Heb ik nog nooit gezegd.quote:Op maandag 22 december 2014 19:35 schreef ntm het volgende:
Je hebt vaker gezegd, ik ga het uitmaken dit dat. Maar ook echt doen...
Ik kan me nog wel zeker wat posts herinneren waarin je ermee dreigde hoor. Dat je haar zat was etc. Laten we voor je hopen dat ze niet op FOK! zit.quote:
Ah Fahrenheitstraat.. Kan heel lang in bakwinkels vertoevenquote:Op maandag 22 december 2014 19:28 schreef ntm het volgende:
[..]
Ja, ik heb het bij de leukste taartenshop gekocht in den haag. Zo'n uitsteek alfabet-ding. En ertussen had ik lekkere botercreme met kersenjam gedaan
Was denk niet over mijn vriendin?quote:Op maandag 22 december 2014 19:38 schreef ntm het volgende:
[..]
Ik kan me nog wel zeker wat posts herinneren waarin je ermee dreigde hoor. Dat je haar zat was etc. Laten we voor je hopen dat ze niet op FOK! zit.
Het gaat niet over de paardenpsycho dan?quote:Op maandag 22 december 2014 19:38 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Was denk niet over mijn vriendin?Heb over deze nooit iets op FOK gezet.
Jawel.quote:Op maandag 22 december 2014 19:39 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Het gaat niet over de paardenpsycho dan?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Doe het voor de mensheid:$:$
Ja altijd leuk, action heeft ook wel eens leuke dingenquote:Op maandag 22 december 2014 19:38 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ah Fahrenheitstraat.. Kan heel lang in bakwinkels vertoeven
Haha jawel, dat paardemeisje.quote:Op maandag 22 december 2014 19:38 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Was denk niet over mijn vriendin?Heb over deze nooit iets op FOK gezet.
Over een maand of twee heb ik een action binnen handbereikquote:Op maandag 22 december 2014 19:52 schreef ntm het volgende:
[..]
Ja altijd leuk, action heeft ook wel eens leuke dingen
Nicequote:Op maandag 22 december 2014 19:53 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Over een maand of twee heb ik een action binnen handbereik
Denk dat ik maar eens extra ruimte ga huren
Smakelijk gelachen en daarna met een serieus gezicht en gefronste wenkbrauwen een TR aangemaakt aangezien bedreiging niet is toegestaan.quote:Op maandag 22 december 2014 16:57 schreef ntm het volgende:
[..]
Nope was niet tegen jou, hier de reactie: KLB / KLB Userverkiezingen 2014 - #48
Wel oppassen, voederecto had Modus ook al genomineerd voor alle categorieën, echter werd zijn stem/post verwijderd, dus eigenlijk kan er nu al niet meer gesproken worden van ''eerlijke'' verkiezingen.quote:
quote:Op maandag 22 december 2014 19:24 schreef BlauweTijger het volgende:
Wow als mijn vriendin mij niet met kerst wil zien want ze heeft anderhalve week daarna een tentamen kan ze stikken in een stuk kerstboom
Niet hypocriet maar waarheid.
Ja jaquote:Op maandag 22 december 2014 18:37 schreef Chloroform het volgende:
Oh, Nootjes, weet je ondertussen het verschil tussen aureool en areola al?
Did datquote:Op maandag 22 december 2014 18:26 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Nee.
Zelf je negerzoenen vullen.
Je cared teveel chroets. Je cared dat we caren.quote:Op maandag 22 december 2014 20:18 schreef chroestjov het volgende:
Overigens, voor het eerst een blik in het andere ''SC'' topic werpen en vervolgens je eigen teksten hergebruikt zien worden, maar caren doen ze niet hoor, echt niet.
Epische eindbazen comeback.quote:Op maandag 22 december 2014 20:20 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Je cared teveel chroets. Je cared dat we caren.
Superfrustrerend voor chroetsiechroetsiechroe dat hij gewoon niets nonchalants en toch scherps uit zijn toetsenbord krijgt.quote:
We weten beiden wel beter, Hoinkiepoinkie.quote:Op maandag 22 december 2014 20:25 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Superfrustrerend voor chroetsiechroetsiechroe dat hij gewoon niets nonchalants en toch scherps uit zijn toetsenbord krijgt.
Nieuwe generatie kijkt af van de oude.quote:Op maandag 22 december 2014 20:18 schreef chroestjov het volgende:
Overigens, voor het eerst een blik in het andere ''SC'' topic werpen en vervolgens je eigen teksten hergebruikt zien worden, maar caren doen ze niet hoor, echt niet.
Jonge, get over itquote:Op maandag 22 december 2014 20:18 schreef chroestjov het volgende:
Vooralsnog blijft het jammer genoeg bij een beetje kopiëren.quote:Op maandag 22 december 2014 20:30 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Nieuwe generatie kijkt af van de oude.
Niet boos zijn, eet nog een extra toetje om rustig te worden.quote:
Zal Raja op je afsturen.quote:
Misschien moet jij even toetje eten en druk maken om andere dingen.quote:Op maandag 22 december 2014 20:37 schreef chroestjov het volgende:
[..]
Vooralsnog blijft het jammer genoeg bij een beetje kopiëren. [ afbeelding ]
[..]
Niet boos zijn, eet nog een extra toetje om rustig te worden.
Laat hem nou, hij heeft lang niet geneukt en dan gaat ie zo doen. O wacht...quote:Op maandag 22 december 2014 20:39 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Misschien moet jij even toetje eten en druk maken om andere dingen.
quote:Op maandag 22 december 2014 20:39 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Misschien moet jij even toetje eten en druk maken om andere dingen.
Hoelang ben jij al zo'n downie? bahquote:Op maandag 22 december 2014 20:03 schreef chroestjov het volgende:
[..]
Smakelijk gelachen en daarna met een serieus gezicht en gefronste wenkbrauwen een TR aangemaakt aangezien bedreiging niet is toegestaan.
[ afbeelding ]
[..]
Wel oppassen, voederecto had Modus ook al genomineerd voor alle categorieën, echter werd zijn stem/post verwijderd, dus eigenlijk kan er nu al niet meer gesproken worden van ''eerlijke'' verkiezingen.
Sorry, ik mag niet meer reageren van Chloroform.quote:Op maandag 22 december 2014 20:42 schreef terrastegel het volgende:
[..]
Hoelang ben jij al zo'n downie? bah
Ahw, kleutertje toch. Boehoehoequote:Op maandag 22 december 2014 20:43 schreef chroestjov het volgende:
[..]
Sorry, ik mag niet meer reageren van Chloroform.
Wat heb ik jou misdaan.quote:Op maandag 22 december 2014 20:44 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ahw, kleutertje toch. Boehoehoe
Voor iemand die anders uitermate zijn best doet nooit meer dan 1 snedige comment per topic te posten laat je je toch wel kennen hoor.quote:Op maandag 22 december 2014 20:26 schreef chroestjov het volgende:
We weten beiden wel beter, Hoinkiepoinkie.
Niks, maar dit constante gezeik begint wickedmen-vormen aan te nemen.quote:
Zonde dat hij geband is.quote:Op maandag 22 december 2014 20:51 schreef Chloroform het volgende:
Niks, maar dit constante gezeik begint wickedmen-vormen aan te nemen.
Rustig aan, Satan.quote:
Niet echt. Jij wel ja? :squote:
Och.quote:
Ja.quote:
Ik moet 2e kerstdag werkenquote:Op maandag 22 december 2014 21:29 schreef krioro het volgende:
[..]
Ja.
En maakt niet uit dat je druk bent hoor, ik kom 2e kerstdag wel naar jou.
Komt goed uit, kan je mij ook gelijk verzorgen terwijl ik in food coma lig.quote:
Ik wilde graag spekkoek maken, maar helaas heb ik geen 12 eieren en hompen boter in huisquote:
heb je daar geen winkel die tot 10 uur open is?quote:Op maandag 22 december 2014 21:40 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik wilde graag spekkoek maken, maar helaas heb ik geen 12 eieren en hompen boter in huis
Helaas pindakaas
Nee over twee maanden welquote:Op maandag 22 december 2014 21:40 schreef remi1986 het volgende:
[..]
heb je daar geen winkel die tot 10 uur open is?
Is niet mijn winkel vriend.quote:Op maandag 22 december 2014 21:40 schreef remi1986 het volgende:
[..]
heb je daar geen winkel die tot 10 uur open is?
Laatst voor de eerste keer wat bij Jumbo gekocht en gelijk halve nacht moeten kotsen. Nooit weer. Nevar forget.quote:Op maandag 22 december 2014 21:42 schreef remi1986 het volgende:
[..]
[..]
hebben wij zelfs in Emmen
http://www.openingstijden.nl/Jumbo/Emmen/Valkenveld-50/
ligt eerder aan jouw zwakke maag danquote:Op maandag 22 december 2014 21:44 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Laatst voor de eerste keer wat bij Jumbo gekocht en gelijk halve nacht moeten kotsen. Nooit weer. Nevar forget.
lol.quote:Op maandag 22 december 2014 20:03 schreef chroestjov het volgende:
[..]
Smakelijk gelachen en daarna met een serieus gezicht en gefronste wenkbrauwen een TR aangemaakt aangezien bedreiging niet is toegestaan.
[ afbeelding ]
[..]
Wel oppassen, voederecto had Modus ook al genomineerd voor alle categorieën, echter werd zijn stem/post verwijderd, dus eigenlijk kan er nu al niet meer gesproken worden van ''eerlijke'' verkiezingen.
Aww, ga je zoveel eten?quote:Op maandag 22 december 2014 21:35 schreef krioro het volgende:
[..]
Komt goed uit, kan je mij ook gelijk verzorgen terwijl ik in food coma lig.
Stel je aan zeg.quote:Op maandag 22 december 2014 21:44 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Laatst voor de eerste keer wat bij Jumbo gekocht en gelijk halve nacht moeten kotsen. Nooit weer. Nevar forget.
ja, jij bent wel zon snitch of nietquote:Op maandag 22 december 2014 20:03 schreef chroestjov het volgende:
[..]
200%, ook lekkerquote:Op maandag 22 december 2014 21:50 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
[ afbeelding ][ afbeelding ] Same here, ook 300% uitbetaald?
Volgens mij gaan ze hier op z'n laatst om 21.00 dicht op vrijdagquote:Op maandag 22 december 2014 21:42 schreef remi1986 het volgende:
[..]
[..]
hebben wij zelfs in Emmen
http://www.openingstijden.nl/Jumbo/Emmen/Valkenveld-50/
Spannend nietwaar ?quote:Op maandag 22 december 2014 21:52 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Iedereen staat hier wel op ontploffen heh.
allemaal korte lontjes hierquote:Op maandag 22 december 2014 21:52 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Iedereen staat hier wel op ontploffen heh.
Ik zit al twee dagen op het puntje op m'n stoel. Wie zal zichzelf nog verder voor schut zetten? Is het Hoink? Is het chroestjov? Ben ik het zelf? Gelukkig is het zo meteen kerstvakantie want ik word er wel moe van hoor.quote:
En jij mij bedreigen dat je beest was. TR voor niets geplaatst.quote:Op maandag 22 december 2014 21:48 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Hee hee hee, was dat nou echt nodig? Words can hurt you know.
Kennen jullie elkaar irl?quote:Op maandag 22 december 2014 21:53 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Ik zit al twee dagen op het puntje op m'n stoel. Wie zal zichzelf nog verder voor schut zetten? Is het Hoink? Is het chroestjov? Ben ik het zelf? Gelukkig is het zo meteen kerstvakantie want ik word er wel moe van hoor.
>lekkerquote:Op maandag 22 december 2014 21:54 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Bij de jumbo heb je wel lekkere diepvriesscholfilet
niet liegenquote:Op maandag 22 december 2014 21:55 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Ik heb iedereen op facebook.
Queens pangafilet uit de diepvriesquote:Op maandag 22 december 2014 21:54 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Bij de jumbo heb je wel lekkere diepvriesscholfilet
Panga is niet zo'n goed idee geloof ikquote:Op maandag 22 december 2014 21:55 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Queens pangafilet uit de diepvries.
Oh ik had gewoon een remi uit 1986 toegevoegd maar blijkbaar ben jij dat niet.quote:Op maandag 22 december 2014 21:56 schreef remi1986 het volgende:
[..]
ik heb maar 1 FOK!ker en dat is 4e
He wat?quote:Op maandag 22 december 2014 21:56 schreef ntm het volgende:
[..]
Panga is niet zo'n goed idee geloof ik
je hebt dan ook niks op mijn FB te zoekenquote:Op maandag 22 december 2014 21:56 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Oh ik had gewoon een remi uit 1986 toegevoegd maar blijkbaar ben jij dat niet.
Dacht dat we vrienden waren.quote:Op maandag 22 december 2014 21:58 schreef remi1986 het volgende:
[..]
je hebt dan ook niks op mijn FB te zoeken
lolquote:Op maandag 22 december 2014 21:56 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Oh ik had gewoon een remi uit 1986 toegevoegd maar blijkbaar ben jij dat niet.
heb geen vrienden... alleen vage kennissenquote:Op maandag 22 december 2014 21:58 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Dacht dat we vrienden waren.
Vrienden doen pijn aan je reet zeker?quote:Op maandag 22 december 2014 21:58 schreef remi1986 het volgende:
[..]
heb geen vrienden... alleen vage kennissen
geen idee... geen ervaring mee, jij wel?quote:Op maandag 22 december 2014 21:59 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Vrienden doen pijn aan je reet zeker?
Chroestjov hoor ik er nooit overquote:Op maandag 22 december 2014 22:01 schreef remi1986 het volgende:
[..]
geen idee... geen ervaring mee, jij wel?
daar noem je ook éénquote:Op maandag 22 december 2014 22:02 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Chroestjov hoor ik er nooit over.
Jij begon.quote:Op maandag 22 december 2014 22:08 schreef remi1986 het volgende:
[..]
wtf, waar hebben we het over man?! Ga je hobby's alsjeblieft met iemand anders bespreken
Welke kruiden gebruik jij op panga?quote:Op maandag 22 december 2014 21:55 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Queens pangafilet uit de diepvries.
Werd net bijna van de weg geduwd door een vrachtwagen die een zucht wind vingquote:
rij je zeker een Ford Ka ofzo?quote:Op maandag 22 december 2014 22:12 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Werd net bijna van de weg geduwd door een vrachtwagen die een zucht wind ving.
Een vriend van me zei eerder dit jaar ook al 's dat hij panga had afgezworen, vond het maar onzinquote:Op maandag 22 december 2014 21:58 schreef ntm het volgende:
[..]
http://www.vetvrij.com/do(...)t-uit-frankrijk.html
Geraspte gember en geperste knoflook (of beiden zo'n pasta uit een potje) en zout en peperquote:Op maandag 22 december 2014 22:11 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Welke kruiden gebruik jij op panga?
Vind het een beetje flauw
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |