Wat heb jij als kerstcadeau voor je boy?quote:
Hmm misschien keertje proberen, ik had laatst voor het eerst fondant taart gemaakt. Dat is ook wel een werk..quote:Op maandag 22 december 2014 17:45 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Gevulde speculaas die je zelf nog helemaal moet maken
Had je een bepaald thema?quote:Op maandag 22 december 2014 19:17 schreef ntm het volgende:
[..]
Hmm misschien keertje proberen, ik had laatst voor het eerst fondant taart gemaakt. Dat is ook wel een werk..
Niks, ik ga ook niet naar hem toe deze kerst. Hij vindt het niet chill, maar ik heb het die periode echt druk (werk + bdays), en 5 januari belangrijkste tentamen (hangt mijn bachelor vanaf). Dus hij moet het maar even zonder me doenquote:Op maandag 22 december 2014 19:16 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Wat heb jij als kerstcadeau voor je boy?
quote:Op maandag 22 december 2014 19:15 schreef ntm het volgende:
[..]
Waarom doet ze stoer dan? Ze verwacht je zeker wel met kerst bij haar familie.
allemaal dingen verwachten enzoquote:
Wow, ijskoudquote:Op maandag 22 december 2014 19:19 schreef ntm het volgende:
[..]
Niks, ik ga ook niet naar hem toe deze kerst. Hij vindt het niet chill, maar ik heb het die periode echt druk (werk + bdays), en 5 januari belangrijkste tentamen (hangt mijn bachelor vanaf). Dus hij moet het maar even zonder me doenHeb jij al cadeautje voor je vriend dan?
Voor een verjaardag was het.quote:Op maandag 22 december 2014 19:18 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Had je een bepaald thema?
Ziet er altijd leuk uit, maar ben niet zo gek op marsepein
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja wat voor dingen verwacht ze dan bijv.? Dit klinkt vaagquote:Op maandag 22 december 2014 19:20 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
[..]
allemaal dingen verwachten enzokk wacht lekker af en zeik niet zo.
Maar dan echt x10 en dan ook teleurgesteld doen.
Geen zin om te typen.quote:Op maandag 22 december 2014 19:25 schreef ntm het volgende:
[..]
Ja wat voor dingen verwacht ze dan bijv.? Dit klinkt vaag
quote:Op maandag 22 december 2014 19:24 schreef BlauweTijger het volgende:
Wow als mijn vriendin mij niet met kerst wil zien want ze heeft anderhalve week daarna een tentamen kan ze stikken in een stuk kerstboom
Niet hypocriet maar waarheid.
quote:Op maandag 22 december 2014 19:23 schreef ntm het volgende:
[..]
Voor een verjaardag was het.Mooie kleurencombinatieSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Die letters .. Steek je die uit ofzo?Blood runs through your veins, that's where our similarity ends.
In the end all you can hope for. Is the love you felt to equal the pain you've gone through.
quote:
Ja, ik heb het bij de leukste taartenshop gekocht in den haag. Zo'n uitsteek alfabet-ding. En ertussen had ik lekkere botercreme met kersenjam gedaanquote:Op maandag 22 december 2014 19:26 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Mooie kleurencombinatie
Die letters .. Steek je die uit ofzo?
Word boos als ik het ga uitleggen.quote:Op maandag 22 december 2014 19:27 schreef ntm het volgende:
[..]
Waarom begin je er dan over1 voorbeeld is niet zoveel typen
Jezus, wijf ben je ook.quote:Op maandag 22 december 2014 19:29 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Word boos als ik het ga uitleggen.En ik ben erg gehecht aan mijn spullen.
Ja nu maak je me nieuwsgieirg hequote:Op maandag 22 december 2014 19:29 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Word boos als ik het ga uitleggen.En ik ben erg gehecht aan mijn spullen.
Hoef je niet zo gepikeerd te doen.quote:
Hahah pikquote:Op maandag 22 december 2014 19:32 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Hoef je niet zo gepikeerd te doen.
Pikhouweelquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |