Waarom zou je business class vliegen?quote:
Uhu, eindelijk chillie zittenquote:
Volgens mij heb je die al gezien, een blauwequote:
Comfort.quote:Op vrijdag 19 december 2014 18:36 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Waarom zou je business class vliegen?Fucking duur
Kan van mijn before I die-list af.quote:Op vrijdag 19 december 2014 18:36 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Waarom zou je business class vliegen?Fucking duur
quote:Op vrijdag 19 december 2014 18:36 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Uhu, eindelijk chillie zitten.
[..]
Volgens mij heb je die al gezien, een blauwe
Geld kan je dan beter besteden aan leuke dngen in Hawaii tochquote:Op vrijdag 19 december 2014 18:36 schreef Etsu het volgende:
[..]
Kan van mijn before I die-list af.
Als je het geld toch hebt, waarom niet?![]()
En ik wil niet 16 uur lang met mn benen in mn nek zitten.
Niet? normaal vind je dat helemaal niet ergquote:Op vrijdag 19 december 2014 18:36 schreef Etsu het volgende:
[..]
Kan van mijn before I die-list af.
Als je het geld toch hebt, waarom niet?![]()
En ik wil niet 16 uur lang met mn benen in mn nek zitten.
geloof het nietquote:Op vrijdag 19 december 2014 18:36 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Uhu, eindelijk chillie zitten.
[..]
Volgens mij heb je die al gezien, een blauwe
Daar heb ik ander geld voor.quote:Op vrijdag 19 december 2014 18:37 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Geld kan je dan beter besteden aan leuke dngen in Hawaii toch
Oh die is wel echt super leukquote:
gaat mij erom dat ik gewoon lekker kan liggen en/of alle beenruimte hebquote:Op vrijdag 19 december 2014 18:38 schreef AldoTheApache het volgende:
ik vlieg altijd goedkoop, zonde om duur te vliegenje slaapt toch niet en het eten blijft matig
Singapore Airlines heeft lekker eten hoorquote:Op vrijdag 19 december 2014 18:38 schreef AldoTheApache het volgende:
ik vlieg altijd goedkoop, zonde om duur te vliegenje slaapt toch niet en het eten blijft matig
weet je ook eens hoe mijn pener zich elke dag in mijn onderbroek voeltquote:Op vrijdag 19 december 2014 18:39 schreef Etsu het volgende:
[..]
gaat mij erom dat ik gewoon lekker kan liggen en/of alle beenruimte heb
mag niet bij nooduitgang zitten en bij economy is het pure aids om te zitten, 16 uur lang met mn 197 cm
het is vliegtuig etenquote:Op vrijdag 19 december 2014 18:39 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Singapore Airlines heeft lekker eten hoor
quote:Op vrijdag 19 december 2014 18:39 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
weet je ook eens hoe mijn pener zich elke dag in mijn onderbroek voelt
Is je huisje verder ook zo fleurig ingericht?quote:
lieve etsu,quote:
Lieve Aldo,quote:Op vrijdag 19 december 2014 18:41 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
lieve etsu,
ik gun het je van harte. En als jij het belangrijk vindt moet je het ook zeker doen. Ik zeg alleen dat ik het zelf persoonlijk niet hoef en zonde vind. Dat is geen jaloezie, dat is een mening
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |