Is de beste oplossing ja, maar het is wel wat lastig, want het ene moment denk je, mooi, ik ben er vanaf! En het andere moment sluipt ze weer een gedachte binnen...quote:
quote:Op dinsdag 23 december 2014 01:51 schreef Stratman het volgende:
(Er is wel wát intiem contact geweest)
Ik kan me eigenlijk geen voorstelling maken van een klik/vonk die blijkbaar ZO heftig was dat er 'wel wat' intiem contact is geweest. Het lijkt ook niet logisch om in dat geval ineens iemand te friendzonen. Ik denk dat jij er meer van hebt gemaakt dan het was.quote:wilde puur vriendschap met haar, maar de klik/vonk was zo heftig dat het nou eenmaal zo gelopen is,
Er is in de 4 maanden dat wij bezig waren met daten enz heel veel gebeurd, laat ik het zo zeggen, alles behalve seks, dus nee ik heb er niet meer van gemaakt dan het was.quote:Op dinsdag 23 december 2014 11:09 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
[..]
Ik kan me eigenlijk geen voorstelling maken van een klik/vonk die blijkbaar ZO heftig was dat er 'wel wat' intiem contact is geweest. Het lijkt ook niet logisch om in dat geval ineens iemand te friendzonen. Ik denk dat jij er meer van hebt gemaakt dan het was.
Heb je gelijk in, maar dat gefriendzone van haar kwam redelijk onverwacht, want de keer voor de vakantie was nog best intiem en toen haddenquote:Op dinsdag 23 december 2014 07:32 schreef P8 het volgende:
Als je tegen je wil gefriendzoned wordt, ga je hier nooit in mee. She's just not into you, get over it. Elke poging die je nu nog onderneemt, maakt je wanhopiger en minder aantrekkelijk.
Goede tip! Thanks man!quote:Op dinsdag 23 december 2014 11:14 schreef Sneeuw-Leeuw het volgende:
Ga rustig zitten en denk aan niets, gewoon zitten. Als je dan eens aan haar denkt blijf zitten verroer je niet probeer er niet op in te gaan, je zult zien de gedachten dwaalt weer af en gaat weg. Ze zal niet eeuwig in je hoofd zitten.
Heb je gelijk in, maar dat maakt het niet minder kut zeg maar. Het is gewoon heel erg raar gelopen, zonder enige aanleiding, de laatste paar keren afspreken voor de vakantie waren echt heel erg prettig en er werd gepraat over een weekendje weg, verjaardagen van familieleden, en dat ze wel een toekomst met mij ziet, en het weekend voor de vakantie deed ze opeens afstandelijker, en de laatste keer dat ik haar zag na de vakantie was het dus best wel ongemakkelijk omdat er overduidelijk heel erg vee was veranderd.. Hoofd wegdraaien bij een poging tot zoenen, zo goed als geen knuffels meer, er werd amper nog gepraat ...quote:Op dinsdag 23 december 2014 07:32 schreef P8 het volgende:
Als je tegen je wil gefriendzoned wordt, ga je hier nooit in mee. She's just not into you, get over it. Elke poging die je nu nog onderneemt, maakt je wanhopiger en minder aantrekkelijk.
Heeft ze haar huidige vriendje niet gewoon ontmoet die week voordat ze op vakantie ging?quote:Op dinsdag 23 december 2014 12:13 schreef Stratman het volgende:
[..]
Er is in de 4 maanden dat wij bezig waren met daten enz heel veel gebeurd, laat ik het zo zeggen, alles behalve seks, dus nee ik heb er niet meer van gemaakt dan het was.
Ze was een week voor dat ze op vakantie ging nog bij mij thuis en toen leek er al iets anders te zijn, niet meer bij elkaar op schoot zitten, ze deed erg afstandelijk..
Naja, toen ging ze op vakantie, en toen ze terug kwam 4 weken later spraken we weer af en had ik al ergens een vermoeden dat het "klaar" was zeg maar.. En die vermoedens werden bevestigd toen ik bij d`r thuis was en d`r wilde zoenen bij binnenkomst, ze draaide haar hoofd weg. De hele dag was toen ook best wel ongemakkelijk
(We gingen ook van 4-5x per week afspreken de laatste 2 maanden naar 1x per week/1x per 2 weken..)
Ja, ik denk dus inderdaad dat ze haar huidige vriend heeft ontmoet op vakantie, beetje jammer dat het dan verder ook meteen zo moet qua contact, had juist ergens nog wel gewoon hoop dat het qua vriendschap nog goed zou komen, getuigen haar laatste berichten.quote:Op dinsdag 23 december 2014 12:23 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Heeft ze haar huidige vriendje niet gewoon ontmoet die week voordat ze op vakantie ging?
Lijkt me logisch?quote:Op dinsdag 23 december 2014 12:47 schreef Stratman het volgende:
[..]
Ja, ik denk dus inderdaad dat ze haar huidige vriend heeft ontmoet op vakantie, beetje jammer dat het dan verder ook meteen zo moet qua contact, had juist ergens nog wel gewoon hoop dat het qua vriendschap nog goed zou komen, getuigen haar laatste berichten.
Nee ok, maar "soort van ex" vind ik dan altijd weer zo`n rare redenatie, we hebben geen relatie gehad, de gevoelens voor mij waren ook weg, maar dan nog.. Ik zie echt niet in waarom je niet gewoon vrienden kan blijven ? De hele bedoeling was puur vriendschappelijk, ik zag haar nooit als iemand waar ik mee wilde rotzooien ondanks dat het wel gebeurd is.quote:Op dinsdag 23 december 2014 12:54 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Lijkt me logisch?Het zou niet heel gepast zijn om contact met jou te onderhouden als ze een nieuw vriendje heeft. Je bent toch een soort van ex. Misschien zijn de de gevoelens die ze voor jou had weg nu ze een ander heeft en voelt ze de behoefte ook niet meer. Cut your losses and move on.
Zou jij het leuk vinden als je kersverse vriendin contact zou houden met een gozer waarmee ze vlak voor jou intiem is geweest en ook gevoelens voor heeft gehad?quote:Op dinsdag 23 december 2014 12:57 schreef Stratman het volgende:
[..]
Nee ok, maar "soort van ex" vind ik dan altijd weer zo`n rare redenatie, we hebben geen relatie gehad, de gevoelens voor mij waren ook weg, maar dan nog.. Ik zie echt niet in waarom je niet gewoon vrienden kan blijven ? De hele bedoeling was puur vriendschappelijk, ik zag haar nooit als iemand waar ik mee wilde rotzooien ondanks dat het wel gebeurd is.
It`s time to move on yes.
Ze is ook nog gewoon bevriend met de gozer waar ze 2 jaar een relatie mee heeft gehad.. En daar had ik absoluut geen problemen mee.quote:Op dinsdag 23 december 2014 18:48 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Zou jij het leuk vinden als je kersverse vriendin contact zou houden met een gozer waarmee ze vlak voor jou intiem is geweest en ook gevoelens voor heeft gehad?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |