ik 10quote:Op zaterdag 20 december 2014 22:43 schreef belsen het volgende:
Ik heb er geloof ik maar 8 uit de OP...
ik heb van Flaming Lips ook een anderequote:Op zondag 21 december 2014 17:15 schreef methodmich het volgende:
Heb er 18 in de collectie. Als er voor The Flaming Lips een betere keuze was geweest, hadden dat er 19 kunnen zijn.
12 hier..quote:Op zondag 21 december 2014 12:37 schreef Gehenna het volgende:
11 heb ik in de collectie
maar digitaal heb ik ze allemaal (gehad)
Wat is er mis met Yoshimi...? Fantastische plaat, man.quote:Op zondag 21 december 2014 17:15 schreef methodmich het volgende:
Heb er 18 in de collectie. Als er voor The Flaming Lips een betere keuze was geweest, hadden dat er 19 kunnen zijn.
Geen onaardige plaat, maar ik zou als ultieme Lips-plaat altijd voor The Soft Bulletin of Transmissions From The Satellite Heart gaan. Vandaar.quote:Op zondag 21 december 2014 21:42 schreef DO2 het volgende:
[..]
Wat is er mis met Yoshimi...? Fantastische plaat, man.
die heb ik ook nietquote:Op maandag 22 december 2014 16:37 schreef methodmich het volgende:
Geen onaardige plaat, maar ik zou als ultieme Lips-plaat altijd voor The Soft Bulletin of Transmissions From The Satellite Heart gaan. Vandaar.
Nee, Hit to Death in the Future Headquote:Op maandag 22 december 2014 16:49 schreef methodmich het volgende:
[..]
Welke heb jij dan? At War With The Mystics?
Ook geen verkeerde!! Sowieso vond ik het werk in de jaren negentig toch het leukst. Samen met die maffe Beatles-coverplaat van dit jaar.quote:Op maandag 22 december 2014 16:50 schreef ranja het volgende:
[..]
Nee, Hit to Death in the Future Head
IK zou daar zomaar minimaal een stuk of 5 mee kunnen dubbelen.quote:Op maandag 22 december 2014 21:16 schreef Beregd het volgende:
Goed, 2014 hebben we nu wel gehad, nu http://www.stereogum.com/(...)albums-of-2015/list/
Wat een lijst al eigenlijk
Mij ookquote:Op maandag 22 december 2014 21:56 schreef DO2 het volgende:
Belooft veel goeds, ja. Kanye, Kendrick, Radiohead, The Wrens... Allemaal potentiele topalbums.
Verbaast me verder 'n beetje dat met al die grote namen Sleater-Kinney op 1 staat.
Ja, mooie lijst. Staat een hoop tussen waar ik erg benieuwd naar ben.quote:Op maandag 22 december 2014 21:16 schreef Beregd het volgende:
Goed, 2014 hebben we nu wel gehad, nu http://www.stereogum.com/(...)albums-of-2015/list/
Wat een lijst al eigenlijk
die nummer 1quote:Op dinsdag 23 december 2014 01:02 schreef DO2 het volgende:
Dit is trouwens een tamelijk briljante lijst, zeg: http://prettymuchamazing.com/feature/best-songs-2014/
Staan bijna geen nummers tussen waar ikzelf helemaal niets mee heb.
Nou het gebeurt niet vaak dat ik mijn nummer 1 in een ander lijstje tegen kom.quote:
Tja ach dat denk ik zo vaak als ik al die jaarlijstjes ziequote:Op dinsdag 23 december 2014 11:12 schreef Xrenity het volgende:
Ik vond het een beetje een belachelijke nummer 1 eerlijk gezegd
Het slechtste album dat ik dit jaar gereviewd heb komt van hunquote:Op dinsdag 23 december 2014 11:01 schreef Inverted_World het volgende:
Ik kwam dit trouwens tegen.
Heel erg vet vind ik, jammer dat het voor zover ik weet geen aandacht krijgt. Er zijn natuurlijk goede Nederlandse bandjes, maar dit is wel echt weer een pareltje
Ik heb ze op De Beschaving gezien, was erg gaafquote:Op dinsdag 23 december 2014 11:01 schreef Inverted_World het volgende:
Heel erg vet vind ik, jammer dat het voor zover ik weet geen aandacht krijgt. Er zijn natuurlijk goede Nederlandse bandjes, maar dit is wel echt weer een pareltje
Ik heb ze van de zomer ook live gezien, dat was erg leuk! Het album viel me geloof ik wel tegen.quote:Op dinsdag 23 december 2014 11:01 schreef Inverted_World het volgende:
Ken het album verder niet. Vond alleen dat filmpje erg vet en goed klinken. Geen aanrader dus?quote:Op dinsdag 23 december 2014 11:29 schreef Norrage het volgende:
[..]
Het slechtste album dat ik dit jaar gereviewd heb komt van hun
Vet.quote:Op dinsdag 23 december 2014 11:31 schreef ranja het volgende:
[..]
Ik heb ze op De Beschaving gezien, was erg gaaf
Maar in dit topic zijn niet veel liefhebbers van nederlandse bands inderdaad
Daarom heb ik ooit dit topic min of meer gekaapt: MUZ / Nederlandse alternatieve muziek #1
Misschien binnenkort eens proberen, maar kan mij geen nummer herinneren waaraan hij meedeed waar ik van genootquote:Op dinsdag 23 december 2014 20:38 schreef DO2 het volgende:
Godver. Ik word zo blij van de nieuwe PB. Noah is het stilgezwegen wonderkindje van Brian Wilson, denk ik.
- Toch 'n beetje jammer dat ik dat enthousiasme met niemand kan delen, hier.
Ik ookquote:Op zaterdag 20 december 2014 22:43 schreef belsen het volgende:
Ik heb er geloof ik maar 8 uit de OP...
quote:Op woensdag 24 december 2014 11:34 schreef Bosbeetle het volgende:
http://www.stereogum.com/(...)albums-of-2015/list/
29 Tool – TBA![]()
![]()
![]()
Dat is het grote nadeel van die fibonacci reeks hè de getallen worden steeds groter.quote:Op woensdag 24 december 2014 11:43 schreef Gehenna het volgende:
[..]Die kunnen ze elk jaar weer gebruiken
2015 zou dan niet een kandidaat moeten zijnquote:Op woensdag 24 december 2014 11:44 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
Dat is het grote nadeel van die fibonacci reeks hè de getallen worden steeds groter.
quote:Op woensdag 24 december 2014 12:19 schreef Gehenna het volgende:
[..]
2015 zou dan niet een kandidaat moeten zijn
Salival niet meegerekend, zit er chronologisch tussen de albums en EP's:
72826 <- 1 jaar -> Opiate <- 1 jaar -> Undertow <- 3 jaar -> Ænima <- 5 jaar -> Lateralus <- 5 jaar -> 10.000 Days
Oftewel![]()
Dat lijkt misschien een beetje op de Fibonacci reeks
Maar de setis dus slechts een subset:
Het laatste album '10.000 Days' was uit 2006. Als ze die subset eigenschap dus willen behouden, dan had het volgende album dus in principe uit kunnen komen in 2006, 2007, 2008, 2009, 2011 of 2014. De eerst volgende kandidaat is 2019
Maar het kan ook gewoon toevallig zijn natuurlijk
Weer een ambitie waargemaaktquote:Op woensdag 24 december 2014 12:45 schreef Norrage het volgende:
Dat moet de #1 nerd post ooit zijn in dit topic![]()
Lastig ja. Ik denk dat Velvet Underground, Arcade Fire, Wilco, Radiohead en The Beatles de grootste kanshebbers zijn.quote:Op woensdag 24 december 2014 11:31 schreef Beregd het volgende:
Ik 11, maar er zijn nog wel wat platen die in aanmerking komen om ooit in mijn collectie te belandenik vraag me eigenlijk af welk album er het meest in eenieders bezit zou zijn? Moeilijk te zeggen
Ik snap helemaal niets van deze post, maar ik vind 'm fantastisch.quote:Op woensdag 24 december 2014 12:19 schreef Gehenna het volgende:
[..]
2015 zou dan niet een kandidaat moeten zijn
Salival niet meegerekend, zit er chronologisch tussen de albums en EP's:
72826 <- 1 jaar -> Opiate <- 1 jaar -> Undertow <- 3 jaar -> Ænima <- 5 jaar -> Lateralus <- 5 jaar -> 10.000 Days
Oftewel![]()
Dat lijkt misschien een beetje op de Fibonacci reeks
Maar de setis dus slechts een subset:
Het laatste album '10.000 Days' was uit 2006. Als ze die subset eigenschap dus willen behouden, dan had het volgende album dus in principe uit kunnen komen in 2006, 2007, 2008, 2009, 2011 of 2014. De eerst volgende kandidaat is 2019
Maar het kan ook gewoon toevallig zijn natuurlijk
quote:Op woensdag 24 december 2014 17:25 schreef Maxerazzi het volgende:
[..]
Ik snap helemaal niets van deze post, maar ik vind 'm fantastisch.
als ik meetel blijven die 2 overquote:Op woensdag 24 december 2014 17:20 schreef methodmich het volgende:
[..]
Lastig ja. Ik denk dat Velvet Underground, Arcade Fire, Wilco, Radiohead en The Beatles de grootste kanshebbers zijn.
Ja, lastig... Als iedereen nou even plaatst welke albums hij of zij ook echt bezit uit die lijst, dan kan Beregd daarna misschien wel even tellen om uit te zoeken wat het antwoord op zijn vraag is.quote:Op woensdag 24 december 2014 18:39 schreef ranja het volgende:
[..]
als ik meetel blijven die 2 over
hoewel, ik heb wel Beatles maar net niet dat album
Als je Annie goed vindt, moet je zeker haar album Anniemal eens beluisteren:quote:Op woensdag 24 december 2014 19:46 schreef Vatta het volgende:
Zat ik net de Film the Guest te kijken. Niet zo'n bijster boeiend filmpje maar kom ik daar toch een paar heerlijke tracks tegen tijdens de film. Allebei beetje minimal house achtig
Dank je. Hou denk ik toch iets meer van de meeslepende kant van Anniequote:Op woensdag 24 december 2014 19:55 schreef DO2 het volgende:
[..]
Als je Annie goed vindt, moet je zeker haar album Anniemal eens beluisteren:
Ik heb hem ook niet.. Wel deze:quote:Op woensdag 24 december 2014 18:58 schreef DO2 het volgende:
Iedereen heeft OK Computer, behalve ranja en kerft. Gok ik.
quote:Op vrijdag 26 december 2014 12:20 schreef Norrage het volgende:
Gelukkig nieuwjaar!! Ohnee, daar zijn we nog niet.
Fela, ik zie nog geen post van je hier!! MUZ / Jaarlijstjes 2014!
Moet nog wel met mijn eigen lijstje beginnen.quote:
quote:Op vrijdag 26 december 2014 19:16 schreef Beregd het volgende:
Ik zoek overigens nog nummers voor in mijn 'let's have a big old indie christmas' playlist, als iemand nog ideeën heeft??. De tip van DO2 heb ik alvast toegevoegd.
http://open.spotify.com/u(...)knLV0rnkjE2SCFA3Vn7S
https://rateyourmusic.com(...)me_stuff_thats_new_/quote:Op vrijdag 26 december 2014 19:16 schreef Beregd het volgende:
Ik zoek overigens nog nummers voor in mijn 'let's have a big old indie christmas' playlist, als iemand nog ideeën heeft??. De tip van DO2 heb ik alvast toegevoegd.
http://open.spotify.com/u(...)knLV0rnkjE2SCFA3Vn7S
Ze moeten natuurlijk wel op spotify staan, anders werkt het niet. Dit is wel vaker het nadeel bij kerstsingles of uitvoeringen, dat die daar niet altijd terechtkomen.quote:
Ik heb iets van 60-70 albums op cd en vinyl, maar geen Beatles of VU.quote:Op woensdag 24 december 2014 17:20 schreef methodmich het volgende:
[..]
Lastig ja. Ik denk dat Velvet Underground, Arcade Fire, Wilco, Radiohead en The Beatles de grootste kanshebbers zijn.
Dat is dan weer niet zo heel gek toch. 60/70 albums fysiek in huis hebben is niet zo heel veel, dus dan is de kans wel groter dat daar geen Beatles of VU bij staat.quote:Op zaterdag 27 december 2014 11:25 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ik heb iets van 60-70 albums op cd en vinyl, maar geen Beatles of VU.
True Love is inderdaad een stuk minder. Als Just a Dream de juiste arrangementen krijgt, komt ie wel in de buurt van Hollywood, denk ik. Die laatste twee zijn volgens mij ook demo's.quote:Op zondag 28 december 2014 16:53 schreef Heufd het volgende:
Hollywood is erg mooi ja. Die blazers inderdaad. Die andere twee zitten wel erg dicht tegen het zeikerige aan. Vooral dat refreintje van True Love.
Ken 'm, ja. Is zeker mooi.quote:Op zondag 28 december 2014 16:33 schreef Maxerazzi het volgende:
Iemand hier van Tobias Jesso Jr. gehoord?
Dat nummer van Twin Peaks is echt geweldig. Het album ken ik al een tijdje, zeker de moeite waard! Het staat in mijn top 10 van 2014.quote:Op zaterdag 27 december 2014 22:02 schreef Moody het volgende:
Ik denk dat ik een album vergeten ben in mijn jaarslijst
Top-album van onze zuiderburen
Tevens nog een leuk album dat ik nog niet eerder had gehoord....
Altijd leuk om in lijstjes te snuffelen op RYM
Ik heb sowieso maar 3 albums fysiek, waarvan 2 uit dit jaar. Black Milk en Typhoon.quote:Op woensdag 24 december 2014 18:58 schreef DO2 het volgende:
Iedereen heeft OK Computer, behalve ranja en kerft. Gok ik.
Lekker album idd. Had er nog nooit van gehoord. Erg vermakelijk.quote:Op zondag 28 december 2014 21:27 schreef calexico27 het volgende:
[..]
Dat nummer van Twin Peaks is echt geweldig. Het album ken ik al een tijdje, zeker de moeite waard! Het staat in mijn top 10 van 2014.
Ik was trouwens blij verrast dat Qotsa, Blur en Beck dit jaar in de top2000 staanquote:Op maandag 29 december 2014 22:37 schreef Slobeend het volgende:
Deze al langsgekomen in dit topic? De Snob 2000 van 2014: http://ondergewaardeerdel(...)-snob-2000-van-2014/
Arcade Fire op 1
Song 2 en No One Knows zeker? Daar durf ik wel wat voor te verwedden.quote:Op maandag 29 december 2014 22:44 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Ik was trouwens blij verrast dat Qotsa, Blur en Beck dit jaar in de top2000 staanDat betekent dat de deur open staat voor dingen als Arcade Fire. En zelf ik dat Pulp er in moet
Ja uiteraard. Het is een begin, toch? Nummer 3 kan je ook wel raden tochquote:Op maandag 29 december 2014 22:49 schreef Tchock het volgende:
[..]
Song 2 en No One Knows zeker? Daar durf ik wel wat voor te verwedden.
Weet niet wie me hier op geattendeerd heeft, maar deze vond ik wel tofquote:Op dinsdag 23 december 2014 13:00 schreef Inverted_World het volgende:
[..]
Vet.
Dit is ook erg goed overigens wat betreft Nederlands bandjes.
En de vinticious versions van de staat!
Nou ja, No One Knows is wel vet. Dat is oprecht een ijzersterke rocksong. Maar Song 2... Dat liedje is alleen maar bekend omdat het in een reclame zat en toen uitstekend meelal-baar bleek. Is ook totaal niet representatief voor de muziek van Blur.quote:Op maandag 29 december 2014 22:51 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Ja uiteraard. Het is een begin, toch? Nummer 3 kan je ook wel raden toch
Dit klinkt heel fijn.quote:Op zondag 28 december 2014 16:33 schreef Maxerazzi het volgende:
Iemand hier van Tobias Jesso Jr. gehoord? Komt ergens aankomend jaar met z'n debuut. Ik kom 'm net tegen, en dat klinkt toch allemaal behoorlijk veelbelovend. Die blazerssectie bij Hollywood is bijvoorbeeld echt briljant. Ja, het raakt me direct, heel ingetogen en doeltreffend deze Jesso. Mooi.
Klopt, ik ben het helemaal met je eens. Al is Song 2 alsnog wel tofquote:Op maandag 29 december 2014 23:03 schreef Tchock het volgende:
[..]
Nou ja, No One Knows is wel vet. Dat is oprecht een ijzersterke rocksong. Maar Song 2... Dat liedje is alleen maar bekend omdat het in een reclame zat en toen uitstekend meelal-baar bleek. Is ook totaal niet representatief voor de muziek van Blur.
Jij bent in de 90s nooit uitgeweest blijkbaarquote:Op maandag 29 december 2014 23:03 schreef Tchock het volgende:
Maar Song 2... Dat liedje is alleen maar bekend omdat het in een reclame zat en toen uitstekend meelal-baar bleek.
Dat is niet zo gek, lijkt me.quote:Op maandag 29 december 2014 23:09 schreef ranja het volgende:
[..]
Jij bent in de 90s nooit uitgeweest blijkbaar
Wel geprobeerd, maar blijkbaar mogen kinderen van onder de 8 niet naar binnenquote:Op maandag 29 december 2014 23:09 schreef ranja het volgende:
[..]
Jij bent in de 90s nooit uitgeweest blijkbaar
Dus hoe kun je dan zeggen dat Song2 niet bekend isquote:Op maandag 29 december 2014 23:11 schreef Tchock het volgende:
[..]
Wel geprobeerd, maar blijkbaar mogen kinderen van onder de 8 niet naar binnenStomme betutteling ook.
Dat zei ik niet. Nog afgezien van het feit dat ik best iets kan zeggen over de bekendheid van nummers zonder uitgegaan te zijn in de jaren '90, toch? Feit is dat die track voor zover ik weet dood en begraven was tot hij rond 2009(-ish) ineens in reclames voorbij kwam, en daarna veel gedraaid werd in kroegen en voetbalstadions.quote:Op maandag 29 december 2014 23:13 schreef ranja het volgende:
[..]
Dus hoe kun je dan zeggen dat Song2 niet bekend is
Het is een feit dat dat voor zover jij weet zo was, echter ook een feit dat voor zover ik weet geen uitgaans avond, in de 90s maar ook in de 00s compleet was zonder dat nummerquote:Op maandag 29 december 2014 23:14 schreef Tchock het volgende:
[..]
Dat zei ik niet. Nog afgezien van het feit dat ik best iets kan zeggen over de bekendheid van nummers zonder uitgegaan te zijn in de jaren '90, toch? Feit is dat die track voor zover ik weet dood en begraven was tot hij rond 2009(-ish) ineens in reclames voorbij kwam, en daarna veel gedraaid werd in kroegen en voetbalstadions.
Wel een leuke lijst, trouwens. Alleen jammer dat liedjes die in de Top 2000 staat niet er in mogen - valt toch wel veel goede muziek af. Combinatie van de twee zou geweldig zijn.quote:Op maandag 29 december 2014 22:37 schreef Slobeend het volgende:
Deze al langsgekomen in dit topic? De Snob 2000 van 2014: http://ondergewaardeerdel(...)-snob-2000-van-2014/
Arcade Fire op 1
Dat heeft met de vernieuwing te maken, blijkbaar is ergens de deur open gezet voor nieuwe muziek die eerder niet werd toegelaten. Maar goed, niet alle ultieme uitgaansnummers komen in de top2000 natuurlijk, mensen die het goed vinden moeten ten eerste gaan stemmen en ten tweede met z'n allen op dat nummer gaan stemmen. Waarom anders bv The Specials met alleen A Message to You er in en niet Too Much To Young.quote:Op maandag 29 december 2014 23:17 schreef Tchock het volgende:
Anders snap ik ook echt niet waarom Song 2 niet in de originele top 2000 stond - die nog geen twee jaar na het liedje uitkwam - en nu, meer dan 15 jaar later, ineens heel hoog staat.
Omdat alles aan de Top 2000 maar vooral de selectieprocedure kut is.quote:Op maandag 29 december 2014 23:21 schreef ranja het volgende:
[..]
Dat heeft met de vernieuwing te maken, blijkbaar is ergens de deur open gezet voor nieuwe muziek die eerder niet werd toegelaten. Maar goed, niet alle ultieme uitgaansnummers komen in de top2000 natuurlijk, mensen die het goed vinden moeten ten eerste gaan stemmen en ten tweede met z'n allen op dat nummer gaan stemmen. Waarom anders bv The Specials met alleen A Message to You er in en niet Too Much To Young.
niet allesquote:Op maandag 29 december 2014 23:22 schreef Tchock het volgende:
Omdat alles aan de Top 2000 maar vooral de selectieprocedure kut is.
Huh? De Top 2000 heeft ook een voorkeuzelijst. Een zeer beperkte, amper 4000 nummers.quote:Op maandag 29 december 2014 23:25 schreef ranja het volgende:
[..]
niet alleswel veel
De selectieprocedure vooral ja. Ik snap niet waarom elke lijst van elke omroep of zender een doelgroep voorkeuzelijst heeft maar de top2000 alles wil/moet hebben. Dan krijg je m.i. een smakeloos geheel met teveel soorten muziek zodat ik het uiteindelijk niet eens luister.
Ja een voorkeuzelijst met van alle soorten muziek een beetje en sommige wat meerquote:Op maandag 29 december 2014 23:25 schreef Tchock het volgende:
Huh? De Top 2000 heeft ook een voorkeuzelijst. Een zeer beperkte, amper 4000 nummers.
In mijn ogen is het heel erg gericht op de doelgroep van de zender, namelijk babyboomers die niets nieuws willen. Alle muziek is of oud of verschrikkelijk veilig en catchy.quote:Op maandag 29 december 2014 23:27 schreef ranja het volgende:
[..]
Ja een voorkeuzelijst met van alle soorten muziek een beetje en sommige wat meer![]()
waarom niet gewoon een lijst met muziek gericht op de doelgroep van de zender.
Deze, in mijn geval:quote:
oef, Nintendo 64 tijden. Nummer past er goed bij. Song 2 ook.quote:
Die is ook leuk. Sleep Alone van Two Door Cinema Club zat volgens mij in fifa 13. Ook leuk.quote:Op maandag 29 december 2014 23:32 schreef Tchock het volgende:
[..]
Deze, in mijn geval:
Totaal geen FIFA-fan en toch ken ik dat lied daarvan
quote:Op maandag 29 december 2014 23:47 schreef richolio het volgende:
[..]
oef, Nintendo 64 tijden. Nummer past er goed bij. Song 2 ook.
quote:
Dit jaar Kwabsquote:Op maandag 29 december 2014 23:50 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Niet echt mijn stijl vaak, maar wel leipe playlist hoorAlleen sommige gare rap hadden ze beter kunnen skippen.
Luister dit nu: lekker hoorquote:
Leuke lijst. Beatles staan hier wel te laagquote:Op maandag 29 december 2014 22:37 schreef Slobeend het volgende:
Arcade Fire op 1
Alles wat al in de top 2000 staat komt niet voor in de Snob2000. Dus de 60 bekendste nummers van ze zijn dan al weg...quote:Op dinsdag 30 december 2014 13:56 schreef Xrenity het volgende:
[..]
Leuke lijst. Beatles staan hier wel te laag
Dat is lekker contra-hipster hipster.quote:Op dinsdag 30 december 2014 12:17 schreef viagraap het volgende:
Kan iemand mij uitleggen waarom PF zoveel aandacht aan Nicki Minaj besteedt?
Lekker ironisch van ze.quote:Op dinsdag 30 december 2014 17:40 schreef Kerftminister het volgende:
[..]
Dat is lekker contra-hipster hipster.
Aha ok, dat wist ik niet.quote:Op dinsdag 30 december 2014 16:08 schreef Grobbel het volgende:
[..]
Alles wat al in de top 2000 staat komt niet voor in de Snob2000. Dus de 60 bekendste nummers van ze zijn dan al weg...
Waren er nog maar 24 dit jaar toch? Schandalig weinig eigenlijk.quote:Op dinsdag 30 december 2014 16:08 schreef Grobbel het volgende:
[..]
Alles wat al in de top 2000 staat komt niet voor in de Snob2000. Dus de 60 bekendste nummers van ze zijn dan al weg...
Inb4 Norrage die dit geweldig vindt.quote:
Die Snob2000 is ook niet leuk meer, binnenkort maak ik de Bob2000quote:Op dinsdag 30 december 2014 19:51 schreef methodmich het volgende:
[..]
Waren er nog maar 24 dit jaar toch? Schandalig weinig eigenlijk.
nee, 41. Maar het zijn er 50 geweestquote:Op dinsdag 30 december 2014 19:51 schreef methodmich het volgende:
Uiteraard chargeer ik weer, maar je snapt mijn punt.quote:Op dinsdag 30 december 2014 23:16 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
'Het hoort in elk lijstje thuis' en 'ik ken het zelf ook net pas'![]()
Ik wil hem best luisteren hoorquote:Op dinsdag 30 december 2014 23:54 schreef Moody het volgende:
[..]
Uiteraard chargeer ik weer, maar je snapt mijn punt.
Ook wel geinig dat er al 3 mensen hun oordeel klaar hebben zonder het album überhaupt geluisterd te hebben![]()
!!
I rest my case....
Doen. Is top.quote:Op dinsdag 30 december 2014 23:57 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Ik wil hem best luisteren hoor
Jou kennende raad ik je in eerste instantie Spoon en Alt-J aan.quote:Op dinsdag 30 december 2014 23:37 schreef Immerdebestebob het volgende:
Op basis van de jaarlijstjes, mijn lijst van de nog te luisteren (in willekeurige volgorde:
Typhoon
Spoon
De Kift
Alt-J
The Notwist
The Afghan Wings
Opeth
The Flaming Lips
The Kik
The New Pornographers
Stefany June
ZaZ
Geen zin om het te verifiëren, maar volgens dit overzicht zouden het er een stuk of 40 nog zijn.quote:Op dinsdag 30 december 2014 19:51 schreef methodmich het volgende:
[..]
Het blijft leuke meisjes-met-gitaar-bandjes-albums regenen.....quote:Op dinsdag 30 december 2014 22:16 schreef ranja het volgende:
[..]
nee, 41. Maar het zijn er 50 geweesten net degene waar ik op gestemd heb is eruit gevallen
Waarvan 2 al in mijn jaarlijst staanquote:Op woensdag 31 december 2014 15:00 schreef Moody het volgende:
[..]
Het blijft leuke meisjes-met-gitaar-bandjes-albums regenen.....
Hoezo nietquote:Op woensdag 31 december 2014 15:42 schreef Moody het volgende:
[..]
Ik ken je jaarlijst niet uit mijn hoofd ja
Ja maar heb gister al bij Plato gekeken maar daar was-ie niet, als ik nu ga bestellen is die vandaag niet meer binnenquote:Hoezo te laat? Je hebt nog een paar uur
Man o man, jij met je obsessies om een album pas te luisteren als je ze in huis hebtquote:Op woensdag 31 december 2014 15:45 schreef ranja het volgende:
[..]
Hoezo niet
[..]
Ja maar heb gister al bij Plato gekeken maar daar was-ie niet, als ik nu ga bestellen is die vandaag niet meer binnen(hospitality bedoel ik)
Nee, heb wel geluisterd anders wist ik ook niet dat ik 'm wilde hebben. Maar ken 'm verder niet goed genoeg om te beoordelenquote:Op woensdag 31 december 2014 15:48 schreef Moody het volgende:
Man o man, jij met je obsessies om een album pas te luisteren als je ze in huis hebt
Dat kost een vermogen
Done.quote:Op woensdag 31 december 2014 13:53 schreef Norrage het volgende:
Waar zijn de jaarlijstjes van Tchock en Maxi, de favoriete users van het Indietopic????? Hup met jullie donder!
Maar het is toch ook veel leuker om muziek te luisteren vanaf CD (of plaat) dan via je computer? Vind ik wel in ieder geval. Boekje er bij, leuk man. Dus ik snap ranja wel. Ik zet er ook nooit platen in die ik niet 'fysiek' in de collectie heb staan.quote:Op woensdag 31 december 2014 15:48 schreef Moody het volgende:
[..]
Man o man, jij met je obsessies om een album pas te luisteren als je ze in huis hebt
Dat kost een vermogen
Okee, dan heb ik het verkeerd onthouden hoor. Kan prima. Dacht in de krant gelezen te hebben dat er nog maar 24 waren. Gelukkig toch nog ruim 40.quote:Op woensdag 31 december 2014 13:16 schreef Grobbel het volgende:
[..]
Geen zin om het te verifiëren, maar volgens dit overzicht zouden het er een stuk of 40 nog zijn.
http://www.hitsallertijde(...)jst2014opartiest.htm
Het raarste album van het jaar, waarschijnlijk. Zou ik sowieso wel luisteren en niet overslaan. Dan kun je beter The Notwist of Alt-J laten schieten in mijn ogen.quote:Op woensdag 31 december 2014 10:13 schreef Pat-sounds het volgende:
En die van de Flaming Lips kun je vrij veilig overslaan. Cover-album van Sgt. Pepper, maar in mijn ogen meer een geinig tussendoortje en niet echt een 'volwaardig' album.
Tuurlijk is dat leuker. Maar sommige albums zijn alleen via dure import verkrijgbaar of in kleine aantallen (en dus ook duur). Ik ga geen ¤25+ voor een CD betalen, dan maar de (vaak betaalde) download.quote:Op woensdag 31 december 2014 16:03 schreef methodmich het volgende:
[..]
Maar het is toch ook veel leuker om muziek te luisteren vanaf CD (of plaat) dan via je computer? Vind ik wel in ieder geval. Boekje er bij, leuk man. Dus ik snap ranja wel. Ik zet er ook nooit platen in die ik niet 'fysiek' in de collectie heb staan.
Okee, dat is ook een manier natuurlijk. Weet ook niet of je een beetje een fatsoenlijke platenzaak in de buurt hebt? Bij mijn vaste platenzaak is alles wel te vinden of in ieder geval te bestellen en kom je in principe nooit op meer dan twintig euro per CD uit. Vaak zit het ook nog lager hoor, ergens tussen de 15 en 18 euro. Waarbij uiteraard oudere albums vaak een tientje zijn en dubbelalbums / speciale uitgaven wel boven de twintig euro komen.quote:Op woensdag 31 december 2014 16:07 schreef Moody het volgende:
[..]
Tuurlijk is dat leuker. Maar sommige albums zijn alleen via dure import verkrijgbaar of in kleine aantallen (en dus ook duur). Ik ga geen ¤25+ voor een CD betalen, dan maar de (vaak betaalde) download.
Jaarlijks koop ik er max. 15-20 bij, om alleen albums te bezitten die ik ook daadwerkelijk ijzersterk vindt. Dan kun je blind iets uit de kast pakken
Alt-J of Notwist laten schieten???????quote:Op woensdag 31 december 2014 16:03 schreef methodmich het volgende:
[..]
Maar het is toch ook veel leuker om muziek te luisteren vanaf CD (of plaat) dan via je computer? Vind ik wel in ieder geval. Boekje er bij, leuk man. Dus ik snap ranja wel. Ik zet er ook nooit platen in die ik niet 'fysiek' in de collectie heb staan.
[..]
Okee, dan heb ik het verkeerd onthouden hoor. Kan prima. Dacht in de krant gelezen te hebben dat er nog maar 24 waren. Gelukkig toch nog ruim 40.
Sowieso verliezen enkele vaste waarden wel flink terrein in de Top 2000. Waar zijn The Animals? Meat Loaf? Vroeger standaard in de top 10.
[..]
Het raarste album van het jaar, waarschijnlijk. Zou ik sowieso wel luisteren en niet overslaan. Dan kun je beter The Notwist of Alt-J laten schieten in mijn ogen.
Op CDWow betaal je nog een stuk minder, en vind je het meeste wel. Ik heb nog 20 albums uit 2014 gekocht dit jaar, maar da's vooral voor in de wagen. thuis zet ik steeds vaker spotify op, dat gaat rechtstreeks naar mijn versterker en is minder werkquote:Op woensdag 31 december 2014 16:09 schreef methodmich het volgende:
[..]
Okee, dat is ook een manier natuurlijk. Weet ook niet of je een beetje een fatsoenlijke platenzaak in de buurt hebt? Bij mijn vaste platenzaak is alles wel te vinden of in ieder geval te bestellen en kom je in principe nooit op meer dan twintig euro per CD uit. Vaak zit het ook nog lager hoor, ergens tussen de 15 en 18 euro. Waarbij uiteraard oudere albums vaak een tientje zijn en dubbelalbums / speciale uitgaven wel boven de twintig euro komen.
Ik bedoelde hiermee dat albums van kleine artiesten vaak in kleine aantallen worden gedrukt en ze daarom soms ook iets duurder zijn.quote:Op woensdag 31 december 2014 16:09 schreef ranja het volgende:
Ik koop overal ook maar 1 van dus nooit in grote aantallen![]()
Klopt, maar heb er ook geen haast bij. Heb de download dan al he. En ik luister 70-80% van de thuis-luistertijd via mijn laptop + usb-amp + koptelefoon. Zit ik niemand in de wegquote:
Nieuw album plus een liveshow in Doornroosje doen wonderen in dat opzicht.quote:Op donderdag 1 januari 2015 01:00 schreef DO2 het volgende:
En nog altijd groot aanhanger van Motorpsycho, zie ik. Houd je goed vol, Grobbel.
De 4vd+dvd versie van Demon Box en de 4 singletjes met onuitgebracht materiaal die dit jaar zijn uitgekomen zijn ook fijnquote:Op donderdag 1 januari 2015 04:46 schreef Grobbel het volgende:
[..]
Nieuw album plus een liveshow in Doornroosje doen wonderen in dat opzicht.
Vier singletjes? Wat heb ik gemist? Ik ken alleen die Stay Young cover...quote:Op donderdag 1 januari 2015 10:06 schreef bartrid het volgende:
[..]
De 4vd+dvd versie van Demon Box en de 4 singletjes met onuitgebracht materiaal die dit jaar zijn uitgekomen zijn ook fijn
Deze: http://www.discogs.com/search/?q=motorpsycho+fragmentsquote:Op donderdag 1 januari 2015 10:17 schreef Grobbel het volgende:
[..]
Vier singletjes? Wat heb ik gemist? Ik ken alleen die Stay Young cover...
Echt compleet gemist. En blijkbaar ook niet meer aan te komen inmiddels.quote:Op donderdag 1 januari 2015 12:46 schreef bartrid het volgende:
[..]
Deze: http://www.discogs.com/search/?q=motorpsycho+fragments
Bij de laatste zat ook een cd met alle nummers.
Het was een erg gelimiteerde uitgave....quote:Op donderdag 1 januari 2015 12:58 schreef Grobbel het volgende:
[..]
Echt compleet gemist. En blijkbaar ook niet meer aan te komen inmiddels.![]()
(Gelukkig al wel een digitaal exemplaar gevonden)
http://rocnation.com/kanye-west-only-one-feat-paul-mccartney/quote:Op donderdag 1 januari 2015 12:27 schreef Heufd het volgende:
Gelukkig nieuwjaar jongens.
Jaar begint in ieder geval goed met deze prachtige nieuwe Kanye West. Met Paul McCartney op toetsen? (!)
http://www.stereogum.com/(...)paul-mccartney/mp3s/
Daryll-Ann op 1. Aangename verrassing. Nooit gemerkt dat jij zo'n fan was. Is dat nieuw of heb je dat altijd goed verborgen gehouden of heb ik gewoon niet opgelet?quote:Op woensdag 31 december 2014 21:11 schreef Grobbel het volgende:
[ afbeelding ]
...en puur in minuten zal Fela Kuti waarschijnlijk de meest gedraaide zijn.
Nee, het lijkt groter dan het is. Ik had me voorgenomen om met het oog op de reünieshows hun platen een beetje eigen te maken (in de hoop het hosanna-gevoel een beetje mee te 'stelen' met een binge-uitdieping), dus ik heb wekenlang in februari bijna alleen maar Daryll-Ann geluisterd. Maar sindsdien eigenlijk weinig nog.quote:Op donderdag 1 januari 2015 15:34 schreef methodmich het volgende:
[..]
Daryll-Ann op 1. Aangename verrassing. Nooit gemerkt dat jij zo'n fan was. Is dat nieuw of heb je dat altijd goed verborgen gehouden of heb ik gewoon niet opgelet?
Okee, dat verklaart het inderdaad. Maar weinig van blijven hangen dus, dat is wel jammer.quote:Op donderdag 1 januari 2015 17:00 schreef Grobbel het volgende:
[..]
Nee, het lijkt groter dan het is. Ik had me voorgenomen om met het oog op de reünieshows hun platen een beetje eigen te maken (in de hoop het hosanna-gevoel een beetje mee te 'stelen' met een binge-uitdieping), dus ik heb wekenlang in februari bijna alleen maar Daryll-Ann geluisterd. Maar sindsdien eigenlijk weinig nog.
Oh, dat niet hoor. Fraaie platen, fijne shows.quote:Op donderdag 1 januari 2015 17:33 schreef methodmich het volgende:
[..]
Okee, dat verklaart het inderdaad. Maar weinig van blijven hangen dus, dat is wel jammer.
Herkenbaarquote:Op donderdag 1 januari 2015 17:37 schreef methodmich het volgende:
Dat is ook vaak wel het probleem inderdaad. Als je alle muziek zou willen luisteren die je in huis hebt, moet je wel heel veel tijd hebben... Soms is dat toch jammer. En het gekke is soms ook dat ik als dan vakantie heb en bijvoorbeeld wel gelegenheid om wat te draaien, dat ik dan soms bijna niet kan kiezen. Terwijl er toch een ruime keuze staat....
Die wordt over een paar maand geopend.quote:Op vrijdag 2 januari 2015 16:43 schreef ranja het volgende:
[..]
Trouwens. Het is al 2 januari. Waar blijft het 2015 pre-jaarlijstjes topic?
Leukquote:Op vrijdag 2 januari 2015 15:45 schreef methodmich het volgende:
Okee. Tien jaar geleden was het 2005. Toen luisterden we natuurlijk ook allemaal naar leuke muziek.
Ik heb al wel een goede plaat voor dat topic: The Decemberists.quote:Op vrijdag 2 januari 2015 16:43 schreef ranja het volgende:
[..]
Trouwens. Het is al 2 januari. Waar blijft het 2015 pre-jaarlijstjes topic?
Ik was toen al 20 jaar hoor, maar ik had een iets anders muzieksmaak en had iig nog geen jaarlijstje. Geloof ik.quote:Op vrijdag 2 januari 2015 17:06 schreef methodmich het volgende:
Bright Eyes, goede keuze. Had dat jaar zelfs twee albums. Ryan Adams ook. Sterker nog, die bracht er drie uit... Maakte het nog lastiger om te kiezen.
En Sufjan, die er ook bij DO2 in staat, hoeveel maakte die er dat jaar?
Norrage was toen nog te jong om mee te doen, zie ik. Zonde.
Ik heb heel veel goede 2005 albums, een van mijn favoriete muziekjaren denk ik.quote:Op vrijdag 2 januari 2015 17:39 schreef methodmich het volgende:
Ben jij nu 30 dan? Had altijd het idee dat je veel jonger was, geen idee waarom! Weer wat geleerd.
Maar heb je geen goede 2005-albums in je huidige collectie dan, die je wellicht later pas hebt aangeschaft?
Kelly Clarksonquote:
Prachtig liedje.quote:Op vrijdag 2 januari 2015 15:53 schreef Grobbel het volgende:
Gewoon even m'n (song)jaarlijstje van 2005 geraadpleegd:
Ja, geweldig. Volgens mij hebben ze wel 4 albums gemaakt ofzo maar die eerste lijkt me toch wel genoeg.quote:Op vrijdag 2 januari 2015 17:42 schreef Z het volgende:
En Art Brut was toch echt fantastisch, wat een teksten en wat een frontman.
Zeker top. Daarom plaatste ik hem ook, al was het maar omdat ik CocoRosie niet durfde uit angst voor jouw commentaar.quote:Op vrijdag 2 januari 2015 17:42 schreef Z het volgende:
En Art Brut was toch echt fantastisch, wat een teksten en wat een frontman.
Dat is het niet zo zeer, denk ik. Eerder misschien doordat je zelf altijd aangaf dat je 'vroeger' Borsato luisterde en dat linkte ik aan 14 of 15 of zo, onbewust. Dus daarom schatte ik je nu halverwege de twintig. En omdat je vaak heel veel tijd hebt / had om dit topic heel snel te laten gaan, daardoor dacht ik dat je wellicht student was. Maar gewoon een foute inschatting van mij dan hoor.quote:
Vrouwenlijstje, prima.quote:
Suikerspin is iets ouder, dat is een verzamelaar van singles en rarities.quote:Op vrijdag 2 januari 2015 17:50 schreef methodmich het volgende:
[..]
Vrouwenlijstje, prima.
Was dat album van Melys toevallig Suikerspin of was die ouder?
quote:Op vrijdag 2 januari 2015 17:50 schreef methodmich het volgende:
[..]
Zeker top. Daarom plaatste ik hem ook, al was het maar omdat ik CocoRosie niet durfde uit angst voor jouw commentaar.
[..]
Dat is het niet zo zeer, denk ik. Eerder misschien doordat je zelf altijd aangaf dat je 'vroeger' Borsato luisterde en dat linkte ik aan 14 of 15 of zo, onbewust. Dus daarom schatte ik je nu halverwege de twintig. En omdat je vaak heel veel tijd hebt / had om dit topic heel snel te laten gaan, daardoor dacht ik dat je wellicht student was. Maar gewoon een foute inschatting van mij dan hoor.
[..]
Vrouwenlijstje, prima.
Was dat album van Melys toevallig Suikerspin of was die ouder?
Mijn muziek-carriere begon denk ik in 2007 ofzo. Daarvoor luisterde ik gewoon Springsteen/Pinkfloyd/progrock en Borsatoquote:Op vrijdag 2 januari 2015 17:55 schreef Tchock het volgende:
2005 - het laatste jaar dat ik me nog niet heel veel met muziek bezig hield. Mijn vijf heb ik dus allemaal achteraf leren kennen. Vanaf 2006 is dat niet meer zo. Afijn:
Ik luisterde wat er op de radio kwam, wat mijn ouders draaiden en een paar nummers die ik via Kazaa had gevondenquote:Op vrijdag 2 januari 2015 17:58 schreef Norrage het volgende:
[..]
Mijn muziek-carriere begon denk ik in 2007 ofzo. Daarvoor luisterde ik gewoon Springsteen/Pinkfloyd/progrock en Borsatozoiets.
Ik zou ze nog steeds best als zusjes willen hebben hoor.quote:
Ik luisterde vooral naar Box-classics op The Box met mijn studentenhuisquote:Op vrijdag 2 januari 2015 17:59 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ik luisterde wat er op de radio kwam, wat mijn ouders draaiden en een paar nummers die ik via Kazaa had gevondenIn 2006 ging ik elke vrijdag drie uur lang de KinK 40 luisteren als podcast en daardoor leerde ik zó gigantisch veel nieuwe muziek kennen dat ik nog niet ben uitgezocht eigenlijk
.
Qft.quote:Op vrijdag 2 januari 2015 18:18 schreef DO2 het volgende:
Zo'n beetje alles aan CocoRosie is verkrampte interessantdoenerij, man. Luisteren jullie daar echt met plezier naar?
Die misplaatste kutgeluidjes ook overal. Woef. Miauw. Hinnik. Ping. Bonk. Trala. Dan ga ik liever naar de dierentuin.
!
Nee, mijn beste jongen. Dat heet nou kunst. Kunst. Met een hoofdletter. Gemaakt door creatieve mensen, met een vrije geest. Kom daar nog maar eens om vandaag de dag met al die voorgeprogrammeerde rare 3voor12 bandjes....quote:Op vrijdag 2 januari 2015 18:18 schreef DO2 het volgende:
Zo'n beetje alles aan CocoRosie is verkrampte interessantdoenerij, man. Luisteren jullie daar echt met plezier naar?
Die misplaatste kutgeluidjes ook overal. Woef. Miauw. Hinnik. Ping. Bonk. Trala. Dan ga ik liever naar de dierentuin.
!
100% mee eens, had precies hetzelfde gevoel erbij.quote:Op vrijdag 2 januari 2015 18:18 schreef DO2 het volgende:
!
Die is uit 1996.quote:Op vrijdag 2 januari 2015 17:55 schreef Tchock het volgende:
2005 - het laatste jaar dat ik me nog niet heel veel met muziek bezig hield. Mijn vijf heb ik dus allemaal achteraf leren kennen. Vanaf 2006 is dat niet meer zo. Afijn:
Er waren daarvoor én daarna betere jarenquote:Op vrijdag 2 januari 2015 21:13 schreef Beregd het volgende:
2004-2005-2006
Beste jaren ooit qua muziek, daarna ging het steeds achteruit.
zekerquote:Op vrijdag 2 januari 2015 21:19 schreef Tchock het volgende:
[..]
Er waren daarvoor én daarna betere jaren
2007 was voor mijn bibliotheek het beste. Radiohead, Arctic Monkeys, White Stripes, Shins, UNKLE, Spinvis, Queens of the Stone Age, Portico Quartet, National, Modest Mouse, Modeselektor, Maximo Park, MGMT, LCD Soundsystem, Klaxons, Justice, Interpol, Foo Fighters, The Field, Feist, Editors, Eddie Vedder, Coparck, Chemical Brothers, Caribou, Burial (!), Bon Iver, Bloc Party én Arcade Fire allemaal een geweldig album in één jaarquote:Op vrijdag 2 januari 2015 21:26 schreef ranja het volgende:
[..]
zekeral was 2005 wel geweldig als ik m'n jaarlijst van toen terugkijk. Maar 1993-94-95 waren denk ik beter en 2009 ook
quote:
Ik geloof nooit dat al die mensen serieus zijn.quote:
Dat zijn gewoon allemaal kut-kinderen die geen idee hebbenquote:Op vrijdag 2 januari 2015 23:10 schreef Kerftminister het volgende:
[..]
Ik geloof nooit dat al die mensen serieus zijn.
Wat vinden we in dit topic trouwens van Of Montreal?
Geloof ik niet.quote:Op vrijdag 2 januari 2015 23:14 schreef Norrage het volgende:
[..]
Dat zijn gewoon allemaal kut-kinderen die geen idee hebben
Nee, Kanye heeft gister een track uitgebracht waar McCartney op meedoet.quote:
Tsja, ik had er zo gedetailleerd niet naar gekeken. Maar het verbaast mij 0% dat dit gebeurt. Ik kan me nog die fantastische tweets herinneren toen Arcade Fire de grammy wonquote:Op vrijdag 2 januari 2015 23:28 schreef DO2 het volgende:
[..]
Geloof ik niet.
En ik zie ook 2 identieke posts - incl leestekens en smileys - van 2 verschillende posters.
Dan lijkt het me meer een persiflage op iets van een paar jaar geledenquote:Op vrijdag 2 januari 2015 23:30 schreef Norrage het volgende:
Nee, Kanye heeft gister een track uitgebracht waar McCartney op meedoet.
Nah, denk dat het gewoon iets is wat standaard voorkomt...heck, ik heb collega's die de Beatles niet kennen joh, en dat zijn intelligente mensenquote:Op vrijdag 2 januari 2015 23:33 schreef ranja het volgende:
[..]
Dan lijkt het me meer een persiflage op iets van een paar jaar geleden
http://www.zap2it.com/blo(...)rs_dont_know-2012-02
terwijl de eerste post ook woordelijk identiek is aan een post van 2012quote:Op vrijdag 2 januari 2015 23:34 schreef Norrage het volgende:
[..]
Nah, denk dat het gewoon iets is wat standaard voorkomt...
Oh, dan is het een running gag, idd.quote:Op vrijdag 2 januari 2015 23:33 schreef ranja het volgende:
[..]
Dan lijkt het me meer een persiflage op iets van een paar jaar geleden
http://www.zap2it.com/blo(...)rs_dont_know-2012-02
Nou ja in 2012 was het zeker echt, triest genoegquote:Op vrijdag 2 januari 2015 23:40 schreef Norrage het volgende:
Hoewel ik het er nu mee eens ben dat dit waarschijnlijk gewoon een grap is. Is het zo raar dat dit in de praktijk voorkomt?Dan overschatten jullie de samenleving
Hmm zo had ik het nog niet bekekenquote:Op vrijdag 2 januari 2015 23:47 schreef DO2 het volgende:
Ik wil best aannemen dat er nietswetende idioten zijn waarbij de naam niet direct een belletje doet rinkelen.
Maar de toevoegingen dat Kanye 'm met dit nummer wereldfaam gaat bezorgen maakt het nogal ongeloofwaardig.
Dat is te grappig, zeg maar.
Goede analyse. Bedrag lijkt me wel prima hoor, in elk geval voor een diesel.quote:Op vrijdag 2 januari 2015 19:13 schreef Pat-sounds het volgende:
Jeej, autootjes!!! Ik zou nooit een polo kopen. In mijn ogen is dat het meest saaie stukje metaal dat ooit op de wereld gevonden gaat worden. Dat gezegd hebbende: het rijdt comfortabel voor lange afstanden (maar al te sportief de bocht om wordt een uitdaging), de 1.2TDI is een prima motor en op de foto's ziet ie er netjes uit. Hij heeft al wel 175000km gelopen, wat best veel is. Ik denk dat er voor dat bedrag betere auto's te krijgen zijn (hoewel een snelle zoek-actie op polo's vooral benzine-auto's geeft... ik weet niet of dat een issue is?)
Nou, vooruit. Dat klinkt al iets beter. Ik had je al bijna opgegeven als muziekliefhebber met gevoel.quote:Op vrijdag 2 januari 2015 19:34 schreef DO2 het volgende:
Ze hebben wel potentie, mm. En ook het talent. Dat zal ik niet ontkennen.
Het is alleen zo jammer dat ze die kwaliteiten vaak te grabbel gooien met onnodige flauwekul.
Ik sluit zelfs niet uit dat ze ooit nog eens een fantastisch album afleveren.
Maar vooralsnog kan ik geen album uitzitten waarbij aan het eind m'n tenen niet ernstig gekromd zijn.
Ook altijd leuk! Welke plaat zou jij dan willen aanraden aan ranja?quote:Op zaterdag 3 januari 2015 19:05 schreef Norrage het volgende:
Misschien een soort doorgeefspel ofzo dat je aan anderen uit het topic een plaat moet aanraden die ze niet kennen maar wel leuk zouden kunnen vinden ofzo?
welk album? zit nogal verschil in vind ikquote:Op zaterdag 3 januari 2015 23:30 schreef Kerftminister het volgende:
Ik heb echt geen enkel idee wat er uit gaat komen dit jaar, ik zie het vanzelf wel.
Nu Mazzy Star aan het luisteren, heerlijk relaxed zeg.
So Tonight That I Might See.quote:Op zaterdag 3 januari 2015 23:49 schreef ranja het volgende:
[..]
welk album? zit nogal verschil in vind ik
Ik hoor ook best vaak nummers waarop de ademhaling opgenomen is (expres). Ik vind dat zo kut...quote:Op vrijdag 2 januari 2015 20:56 schreef Kerftminister het volgende:
[..]
100% mee eens, had precies hetzelfde gevoel erbij.
quote:Op zondag 4 januari 2015 02:00 schreef Kerftminister het volgende:
[..]
So Tonight That I Might See.
Luister nu Fever van Kylie Minogue, wat een fenomenale pop-plaat zeg, misschien wel de beste ooit.
Heb jij nog fijne pop-aanraders voor me Ranja? Liefste met vrouwelijke vocalisten, lekker catchy. Vanmiddag ook al Girls Aloud geluisterd wat me goed beviel.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |