gister laatste episode gezienquote:Op vrijdag 19 december 2014 22:27 schreef wietparkiet het volgende:
vandaag weer begonnen met Sons of Anarchy
Kan daar niet vrolijk van worden van zombiesquote:Op vrijdag 19 december 2014 22:27 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Muah ik vind het best vermakelijk.
heb vanmiddag eerste ep gekeken maar duurde 5 kwartierquote:Op vrijdag 19 december 2014 22:27 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
gister laatste episode gezien
topshow
Da Vnci`s Demons stelt niet veel voor hoorquote:Op vrijdag 19 december 2014 22:28 schreef Dr.Mikey het volgende:
Na het zien van Marco Polo kreeg ik zin om Davinci's demons te kijken helaas niet aanwezig op netflix.
Davinci's demons is wel een goeie showquote:Op vrijdag 19 december 2014 22:28 schreef Dr.Mikey het volgende:
Na het zien van Marco Polo kreeg ik zin om Davinci's demons te kijken helaas niet aanwezig op netflix.
Ik heb het hele eerste seizoen gezien ben afgehaakt met downloaden, Ik zou het graag nog afkijken via Netflix.quote:Op vrijdag 19 december 2014 22:29 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Da Vnci`s Demons stelt niet veel voor hoor![]()
Was op Fox te zien
Ik zal eens kijken voor jequote:Op vrijdag 19 december 2014 22:30 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Ik heb het hele eerste seizoen gezien ben afgehaakt met downloaden, Ik zou het graag nog afkijken via Netflix.
vind ik juist wel leukquote:Op vrijdag 19 december 2014 22:28 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Kan daar niet vrolijk van worden van zombies
ja episodes duren vrij lang dit seizoenquote:Op vrijdag 19 december 2014 22:28 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
heb vanmiddag eerste ep gekeken maar duurde 5 kwartier
Vooral dat Assassinss creed 2sfeertje eromheen is erg prettig.quote:Op vrijdag 19 december 2014 22:29 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Davinci's demons is wel een goeie show![]()
zit ook leuk in mekaar
nee manquote:Op vrijdag 19 december 2014 22:30 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
had je gister gezien laatste match?
Staat er niet opquote:Op vrijdag 19 december 2014 22:30 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Ik heb het hele eerste seizoen gezien ben afgehaakt met downloaden, Ik zou het graag nog afkijken via Netflix.
Ik was vandaag nog van plan om Da Vinci Code en Angels and Demons te kijken.quote:Op vrijdag 19 december 2014 22:28 schreef Dr.Mikey het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |