je sowieso laten inhalen door een vrachtwagen, ben je 85 ofzo?quote:Op maandag 22 december 2014 22:16 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Dikke wagen moet je hebben om een vrachtwagen terug te duwen.
Hoezo liet ik mij inhalen door een vrachtwagen?quote:Op maandag 22 december 2014 22:16 schreef remi1986 het volgende:
[..]
je sowieso laten inhalen door een vrachtwagen, ben je 85 ofzo?
je zegt toch dat je bijna van de weg werd gedrukt? Of haalde jij in met 2km/u verschil?quote:Op maandag 22 december 2014 22:17 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Hoezo liet ik mij inhalen door een vrachtwagen?
Ik haal 'em in. Windstoot. Vrachtwagen maakt klap naar links. Ingewikkeld is het niet dacht ik.quote:Op maandag 22 december 2014 22:18 schreef remi1986 het volgende:
[..]
je zegt toch dat je bijna van de weg werd gedrukt? Of haalde jij in met 2km/u verschil?
Helaas, volgende keer beter.quote:Op maandag 22 december 2014 22:20 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Ik haal 'em in. Windstoot. Vrachtwagen maakt klap naar links. Ingewikkeld is het niet dacht ik.
Ik denk dat je schrikt als je ziet wat voor troep er in sommige dingen zit. Ik koop toch liever andere vis. Meisje die bij mij in de klas heeft gezeten, haar vader werkte in de vishandel. Zij mochten het bij haar thuis nooit eten ookquote:Op maandag 22 december 2014 22:15 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Een vriend van me zei eerder dit jaar ook al 's dat hij panga had afgezworen, vond het maar onzin. Beetje ingelezen, zal best voorkomen, maar lijkt me niet dat die vis zomaar in onze supers ligt toch
?
[..]
Geraspte gember en geperste knoflook (of beiden zo'n pasta uit een potje) en zout en peper. Lekker man
.
Wajoo.quote:Op maandag 22 december 2014 22:20 schreef voederbietel het volgende:
Ik haal 'em in. Windstoot. Vrachtwagen maakt klap naar links. Ingewikkeld is het niet dacht ik.
In mijn vorige leven was ik een kampbewaker.quote:Op maandag 22 december 2014 21:51 schreef remi1986 het volgende:
[..]
ja, jij bent wel zon snitch of niet
''neus''quote:Op maandag 22 december 2014 20:51 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Niks, maar dit constante gezeik begint wickedmen-vormen aan te nemen.
je kan het vast goed vinden met GhpD of niet?quote:Op maandag 22 december 2014 22:25 schreef chroestjov het volgende:
[..]
In mijn vorige leven was ik een kampbewaker.
Ik weet niet wie dat is.quote:Op maandag 22 december 2014 22:26 schreef remi1986 het volgende:
[..]
je kan het vast goed vinden met GhpD of niet?
Ja, maar da's waarschijnlijk met heel veel dingen zo jammer genoegquote:Op maandag 22 december 2014 22:24 schreef ntm het volgende:
[..]
Ik denk dat je schrikt als je ziet wat voor troep er in sommige dingen zit. Ik koop toch liever andere vis. Meisje die bij mij in de klas heeft gezeten, haar vader werkte in de vishandel. Zij mochten het bij haar thuis nooit eten ook![]()
Mijn post wil niet lukken, er blijft na het invoeren een leeg veld over.quote:
TR gemaakt.quote:Op maandag 22 december 2014 22:33 schreef chroestjov het volgende:
[..]
Mijn post wil niet lukken, er blijft na het invoeren een leeg veld over.
卍GhpH卍
Gvd, even snel wat nummers geluisterd, klinkt nog ouderwets lekker ookquote:Op maandag 22 december 2014 22:34 schreef remi1986 het volgende:
hee dWc ... https://soundcloud.com/defrhymz
die Doe je Ding is wel nice jaquote:Op maandag 22 december 2014 22:37 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Gvd, even snel wat nummers geluisterd, klinkt nog ouderwets lekker ook.
Hehehequote:
Hm ja dan kan het nog best eens te doen zijnquote:Op maandag 22 december 2014 22:15 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Een vriend van me zei eerder dit jaar ook al 's dat hij panga had afgezworen, vond het maar onzin. Beetje ingelezen, zal best voorkomen, maar lijkt me niet dat die vis zomaar in onze supers ligt toch
?
[..]
Geraspte gember en geperste knoflook (of beiden zo'n pasta uit een potje) en zout en peper. Lekker man
.
Ja dat wel, maar eenmaal gepaneerd in bloem en gebakken zijn die (lightly) fried fish fillets zeer goed te doen.quote:Op maandag 22 december 2014 22:39 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Hm ja dan kan het nog best eens te doen zijn![]()
Al vind ik knoflook uit een potje wat interessant ruiken
Je moeder ook.quote:Op dinsdag 23 december 2014 03:44 schreef Puntenjager het volgende:
Jullie zijn allemaal... heaumeauz
Heb ik ook wel eens last van :$quote:
Wowquote:
live fastquote:Op dinsdag 23 december 2014 08:24 schreef Dqod het volgende:
[..]
Wow![]()
Met deze gedachte ga ik lekker poepen en dan werken.
Lobi
Wat moet daar tegenover staan dan?quote:
Vast wel. Het is hier tegenwoordig een soort ghetto.quote:
omdat er hier een terrastegel en stratenmaker rondhangen, wil niet zeggen dat ze ook van de straat zijnquote:Op dinsdag 23 december 2014 09:13 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Vast wel. Het is hier tegenwoordig een soort ghetto.
2e kerstdagquote:Op dinsdag 23 december 2014 09:22 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
All good bro, nog leuke plannen deze week met de feestdagen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |