor jou geld inzamelen voor een bezoek aan de opticien?
Daar ben ik nog niet uit...aangezien ik zei dat ik Veenstra leuker vind dan Domien.quote:Op maandag 22 december 2014 20:00 schreef Stickertje het volgende:
[..]
denk het wel, ik heb zeker een of andere afwijking als ik giel mijn bed niet uit schop
ook last van het lelijke-dj-syndroomquote:Op maandag 22 december 2014 20:01 schreef Uccie het volgende:
[..]
Daar ben ik nog niet uit...aangezien ik zei dat ik Veenstra leuker vind dan Domien.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |