Deze week vooral neuken en eten met mijn vriendin en familie.quote:
dus als ik 1 januari om 06:00 mijn nest in duik, begint bij jou pas het feestquote:Op dinsdag 23 december 2014 09:35 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Deze week vooral neuken en eten met mijn vriendin en familie.( inb4 haah familie neuken xD )
En zondag voor 10 dagen naar New York, dus met oud & nieuw strooi ik dollars vanaf het Empire State building.![]()
Damn right!quote:Op dinsdag 23 december 2014 09:39 schreef remi1986 het volgende:
[..]
dus als ik 1 januari om 06:00 mijn nest in duik, begint bij jou pas het feest
16gbquote:Op dinsdag 23 december 2014 10:00 schreef BlauweTijger het volgende:
Ik kan een iPhone 6 sealed 16 gb ophalen voor ¤520.. is dat te doen?
Inb4 apple gezeik.
1 iOs update en hij zit vol idd.quote:Op dinsdag 23 december 2014 10:09 schreef wise het volgende:
[..]
16gb
das zo vol. Kan je beter meer bijleggen en een 64gb doen.
vol proteienenquote:Op dinsdag 23 december 2014 08:56 schreef 2NutZ het volgende:
Oh btw nog een foodtalk dingetje he, ik had ook panga filet gemaakt laatst... na 2 happen zie ik wat er uit bungelen... heb ik zo'n vieze visworm meegebakken
Gelijk alles weggemieterd. Geen vis meer gehad sindsdien.
zelf geen last van want 64quote:
same hier.quote:
Ik lette er pas op na een topic hier op FOK!quote:Op dinsdag 23 december 2014 10:10 schreef wise het volgende:
[..]
vol proteienen![]()
![]()
Nooit opgelet eigenlijk naar die wormen
Waar gehaald btw?
nou lekker, daar gaat mn kerstdiner die ik van plan was om te maken voor mn wijfquote:Op dinsdag 23 december 2014 10:13 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
same hier.
[..]
Ik lette er pas op na een topic hier op FOK!en nu zaten ze er dus echt in
![]()
Kanje toch gewoon nog doen? die is wormpjes wel gewend.quote:Op dinsdag 23 december 2014 10:15 schreef wise het volgende:
[..]
nou lekker, daar gaat mn kerstdiner die ik van plan was om te maken voor mn wijf
GVD WAT EEN DIJENKLETSER WEER OP DE DINSDAGOCHTEND 2NUTZquote:Op dinsdag 23 december 2014 10:15 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Kanje toch gewoon nog doen? die is wormpjes wel gewend.
Padum
JEWEEETHETZELLUFquote:Op dinsdag 23 december 2014 10:17 schreef wise het volgende:
[..]
GVD WAT EEN DIJENKLETSER WEER OP DE DINSDAGOCHTEND 2NUTZ![]()
![]()
![]()
Je zou het uitmaken, lafbek.quote:Op dinsdag 23 december 2014 09:35 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Deze week vooral neuken en eten met mijn vriendin en familie.( inb4 haah familie neuken xD )
En zondag voor 10 dagen naar New York, dus met oud & nieuw strooi ik dollars vanaf het Empire State building.![]()
quote:
"Dus Roy als je met mij wil zijn zul je moeten veranderen!!quote:
Denk je dat ze mee mag?quote:Op dinsdag 23 december 2014 10:34 schreef remi1986 het volgende:
[..]
je laat dr gewoon achter in Amerika of niet![]()
Hoe lang probeer je nog 'grappig' te doen met je Roy?quote:Op dinsdag 23 december 2014 10:44 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
"Dus Roy als je met mij wil zijn zul je moeten veranderen!!"
"okay"
Probeer? ik ga hier stuk man, Royquote:Op dinsdag 23 december 2014 10:52 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Denk je dat ze mee mag?![]()
[..]
Hoe lang probeer je nog 'grappig' te doen met je Roy?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |