wise is er weerquote:
Zou niet graag afdalen in die krochten, je zou maar verdwalen in die waanzin.quote:Op maandag 22 december 2014 14:54 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
In de frustratiekrochten van het brein van het jochie genaamd hoink.
Volgens mij sta/stond ik al bovenaan in de categorie ''Meest gevatte user'', dat moet Hoink en alle andere haters vast wel een beetje pijn doen.quote:Op maandag 22 december 2014 14:58 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Hoezo, als wij op bepaalde personen stemmen heeft dat maar te gebeuren, anders moeten ze die verkiezingen verwijderen omdat ze niet eerlijk zijn.
Niks mis mee.quote:
doe jij dat nooit?quote:Op maandag 22 december 2014 16:41 schreef ntm het volgende:
[..]
Ziet er goed uit inderdaad, alleen dat gifje niet zo
echt¿quote:Op maandag 22 december 2014 16:41 schreef ntm het volgende:
[..]
Ziet er goed uit inderdaad, alleen dat gifje niet zo
misschien moet je het een keer filmenquote:Op maandag 22 december 2014 16:42 schreef ntm het volgende:
[..]
Oh jawel dagelijks, maar ik film het niet
die zijn al blij als ze tepelhaar bij een vrouw zien. Maf volk daaro.quote:Op maandag 22 december 2014 16:43 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
misschien moet je het een keer filmen
vast wel mensen in KPD die daar heel blij van worden
nog nooit gekeken daarquote:Op maandag 22 december 2014 16:44 schreef wise het volgende:
[..]
die zijn al blij als ze tepelhaar bij een vrouw zien. Maf volk daaro.
Oeh, nou kijk maar uit dan dat hij geen hetze tegen je vormt om je uit de verkiezing te gooien!quote:Op maandag 22 december 2014 16:39 schreef chroestjov het volgende:
[..]
Zou niet graag afdalen in die krochten, je zou maar verdwalen in die waanzin.
Het lijkt mij wel een unieke ervaring, dat wel.
[..]
Volgens mij sta/stond ik al bovenaan in de categorie ''Meest gevatte user'', dat moet Hoink en alle andere haters vast wel een beetje pijn doen.
Maar ik gun hem en alle andere wel een verkiezing die nergens door is beïnvloed, zo ben ik ook wel weer, ik strijk met mijn hand over mijn hart en vergeef hen die niet beter weten.
Al zou ik er wel om kunnen lachen als Modus in alle categorieën zou winnen.
Kom mijn toilet keer doen dan.quote:Op maandag 22 december 2014 16:42 schreef ntm het volgende:
[..]
Oh jawel dagelijks, maar ik film het niet
Was dat tegen mij? Hij heeft tegen mij wel iets gezegd in de trant van dat het maar goed is dat hij mijn adres niet heeft ''want anders'', maar ik heb niets over stenen of ruiten gelezen.quote:Op maandag 22 december 2014 16:31 schreef ntm het volgende:
Gisteren zei er toch eentje 'geef je adres dan zal ik een steen door je ruit heen kankeren'![]()
![]()
Ik hoop het niet, dan moet ik mijn ouders straks gaan uitleggen dat ik toch niet heb gewonnen.quote:Op maandag 22 december 2014 16:45 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Oeh, nou kijk maar uit dan dat hij geen hetze tegen je vormt om je uit de verkiezing te gooien!
Dat zou een donkere dag zijnquote:Op maandag 22 december 2014 16:51 schreef chroestjov het volgende:
[..]
Was dat tegen mij? Hij heeft tegen mij wel iets gezegd in de trant van dat het maar goed is dat hij mijn adres niet heeft ''want anders'', maar ik heb niets over stenen of ruiten gelezen.
Misschien is die post verwijderd?
[..]
Ik hoop het niet, dan moet ik mijn ouders straks gaan uitleggen dat ik toch niet heb gewonnen.
Nou laten we dat maar niet doen, kan me ook niet echt voorstellen dat mensen daar opgewonden van rakenquote:Op maandag 22 december 2014 16:43 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
misschien moet je het een keer filmen
vast wel mensen in KPD die daar heel blij van worden
quote:Op maandag 22 december 2014 16:54 schreef ntm het volgende:
[..]
Nou laten we dat maar niet doen, kan me ook niet echt voorstellen dat mensen daar opgewonden van raken
Nope was niet tegen jou, hier de reactie: KLB / KLB Userverkiezingen 2014 - #48quote:Op maandag 22 december 2014 16:51 schreef chroestjov het volgende:
[..]
Was dat tegen mij? Hij heeft tegen mij wel iets gezegd in de trant van dat het maar goed is dat hij mijn adres niet heeft ''want anders'', maar ik heb niets over stenen of ruiten gelezen.
Misschien is die post verwijderd?
[..]
Ik hoop het niet, dan moet ik mijn ouders straks gaan uitleggen dat ik toch niet heb gewonnen.
Zo eens even voten dan.quote:Op maandag 22 december 2014 16:39 schreef chroestjov het volgende:
Volgens mij sta/stond ik al bovenaan in de categorie ''Meest gevatte user'', dat moet Hoink en alle andere haters vast wel een beetje pijn doen.
Maar ik gun hem en alle andere wel een verkiezing die nergens door is beïnvloed, zo ben ik ook wel weer, ik strijk met mijn hand over mijn hart en vergeef hen die niet beter weten.
Al zou ik er wel om kunnen lachen als Modus in alle categorieën zou winnen.
Droeftoeterquote:Op maandag 22 december 2014 16:57 schreef ntm het volgende:
[..]
Nope was niet tegen jou, hier de reactie: KLB / KLB Userverkiezingen 2014 - #48
Nooit boodschappen doen als je honger hebtquote:Op maandag 22 december 2014 16:59 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Honger, dus 1,5 kg varkenshaas gekocht
mensen kunnen van de meest rare shit hard worden hoorquote:Op maandag 22 december 2014 16:54 schreef ntm het volgende:
[..]
Nou laten we dat maar niet doen, kan me ook niet echt voorstellen dat mensen daar opgewonden van raken
quote:Op maandag 22 december 2014 17:02 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
mensen kunnen van de meest rare shit hard worden hoor
Niet echt 1,5 kg toch?quote:Op maandag 22 december 2014 16:59 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Honger, dus 1,5 kg varkenshaas gekocht
Volgens mij iets met KLB verkiezingentopic en Frank_Tooold4this die ze doorverwees naar de SC.quote:Op maandag 22 december 2014 17:06 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Wat is met al die nieuw mensen hier
Hee kerel, hoe is het in Cuesta Blanca?quote:Op maandag 22 december 2014 17:06 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Wat is met al die nieuw mensen hier
Goed wel denk ik. Ben nu weer in Buenos Airesquote:Op maandag 22 december 2014 17:07 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Hee kerel, hoe is het in Cuesta Blanca?
Ligt dat ergens in de lucht?quote:Op maandag 22 december 2014 17:08 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Goed wel denk ik. Ben nu weer in Buenos Aires
I know ...quote:Op maandag 22 december 2014 17:01 schreef ntm het volgende:
[..]
Nooit boodschappen doen als je honger hebt
Haha, op pedotocht in Kinder Bueno Aires.quote:Op maandag 22 december 2014 17:09 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Ligt dat ergens in de lucht?
Doe de groetjes aan mijn vriendin als je haar ziet.quote:Op maandag 22 december 2014 17:08 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Goed wel denk ik. Ben nu weer in Buenos Aires
3 dikke varkenshazenquote:
Ja dat is waar, was een tijdje terug nog bij dat programma extreem ook aan de orde gekomen.quote:Op maandag 22 december 2014 17:02 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
mensen kunnen van de meest rare shit hard worden hoor
Lekkerrr, als je honger hebt neem je altijd veel te veel meequote:Op maandag 22 december 2014 17:10 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
I know ...![]()
Heb ook wasa sesam, smeerkaas en kaasstengels gekocht
Vorige keer had ik doe-het-zelf speculaas meegenomen
Zie haar vanavond in teloquote:Op maandag 22 december 2014 17:15 schreef ntm het volgende:
[..]
Doe de groetjes aan mijn vriendin als je haar ziet.
Ik koop die spullen normaal nooit neequote:Op maandag 22 december 2014 17:16 schreef ntm het volgende:
[..]
Lekkerrr, als je honger hebt neem je altijd veel te veel mee
Doe het zelf speculaas...hoe moet ik dat voor me zien?quote:Op maandag 22 december 2014 17:20 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik koop die spullen normaal nooit nee!
quote:Op maandag 22 december 2014 17:10 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Haha, op pedotocht in Kinder Bueno Aires.
[ afbeelding ]
Gevulde speculaas die je zelf nog helemaal moet makenquote:Op maandag 22 december 2014 17:30 schreef ntm het volgende:
[..]
Doe het zelf speculaas...hoe moet ik dat voor me zien?
Ja gvd daar heeft toch niemand tijd voor. Die shit koop je voor 2 euro in de winkel.quote:Op maandag 22 december 2014 17:45 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Gevulde speculaas die je zelf nog helemaal moet maken
Om op te eten ja, niet om te maken.quote:Op maandag 22 december 2014 18:04 schreef Salatrel het volgende:
Voor gevulde speculaas maak je toch tijd?
Eigen brood bakken is wel nice, maar dit is een beetje categorie zelf je tompouce in elkaar zetten.quote:
of taartquote:Op maandag 22 december 2014 18:19 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Eigen brood bakken is wel nice, maar dit is een beetje categorie zelf je tompouce in elkaar zetten.!
Nee.quote:
Zal jou eens vullen.quote:Op maandag 22 december 2014 18:26 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Nee.
Zelf je negerzoenen vullen.
Met sneldrogend beton?quote:
Je weet wel waar ik warm van word. :$quote:
Altijd tijd voor gevulde speculaasquote:Op maandag 22 december 2014 18:04 schreef Salatrel het volgende:
Voor gevulde speculaas maak je toch tijd?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Verschil in zelfgemaakte kruidenboter en kruidenboter van 19 cent niet proeven.quote:Op maandag 22 december 2014 19:08 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Altijd tijd voor gevulde speculaas
Zoveel tijd ben je er niet aan kwijt overigens, alles mixen.. In een blik gieten en in de oven ermee.
Weet je wat pas debiel is om zelf te maken?
Kruidenboter ... Die shit koop je voor 19ct een bakje en het verschil is niet eens proefbaar
Fucking discussie over dat het lekkerder is om je eigen kruidenboter te maken.
Gtfo.
En dan stiekem je pik in d'r bek stoppen als ze slaapt.quote:Op maandag 22 december 2014 19:12 schreef BlauweTijger het volgende:
Vriendin doet kk stoer. Denk uitmaken als kerstcadeau.
Straks bijt ze hem als reflex eraf ofzo. :$quote:Op maandag 22 december 2014 19:13 schreef Chloroform het volgende:
[..]
En dan stiekem je pik in d'r bek stoppen als ze slaapt.
Je moet ook wel eerst haar tanden eruit slaan. :squote:Op maandag 22 december 2014 19:14 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Straks bijt ze hem als reflex eraf ofzo. :$
inb4 valt niks af te bijten.
Waarom doet ze stoer dan? Ze verwacht je zeker wel met kerst bij haar familie.quote:Op maandag 22 december 2014 19:12 schreef BlauweTijger het volgende:
Dit dacht je al ver voor dat het überhaupt "aan" wasquote:Op maandag 22 december 2014 19:12 schreef BlauweTijger het volgende:
Wat heb jij als kerstcadeau voor je boy?quote:
Hmm misschien keertje proberen, ik had laatst voor het eerst fondant taart gemaakt. Dat is ook wel een werk..quote:Op maandag 22 december 2014 17:45 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Gevulde speculaas die je zelf nog helemaal moet maken
Had je een bepaald thema?quote:Op maandag 22 december 2014 19:17 schreef ntm het volgende:
[..]
Hmm misschien keertje proberen, ik had laatst voor het eerst fondant taart gemaakt. Dat is ook wel een werk..
Niks, ik ga ook niet naar hem toe deze kerst. Hij vindt het niet chill, maar ik heb het die periode echt druk (werk + bdays), en 5 januari belangrijkste tentamen (hangt mijn bachelor vanaf). Dus hij moet het maar even zonder me doenquote:Op maandag 22 december 2014 19:16 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Wat heb jij als kerstcadeau voor je boy?
quote:Op maandag 22 december 2014 19:15 schreef ntm het volgende:
[..]
Waarom doet ze stoer dan? Ze verwacht je zeker wel met kerst bij haar familie.
allemaal dingen verwachten enzoquote:
Wow, ijskoudquote:Op maandag 22 december 2014 19:19 schreef ntm het volgende:
[..]
Niks, ik ga ook niet naar hem toe deze kerst. Hij vindt het niet chill, maar ik heb het die periode echt druk (werk + bdays), en 5 januari belangrijkste tentamen (hangt mijn bachelor vanaf). Dus hij moet het maar even zonder me doenHeb jij al cadeautje voor je vriend dan?
Voor een verjaardag was het.quote:Op maandag 22 december 2014 19:18 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Had je een bepaald thema?
Ziet er altijd leuk uit, maar ben niet zo gek op marsepein
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja wat voor dingen verwacht ze dan bijv.? Dit klinkt vaagquote:Op maandag 22 december 2014 19:20 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
[..]
allemaal dingen verwachten enzokk wacht lekker af en zeik niet zo.
Maar dan echt x10 en dan ook teleurgesteld doen.
Geen zin om te typen.quote:Op maandag 22 december 2014 19:25 schreef ntm het volgende:
[..]
Ja wat voor dingen verwacht ze dan bijv.? Dit klinkt vaag
quote:Op maandag 22 december 2014 19:24 schreef BlauweTijger het volgende:
Wow als mijn vriendin mij niet met kerst wil zien want ze heeft anderhalve week daarna een tentamen kan ze stikken in een stuk kerstboom
Niet hypocriet maar waarheid.
quote:Op maandag 22 december 2014 19:23 schreef ntm het volgende:
[..]
Voor een verjaardag was het.Mooie kleurencombinatieSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Die letters .. Steek je die uit ofzo?Blood runs through your veins, that's where our similarity ends.
In the end all you can hope for. Is the love you felt to equal the pain you've gone through.
quote:
Ja, ik heb het bij de leukste taartenshop gekocht in den haag. Zo'n uitsteek alfabet-ding. En ertussen had ik lekkere botercreme met kersenjam gedaanquote:Op maandag 22 december 2014 19:26 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Mooie kleurencombinatie
Die letters .. Steek je die uit ofzo?
Word boos als ik het ga uitleggen.quote:Op maandag 22 december 2014 19:27 schreef ntm het volgende:
[..]
Waarom begin je er dan over1 voorbeeld is niet zoveel typen
Jezus, wijf ben je ook.quote:Op maandag 22 december 2014 19:29 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Word boos als ik het ga uitleggen.En ik ben erg gehecht aan mijn spullen.
Ja nu maak je me nieuwsgieirg hequote:Op maandag 22 december 2014 19:29 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Word boos als ik het ga uitleggen.En ik ben erg gehecht aan mijn spullen.
Hoef je niet zo gepikeerd te doen.quote:
Hahah pikquote:Op maandag 22 december 2014 19:32 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Hoef je niet zo gepikeerd te doen.
Pikhouweelquote:
Heb ik nog nooit gezegd.quote:Op maandag 22 december 2014 19:35 schreef ntm het volgende:
Je hebt vaker gezegd, ik ga het uitmaken dit dat. Maar ook echt doen...
Ik kan me nog wel zeker wat posts herinneren waarin je ermee dreigde hoor. Dat je haar zat was etc. Laten we voor je hopen dat ze niet op FOK! zit.quote:
Ah Fahrenheitstraat.. Kan heel lang in bakwinkels vertoevenquote:Op maandag 22 december 2014 19:28 schreef ntm het volgende:
[..]
Ja, ik heb het bij de leukste taartenshop gekocht in den haag. Zo'n uitsteek alfabet-ding. En ertussen had ik lekkere botercreme met kersenjam gedaan
Was denk niet over mijn vriendin?quote:Op maandag 22 december 2014 19:38 schreef ntm het volgende:
[..]
Ik kan me nog wel zeker wat posts herinneren waarin je ermee dreigde hoor. Dat je haar zat was etc. Laten we voor je hopen dat ze niet op FOK! zit.
Het gaat niet over de paardenpsycho dan?quote:Op maandag 22 december 2014 19:38 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Was denk niet over mijn vriendin?Heb over deze nooit iets op FOK gezet.
Jawel.quote:Op maandag 22 december 2014 19:39 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Het gaat niet over de paardenpsycho dan?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Doe het voor de mensheid:$:$
Ja altijd leuk, action heeft ook wel eens leuke dingenquote:Op maandag 22 december 2014 19:38 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ah Fahrenheitstraat.. Kan heel lang in bakwinkels vertoeven
Haha jawel, dat paardemeisje.quote:Op maandag 22 december 2014 19:38 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Was denk niet over mijn vriendin?Heb over deze nooit iets op FOK gezet.
Over een maand of twee heb ik een action binnen handbereikquote:Op maandag 22 december 2014 19:52 schreef ntm het volgende:
[..]
Ja altijd leuk, action heeft ook wel eens leuke dingen
Nicequote:Op maandag 22 december 2014 19:53 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Over een maand of twee heb ik een action binnen handbereik
Denk dat ik maar eens extra ruimte ga huren
Smakelijk gelachen en daarna met een serieus gezicht en gefronste wenkbrauwen een TR aangemaakt aangezien bedreiging niet is toegestaan.quote:Op maandag 22 december 2014 16:57 schreef ntm het volgende:
[..]
Nope was niet tegen jou, hier de reactie: KLB / KLB Userverkiezingen 2014 - #48
Wel oppassen, voederecto had Modus ook al genomineerd voor alle categorieën, echter werd zijn stem/post verwijderd, dus eigenlijk kan er nu al niet meer gesproken worden van ''eerlijke'' verkiezingen.quote:
quote:Op maandag 22 december 2014 19:24 schreef BlauweTijger het volgende:
Wow als mijn vriendin mij niet met kerst wil zien want ze heeft anderhalve week daarna een tentamen kan ze stikken in een stuk kerstboom
Ja jaquote:Op maandag 22 december 2014 18:37 schreef Chloroform het volgende:
Oh, Nootjes, weet je ondertussen het verschil tussen aureool en areola al?
Did datquote:Op maandag 22 december 2014 18:26 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Nee.
Zelf je negerzoenen vullen.
Je cared teveel chroets. Je cared dat we caren.quote:Op maandag 22 december 2014 20:18 schreef chroestjov het volgende:
Overigens, voor het eerst een blik in het andere ''SC'' topic werpen en vervolgens je eigen teksten hergebruikt zien worden, maar caren doen ze niet hoor, echt niet.
Epische eindbazen comeback.quote:Op maandag 22 december 2014 20:20 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Je cared teveel chroets. Je cared dat we caren.
Superfrustrerend voor chroetsiechroetsiechroe dat hij gewoon niets nonchalants en toch scherps uit zijn toetsenbord krijgt.quote:
We weten beiden wel beter, Hoinkiepoinkie.quote:Op maandag 22 december 2014 20:25 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Superfrustrerend voor chroetsiechroetsiechroe dat hij gewoon niets nonchalants en toch scherps uit zijn toetsenbord krijgt.
Nieuwe generatie kijkt af van de oude.quote:Op maandag 22 december 2014 20:18 schreef chroestjov het volgende:
Overigens, voor het eerst een blik in het andere ''SC'' topic werpen en vervolgens je eigen teksten hergebruikt zien worden, maar caren doen ze niet hoor, echt niet.
Jonge, get over itquote:Op maandag 22 december 2014 20:18 schreef chroestjov het volgende:
Vooralsnog blijft het jammer genoeg bij een beetje kopiëren.quote:Op maandag 22 december 2014 20:30 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Nieuwe generatie kijkt af van de oude.
Niet boos zijn, eet nog een extra toetje om rustig te worden.quote:
Zal Raja op je afsturen.quote:
Misschien moet jij even toetje eten en druk maken om andere dingen.quote:Op maandag 22 december 2014 20:37 schreef chroestjov het volgende:
[..]
Vooralsnog blijft het jammer genoeg bij een beetje kopiëren. [ afbeelding ]
[..]
Niet boos zijn, eet nog een extra toetje om rustig te worden.
Laat hem nou, hij heeft lang niet geneukt en dan gaat ie zo doen. O wacht...quote:Op maandag 22 december 2014 20:39 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Misschien moet jij even toetje eten en druk maken om andere dingen.
quote:Op maandag 22 december 2014 20:39 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Misschien moet jij even toetje eten en druk maken om andere dingen.
Hoelang ben jij al zo'n downie? bahquote:Op maandag 22 december 2014 20:03 schreef chroestjov het volgende:
[..]
Smakelijk gelachen en daarna met een serieus gezicht en gefronste wenkbrauwen een TR aangemaakt aangezien bedreiging niet is toegestaan.
[ afbeelding ]
[..]
Wel oppassen, voederecto had Modus ook al genomineerd voor alle categorieën, echter werd zijn stem/post verwijderd, dus eigenlijk kan er nu al niet meer gesproken worden van ''eerlijke'' verkiezingen.
Sorry, ik mag niet meer reageren van Chloroform.quote:Op maandag 22 december 2014 20:42 schreef terrastegel het volgende:
[..]
Hoelang ben jij al zo'n downie? bah
Ahw, kleutertje toch. Boehoehoequote:Op maandag 22 december 2014 20:43 schreef chroestjov het volgende:
[..]
Sorry, ik mag niet meer reageren van Chloroform.
Wat heb ik jou misdaan.quote:Op maandag 22 december 2014 20:44 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ahw, kleutertje toch. Boehoehoe
Voor iemand die anders uitermate zijn best doet nooit meer dan 1 snedige comment per topic te posten laat je je toch wel kennen hoor.quote:Op maandag 22 december 2014 20:26 schreef chroestjov het volgende:
We weten beiden wel beter, Hoinkiepoinkie.
Niks, maar dit constante gezeik begint wickedmen-vormen aan te nemen.quote:
Zonde dat hij geband is.quote:Op maandag 22 december 2014 20:51 schreef Chloroform het volgende:
Niks, maar dit constante gezeik begint wickedmen-vormen aan te nemen.
Rustig aan, Satan.quote:
Niet echt. Jij wel ja? :squote:
Och.quote:
Ja.quote:
Ik moet 2e kerstdag werkenquote:Op maandag 22 december 2014 21:29 schreef krioro het volgende:
[..]
Ja.
En maakt niet uit dat je druk bent hoor, ik kom 2e kerstdag wel naar jou.
Komt goed uit, kan je mij ook gelijk verzorgen terwijl ik in food coma lig.quote:
Ik wilde graag spekkoek maken, maar helaas heb ik geen 12 eieren en hompen boter in huisquote:
heb je daar geen winkel die tot 10 uur open is?quote:Op maandag 22 december 2014 21:40 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik wilde graag spekkoek maken, maar helaas heb ik geen 12 eieren en hompen boter in huis
Helaas pindakaas
Nee over twee maanden welquote:Op maandag 22 december 2014 21:40 schreef remi1986 het volgende:
[..]
heb je daar geen winkel die tot 10 uur open is?
Is niet mijn winkel vriend.quote:Op maandag 22 december 2014 21:40 schreef remi1986 het volgende:
[..]
heb je daar geen winkel die tot 10 uur open is?
Laatst voor de eerste keer wat bij Jumbo gekocht en gelijk halve nacht moeten kotsen. Nooit weer. Nevar forget.quote:Op maandag 22 december 2014 21:42 schreef remi1986 het volgende:
[..]
[..]
hebben wij zelfs in Emmen
http://www.openingstijden.nl/Jumbo/Emmen/Valkenveld-50/
ligt eerder aan jouw zwakke maag danquote:Op maandag 22 december 2014 21:44 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Laatst voor de eerste keer wat bij Jumbo gekocht en gelijk halve nacht moeten kotsen. Nooit weer. Nevar forget.
lol.quote:Op maandag 22 december 2014 20:03 schreef chroestjov het volgende:
[..]
Smakelijk gelachen en daarna met een serieus gezicht en gefronste wenkbrauwen een TR aangemaakt aangezien bedreiging niet is toegestaan.
[ afbeelding ]
[..]
Wel oppassen, voederecto had Modus ook al genomineerd voor alle categorieën, echter werd zijn stem/post verwijderd, dus eigenlijk kan er nu al niet meer gesproken worden van ''eerlijke'' verkiezingen.
Aww, ga je zoveel eten?quote:Op maandag 22 december 2014 21:35 schreef krioro het volgende:
[..]
Komt goed uit, kan je mij ook gelijk verzorgen terwijl ik in food coma lig.
Stel je aan zeg.quote:Op maandag 22 december 2014 21:44 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Laatst voor de eerste keer wat bij Jumbo gekocht en gelijk halve nacht moeten kotsen. Nooit weer. Nevar forget.
ja, jij bent wel zon snitch of nietquote:Op maandag 22 december 2014 20:03 schreef chroestjov het volgende:
[..]
200%, ook lekkerquote:Op maandag 22 december 2014 21:50 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
[ afbeelding ][ afbeelding ] Same here, ook 300% uitbetaald?
Volgens mij gaan ze hier op z'n laatst om 21.00 dicht op vrijdagquote:Op maandag 22 december 2014 21:42 schreef remi1986 het volgende:
[..]
[..]
hebben wij zelfs in Emmen
http://www.openingstijden.nl/Jumbo/Emmen/Valkenveld-50/
Spannend nietwaar ?quote:Op maandag 22 december 2014 21:52 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Iedereen staat hier wel op ontploffen heh.
allemaal korte lontjes hierquote:Op maandag 22 december 2014 21:52 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Iedereen staat hier wel op ontploffen heh.
Ik zit al twee dagen op het puntje op m'n stoel. Wie zal zichzelf nog verder voor schut zetten? Is het Hoink? Is het chroestjov? Ben ik het zelf? Gelukkig is het zo meteen kerstvakantie want ik word er wel moe van hoor.quote:
En jij mij bedreigen dat je beest was. TR voor niets geplaatst.quote:Op maandag 22 december 2014 21:48 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Hee hee hee, was dat nou echt nodig? Words can hurt you know.
Kennen jullie elkaar irl?quote:Op maandag 22 december 2014 21:53 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Ik zit al twee dagen op het puntje op m'n stoel. Wie zal zichzelf nog verder voor schut zetten? Is het Hoink? Is het chroestjov? Ben ik het zelf? Gelukkig is het zo meteen kerstvakantie want ik word er wel moe van hoor.
>lekkerquote:Op maandag 22 december 2014 21:54 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Bij de jumbo heb je wel lekkere diepvriesscholfilet
niet liegenquote:Op maandag 22 december 2014 21:55 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Ik heb iedereen op facebook.
Queens pangafilet uit de diepvriesquote:Op maandag 22 december 2014 21:54 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Bij de jumbo heb je wel lekkere diepvriesscholfilet
Panga is niet zo'n goed idee geloof ikquote:Op maandag 22 december 2014 21:55 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Queens pangafilet uit de diepvries.
Oh ik had gewoon een remi uit 1986 toegevoegd maar blijkbaar ben jij dat niet.quote:Op maandag 22 december 2014 21:56 schreef remi1986 het volgende:
[..]
ik heb maar 1 FOK!ker en dat is 4e
He wat?quote:Op maandag 22 december 2014 21:56 schreef ntm het volgende:
[..]
Panga is niet zo'n goed idee geloof ik
je hebt dan ook niks op mijn FB te zoekenquote:Op maandag 22 december 2014 21:56 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Oh ik had gewoon een remi uit 1986 toegevoegd maar blijkbaar ben jij dat niet.
Dacht dat we vrienden waren.quote:Op maandag 22 december 2014 21:58 schreef remi1986 het volgende:
[..]
je hebt dan ook niks op mijn FB te zoeken
lolquote:Op maandag 22 december 2014 21:56 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Oh ik had gewoon een remi uit 1986 toegevoegd maar blijkbaar ben jij dat niet.
heb geen vrienden... alleen vage kennissenquote:Op maandag 22 december 2014 21:58 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Dacht dat we vrienden waren.
Vrienden doen pijn aan je reet zeker?quote:Op maandag 22 december 2014 21:58 schreef remi1986 het volgende:
[..]
heb geen vrienden... alleen vage kennissen
geen idee... geen ervaring mee, jij wel?quote:Op maandag 22 december 2014 21:59 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Vrienden doen pijn aan je reet zeker?
Chroestjov hoor ik er nooit overquote:Op maandag 22 december 2014 22:01 schreef remi1986 het volgende:
[..]
geen idee... geen ervaring mee, jij wel?
daar noem je ook éénquote:Op maandag 22 december 2014 22:02 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Chroestjov hoor ik er nooit over.
Jij begon.quote:Op maandag 22 december 2014 22:08 schreef remi1986 het volgende:
[..]
wtf, waar hebben we het over man?! Ga je hobby's alsjeblieft met iemand anders bespreken
Welke kruiden gebruik jij op panga?quote:Op maandag 22 december 2014 21:55 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Queens pangafilet uit de diepvries.
Werd net bijna van de weg geduwd door een vrachtwagen die een zucht wind vingquote:
rij je zeker een Ford Ka ofzo?quote:Op maandag 22 december 2014 22:12 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Werd net bijna van de weg geduwd door een vrachtwagen die een zucht wind ving.
Een vriend van me zei eerder dit jaar ook al 's dat hij panga had afgezworen, vond het maar onzinquote:Op maandag 22 december 2014 21:58 schreef ntm het volgende:
[..]
http://www.vetvrij.com/do(...)t-uit-frankrijk.html
Geraspte gember en geperste knoflook (of beiden zo'n pasta uit een potje) en zout en peperquote:Op maandag 22 december 2014 22:11 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Welke kruiden gebruik jij op panga?
Vind het een beetje flauw
je sowieso laten inhalen door een vrachtwagen, ben je 85 ofzo?quote:Op maandag 22 december 2014 22:16 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Dikke wagen moet je hebben om een vrachtwagen terug te duwen.
Hoezo liet ik mij inhalen door een vrachtwagen?quote:Op maandag 22 december 2014 22:16 schreef remi1986 het volgende:
[..]
je sowieso laten inhalen door een vrachtwagen, ben je 85 ofzo?
je zegt toch dat je bijna van de weg werd gedrukt? Of haalde jij in met 2km/u verschil?quote:Op maandag 22 december 2014 22:17 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Hoezo liet ik mij inhalen door een vrachtwagen?
Ik haal 'em in. Windstoot. Vrachtwagen maakt klap naar links. Ingewikkeld is het niet dacht ik.quote:Op maandag 22 december 2014 22:18 schreef remi1986 het volgende:
[..]
je zegt toch dat je bijna van de weg werd gedrukt? Of haalde jij in met 2km/u verschil?
Helaas, volgende keer beter.quote:Op maandag 22 december 2014 22:20 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Ik haal 'em in. Windstoot. Vrachtwagen maakt klap naar links. Ingewikkeld is het niet dacht ik.
Ik denk dat je schrikt als je ziet wat voor troep er in sommige dingen zit. Ik koop toch liever andere vis. Meisje die bij mij in de klas heeft gezeten, haar vader werkte in de vishandel. Zij mochten het bij haar thuis nooit eten ookquote:Op maandag 22 december 2014 22:15 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Een vriend van me zei eerder dit jaar ook al 's dat hij panga had afgezworen, vond het maar onzin. Beetje ingelezen, zal best voorkomen, maar lijkt me niet dat die vis zomaar in onze supers ligt toch
?
[..]
Geraspte gember en geperste knoflook (of beiden zo'n pasta uit een potje) en zout en peper. Lekker man
.
Wajoo.quote:Op maandag 22 december 2014 22:20 schreef voederbietel het volgende:
Ik haal 'em in. Windstoot. Vrachtwagen maakt klap naar links. Ingewikkeld is het niet dacht ik.
In mijn vorige leven was ik een kampbewaker.quote:Op maandag 22 december 2014 21:51 schreef remi1986 het volgende:
[..]
ja, jij bent wel zon snitch of niet
''neus''quote:Op maandag 22 december 2014 20:51 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Niks, maar dit constante gezeik begint wickedmen-vormen aan te nemen.
je kan het vast goed vinden met GhpD of niet?quote:Op maandag 22 december 2014 22:25 schreef chroestjov het volgende:
[..]
In mijn vorige leven was ik een kampbewaker.
Ik weet niet wie dat is.quote:Op maandag 22 december 2014 22:26 schreef remi1986 het volgende:
[..]
je kan het vast goed vinden met GhpD of niet?
Ja, maar da's waarschijnlijk met heel veel dingen zo jammer genoegquote:Op maandag 22 december 2014 22:24 schreef ntm het volgende:
[..]
Ik denk dat je schrikt als je ziet wat voor troep er in sommige dingen zit. Ik koop toch liever andere vis. Meisje die bij mij in de klas heeft gezeten, haar vader werkte in de vishandel. Zij mochten het bij haar thuis nooit eten ook![]()
Mijn post wil niet lukken, er blijft na het invoeren een leeg veld over.quote:
TR gemaakt.quote:Op maandag 22 december 2014 22:33 schreef chroestjov het volgende:
[..]
Mijn post wil niet lukken, er blijft na het invoeren een leeg veld over.
卍GhpH卍
Gvd, even snel wat nummers geluisterd, klinkt nog ouderwets lekker ookquote:Op maandag 22 december 2014 22:34 schreef remi1986 het volgende:
hee dWc ... https://soundcloud.com/defrhymz
die Doe je Ding is wel nice jaquote:Op maandag 22 december 2014 22:37 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Gvd, even snel wat nummers geluisterd, klinkt nog ouderwets lekker ook.
Hehehequote:
Hm ja dan kan het nog best eens te doen zijnquote:Op maandag 22 december 2014 22:15 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Een vriend van me zei eerder dit jaar ook al 's dat hij panga had afgezworen, vond het maar onzin. Beetje ingelezen, zal best voorkomen, maar lijkt me niet dat die vis zomaar in onze supers ligt toch
?
[..]
Geraspte gember en geperste knoflook (of beiden zo'n pasta uit een potje) en zout en peper. Lekker man
.
Ja dat wel, maar eenmaal gepaneerd in bloem en gebakken zijn die (lightly) fried fish fillets zeer goed te doen.quote:Op maandag 22 december 2014 22:39 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Hm ja dan kan het nog best eens te doen zijn![]()
Al vind ik knoflook uit een potje wat interessant ruiken
Je moeder ook.quote:Op dinsdag 23 december 2014 03:44 schreef Puntenjager het volgende:
Jullie zijn allemaal... heaumeauz
Heb ik ook wel eens last van :$quote:
Wowquote:
live fastquote:Op dinsdag 23 december 2014 08:24 schreef Dqod het volgende:
[..]
Wow![]()
Met deze gedachte ga ik lekker poepen en dan werken.
Lobi
Wat moet daar tegenover staan dan?quote:
Vast wel. Het is hier tegenwoordig een soort ghetto.quote:
omdat er hier een terrastegel en stratenmaker rondhangen, wil niet zeggen dat ze ook van de straat zijnquote:Op dinsdag 23 december 2014 09:13 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Vast wel. Het is hier tegenwoordig een soort ghetto.
2e kerstdagquote:Op dinsdag 23 december 2014 09:22 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
All good bro, nog leuke plannen deze week met de feestdagen?
Deze week vooral neuken en eten met mijn vriendin en familie.quote:
dus als ik 1 januari om 06:00 mijn nest in duik, begint bij jou pas het feestquote:Op dinsdag 23 december 2014 09:35 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Deze week vooral neuken en eten met mijn vriendin en familie.( inb4 haah familie neuken xD )
En zondag voor 10 dagen naar New York, dus met oud & nieuw strooi ik dollars vanaf het Empire State building.![]()
Damn right!quote:Op dinsdag 23 december 2014 09:39 schreef remi1986 het volgende:
[..]
dus als ik 1 januari om 06:00 mijn nest in duik, begint bij jou pas het feest
16gbquote:Op dinsdag 23 december 2014 10:00 schreef BlauweTijger het volgende:
Ik kan een iPhone 6 sealed 16 gb ophalen voor ¤520.. is dat te doen?
Inb4 apple gezeik.
1 iOs update en hij zit vol idd.quote:Op dinsdag 23 december 2014 10:09 schreef wise het volgende:
[..]
16gb
das zo vol. Kan je beter meer bijleggen en een 64gb doen.
vol proteienenquote:Op dinsdag 23 december 2014 08:56 schreef 2NutZ het volgende:
Oh btw nog een foodtalk dingetje he, ik had ook panga filet gemaakt laatst... na 2 happen zie ik wat er uit bungelen... heb ik zo'n vieze visworm meegebakken
Gelijk alles weggemieterd. Geen vis meer gehad sindsdien.
zelf geen last van want 64quote:
same hier.quote:
Ik lette er pas op na een topic hier op FOK!quote:Op dinsdag 23 december 2014 10:10 schreef wise het volgende:
[..]
vol proteienen![]()
![]()
Nooit opgelet eigenlijk naar die wormen
Waar gehaald btw?
nou lekker, daar gaat mn kerstdiner die ik van plan was om te maken voor mn wijfquote:Op dinsdag 23 december 2014 10:13 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
same hier.
[..]
Ik lette er pas op na een topic hier op FOK!en nu zaten ze er dus echt in
![]()
Kanje toch gewoon nog doen? die is wormpjes wel gewend.quote:Op dinsdag 23 december 2014 10:15 schreef wise het volgende:
[..]
nou lekker, daar gaat mn kerstdiner die ik van plan was om te maken voor mn wijf
GVD WAT EEN DIJENKLETSER WEER OP DE DINSDAGOCHTEND 2NUTZquote:Op dinsdag 23 december 2014 10:15 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Kanje toch gewoon nog doen? die is wormpjes wel gewend.
Padum
JEWEEETHETZELLUFquote:Op dinsdag 23 december 2014 10:17 schreef wise het volgende:
[..]
GVD WAT EEN DIJENKLETSER WEER OP DE DINSDAGOCHTEND 2NUTZ![]()
![]()
![]()
Je zou het uitmaken, lafbek.quote:Op dinsdag 23 december 2014 09:35 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Deze week vooral neuken en eten met mijn vriendin en familie.( inb4 haah familie neuken xD )
En zondag voor 10 dagen naar New York, dus met oud & nieuw strooi ik dollars vanaf het Empire State building.![]()
quote:
"Dus Roy als je met mij wil zijn zul je moeten veranderen!!quote:
Denk je dat ze mee mag?quote:Op dinsdag 23 december 2014 10:34 schreef remi1986 het volgende:
[..]
je laat dr gewoon achter in Amerika of niet![]()
Hoe lang probeer je nog 'grappig' te doen met je Roy?quote:Op dinsdag 23 december 2014 10:44 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
"Dus Roy als je met mij wil zijn zul je moeten veranderen!!"
"okay"
Probeer? ik ga hier stuk man, Royquote:Op dinsdag 23 december 2014 10:52 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Denk je dat ze mee mag?![]()
[..]
Hoe lang probeer je nog 'grappig' te doen met je Roy?
Verzin gewoon zelf eens iets joh, papegaai.quote:Op dinsdag 23 december 2014 10:53 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Fijn om een kijkje te nemen in jouw psyche.
hahahahaha ;pquote:Op dinsdag 23 december 2014 10:54 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Verzin gewoon zelf eens iets joh, papegaai.
quote:Op dinsdag 23 december 2014 10:59 schreef 2NutZ het volgende:
En voor chai nieuwe brad prozaenjoy
R&P / Dubbele gevoelens mbt "scharrel"
Al dat gedreig en dan nu even babbelen. Echt BT, als je een vent ben dan dreig je niet kansloos of doe je het gewoon.quote:
Ik dreig nergens hoor. Je hebt geen idee van het gesprek.quote:Op dinsdag 23 december 2014 11:13 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Al dat gedreig en dan nu even babbelen. Echt BT, als je een vent ben dan dreig je niet kansloos of doe je het gewoon.
"Als ze me met kerst niet wil zien maak ik het uitquote:Op dinsdag 23 december 2014 11:16 schreef BlauweTijger het volgende:
Ik dreig nergens hoor. Je hebt geen idee van het gesprek.sssshhh
Hoink, door alle bitchfights zie je het bos niet meer. Dat ging niet over mij, maar over ntm en haar vriendje.quote:Op dinsdag 23 december 2014 11:19 schreef hoink581 het volgende:
[..]
"Als ze me met kerst niet wil zien maak ik het uit."
Broeder alstublieft.
GODVERDOMME ROOIE LAP DIT DAT.quote:Op dinsdag 23 december 2014 11:20 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Hoink, door alle bitchfights zie je het bos niet meer. Dat ging niet over mij, maar over ntm en haar vriendje.
Ik zie mijn vriendin sowieso met kerst. Ging om het principe.
Inderdaad. Beter dan niemand he hoink.quote:Op dinsdag 23 december 2014 11:15 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Lacht er in ieder geval nog iemand om je "grappen".
Jij zei inderdaad dat ze mocht stikken in een kerstboom ofzo.quote:Op dinsdag 23 december 2014 11:20 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Hoink, door alle bitchfights zie je het bos niet meer. Dat ging niet over mij, maar over ntm en haar vriendje.
Ik zie mijn vriendin sowieso met kerst. Ging om het principe.
Geeft niet. Hectisch... deze tijd van het jaar.quote:Op dinsdag 23 december 2014 11:23 schreef hoink581 het volgende:
[..]
GODVERDOMME ROOIE LAP DIT DAT.
Sorry.
quote:
oke.quote:Op maandag 22 december 2014 19:24 schreef BlauweTijger het volgende:
Ja super knap man, en als je AVI uit zou zijn had je kunnen zien dat dit niet over mij ging. Begrijpend lezen is lastig, i know.quote:
aha, keigoede reactie. Vind het toch raar dat Modus elke keer kan inloggen op jouw account.quote:
Die delen volgens mij hun ww: " : ' ) "quote:Op dinsdag 23 december 2014 11:30 schreef BlauweTijger het volgende:
aha, keigoede reactie. Vind het toch raar dat Modus elke keer kan inloggen op jouw account.
Hahahahahahaha! echt he kk ;Dquote:Op dinsdag 23 december 2014 11:32 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Die delen volgens mij hun ww: " : ' ) "
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |