Ja die scene gaf me een naar gevoel ondanks dat ik veel ranzige scenes heb gezien.quote:Op vrijdag 19 december 2014 22:18 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ellen Page niet kennen![]()
Ellen
Die film is echt ziek inderdaad. Je krijgt echt zwetende handjes als je die scene ziet waar ze hem wil castreren
Dat ziet er niet uit als 14 hoorquote:Op vrijdag 19 december 2014 22:17 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Vrouw van dertig met het uiterlijk van een veertienjarig.
Ooh ik voelde er niet zoveel bij.quote:Op vrijdag 19 december 2014 22:18 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ellen Page niet kennen![]()
Ellen
Die film is echt ziek inderdaad. Je krijgt echt zwetende handjes als je die scene ziet waar ze hem wil castreren
Tuurlijk ziet ze er niet als 14 uitquote:Op vrijdag 19 december 2014 22:19 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dat ziet er niet uit als 14 hoor
[..]
Ooh ik voelde er niet zoveel bij.
vond hem wel okequote:Op vrijdag 19 december 2014 22:19 schreef Dr.Mikey het volgende:
I am number four is een bout film alleen Dianna Agron maakt het nog aangenaam.
Leuke actrice verder. Juno is ook leukquote:Op vrijdag 19 december 2014 22:19 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dat ziet er niet uit als 14 hoor
[..]
Ooh ik voelde er niet zoveel bij.
Of 25.quote:Op vrijdag 19 december 2014 22:19 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Tuurlijk ziet ze er niet als 14 uitJaar of 18
Staat die op Netflix?quote:Op vrijdag 19 december 2014 22:20 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Leuke actrice verder. Juno is ook leuk
Vast wel in 1 land waar Netflix is. Kan je gewoon even skippen tussen de landenquote:
Dat is irritantquote:Op vrijdag 19 december 2014 22:21 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Vast wel in 1 land waar Netflix is. Kan je gewoon even skippen tussen de landen
Braziliëquote:Op vrijdag 19 december 2014 22:22 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dat is irritantTelkens als ik naar ander land ga op Netflix moet ik opnieuw inloggen
Blijft kut dat Netflix niet gewoon alles internationaal kan zetten. Overal dezelfde content.quote:
Ja wel kut met ondertiteling enzo jaquote:
Une pocoquote:
Darts is geen sportquote:
ja heb ik geen zin inquote:Op vrijdag 19 december 2014 22:25 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja wel kut met ondertiteling enzo ja
Walking Deadquote:Op vrijdag 19 december 2014 22:26 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
ja heb ik geen zin in
ga wel walking dead kijken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |