Deze week vooral neuken en eten met mijn vriendin en familie.quote:
dus als ik 1 januari om 06:00 mijn nest in duik, begint bij jou pas het feestquote:Op dinsdag 23 december 2014 09:35 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Deze week vooral neuken en eten met mijn vriendin en familie.( inb4 haah familie neuken xD )
En zondag voor 10 dagen naar New York, dus met oud & nieuw strooi ik dollars vanaf het Empire State building.![]()
Damn right!quote:Op dinsdag 23 december 2014 09:39 schreef remi1986 het volgende:
[..]
dus als ik 1 januari om 06:00 mijn nest in duik, begint bij jou pas het feest
16gbquote:Op dinsdag 23 december 2014 10:00 schreef BlauweTijger het volgende:
Ik kan een iPhone 6 sealed 16 gb ophalen voor ¤520.. is dat te doen?
Inb4 apple gezeik.
1 iOs update en hij zit vol idd.quote:Op dinsdag 23 december 2014 10:09 schreef wise het volgende:
[..]
16gb
das zo vol. Kan je beter meer bijleggen en een 64gb doen.
vol proteienenquote:Op dinsdag 23 december 2014 08:56 schreef 2NutZ het volgende:
Oh btw nog een foodtalk dingetje he, ik had ook panga filet gemaakt laatst... na 2 happen zie ik wat er uit bungelen... heb ik zo'n vieze visworm meegebakken
Gelijk alles weggemieterd. Geen vis meer gehad sindsdien.
zelf geen last van want 64quote:
same hier.quote:
Ik lette er pas op na een topic hier op FOK!quote:Op dinsdag 23 december 2014 10:10 schreef wise het volgende:
[..]
vol proteienen![]()
![]()
Nooit opgelet eigenlijk naar die wormen
Waar gehaald btw?
nou lekker, daar gaat mn kerstdiner die ik van plan was om te maken voor mn wijfquote:Op dinsdag 23 december 2014 10:13 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
same hier.
[..]
Ik lette er pas op na een topic hier op FOK!en nu zaten ze er dus echt in
![]()
Kanje toch gewoon nog doen? die is wormpjes wel gewend.quote:Op dinsdag 23 december 2014 10:15 schreef wise het volgende:
[..]
nou lekker, daar gaat mn kerstdiner die ik van plan was om te maken voor mn wijf
GVD WAT EEN DIJENKLETSER WEER OP DE DINSDAGOCHTEND 2NUTZquote:Op dinsdag 23 december 2014 10:15 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Kanje toch gewoon nog doen? die is wormpjes wel gewend.
Padum
JEWEEETHETZELLUFquote:Op dinsdag 23 december 2014 10:17 schreef wise het volgende:
[..]
GVD WAT EEN DIJENKLETSER WEER OP DE DINSDAGOCHTEND 2NUTZ![]()
![]()
![]()
Je zou het uitmaken, lafbek.quote:Op dinsdag 23 december 2014 09:35 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Deze week vooral neuken en eten met mijn vriendin en familie.( inb4 haah familie neuken xD )
En zondag voor 10 dagen naar New York, dus met oud & nieuw strooi ik dollars vanaf het Empire State building.![]()
quote:
"Dus Roy als je met mij wil zijn zul je moeten veranderen!!quote:
Denk je dat ze mee mag?quote:Op dinsdag 23 december 2014 10:34 schreef remi1986 het volgende:
[..]
je laat dr gewoon achter in Amerika of niet![]()
Hoe lang probeer je nog 'grappig' te doen met je Roy?quote:Op dinsdag 23 december 2014 10:44 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
"Dus Roy als je met mij wil zijn zul je moeten veranderen!!"
"okay"
Probeer? ik ga hier stuk man, Royquote:Op dinsdag 23 december 2014 10:52 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Denk je dat ze mee mag?![]()
[..]
Hoe lang probeer je nog 'grappig' te doen met je Roy?
Verzin gewoon zelf eens iets joh, papegaai.quote:Op dinsdag 23 december 2014 10:53 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Fijn om een kijkje te nemen in jouw psyche.
hahahahaha ;pquote:Op dinsdag 23 december 2014 10:54 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Verzin gewoon zelf eens iets joh, papegaai.
quote:Op dinsdag 23 december 2014 10:59 schreef 2NutZ het volgende:
En voor chai nieuwe brad prozaenjoy
R&P / Dubbele gevoelens mbt "scharrel"
Al dat gedreig en dan nu even babbelen. Echt BT, als je een vent ben dan dreig je niet kansloos of doe je het gewoon.quote:
Ik dreig nergens hoor. Je hebt geen idee van het gesprek.quote:Op dinsdag 23 december 2014 11:13 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Al dat gedreig en dan nu even babbelen. Echt BT, als je een vent ben dan dreig je niet kansloos of doe je het gewoon.
"Als ze me met kerst niet wil zien maak ik het uitquote:Op dinsdag 23 december 2014 11:16 schreef BlauweTijger het volgende:
Ik dreig nergens hoor. Je hebt geen idee van het gesprek.sssshhh
Hoink, door alle bitchfights zie je het bos niet meer. Dat ging niet over mij, maar over ntm en haar vriendje.quote:Op dinsdag 23 december 2014 11:19 schreef hoink581 het volgende:
[..]
"Als ze me met kerst niet wil zien maak ik het uit."
Broeder alstublieft.
GODVERDOMME ROOIE LAP DIT DAT.quote:Op dinsdag 23 december 2014 11:20 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Hoink, door alle bitchfights zie je het bos niet meer. Dat ging niet over mij, maar over ntm en haar vriendje.
Ik zie mijn vriendin sowieso met kerst. Ging om het principe.
Inderdaad. Beter dan niemand he hoink.quote:Op dinsdag 23 december 2014 11:15 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Lacht er in ieder geval nog iemand om je "grappen".
Jij zei inderdaad dat ze mocht stikken in een kerstboom ofzo.quote:Op dinsdag 23 december 2014 11:20 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Hoink, door alle bitchfights zie je het bos niet meer. Dat ging niet over mij, maar over ntm en haar vriendje.
Ik zie mijn vriendin sowieso met kerst. Ging om het principe.
Geeft niet. Hectisch... deze tijd van het jaar.quote:Op dinsdag 23 december 2014 11:23 schreef hoink581 het volgende:
[..]
GODVERDOMME ROOIE LAP DIT DAT.
Sorry.
quote:
oke.quote:Op maandag 22 december 2014 19:24 schreef BlauweTijger het volgende:
Wow als mijn vriendin mij niet met kerst wil zien want ze heeft anderhalve week daarna een tentamen kan ze stikken in een stuk kerstboom
Niet hypocriet maar waarheid.
Ja super knap man, en als je AVI uit zou zijn had je kunnen zien dat dit niet over mij ging. Begrijpend lezen is lastig, i know.quote:
aha, keigoede reactie. Vind het toch raar dat Modus elke keer kan inloggen op jouw account.quote:
Die delen volgens mij hun ww: " : ' ) "quote:Op dinsdag 23 december 2014 11:30 schreef BlauweTijger het volgende:
aha, keigoede reactie. Vind het toch raar dat Modus elke keer kan inloggen op jouw account.
Hahahahahahaha! echt he kk ;Dquote:Op dinsdag 23 december 2014 11:32 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Die delen volgens mij hun ww: " : ' ) "
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |