Opzich wel, maar dit was gewoon goed hoor.quote:Op vrijdag 19 december 2014 18:40 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
het is vliegtuig etenDat is altijd matig
werken, die komt morgen, want dan gaan wij op vakantiequote:
het vliegtuigeten is altijd matig. lijkt net bedorven voedsel.quote:Op vrijdag 19 december 2014 18:42 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Opzich wel, maar dit was gewoon goed hoor.
Iceland air was echt kutniet eens gratis eten
alleen maar zo`n enorme sandwich met gesmolten kaas en ham. en verder chips en nootjes
Sngapore airlines had lekker rijst met kip, beetje brood met boter, yoghurtjeNiks mis mee
waarheen?quote:Op vrijdag 19 december 2014 18:42 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
werken, die komt morgen, want dan gaan wij op vakantie
Er is vaak niets mis mee, maar het is nou ook niet echt smullen geblazenquote:Op vrijdag 19 december 2014 18:42 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Opzich wel, maar dit was gewoon goed hoor.
Iceland air was echt kutniet eens gratis eten
alleen maar zo`n enorme sandwich met gesmolten kaas en ham. en verder chips en nootjes
Sngapore airlines had lekker rijst met kip, beetje brood met boter, yoghurtjeNiks mis mee
Gewoon eigen eten meenemenquote:Op vrijdag 19 december 2014 18:42 schreef Etsu het volgende:
[..]
het vliegtuigeten is altijd matig. lijkt net bedorven voedsel.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wǒ shì dá hóng, of the Eggman, of the Walrus
quote:Op vrijdag 19 december 2014 18:43 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]kijk, heel wat goedkoper en minder ver dan hawaiiSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ik zeg je: jaloezie
Nee, er is verder nog bijna niks ingericht..quote:Op vrijdag 19 december 2014 18:40 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Is je huisje verder ook zo fleurig ingericht?
Dat niet neequote:Op vrijdag 19 december 2014 18:43 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Er is vaak niets mis mee, maar het is nou ook niet echt smullen geblazen
Komt dat door tijd of geld-gebrek?quote:Op vrijdag 19 december 2014 18:44 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Nee, er is verder nog bijna niks ingericht..![]()
. Behalve mn slaapkamer, die is op de gordijnen na af
.
Jordanië is leuker dan Hawaiiquote:Op vrijdag 19 december 2014 18:43 schreef Etsu het volgende:
[..]
kijk, heel wat goedkoper en minder ver dan hawaii
ik zeg je: jaloezie
Ja weet niet precies hoe dat zitquote:
Nee.quote:Op vrijdag 19 december 2014 18:45 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Jordanië is leuker dan Hawaii
en ik kan ook business class naar Hawaii vliegen, maar ik vind dat gewoon zonde
Beide niet, ik ben verder nog niks tegen gekomen waarvan ik zeg 'jaaa dit wil iiiiiiik' en ik vind het moeilijk inschatten zonder bank want die gaat best veel woonkamer bepalen dus vandaarquote:Op vrijdag 19 december 2014 18:44 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Komt dat door tijd of geld-gebrek?
Jawel.quote:
volgens mij word je bij tassencontrole enzo aangehouden als je drinken en eten in je tas hebt, moet je t weggooienquote:
Nee.quote:Op vrijdag 19 december 2014 18:46 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Jawel.
Hawaii is chill hoor maar Jordanie is wel interessanter
Haha ja hij is aardig groot inderdaad. maar je hebt ook wel grote woonkamer als ik zo die fotos zag dusquote:Op vrijdag 19 december 2014 18:45 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Beide niet, ik ben verder nog niks tegen gekomen waarvan ik zeg 'jaaa dit wil iiiiiiik' en ik vind het moeilijk inschatten zonder bank want die gaat best veel woonkamer bepalen dus vandaar.
Je mag eten en drinken mee, maar volgens mij alleen in je handbagage en in je andere bagage moet je 't van te voren aangeven. Maar verschilt ook per land beetjequote:Op vrijdag 19 december 2014 18:46 schreef Etsu het volgende:
[..]
volgens mij word je bij tassencontrole enzo aangehouden als je drinken en eten in je tas hebt, moet je t weggooien
daarna ben je vrij om op t vliegveld te kopen wat je wilt en wordt dat in die zakjes gepropt
dat laatstequote:Op vrijdag 19 december 2014 18:47 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
dit
[ afbeelding ]
vs
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |