Vooralsnog blijft het jammer genoeg bij een beetje kopiėren.quote:Op maandag 22 december 2014 20:30 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Nieuwe generatie kijkt af van de oude.
Niet boos zijn, eet nog een extra toetje om rustig te worden.quote:
Zal Raja op je afsturen.quote:
Misschien moet jij even toetje eten en druk maken om andere dingen.quote:Op maandag 22 december 2014 20:37 schreef chroestjov het volgende:
[..]
Vooralsnog blijft het jammer genoeg bij een beetje kopiėren. [ afbeelding ]
[..]
Niet boos zijn, eet nog een extra toetje om rustig te worden.
Laat hem nou, hij heeft lang niet geneukt en dan gaat ie zo doen. O wacht...quote:Op maandag 22 december 2014 20:39 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Misschien moet jij even toetje eten en druk maken om andere dingen.
quote:Op maandag 22 december 2014 20:39 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Misschien moet jij even toetje eten en druk maken om andere dingen.
Hoelang ben jij al zo'n downie? bahquote:Op maandag 22 december 2014 20:03 schreef chroestjov het volgende:
[..]
Smakelijk gelachen en daarna met een serieus gezicht en gefronste wenkbrauwen een TR aangemaakt aangezien bedreiging niet is toegestaan.
[ afbeelding ]
[..]
Wel oppassen, voederecto had Modus ook al genomineerd voor alle categorieėn, echter werd zijn stem/post verwijderd, dus eigenlijk kan er nu al niet meer gesproken worden van ''eerlijke'' verkiezingen.
Sorry, ik mag niet meer reageren van Chloroform.quote:Op maandag 22 december 2014 20:42 schreef terrastegel het volgende:
[..]
Hoelang ben jij al zo'n downie? bah
Ahw, kleutertje toch. Boehoehoequote:Op maandag 22 december 2014 20:43 schreef chroestjov het volgende:
[..]
Sorry, ik mag niet meer reageren van Chloroform.
Wat heb ik jou misdaan.quote:Op maandag 22 december 2014 20:44 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ahw, kleutertje toch. Boehoehoe
Voor iemand die anders uitermate zijn best doet nooit meer dan 1 snedige comment per topic te posten laat je je toch wel kennen hoor.quote:Op maandag 22 december 2014 20:26 schreef chroestjov het volgende:
We weten beiden wel beter, Hoinkiepoinkie.
Niks, maar dit constante gezeik begint wickedmen-vormen aan te nemen.quote:
Zonde dat hij geband is.quote:Op maandag 22 december 2014 20:51 schreef Chloroform het volgende:
Niks, maar dit constante gezeik begint wickedmen-vormen aan te nemen.
Rustig aan, Satan.quote:
Niet echt. Jij wel ja? :squote:
Och.quote:
Ja.quote:
Ik moet 2e kerstdag werkenquote:Op maandag 22 december 2014 21:29 schreef krioro het volgende:
[..]
Ja.
En maakt niet uit dat je druk bent hoor, ik kom 2e kerstdag wel naar jou.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |