Ja die scene gaf me een naar gevoel ondanks dat ik veel ranzige scenes heb gezien.quote:Op vrijdag 19 december 2014 22:18 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ellen Page niet kennen![]()
Ellen
Die film is echt ziek inderdaad. Je krijgt echt zwetende handjes als je die scene ziet waar ze hem wil castreren
Dat ziet er niet uit als 14 hoorquote:Op vrijdag 19 december 2014 22:17 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Vrouw van dertig met het uiterlijk van een veertienjarig.
Ooh ik voelde er niet zoveel bij.quote:Op vrijdag 19 december 2014 22:18 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ellen Page niet kennen![]()
Ellen
Die film is echt ziek inderdaad. Je krijgt echt zwetende handjes als je die scene ziet waar ze hem wil castreren
Tuurlijk ziet ze er niet als 14 uitquote:Op vrijdag 19 december 2014 22:19 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dat ziet er niet uit als 14 hoor
[..]
Ooh ik voelde er niet zoveel bij.
vond hem wel okequote:Op vrijdag 19 december 2014 22:19 schreef Dr.Mikey het volgende:
I am number four is een bout film alleen Dianna Agron maakt het nog aangenaam.
Leuke actrice verder. Juno is ook leukquote:Op vrijdag 19 december 2014 22:19 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dat ziet er niet uit als 14 hoor
[..]
Ooh ik voelde er niet zoveel bij.
Of 25.quote:Op vrijdag 19 december 2014 22:19 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Tuurlijk ziet ze er niet als 14 uitJaar of 18
Staat die op Netflix?quote:Op vrijdag 19 december 2014 22:20 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Leuke actrice verder. Juno is ook leuk
Vast wel in 1 land waar Netflix is. Kan je gewoon even skippen tussen de landenquote:
Dat is irritantquote:Op vrijdag 19 december 2014 22:21 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Vast wel in 1 land waar Netflix is. Kan je gewoon even skippen tussen de landen
Braziliëquote:Op vrijdag 19 december 2014 22:22 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dat is irritantTelkens als ik naar ander land ga op Netflix moet ik opnieuw inloggen
Blijft kut dat Netflix niet gewoon alles internationaal kan zetten. Overal dezelfde content.quote:
Ja wel kut met ondertiteling enzo jaquote:
Une pocoquote:
Darts is geen sportquote:
ja heb ik geen zin inquote:Op vrijdag 19 december 2014 22:25 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja wel kut met ondertiteling enzo ja
Walking Deadquote:Op vrijdag 19 december 2014 22:26 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
ja heb ik geen zin in
ga wel walking dead kijken
gister laatste episode gezienquote:Op vrijdag 19 december 2014 22:27 schreef wietparkiet het volgende:
vandaag weer begonnen met Sons of Anarchy
Kan daar niet vrolijk van worden van zombiesquote:Op vrijdag 19 december 2014 22:27 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Muah ik vind het best vermakelijk.
heb vanmiddag eerste ep gekeken maar duurde 5 kwartierquote:Op vrijdag 19 december 2014 22:27 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
gister laatste episode gezien
topshow
Da Vnci`s Demons stelt niet veel voor hoorquote:Op vrijdag 19 december 2014 22:28 schreef Dr.Mikey het volgende:
Na het zien van Marco Polo kreeg ik zin om Davinci's demons te kijken helaas niet aanwezig op netflix.
Davinci's demons is wel een goeie showquote:Op vrijdag 19 december 2014 22:28 schreef Dr.Mikey het volgende:
Na het zien van Marco Polo kreeg ik zin om Davinci's demons te kijken helaas niet aanwezig op netflix.
Ik heb het hele eerste seizoen gezien ben afgehaakt met downloaden, Ik zou het graag nog afkijken via Netflix.quote:Op vrijdag 19 december 2014 22:29 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Da Vnci`s Demons stelt niet veel voor hoor![]()
Was op Fox te zien
Ik zal eens kijken voor jequote:Op vrijdag 19 december 2014 22:30 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Ik heb het hele eerste seizoen gezien ben afgehaakt met downloaden, Ik zou het graag nog afkijken via Netflix.
vind ik juist wel leukquote:Op vrijdag 19 december 2014 22:28 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Kan daar niet vrolijk van worden van zombies
ja episodes duren vrij lang dit seizoenquote:Op vrijdag 19 december 2014 22:28 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
heb vanmiddag eerste ep gekeken maar duurde 5 kwartier
Vooral dat Assassinss creed 2sfeertje eromheen is erg prettig.quote:Op vrijdag 19 december 2014 22:29 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Davinci's demons is wel een goeie show![]()
zit ook leuk in mekaar
nee manquote:Op vrijdag 19 december 2014 22:30 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
had je gister gezien laatste match?
Staat er niet opquote:Op vrijdag 19 december 2014 22:30 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Ik heb het hele eerste seizoen gezien ben afgehaakt met downloaden, Ik zou het graag nog afkijken via Netflix.
Ik was vandaag nog van plan om Da Vinci Code en Angels and Demons te kijken.quote:Op vrijdag 19 december 2014 22:28 schreef Dr.Mikey het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |