SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.V: Mag ik hier elk plaatje wat ik maar wil posten?
A: Natuurlijk mag dat! Zolang het maar niet tegen de regels van FOK! in gaat (zoals tetten en pikkies).
Houd er wel rekening mee dat sommige users ook FOK!ken op het werk. Je kunt plaatjes altijd in een spoiler zetten![]()
Tokyo is heel mooi, schoon en de Japanners zijn heel aardig.quote:
Ik wist het nietquote:Op vrijdag 19 december 2014 18:25 schreef Etsu het volgende:
[..]
Tokyo is heel mooi, schoon en de Japanners zijn heel aardig.Wel bloedje heet.
Is ondertussen alweer 4 maanden geleden en dan vraag je dit nu pas?
Jep.quote:Op vrijdag 19 december 2014 18:26 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Ik wist het niet![]()
![]()
en volgende week naar Hawaii?
nicequote:Op vrijdag 19 december 2014 18:26 schreef Etsu het volgende:
[..]
Jep.Tot 5 januari.
Wel ziek lang vliegen, maar wel continu 28 graden.
Bij Etsu komt er net zoveel geld uit z`n reet als shit uit z`n mondquote:
quote:Op vrijdag 19 december 2014 18:29 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Bij Etsu komt er net zoveel geld uit z`n reet als shit uit z`n mond
Zit zijn vriend zeker uit zijn poepgat te graaien?quote:Op vrijdag 19 december 2014 18:29 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Kom eens met wat originelers.quote:Op vrijdag 19 december 2014 18:29 schreef Fok-it het volgende:
[..]
quote:
quote:
Nicequote:Op vrijdag 19 december 2014 18:33 schreef Crack_ het volgende:
Ik ben super blij, mn bank komt woensdag!!![]()
![]()
Ik ben ook gek.quote:Op vrijdag 19 december 2014 18:32 schreef Etsu het volgende:
[..]
Toto is gek als hij jou zo grappig vindt.
quote:Op vrijdag 19 december 2014 18:33 schreef Crack_ het volgende:
![]()
quote:
Wat voor bank heb je gekocht?quote:Op vrijdag 19 december 2014 18:33 schreef Crack_ het volgende:
![]()
Waarom zou je business class vliegen?quote:
Uhu, eindelijk chillie zittenquote:
Volgens mij heb je die al gezien, een blauwequote:
Comfort.quote:Op vrijdag 19 december 2014 18:36 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Waarom zou je business class vliegen?Fucking duur
Kan van mijn before I die-list af.quote:Op vrijdag 19 december 2014 18:36 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Waarom zou je business class vliegen?Fucking duur
quote:Op vrijdag 19 december 2014 18:36 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Uhu, eindelijk chillie zitten.
[..]
Volgens mij heb je die al gezien, een blauwe
Geld kan je dan beter besteden aan leuke dngen in Hawaii tochquote:Op vrijdag 19 december 2014 18:36 schreef Etsu het volgende:
[..]
Kan van mijn before I die-list af.
Als je het geld toch hebt, waarom niet?![]()
En ik wil niet 16 uur lang met mn benen in mn nek zitten.
Niet? normaal vind je dat helemaal niet ergquote:Op vrijdag 19 december 2014 18:36 schreef Etsu het volgende:
[..]
Kan van mijn before I die-list af.
Als je het geld toch hebt, waarom niet?![]()
En ik wil niet 16 uur lang met mn benen in mn nek zitten.
geloof het nietquote:Op vrijdag 19 december 2014 18:36 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Uhu, eindelijk chillie zitten.
[..]
Volgens mij heb je die al gezien, een blauwe
Daar heb ik ander geld voor.quote:Op vrijdag 19 december 2014 18:37 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Geld kan je dan beter besteden aan leuke dngen in Hawaii toch
Oh die is wel echt super leukquote:
gaat mij erom dat ik gewoon lekker kan liggen en/of alle beenruimte hebquote:Op vrijdag 19 december 2014 18:38 schreef AldoTheApache het volgende:
ik vlieg altijd goedkoop, zonde om duur te vliegenje slaapt toch niet en het eten blijft matig
Singapore Airlines heeft lekker eten hoorquote:Op vrijdag 19 december 2014 18:38 schreef AldoTheApache het volgende:
ik vlieg altijd goedkoop, zonde om duur te vliegenje slaapt toch niet en het eten blijft matig
weet je ook eens hoe mijn pener zich elke dag in mijn onderbroek voeltquote:Op vrijdag 19 december 2014 18:39 schreef Etsu het volgende:
[..]
gaat mij erom dat ik gewoon lekker kan liggen en/of alle beenruimte heb
mag niet bij nooduitgang zitten en bij economy is het pure aids om te zitten, 16 uur lang met mn 197 cm
het is vliegtuig etenquote:Op vrijdag 19 december 2014 18:39 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Singapore Airlines heeft lekker eten hoor
quote:Op vrijdag 19 december 2014 18:39 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
weet je ook eens hoe mijn pener zich elke dag in mijn onderbroek voelt
Is je huisje verder ook zo fleurig ingericht?quote:
lieve etsu,quote:
Lieve Aldo,quote:Op vrijdag 19 december 2014 18:41 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
lieve etsu,
ik gun het je van harte. En als jij het belangrijk vindt moet je het ook zeker doen. Ik zeg alleen dat ik het zelf persoonlijk niet hoef en zonde vind. Dat is geen jaloezie, dat is een mening
Opzich wel, maar dit was gewoon goed hoor.quote:Op vrijdag 19 december 2014 18:40 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
het is vliegtuig etenDat is altijd matig
werken, die komt morgen, want dan gaan wij op vakantiequote:
het vliegtuigeten is altijd matig. lijkt net bedorven voedsel.quote:Op vrijdag 19 december 2014 18:42 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Opzich wel, maar dit was gewoon goed hoor.
Iceland air was echt kutniet eens gratis eten
alleen maar zo`n enorme sandwich met gesmolten kaas en ham. en verder chips en nootjes
Sngapore airlines had lekker rijst met kip, beetje brood met boter, yoghurtjeNiks mis mee
waarheen?quote:Op vrijdag 19 december 2014 18:42 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
werken, die komt morgen, want dan gaan wij op vakantie
Er is vaak niets mis mee, maar het is nou ook niet echt smullen geblazenquote:Op vrijdag 19 december 2014 18:42 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Opzich wel, maar dit was gewoon goed hoor.
Iceland air was echt kutniet eens gratis eten
alleen maar zo`n enorme sandwich met gesmolten kaas en ham. en verder chips en nootjes
Sngapore airlines had lekker rijst met kip, beetje brood met boter, yoghurtjeNiks mis mee
Gewoon eigen eten meenemenquote:Op vrijdag 19 december 2014 18:42 schreef Etsu het volgende:
[..]
het vliegtuigeten is altijd matig. lijkt net bedorven voedsel.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wǒ shì dá hóng, of the Eggman, of the Walrus
quote:Op vrijdag 19 december 2014 18:43 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]kijk, heel wat goedkoper en minder ver dan hawaiiSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ik zeg je: jaloezie
Nee, er is verder nog bijna niks ingericht..quote:Op vrijdag 19 december 2014 18:40 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Is je huisje verder ook zo fleurig ingericht?
Dat niet neequote:Op vrijdag 19 december 2014 18:43 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Er is vaak niets mis mee, maar het is nou ook niet echt smullen geblazen
Komt dat door tijd of geld-gebrek?quote:Op vrijdag 19 december 2014 18:44 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Nee, er is verder nog bijna niks ingericht..![]()
. Behalve mn slaapkamer, die is op de gordijnen na af
.
Jordanië is leuker dan Hawaiiquote:Op vrijdag 19 december 2014 18:43 schreef Etsu het volgende:
[..]
kijk, heel wat goedkoper en minder ver dan hawaii
ik zeg je: jaloezie
Ja weet niet precies hoe dat zitquote:
Nee.quote:Op vrijdag 19 december 2014 18:45 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Jordanië is leuker dan Hawaii
en ik kan ook business class naar Hawaii vliegen, maar ik vind dat gewoon zonde
Beide niet, ik ben verder nog niks tegen gekomen waarvan ik zeg 'jaaa dit wil iiiiiiik' en ik vind het moeilijk inschatten zonder bank want die gaat best veel woonkamer bepalen dus vandaarquote:Op vrijdag 19 december 2014 18:44 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Komt dat door tijd of geld-gebrek?
Jawel.quote:
volgens mij word je bij tassencontrole enzo aangehouden als je drinken en eten in je tas hebt, moet je t weggooienquote:
Nee.quote:Op vrijdag 19 december 2014 18:46 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Jawel.
Hawaii is chill hoor maar Jordanie is wel interessanter
Haha ja hij is aardig groot inderdaad. maar je hebt ook wel grote woonkamer als ik zo die fotos zag dusquote:Op vrijdag 19 december 2014 18:45 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Beide niet, ik ben verder nog niks tegen gekomen waarvan ik zeg 'jaaa dit wil iiiiiiik' en ik vind het moeilijk inschatten zonder bank want die gaat best veel woonkamer bepalen dus vandaar.
Je mag eten en drinken mee, maar volgens mij alleen in je handbagage en in je andere bagage moet je 't van te voren aangeven. Maar verschilt ook per land beetjequote:Op vrijdag 19 december 2014 18:46 schreef Etsu het volgende:
[..]
volgens mij word je bij tassencontrole enzo aangehouden als je drinken en eten in je tas hebt, moet je t weggooien
daarna ben je vrij om op t vliegveld te kopen wat je wilt en wordt dat in die zakjes gepropt
dat laatstequote:Op vrijdag 19 december 2014 18:47 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
dit
[ afbeelding ]
vs
[ afbeelding ]
Het gaat ook niet om de grootte, maar om de kleurquote:Op vrijdag 19 december 2014 18:47 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Haha ja hij is aardig groot inderdaad. maar je hebt ook wel grote woonkamer als ik zo die fotos zag dus
Oh zo, ja logisch wel. Hoe heb je je muren geverfd dan?quote:Op vrijdag 19 december 2014 18:47 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Het gaat ook niet om de grootte, maar om de kleur.
Mja, ik ga liever oude dingen bezoeken en mooie natuur zien dan op een resort tussen de dikke amerikanen liggenquote:
Dat zeg ik ook altijd.quote:Op vrijdag 19 december 2014 18:47 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Het gaat ook niet om de grootte, maar om de kleur.
alsof er niks te doen is op Hawaiiquote:Op vrijdag 19 december 2014 18:48 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Mja, ik ga liever oude dingen bezoeken en mooie natuur zien dan op een resort tussen de dikke amerikanen liggen
ok, daar ga je een ochtend heen. En verder?quote:Op vrijdag 19 december 2014 18:49 schreef Etsu het volgende:
[..]
alsof er niks te doen is op Hawaii
Pearl Harbor bv.
Is die van jou inmiddels ook al blauw aangelopen?quote:Op vrijdag 19 december 2014 18:48 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Dat zeg ik ook altijd.
Huehuehue
Niet, ik heb ze behangen.quote:Op vrijdag 19 december 2014 18:48 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Oh zo, ja logisch wel. Hoe heb je je muren geverfd dan?
Over wat gaat dit?quote:Op vrijdag 19 december 2014 18:48 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Dat zeg ik ook altijd.
Huehuehue
Strand liggenquote:Op vrijdag 19 december 2014 18:49 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
ok, daar ga je een ochtend heen. En verder?
http://www.top10bezienswa(...)de-staten/hawaii.htmquote:Op vrijdag 19 december 2014 18:49 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
ok, daar ga je een ochtend heen. En verder?
maar wel lekker business class ernaartoe, want anders heb je slaapgebrekquote:
Zwart en afgestorven.quote:Op vrijdag 19 december 2014 18:49 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Is die van jou inmiddels ook al blauw aangelopen?
Een slechte grap slecht.quote:
Oh, oke. Ja.quote:Op vrijdag 19 december 2014 18:52 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Zwart en afgestorven.
[..]
Een slechte grap slecht.
je doet stoerquote:Op vrijdag 19 december 2014 19:11 schreef Fok-it het volgende:
Ik kan volgend jaar via Huizenruil naar Sydney. Groot appartement met zwembad
Ja klopt, lijkt me ook wel leuk jaquote:
2 pammetjes je slaapt als roosquote:Op vrijdag 19 december 2014 19:16 schreef Fok-it het volgende:
Ga wel business class24 uur vliegen met m`n 193
![]()
heb je daar wel het geld voor?quote:Op vrijdag 19 december 2014 19:16 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja klopt, lijkt me ook wel leuk ja![]()
Ga wel business class24 uur vliegen met m`n 193
Als ik er het geld voor heb, waarom niet?quote:
quote:Op vrijdag 19 december 2014 19:19 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Als ik er het geld voor heb, waarom niet?![]()
He bah, doe niet zo vervelend Etsu ;s
Hallo ik ben er weer!quote:
doeiquote:Op vrijdag 19 december 2014 19:20 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Hallo ik ben er weer!
Ik was met m'n vriendin aan het koken!
Nu ga ik het opeten. Tot zo!
Wat heb je gekookt?quote:Op vrijdag 19 december 2014 19:20 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Hallo ik ben er weer!
Ik was met m'n vriendin aan het koken!
Nu ga ik het opeten. Tot zo!
quote:
hmmmmquote:Op vrijdag 19 december 2014 19:22 schreef Fok-it het volgende:
[..]![]()
![]()
Inso vindt ook dat homo`s een uitstervend ras zijn
quote:Op vrijdag 19 december 2014 19:25 schreef Tyron het volgende:
hello everyone
tyron here
(engels voor hallo allemaal tyron hier)
Met mij prima,quote:
alsof ik het echt meende, was gewoon een grapje hoorquote:
Donder opquote:Op vrijdag 19 december 2014 19:31 schreef Tyron het volgende:
[..]
alsof ik het echt meende, was gewoon een grapje hoor
alsof ik al weken lang je posthistory volg ofzo dat zou ik echt niet doen
en ik weet ook echt niet dat dat ian somenhalder in je UI is hoor
Donder opquote:Op vrijdag 19 december 2014 19:31 schreef Tyron het volgende:
[..]
zeg dat nog één keer en je hebt een probleem
ik wil alleen door fok-it gepakt wordenquote:
Neequote:Op vrijdag 19 december 2014 19:32 schreef Tyron het volgende:
ik merk hevige seksuele spanning tussen etsu en mij
Jaquote:
Zoiets.quote:Op vrijdag 19 december 2014 19:33 schreef Tyron het volgende:
[..]
fylax jij bent toch het zoontje van danny ofzo
Hem opbellen of gewoon langskomen.quote:Op vrijdag 19 december 2014 19:33 schreef Tyron het volgende:
[..]
hoe kan ik etsu het beste vertellen dat ik verliefd op hem ben?
nohomo
Donder opquote:Op vrijdag 19 december 2014 19:33 schreef Tyron het volgende:
[..]
hoe kan ik etsu het beste vertellen dat ik verliefd op hem ben?
nohomo
Donder opquote:Op vrijdag 19 december 2014 19:37 schreef Tyron het volgende:
[..]
hoe durf je dan ian in je UI te hebben nepfan
kan ermee door tyquote:
ja morgen weer chilsessiequote:Op vrijdag 19 december 2014 19:41 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
kan ermee door ty
bij jou
nog chillsessies in de planning
ja wel gedownload morgen playlist makenquote:Op vrijdag 19 december 2014 19:43 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
doe geen chillsessies
al muziek uitgezocht
wat voor gedownloadquote:Op vrijdag 19 december 2014 19:44 schreef Tyron het volgende:
[..]
ja wel gedownload morgen playlist maken
jaquote:Op vrijdag 19 december 2014 19:45 schreef Etsu het volgende:
ik heb een mooi topic geopend over roken inso
wil je m lezen?
ja laatste tijd meer rockquote:
dit kloptquote:Op donderdag 18 december 2014 02:27 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Sof vond dit altijd een erg leuke anekdote.
dobrzequote:Op vrijdag 19 december 2014 19:49 schreef Tyron het volgende:
im going to fill my glas with some water
(engels voor ik ga mijn glas vullen met wat water)
quote:Op donderdag 18 december 2014 02:14 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Hun staan op de john frostbrug
ik eronder.
En dan noemt sof mij "hey zwerver"
en dan moet ik huilen
wat een bofkont ben jij zegquote:Op vrijdag 19 december 2014 19:54 schreef supersof het volgende:
lag rond tien over zes nog te slapen (was gelijk uit school in bed gaan liggen) en toen werd ik gebeld door mijn moeder. Die was met mijn broertje in de stad en ze gingen uit eten en vroegen of ik mee ging![]()
dus even gratis pizza gegeten. helemaal top
waar pizzaquote:Op vrijdag 19 december 2014 19:54 schreef supersof het volgende:
lag rond tien over zes nog te slapen (was gelijk uit school in bed gaan liggen) en toen werd ik gebeld door mijn moeder. Die was met mijn broertje in de stad en ze gingen uit eten en vroegen of ik mee ging![]()
dus even gratis pizza gegeten. helemaal top
ja hequote:
ja alles was vol, dus moesten pinoccioquote:
ja ~lucky giirl~quote:
lekker hoor wat voor pizzaquote:Op vrijdag 19 december 2014 19:55 schreef supersof het volgende:
[..]
ja alles was vol, dus moesten pinoccio
maar is laatste jaren wel verbeterd dus is lekker daar nu
ik dacht: neem een keer iets anders dan salami. dus ik nam pizza bolognese, maar was niet echt lekker. dus volgende keer gewoon weer salamiquote:
ik ga morgen naar de kapperquote:Op vrijdag 19 december 2014 20:02 schreef supersof het volgende:
ik kan dinsdag niet naar de kapper want er rijden daar geen bussen meer heen na zes uur omg
ik wil echt zo graag naar de kapperquote:
en je schaamhaar dan?quote:Op vrijdag 19 december 2014 20:03 schreef Insomnia_ het volgende:
scheerbeurtje erbij
haren wassen
hoofdmassage
goed freshen
niets mis mee
dat doe je niet bij de kapper etsuquote:
hoezo niet?quote:Op vrijdag 19 december 2014 20:06 schreef supersof het volgende:
[..]
dat doe je niet bij de kapper etsu
daar heb je salons voor of je doet het onder de douche thuis zelfquote:
doe je t zelf?quote:Op vrijdag 19 december 2014 20:06 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
daarvoor hoef ik niet naar de kapper
salons?quote:Op vrijdag 19 december 2014 20:06 schreef supersof het volgende:
[..]
daar heb je salons voor of je doet het onder de douche thuis zelf
ja kan je brazilian wax doen enzoquote:
in arnhem?quote:Op vrijdag 19 december 2014 20:07 schreef supersof het volgende:
[..]
ja kan je brazilian wax doen enzo
overalquote:
quote:Op vrijdag 19 december 2014 20:08 schreef Etsu het volgende:
[..]
moe vreemd moet t zijn als een vreemde aan je pik zit om te kunnen harsen
haar op je piemelquote:
lijkt mij best een leuk beroepquote:Op vrijdag 19 december 2014 20:09 schreef supersof het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
smooth
ja heel vreemd
kunnen ook vagina's zijnquote:Op vrijdag 19 december 2014 20:09 schreef Etsu het volgende:
[..]
lijkt mij best een leuk beroep
aan pikken zitten
ik moet geen vagina'squote:Op vrijdag 19 december 2014 20:10 schreef supersof het volgende:
[..]
kunnen ook vagina's zijn
of ruggen, benen, borst, oksels
nee je borst als manquote:
ik heb geen piemelquote:
dat zou een beetje vreemd zijnquote:
je wilt een foto van niks?quote:
ja ik las etsu dat ie geen borsten wilde pfff raarquote:Op vrijdag 19 december 2014 20:13 schreef supersof het volgende:
ik schreef ook borst en meestal bedoel je dan een man
ja nogalquote:Op vrijdag 19 december 2014 20:14 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
ja ik las etsu dat ie geen borsten wilde pfff raar
quote:Op vrijdag 19 december 2014 20:13 schreef Etsu het volgende:
snap niet hoe zo misvormd een vagina kan uitzien
quote:Op vrijdag 19 december 2014 20:14 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
ja ik las etsu dat ie geen borsten wilde pfff raar
doe even normaalquote:
quote:Op vrijdag 19 december 2014 20:17 schreef Tyron het volgende:
[..]
ik zal er eens één in je mond stoppen kijken of je dan nog zo grote bek hebt
quote:Op vrijdag 19 december 2014 20:17 schreef Tyron het volgende:
[..]
ik zal er eens één in je mond stoppen kijken of je dan nog zo grote bek hebt
wat een geslijmquote:Op vrijdag 19 december 2014 20:18 schreef supersof het volgende:
omg![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
http://www.boredpanda.com/love-notes-365-day-jar-gift/
echt heel lief
I am 4, Over aliens.quote:
Hard Candy. Meisje van 14 die een pedofiel te grazen neemt.quote:Op vrijdag 19 december 2014 22:11 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
I am 4, Over aliens.
Wat heb jij gezien?
Haha dat is een klassieker die heb ik hier ook wel in de kast staan.quote:Op vrijdag 19 december 2014 22:11 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Hard Candy. Meisje van 14 die een pedofiel te grazen neemt.
Best ziek die Ellen. Met haar korte kapsel leek ze net een jongen.quote:Op vrijdag 19 december 2014 22:13 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Haha dat is een klassieker die heb ik hier ook wel in de kast staan.
Met Ellen Page.
Vrouw van dertig met het uiterlijk van een veertienjarig.quote:Op vrijdag 19 december 2014 22:14 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Best ziek die Ellen. Met haar korte kapsel leek ze net een jongen.
Ging haar net googlen en met lang haar is ze wel cute
Ellen Page niet kennenquote:Op vrijdag 19 december 2014 22:14 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Best ziek die Ellen. Met haar korte kapsel leek ze net een jongen.
Ging haar net googlen en met lang haar is ze wel cute
Ja die scene gaf me een naar gevoel ondanks dat ik veel ranzige scenes heb gezien.quote:Op vrijdag 19 december 2014 22:18 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ellen Page niet kennen![]()
Ellen
Die film is echt ziek inderdaad. Je krijgt echt zwetende handjes als je die scene ziet waar ze hem wil castreren
Dat ziet er niet uit als 14 hoorquote:Op vrijdag 19 december 2014 22:17 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Vrouw van dertig met het uiterlijk van een veertienjarig.
Ooh ik voelde er niet zoveel bij.quote:Op vrijdag 19 december 2014 22:18 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ellen Page niet kennen![]()
Ellen
Die film is echt ziek inderdaad. Je krijgt echt zwetende handjes als je die scene ziet waar ze hem wil castreren
Tuurlijk ziet ze er niet als 14 uitquote:Op vrijdag 19 december 2014 22:19 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dat ziet er niet uit als 14 hoor
[..]
Ooh ik voelde er niet zoveel bij.
vond hem wel okequote:Op vrijdag 19 december 2014 22:19 schreef Dr.Mikey het volgende:
I am number four is een bout film alleen Dianna Agron maakt het nog aangenaam.
Leuke actrice verder. Juno is ook leukquote:Op vrijdag 19 december 2014 22:19 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dat ziet er niet uit als 14 hoor
[..]
Ooh ik voelde er niet zoveel bij.
Of 25.quote:Op vrijdag 19 december 2014 22:19 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Tuurlijk ziet ze er niet als 14 uitJaar of 18
Staat die op Netflix?quote:Op vrijdag 19 december 2014 22:20 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Leuke actrice verder. Juno is ook leuk
Vast wel in 1 land waar Netflix is. Kan je gewoon even skippen tussen de landenquote:
Dat is irritantquote:Op vrijdag 19 december 2014 22:21 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Vast wel in 1 land waar Netflix is. Kan je gewoon even skippen tussen de landen
Braziliëquote:Op vrijdag 19 december 2014 22:22 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dat is irritantTelkens als ik naar ander land ga op Netflix moet ik opnieuw inloggen
Blijft kut dat Netflix niet gewoon alles internationaal kan zetten. Overal dezelfde content.quote:
Ja wel kut met ondertiteling enzo jaquote:
Une pocoquote:
Darts is geen sportquote:
ja heb ik geen zin inquote:Op vrijdag 19 december 2014 22:25 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja wel kut met ondertiteling enzo ja
Walking Deadquote:Op vrijdag 19 december 2014 22:26 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
ja heb ik geen zin in
ga wel walking dead kijken
gister laatste episode gezienquote:Op vrijdag 19 december 2014 22:27 schreef wietparkiet het volgende:
vandaag weer begonnen met Sons of Anarchy
Kan daar niet vrolijk van worden van zombiesquote:Op vrijdag 19 december 2014 22:27 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Muah ik vind het best vermakelijk.
heb vanmiddag eerste ep gekeken maar duurde 5 kwartierquote:Op vrijdag 19 december 2014 22:27 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
gister laatste episode gezien
topshow
Da Vnci`s Demons stelt niet veel voor hoorquote:Op vrijdag 19 december 2014 22:28 schreef Dr.Mikey het volgende:
Na het zien van Marco Polo kreeg ik zin om Davinci's demons te kijken helaas niet aanwezig op netflix.
Davinci's demons is wel een goeie showquote:Op vrijdag 19 december 2014 22:28 schreef Dr.Mikey het volgende:
Na het zien van Marco Polo kreeg ik zin om Davinci's demons te kijken helaas niet aanwezig op netflix.
Ik heb het hele eerste seizoen gezien ben afgehaakt met downloaden, Ik zou het graag nog afkijken via Netflix.quote:Op vrijdag 19 december 2014 22:29 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Da Vnci`s Demons stelt niet veel voor hoor![]()
Was op Fox te zien
Ik zal eens kijken voor jequote:Op vrijdag 19 december 2014 22:30 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Ik heb het hele eerste seizoen gezien ben afgehaakt met downloaden, Ik zou het graag nog afkijken via Netflix.
vind ik juist wel leukquote:Op vrijdag 19 december 2014 22:28 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Kan daar niet vrolijk van worden van zombies
ja episodes duren vrij lang dit seizoenquote:Op vrijdag 19 december 2014 22:28 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
heb vanmiddag eerste ep gekeken maar duurde 5 kwartier
Vooral dat Assassinss creed 2sfeertje eromheen is erg prettig.quote:Op vrijdag 19 december 2014 22:29 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Davinci's demons is wel een goeie show![]()
zit ook leuk in mekaar
nee manquote:Op vrijdag 19 december 2014 22:30 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
had je gister gezien laatste match?
Staat er niet opquote:Op vrijdag 19 december 2014 22:30 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Ik heb het hele eerste seizoen gezien ben afgehaakt met downloaden, Ik zou het graag nog afkijken via Netflix.
Ik was vandaag nog van plan om Da Vinci Code en Angels and Demons te kijken.quote:Op vrijdag 19 december 2014 22:28 schreef Dr.Mikey het volgende:
Valt wel mee.quote:Op vrijdag 19 december 2014 22:32 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik was vandaag nog van plan om Da Vinci Code en Angels and Demons te kijken.
Die volgen elkaar toch op?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |