wise is er weerquote:
Zou niet graag afdalen in die krochten, je zou maar verdwalen in die waanzin.quote:Op maandag 22 december 2014 14:54 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
In de frustratiekrochten van het brein van het jochie genaamd hoink.
Volgens mij sta/stond ik al bovenaan in de categorie ''Meest gevatte user'', dat moet Hoink en alle andere haters vast wel een beetje pijn doen.quote:Op maandag 22 december 2014 14:58 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Hoezo, als wij op bepaalde personen stemmen heeft dat maar te gebeuren, anders moeten ze die verkiezingen verwijderen omdat ze niet eerlijk zijn.
Niks mis mee.quote:
doe jij dat nooit?quote:Op maandag 22 december 2014 16:41 schreef ntm het volgende:
[..]
Ziet er goed uit inderdaad, alleen dat gifje niet zo
echt¿quote:Op maandag 22 december 2014 16:41 schreef ntm het volgende:
[..]
Ziet er goed uit inderdaad, alleen dat gifje niet zo
misschien moet je het een keer filmenquote:Op maandag 22 december 2014 16:42 schreef ntm het volgende:
[..]
Oh jawel dagelijks, maar ik film het niet
die zijn al blij als ze tepelhaar bij een vrouw zien. Maf volk daaro.quote:Op maandag 22 december 2014 16:43 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
misschien moet je het een keer filmen
vast wel mensen in KPD die daar heel blij van worden
nog nooit gekeken daarquote:Op maandag 22 december 2014 16:44 schreef wise het volgende:
[..]
die zijn al blij als ze tepelhaar bij een vrouw zien. Maf volk daaro.
Oeh, nou kijk maar uit dan dat hij geen hetze tegen je vormt om je uit de verkiezing te gooien!quote:Op maandag 22 december 2014 16:39 schreef chroestjov het volgende:
[..]
Zou niet graag afdalen in die krochten, je zou maar verdwalen in die waanzin.
Het lijkt mij wel een unieke ervaring, dat wel.
[..]
Volgens mij sta/stond ik al bovenaan in de categorie ''Meest gevatte user'', dat moet Hoink en alle andere haters vast wel een beetje pijn doen.
Maar ik gun hem en alle andere wel een verkiezing die nergens door is beïnvloed, zo ben ik ook wel weer, ik strijk met mijn hand over mijn hart en vergeef hen die niet beter weten.
Al zou ik er wel om kunnen lachen als Modus in alle categorieën zou winnen.
Kom mijn toilet keer doen dan.quote:Op maandag 22 december 2014 16:42 schreef ntm het volgende:
[..]
Oh jawel dagelijks, maar ik film het niet
Was dat tegen mij? Hij heeft tegen mij wel iets gezegd in de trant van dat het maar goed is dat hij mijn adres niet heeft ''want anders'', maar ik heb niets over stenen of ruiten gelezen.quote:Op maandag 22 december 2014 16:31 schreef ntm het volgende:
Gisteren zei er toch eentje 'geef je adres dan zal ik een steen door je ruit heen kankeren'![]()
![]()
Ik hoop het niet, dan moet ik mijn ouders straks gaan uitleggen dat ik toch niet heb gewonnen.quote:Op maandag 22 december 2014 16:45 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Oeh, nou kijk maar uit dan dat hij geen hetze tegen je vormt om je uit de verkiezing te gooien!
Dat zou een donkere dag zijnquote:Op maandag 22 december 2014 16:51 schreef chroestjov het volgende:
[..]
Was dat tegen mij? Hij heeft tegen mij wel iets gezegd in de trant van dat het maar goed is dat hij mijn adres niet heeft ''want anders'', maar ik heb niets over stenen of ruiten gelezen.
Misschien is die post verwijderd?
[..]
Ik hoop het niet, dan moet ik mijn ouders straks gaan uitleggen dat ik toch niet heb gewonnen.
Nou laten we dat maar niet doen, kan me ook niet echt voorstellen dat mensen daar opgewonden van rakenquote:Op maandag 22 december 2014 16:43 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
misschien moet je het een keer filmen
vast wel mensen in KPD die daar heel blij van worden
quote:Op maandag 22 december 2014 16:54 schreef ntm het volgende:
[..]
Nou laten we dat maar niet doen, kan me ook niet echt voorstellen dat mensen daar opgewonden van raken
Nope was niet tegen jou, hier de reactie: KLB / KLB Userverkiezingen 2014 - #48quote:Op maandag 22 december 2014 16:51 schreef chroestjov het volgende:
[..]
Was dat tegen mij? Hij heeft tegen mij wel iets gezegd in de trant van dat het maar goed is dat hij mijn adres niet heeft ''want anders'', maar ik heb niets over stenen of ruiten gelezen.
Misschien is die post verwijderd?
[..]
Ik hoop het niet, dan moet ik mijn ouders straks gaan uitleggen dat ik toch niet heb gewonnen.
Zo eens even voten dan.quote:Op maandag 22 december 2014 16:39 schreef chroestjov het volgende:
Volgens mij sta/stond ik al bovenaan in de categorie ''Meest gevatte user'', dat moet Hoink en alle andere haters vast wel een beetje pijn doen.
Maar ik gun hem en alle andere wel een verkiezing die nergens door is beïnvloed, zo ben ik ook wel weer, ik strijk met mijn hand over mijn hart en vergeef hen die niet beter weten.
Al zou ik er wel om kunnen lachen als Modus in alle categorieën zou winnen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |