Waarom? Iemand die 3k inkomen in de maand heeft en 10 jaar keihard heeft gespaard zou harder gestraft moeten worden dan iemand die 4k verdiend en als God in Frankrijk leeft?quote:Op zaterdag 20 december 2014 15:55 schreef KoosVogels het volgende:
Vermogensafhankelijk straffen heeft meer mijn voorkeur.
Dit is niet automatisch te bepalen....quote:Op zaterdag 20 december 2014 16:55 schreef raptorix het volgende:
er is nogal een enorm verschil of je door een rood licht heen rijd omdat je net iets te laat bent, of dat je op een druk kruispunt vol door rood rijd en daarmee bijvoorbeeld voetgangers in gevaar brengt.
Je bent nog steeds niet op mijn punt ingegaan dat de relatie inkomen - verkeersovertredingen niets zegt. Enigszins essentieel voor het hele handelingsnoodzaak-punt..quote:Op zaterdag 20 december 2014 16:13 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Je hebt nog steeds geen handelingsnoodzaak aangetoont.
Dan moet de standaard boete maar lager, ik vind 230 euro echt exorbitant, maar goed dit soort boetes zijn er om de kas te spekken, wat mij betreft mag verwijtbaar gedrag veel zwaarder gestraft worden, zaken als zonder gordels rijden, of bijvoorbeeld versleten banden.quote:Op zaterdag 20 december 2014 17:24 schreef sjorsie1982 het volgende:
[..]
Dit is niet automatisch te bepalen....
Waarom? Gewoon, omdat het kan.quote:Op zaterdag 20 december 2014 16:17 schreef Kandijfijn het volgende:
[..]
Waarom? Iemand die 3k inkomen in de maand heeft en 10 jaar keihard heeft gespaard zou harder gestraft moeten worden dan iemand die 4k verdiend en als God in Frankrijk leeft?
Je manier van redeneren is blijkbaar stuk.
Verwijtbaar gedrag?quote:Op zaterdag 20 december 2014 17:39 schreef raptorix het volgende:
[..]
Dan moet de standaard boete maar lager, ik vind 230 euro echt exorbitant, maar goed dit soort boetes zijn er om de kas te spekken, wat mij betreft mag verwijtbaar gedrag veel zwaarder gestraft worden, zaken als zonder gordels rijden, of bijvoorbeeld versleten banden.
Dat kan, maar zoals je zelf al schrijft zijn de verkeersboetes er echt alleen voor het begrotingstekort en verder niet. De hoogtes zijn allang niet meer te rijmen met de ernst van deo vertreding in vergelijking met het strafrecht.quote:Op zaterdag 20 december 2014 17:39 schreef raptorix het volgende:
[..]
Dan moet de standaard boete maar lager, ik vind 230 euro echt exorbitant, maar goed dit soort boetes zijn er om de kas te spekken, wat mij betreft mag verwijtbaar gedrag veel zwaarder gestraft worden, zaken als zonder gordels rijden, of bijvoorbeeld versleten banden.
Ik vind persoonlijk door rood rijden veel ernstiger dan zonder gordel of met versleten banden rijden omdat je daarmee een bewuste actie pleegt die de openbare veiligheid in gevaar brengt. Goed, met versleten banden rijden brengt ook de openbare veiligheid in gevaar, maar dat kan nog redelijk onbewust gebeuren. Door rood rijden is gewoon dom.quote:Op zaterdag 20 december 2014 17:39 schreef raptorix het volgende:
[..]
Ik bedoel als in duidelijk verwijtbaar gedrag waar je langere tijd bewust van kan zijn al dan niet technisch ondersteunt.quote:Op zaterdag 20 december 2014 17:40 schreef Belabor het volgende:
[..]
Verwijtbaar gedrag?
Dus je bedoelt... alle verkeersovertredingen?
Door rood rijden is ook een miliseconde nadat het licht op rood gaat over de streep rijden.... Of dat nu gevaarlijk is, is te betwijfelen.quote:Op zaterdag 20 december 2014 17:41 schreef keste010 het volgende:
[..]
Ik vind persoonlijk door rood rijden veel ernstiger dan zonder gordel of met versleten banden rijden omdat je daarmee een bewuste actie pleegt die de openbare veiligheid in gevaar brengt. Goed, met versleten banden rijden brengt ook de openbare veiligheid in gevaar, maar dat kan nog redelijk onbewust gebeuren. Door rood rijden is gewoon dom.
Je snapt je eigen argument niet, waarom zou je inkomstenafhankelijke straffen willen als er geen verband is tussen inkomsten en overtreden?quote:Op zaterdag 20 december 2014 17:25 schreef keste010 het volgende:
[..]
Je bent nog steeds niet op mijn punt ingegaan dat de relatie inkomen - verkeersovertredingen niets zegt. Enigszins essentieel voor het hele handelingsnoodzaak-punt..
Hoe komt het toch dat in een discussie met jou het er altijd op uitkomt dat jij alleen leest wat je wil lezen?
Daarom gaf ik ervoor al aan dat er nogal een verschil in gradaties is in door rood rijden, ik ben zelf een aardige purist als het om verkeersveiligheid gaat, ik vind het vooral dom en onzinnig om regels te negeren laat daar geen misverstand over bestaan, hard rijden vind ik helemaal iets voor domme mensen, vooral die lui die gepakt worden met 40 te hard waar je 80 mag, omdat je met name financieel helemaal niets wint. Dan moeten ze een dag op een kut baan werken voor 100 euro, en dan krijgen ze weer boete van 300 omdat ze 5 minuten eerder thuis willen zijn, hoe stom kan je zijn...quote:Op zaterdag 20 december 2014 17:41 schreef keste010 het volgende:
[..]
Ik vind persoonlijk door rood rijden veel ernstiger dan zonder gordel of met versleten banden rijden omdat je daarmee een bewuste actie pleegt die de openbare veiligheid in gevaar brengt. Goed, met versleten banden rijden brengt ook de openbare veiligheid in gevaar, maar dat kan nog redelijk onbewust gebeuren. Door rood rijden is gewoon dom.
Of 110 rijden waar je 100 mag gevaarlijk is is ook te betwijfelen. De een kan beter met zulke grenzen om gaan dan de ander, daarom is uit voorzorg de streep redelijk voorzichtig getrokken. Als je een miliseconde na het rode licht over de streep rijdt heb je in die seconden daarvoor dat het licht op oranje stond kennelijk niet goed nagedacht.quote:Op zaterdag 20 december 2014 17:43 schreef sjorsie1982 het volgende:
[..]
Door rood rijden is ook een miliseconde nadat het licht op rood gaat over de streep rijden.... Of dat nu gevaarlijk is, is te betwijfelen.
Eensquote:Op zaterdag 20 december 2014 17:45 schreef raptorix het volgende:
[..]
Daarom gaf ik ervoor al aan dat er nogal een verschil in gradaties is in door rood rijden, ik ben zelf een aardige purist als het om verkeersveiligheid gaat, ik vind het vooral dom en onzinnig om regels te negeren laat daar geen misverstand over bestaan, hard rijden vind ik helemaal iets voor domme mensen, vooral die lui die gepakt worden met 40 te hard waar je 80 mag, omdat je met name financieel helemaal niets wint. Dan moeten ze een dag op een kut baan werken voor 100 euro, en dan krijgen ze weer boete van 300 omdat ze 5 minuten eerder thuis willen zijn, hoe stom kan je zijn...
Over verkeers skills moeten we het maar niet hebben, de meeste bestuurders overschatten hun stuurmanskunsten nogal, ik heb hier op FOK al 30 keer een discussie gehad over hard rijden wanneer het rustig is, de meeste hebben werkelijk geen idee wat de remweg is met 180 KM per uur, laat staan boven de 200.quote:Op zaterdag 20 december 2014 17:45 schreef keste010 het volgende:
[..]
Of 110 rijden waar je 100 mag gevaarlijk is is ook te betwijfelen. De een kan beter met zulke grenzen om gaan dan de ander, daarom is uit voorzorg de streep redelijk voorzichtig getrokken. Als je een miliseconde na het rode licht over de streep rijdt heb je in die seconden daarvoor dat het licht op oranje stond kennelijk niet goed nagedacht.
Nee, jij hebt het argument niet begrepen, anders kwam je niet telkens terug op de relatie inkomsten - overtredingen. Die relatie is namelijk irrelevant voor het argument.quote:Op zaterdag 20 december 2014 17:44 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Je snapt je eigen argument niet, waarom zou je inkomstenafhankelijke straffen willen als er geen verband is tussen inkomsten en overtreden?
Heel af en toe gebeurt het wel, om voorbeeld te geven (ik rij zelf niet) reed mijn vader gister nipt door rood, maar bij mij uit de straat is het enorm druk, er komt van alle kanten verkeer, fietsers, voetgangers en auto's tegelijk, dan moet je soms op zoveel dingen tegelijk letten, dat je het oranje net mist.quote:Op zaterdag 20 december 2014 17:47 schreef keste010 het volgende:
[..]
EensMaar helaas zijn de intenties van de bestuurder bij het door rood rijden niet te testen. En dan nog, ik vind dat je het gewoon niet moet doen. Wat inderdaad niet wegneemt dat de boete wel wat lager mag.
Ja klopt. Vandaar dat ik blij ben dat de limieten wat dat betreft redelijk voorzichtig getrokken zijn.quote:Op zaterdag 20 december 2014 17:47 schreef raptorix het volgende:
[..]
Over verkeers skills moeten we het maar niet hebben, de meeste bestuurders overschatten hun stuurmanskunsten nogal, ik heb hier op FOK al 30 keer een discussie gehad over hard rijden wanneer het rustig is, de meeste hebben werkelijk geen idee wat de remweg is met 180 KM per uur, laat staan boven de 200.
Er zijn verkeersregels zodat we deze niet zelf hoeven te interpreteren. Anders heeft iedereen altijd een goede reden waarom het voor hem/haar niet opging en met een geldige reden door rood/te hard reed.quote:Op zaterdag 20 december 2014 17:47 schreef keste010 het volgende:
[..]
EensMaar helaas zijn de intenties van de bestuurder bij het door rood rijden niet te testen. En dan nog, ik vind dat je het gewoon niet moet doen. Wat inderdaad niet wegneemt dat de boete wel wat lager mag.
Oranje net mist... Het kan. Maar dan ga je er van uit dat oranje er is om zoveel mogelijk gas te geven om hem nog te halen denk ik. Dat is niet goed.quote:Op zaterdag 20 december 2014 17:49 schreef raptorix het volgende:
[..]
Heel af en toe gebeurt het wel, om voorbeeld te geven (ik rij zelf niet) reed mijn vader gister nipt door rood, maar bij mij uit de straat is het enorm druk, er komt van alle kanten verkeer, fietsers, voetgangers en auto's tegelijk, dan moet je soms op zoveel dingen tegelijk letten, dat je het oranje net mist.
Nogmaals, waarom zou je dan inkomensafhankelijk willen straffenquote:Op zaterdag 20 december 2014 17:48 schreef keste010 het volgende:
[..]
Nee, jij hebt het argument niet begrepen, anders kwam je niet telkens terug op de relatie inkomsten - overtredingen. Die relatie is namelijk irrelevant voor het argument.
Ja extreme repressie, vaders, moeders, waardevolle werknemers in het gevang gooien. Doe is normaal man.quote:Op zaterdag 20 december 2014 17:56 schreef BabeWatcher het volgende:
Veel meer zaken, niet alleen verkeer, maar ook bijvoorbeeld afsteken van vuurwerk, zouden onder het strafrecht moeten vallen. Als je achter een auto rijdt, die precies de toegestane snelheid rijdt, jij vindt dat niet snel genoeg en haalt in over de doorgetrokken streep, de kans is nihil dat je gepakt wordt, maar als je gepakt wordt en je slaapt het eerste halfjaar niet thuis bedenk je je wel tien keer
Nogmaals, al eerder aangegeven in de posts die jij nota bene zelf quote.quote:Op zaterdag 20 december 2014 17:59 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Nogmaals, waarom zou je dan inkomensafhankelijk willen straffen
roepen om steeds strengere straffen slaat nergens op, wat je moet doen is de pakkans verhogen.quote:Op zaterdag 20 december 2014 17:56 schreef BabeWatcher het volgende:
Veel meer zaken, niet alleen verkeer, maar ook bijvoorbeeld afsteken van vuurwerk, zouden onder het strafrecht moeten vallen. Als je achter een auto rijdt, die precies de toegestane snelheid rijdt, jij vindt dat niet snel genoeg en haalt in over de doorgetrokken streep, de kans is nihil dat je gepakt wordt, maar als je gepakt wordt en je slaapt het eerste halfjaar niet thuis bedenk je je wel tien keer.
Daar heb ik op gereageerd, je snapt je eigen argumentatie nietquote:Op zaterdag 20 december 2014 18:04 schreef keste010 het volgende:
[..]
Nogmaals, al eerder aangegeven in de posts die jij nota bene zelf quote.
Het is een goed idee als er een noodzaak voor zou zijn, maar die is er niet.quote:Op zaterdag 20 december 2014 18:05 schreef theunderdog het volgende:
Inkomensafhankelijk straffen lijkt mij een uitermate slecht idee
Welke noodzaak?quote:Op zaterdag 20 december 2014 18:08 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Het is een goed idee als er een noodzaak voor zou zijn, maar die is er niet.
Sterker nog, volgens mij zijn mensen met een laag inkomen vaker crimineel dan mensen met een hoog (legaal) inkomen
Nee hoor. Jij begrijpt het niet door terug te komen op de inkomen - verkeersovertredingen relatie. Die heeft er namelijk niets mee te maken. Het heeft te maken met het effect van een straf. Maar als je goed gelezen had had je dat allang kunnen begrijpen.quote:Op zaterdag 20 december 2014 18:05 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Daar heb ik op gereageerd, je snapt je eigen argumentatie niet
Ja, want daar heb je er veel meer van. Dus dat lijkt me een open deur.quote:Op zaterdag 20 december 2014 18:08 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Het is een goed idee als er een noodzaak voor zou zijn, maar die is er niet.
Sterker nog, volgens mij zijn mensen met een laag inkomen vaker crimineel dan mensen met een hoog (legaal) inkomen
Volgens mij zijn daar ook voorschriften voor of over, van oranje naar rood hoeveel seconde en tevens geloof ik dat er vroeger een voorschrift was dat of bij.quote:Op zaterdag 20 december 2014 17:45 schreef keste010 het volgende:
[..]
Of 110 rijden waar je 100 mag gevaarlijk is is ook te betwijfelen. De een kan beter met zulke grenzen om gaan dan de ander, daarom is uit voorzorg de streep redelijk voorzichtig getrokken. Als je een miliseconde na het rode licht over de streep rijdt heb je in die seconden daarvoor dat het licht op oranje stond kennelijk niet goed nagedacht.
Ik ben geen uitgesproken voor- of tegenstander van inkomensafhankelijk straffen. Ik zie zowel voor- als nadelen.quote:Op vrijdag 19 december 2014 21:41 schreef keste010 het volgende:
Naar aanleiding van de recordboete die voetballer Marco Reus moest betalen voor het 3 jaar rijden zonder rijbewijs vroeg ik me af wat wij van inkomensafhankelijk beboeten zouden vinden. Reus ontving een boete van 540.000 euro, geheel volgens het inkomensafhankelijke systeem in Duitsland. Wat vinden wij hiervan? Zou een dergelijk systeem in Nederland ook kans maken?
Hierbij het nieuwsbericht voor de volledigheid:
[..]
http://www.volkskrant.nl/(...)ton-martin~a3814185/
Percentage van de omzet is een mogelijkheid, bij het overtreden van de mededingingsbepalingen of privacywetgeving bijvoorbeeld.quote:Op vrijdag 19 december 2014 21:52 schreef jatochneetoch het volgende:
Hoe gaat dat met bedrijven dan?
Dat moet natuurlijk kunnen.quote:Op zaterdag 20 december 2014 18:16 schreef Morendo het volgende:
[..]
Ik ben geen uitgesproken voor- of tegenstander van straffen. Ik zie zowel voor- als nadelen.
Dat wou ik even gezegd hebben.
'Rijk' waar praten we dan over, privéchauffeur rijk?quote:Op zaterdag 20 december 2014 15:26 schreef GSbrder het volgende:
Ik denk dat een "rijke" wel wat meer last heeft van het afpakken van een rijbewijs. Net zoals een vrachtwagenchauffeur. In dat opzicht is het afpakken van het rijbewijs ook een straf met verschillend leed bij verschillende doelgroepen.
Het hele topic is arbitrair. Ook grappig dat iemand in staat is 1.000 euro te spenderen aan een rijbewijs, 5.000-20.000 aan een auto, 500-1.000 aan verzekeringen en belastingen en 0,20 euro per kilometer, maar o jee als hij een boete krijgt van ¤ 230,-.quote:Op zaterdag 20 december 2014 18:20 schreef Morendo het volgende:
[..]
'Rijk' waar praten we dan over, privéchauffeur rijk?
Corrigerend gedrag word gewoon zendtijd voor gebruikt naar mijn idee.quote:Op zaterdag 20 december 2014 18:38 schreef Paper_Tiger het volgende:
Het gaat dan ook niet om mensen te bewegen tot maatschappelijk gewenst gedrag maar om zoveel mogelijk geld af te pakken vaak maanden na de overtreding zodat er geen enkel corrigerend effect vanuit gaat. Het is gewoon ordinair belasting heffen.
Wil je een prikkel geven tot gedragsverbetering dan moet je inderdaad meer werken met voorwaardelijke straffen/boetes.quote:Op zaterdag 20 december 2014 18:38 schreef Paper_Tiger het volgende:
Het gaat dan ook niet om mensen te bewegen tot maatschappelijk gewenst gedrag maar om zoveel mogelijk geld af te pakken vaak maanden na de overtreding zodat er geen enkel corrigerend effect vanuit gaat. Het is gewoon ordinair belasting heffen.
En wat zie jij dan als het effect van een straf?quote:Op zaterdag 20 december 2014 18:13 schreef keste010 het volgende:
[..]
Nee hoor. Jij begrijpt het niet door terug te komen op de inkomen - verkeersovertredingen relatie. Die heeft er namelijk niets mee te maken. Het heeft te maken met het effect van een straf. Maar als je goed gelezen had had je dat allang kunnen begrijpen.
Oh dearquote:Op zaterdag 20 december 2014 18:14 schreef Bart2002 het volgende:
[..]
Ja, want daar heb je er veel meer van. Dus dat lijkt me een open deur.
Let op, fictief:quote:Op zaterdag 20 december 2014 18:46 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Jaja, maar over welke noodzaak had jij het?
Ik dacht al dat je daar op doelde, maar zelfs dan zie ik het nut niet in van inkomensafhankelijkenboetes/straffe.quote:Op zaterdag 20 december 2014 18:52 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Let op, fictief:
Bijvoorbeeld als mensen met een hoog inkomen structureel zouden lachen om boetes, ze schaterend zouden betalen en daarna weer met gillende banden veel te hard door rood hun weg zouden vervolgen.
Nou, bedankt.quote:Op zaterdag 20 december 2014 18:16 schreef Morendo het volgende:
[..]
Ik ben geen uitgesproken voor- of tegenstander van inkomensafhankelijk straffen. Ik zie zowel voor- als nadelen.
Dat wou ik even gezegd hebben.
Puntenrijbewijs met gestaffeld punten naar mate het delict ernstiger wordt, hier in D ben je je rijbewijs kwijt als je door rood rijdtquote:Op zaterdag 20 december 2014 18:54 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Ik dacht al dat je daar op doelde, maar zelfs dan zie ik het nut niet in van inkomensafhankelijkenboetes/straffe.
Gewoon direct rijbewijs afpakken van mensen die niet fatsoenlijk met hun motorvoertuig om kunnen gaan lijkt mij veel effectiever.
Dat is het betere werk.quote:Op zaterdag 20 december 2014 18:56 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Puntenrijbewijs met gestaffeld punten naar mate het delict ernstiger wordt, hier in D ben je je rijbewijs kwijt als je door rood rijdt
Aan de ene kant wel, maar aan de andere kant toch weer nietquote:Op zaterdag 20 december 2014 18:57 schreef Morendo het volgende:
[..]
Ik breng graag 'de nuance' terug in 'discussie'.
En vooral de pakkans hoog ipv absurde straffenquote:Op zaterdag 20 december 2014 19:02 schreef Tem het volgende:
Ik ben ook niet zo'n fan van inkomensafhankelijk beboeten, liever zo'n optie die Piet aangeeft.
Zo'n Reus, mag hij binnenkort gaan afrijden, rijden kan hij al blijkbaar, of moet hij voor straf een paar jaar wachten?quote:Op zaterdag 20 december 2014 18:56 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Puntenrijbewijs met gestaffeld punten naar mate het delict ernstiger wordt, hier in D ben je je rijbewijs kwijt als je door rood rijdt
Ja, dan heb je me schaakmat. Had ik even niet aan gedacht.quote:
Hij is wel grappig toch? Misschien niet zo bedoeld..quote:
Heb je een Duits rijbewijs of een europees rijbewijs dan?quote:Op zaterdag 20 december 2014 18:56 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Maakt niet uit, ook een Nederlander met een NL rijbewijs krijgt punten bij een verkeersovertreding en als het er genoeg zijn kan men je rijbewijs in D invorderen. Kortom, teveel punten en je roze lap is in D niet meer geldig.quote:Op zaterdag 20 december 2014 20:03 schreef john2406 het volgende:
[..]
Heb je een Duits rijbewijs of een europees rijbewijs dan?
Ik wist b.v niet dat er bij door rood rijden al het maximale punten in dat land te verkrijgen zou zijn.
Maar ik heb er daar waar ik kom ook nog nooit verkeerslichten veruckt zien spelen wat ik hier wel zie.
Hier maak ik mee dat als ik oranje heb dat er rechts al komen gereden, terwijl ik toch altijd dacht dat er zoveel seconde van nergens iemand mag komen ?
Dat maak jij ervan. Het idee dat een straf door iedereen op min of meer gelijkwaardige manier ervaren zou moeten worden zit natuurlijk wel wat in. Het staat alleen haaks op het idee dat iedereen voor de rechtbank gelijk is.quote:Op zaterdag 20 december 2014 18:38 schreef Paper_Tiger het volgende:
Strafrechtelijk zijn er twee redenen voor een straf: vergelding voor de daad en preventie om de daad in het vervolg te verkomen.quote:Op zaterdag 20 december 2014 18:43 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
En wat zie jij dan als het effect van een straf?
En heb je er een onderbouwing voor dat dit nu niet het geval is (dat is wat anders dan een mening )quote:Op zondag 21 december 2014 12:47 schreef keste010 het volgende:
[..]
Strafrechtelijk zijn er twee redenen voor een straf: vergelding voor de daad en preventie om de daad in het vervolg te verkomen.
Ja hoor. Maar jij leest er telkens overheen.quote:Op zondag 21 december 2014 13:19 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
En heb je er een onderbouwing voor dat dit nu niet het geval is (dat is wat anders dan een mening )
En weer ga je de discussie uit de weg.quote:Op zondag 21 december 2014 13:34 schreef keste010 het volgende:
[..]
Ja hoor. Maar jij leest er telkens overheen.
Ik ga nooit de discussie uit de weg. Het is alleen onmogelijk te discussiëren met iemand die alleen leest wat hij wil lezen. Als je de discussie wil dan ga je een keer inhoudelijk in op mijn eerdere reacties..quote:Op zondag 21 december 2014 13:35 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
En weer ga je de discussie uit de weg.
Kom eens met een onderbouwing, feiten, gegevens, data, cijfers om dat aan te tonen.
En nog steeds reageer je niet inhoudelijkquote:Op zondag 21 december 2014 13:37 schreef keste010 het volgende:
[..]
Ik ga nooit de discussie uit de weg. Het is alleen onmogelijk te discussiëren met iemand die alleen leest wat hij wil lezen. Als je de discussie wil dan ga je een keer inhoudelijk in op mijn eerdere reacties..
Ik heb je mijn inhoud al gegeven. Als je meer inhoud wilt dan zou je die posts een keer volledig kunnen lezen en er dan zelf inhoudelijk op in kunnen gaan. Maar aangezien jij altijd alleen leest wat je wilt lezen is dat ijdele hoop vrees ik.quote:Op zondag 21 december 2014 13:46 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
En nog steeds reageer je niet inhoudelijk
Meer dan mening heb je niet gegeven, beantwoord de vraag gewoonquote:Op zondag 21 december 2014 13:50 schreef keste010 het volgende:
[..]
Ik heb je mijn inhoud al gegeven. Als je meer inhoud wilt dan zou je die posts een keer volledig kunnen lezen en er dan zelf inhoudelijk op in kunnen gaan. Maar aangezien jij altijd alleen leest wat je wilt lezen is dat ijdele hoop vrees ik.
Het antwoord op je vraag staat in mijn eerdere posts, zoals zo vaak gezegd. Je bent welkom om hem in zijn geheel te lezen en vervolgens een vraag te formuleren die ik niet al eerder beantwoord heb.quote:Op zondag 21 december 2014 13:52 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Meer dan mening heb je niet gegeven, beantwoord de vraag gewoon
Je hebt nergens een inhoudelijk verhaal neergezet, je komt niet verder dan een mening die je nergens ook maar een beetje hard weet te maken. Je doet verder niets anders dan je jammeren dat je dat wel gedaan hebt. Kortom, je hebt nul argumenten.quote:Op zondag 21 december 2014 13:54 schreef keste010 het volgende:
[..]
Het antwoord op je vraag staat in mijn eerdere posts, zoals zo vaak gezegd. Je bent welkom om hem in zijn geheel te lezen en vervolgens een vraag te formuleren die ik niet al eerder beantwoord heb.
Als je met niets meer kan komen houd ik er nu mee op; dit gedraai in cirkeltjes maakt het topic er niet interessanter op. Prettige dag nog!
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |