SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.V: Mag ik hier elk plaatje wat ik maar wil posten?
A: Natuurlijk mag dat! Zolang het maar niet tegen de regels van FOK! in gaat (zoals tetten en pikkies).
Houd er wel rekening mee dat sommige users ook FOK!ken op het werk. Je kunt plaatjes altijd in een spoiler zetten
Alles dankzij God en alles op eigen kracht
Op de standaard Nederlandse manier is het in elk geval echt viesquote:Op donderdag 18 december 2014 02:20 schreef Elan het volgende:
[..]
Spruitjes zijn wel lekker mits uit de wok.
Kapi is met me eens
Rookworst sowieso chillquote:
ik was even bang dat je misschien vandaag ban zou krijgen door feyenoordquote:Op donderdag 18 december 2014 02:21 schreef Insomnia_ het volgende:
We hebben GRTD wel weer leven gegeven he jongens
in vergelijking met toen ik ban had
Geluk voor jou dat ik niet langs kwam toen ik nog dronkquote:Op donderdag 18 december 2014 02:22 schreef Kaneelstokje het volgende:
Hele avond drinken en eten op oudjaar
Nee hoorde teringhard deur paar keer dichtslaan echt heel hard dacht echt welke debiel doet dat zo laatquote:Op donderdag 18 december 2014 02:20 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
stonden er geen andere buren bij, meestal weten die wel iets
twee oliebollen ofzo, daarna heb ik het wel weer gehad met al dat deeg.quote:Op donderdag 18 december 2014 02:22 schreef Kaneelstokje het volgende:
Hele avond drinken en eten op oudjaar
quote:Op donderdag 18 december 2014 02:23 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Geluk voor jou dat ik niet langs kwam toen ik nog dronk
quote:Op donderdag 18 december 2014 02:23 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
twee oliebollen ofzo, daarna heb ik het wel weer gehad met al dat deeg.
maak wel tosti dan.
had hij zijn vrouw in elkaar geslagen ofzo?quote:Op donderdag 18 december 2014 02:23 schreef Elan het volgende:
[..]
Nee hoorde teringhard deur paar keer dichtslaan echt heel hard dacht echt welke debiel doet dat zo laat![]()
Ging checken bij raam reed buurman vies hard weg met piepende banden
letterlijk 30 seconden later was politie er
nu weet ik dus nog niks
woon je in een vredig dorpgelijk zin in wodka om te chillen
Genant altijd. Mensen die dan vaak zeggen veel te drinken.quote:
Poolse genen?quote:Op donderdag 18 december 2014 02:23 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Geluk voor jou dat ik niet langs kwam toen ik nog dronk
kun je net zo goed niks etenquote:Op donderdag 18 december 2014 02:23 schreef Fok-it het volgende:
[..]Oliebollen lekker man
Wel zonder krenten srs
ja lekker maar zo machtig. Zit meteen vol er van.quote:Op donderdag 18 december 2014 02:23 schreef Fok-it het volgende:
Wel zonder krenten srs
Mensen kijken je altijd raar aan als je oliebol zonder krenten en shit wil.quote:Op donderdag 18 december 2014 02:23 schreef Fok-it het volgende:
Wel zonder krenten srs
Dat is humor volgens Johan.quote:Op donderdag 18 december 2014 02:23 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
had hij zijn vrouw in elkaar geslagen ofzo?
Mensen kijken mij altijd raar aan.quote:Op donderdag 18 december 2014 02:24 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Mensen kijken je altijd raar aan als je oliebol zonder krenten en shit wil.
Maar ik deel je mening.
Elans buurman barst van de humor.quote:Op donderdag 18 december 2014 02:24 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Dat is humor volgens Johan.
Dat dacht ik dus ook hij zag volgens mij wel dat ik checkte door raam keek nogal opgefokt.quote:Op donderdag 18 december 2014 02:23 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
had hij zijn vrouw in elkaar geslagen ofzo?
Gewoon een truc om verse broodjes bij maccie te krijgenquote:Op donderdag 18 december 2014 02:24 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Mensen kijken mij altijd raar aan.![]()
Alles zonder sla bestellen is ook niet heel gebruikelijk blijkbaar.
Wat bestel je dan zonder sla?quote:Op donderdag 18 december 2014 02:24 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nog nooit mee gemaakt hoor.quote:Op donderdag 18 december 2014 02:25 schreef Fok-it het volgende:
Vooral in de Subway doen ze net alsof je een of andere imbeciel bent als je zegt dat je geen groenten hoeft
Klopt ja, alsof het normaal is om groente te eten.quote:Op donderdag 18 december 2014 02:25 schreef Fok-it het volgende:
Vooral in de Subway doen ze net alsof je een of andere imbeciel bent als je zegt dat je geen groenten hoeft
Zo direct als je gaat slapen komt hij je huis binnensluipen.quote:Op donderdag 18 december 2014 02:25 schreef Elan het volgende:
[..]
Dat dacht ik dus ook hij zag volgens mij wel dat ik checkte door raam keek nogal opgefokt.
Maar hij had jas aan van de NS dus zulke mensen kunnen toch niet alles zomaar maken dus bleef checken.
Maar zulke dingen stressen me man straks komt hij terug met wapens of hij gaat brand stichten
Je moet je sla haat niet opkroppen hahaquote:Op donderdag 18 december 2014 02:24 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Deed altijd Mcchicken zonder sla bij Macciequote:Op donderdag 18 december 2014 02:25 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Wat bestel je dan zonder sla?
Je salade?
Jr-style vindt dit leukquote:Op donderdag 18 december 2014 02:26 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Je moet je sla haat niet opkroppen haha
quote:Op donderdag 18 december 2014 02:26 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Je moet je sla haat niet opkroppen haha
Volgens mij ken ik deze anekdote al, maar ik ben dan ook een vaste volger van Inso International.quote:Op donderdag 18 december 2014 02:26 schreef Insomnia_ het volgende:
Bij turken in het duits döner zonder groente bestellend.
Ein döner ohne vegetables please
GEMUSEquote:Op donderdag 18 december 2014 02:26 schreef Insomnia_ het volgende:
Bij turken in het duits döner zonder groente bestellend.
Ein döner ohne vegetables please
McDonalds is echt teringvies.quote:Op donderdag 18 december 2014 02:26 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Deed altijd Mcchicken zonder sla bij Maccie
Maar die eet ik tegenwoordig ook niet meer
Sof vond dit altijd een erg leuke anekdote.quote:Op donderdag 18 december 2014 02:26 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Volgens mij ken ik deze anekdote al, maar ik ben dan ook een vaste volger van Inso International.
Daarom moet ik nu dus wakker blijven zeker tot 08:00quote:Op donderdag 18 december 2014 02:25 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Zo direct als je gaat slapen komt hij je huis binnensluipen.
Dan gaan we nu over naar de kantineheld...quote:Op donderdag 18 december 2014 02:26 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Volgens mij ken ik deze anekdote al, maar ik ben dan ook een vaste volger van Inso International.
sof niet alleen, ook ik hang weer aan je lippen.quote:Op donderdag 18 december 2014 02:27 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Sof vond dit altijd een erg leuke anekdote.
je hebt toch wel een hont die jou beschermdquote:Op donderdag 18 december 2014 02:27 schreef Elan het volgende:
[..]
Daarom moet ik nu dus wakker blijven zeker tot 08:00
Met al die flesjes Amstel om zich heen denkt Fylax dat hij in een supermarkt staat.quote:Op donderdag 18 december 2014 02:27 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dan gaan we nu over naar de kantineheld...
Fylax
Niet? Die praten echt heerlijk Engels om te volgen hoorquote:Op donderdag 18 december 2014 02:28 schreef Insomnia_ het volgende:
Ik kon verder Amerikanen ook niet verstaan.
is niks manquote:Op donderdag 18 december 2014 02:28 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Niet? Die praten echt heerlijk Engels om te volgen hoor
tenminste in NYC danDenk in Texas al stuk minder ;')
ja maar misschien gooit hij iets brandend naar binnen uit pure rage of bij haar en dan komt hier ook fik omdat er alleen een houten schuur tussen staat.quote:Op donderdag 18 december 2014 02:28 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
je hebt toch wel een hont die jou beschermd
Heeft Fylax wel eens Danny Vera's Orange Glow gedraaid op zijn radiokanaaltje?quote:Op donderdag 18 december 2014 02:28 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Met al die flesjes Amstel om zich heen denkt Fylax dat hij in een supermarkt staat.
Dit gaat fout.
Alhoewel eerder Tyskie nu het Inso International is.
Heeft ze van haar moeder, die studeert namelijk italiaans samen met twee vriendinnenquote:Op donderdag 18 december 2014 02:27 schreef Insomnia_ het volgende:
sof heeft geloof ik ook wel een taalgevoel.
iets wat mij ontbreekt buiten het pools en rusissch
Kun jij Schots verstaan?quote:Op donderdag 18 december 2014 02:29 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
is niks man
eerste dagen kon ik niks verstaan, brits is beter te verstaan.
Mag ik dan een keer jane austen bespreken met jouw moeder? En nu ik weet dat ze het geloof hoog in het zadel heeft ook een bijbelstudie groepje in groningen is misschien wel leuk :squote:Op donderdag 18 december 2014 02:29 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Heeft ze van haar moeder, die studeert namelijk italiaans samen met twee vriendinnen
Ik ga een keer nasi koken voor die vrouwen (dit weet Sof nog niet)
lijkt me niet dat hij zo snel terugkeert naar de plek waar eerst smeris wasquote:Op donderdag 18 december 2014 02:29 schreef Elan het volgende:
[..]
ja maar misschien gooit hij iets brandend naar binnen uit pure rage of bij haar en dan komt hier ook fik omdat er alleen een houten schuur tussen staat.
voel me sowieso niet snel veilig man echt een issue helemaal nu
Dat is nog veel erger dan Amerikaansquote:
Vind ik niet.quote:Op donderdag 18 december 2014 02:31 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dat is nog veel erger dan Amerikaans
Meh denk wel iets van huiselijk geweld of zo man denk heftige ruzie anders gooi je niet zo met deuren midden in de nacht en komt er geen 8 man politie.quote:Op donderdag 18 december 2014 02:30 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
lijkt me niet dat hij zo snel terugkeert naar de plek waar eerst smeris was
Kerstontbijt op 18 december?quote:Op donderdag 18 december 2014 02:31 schreef JR-Style-93 het volgende:
Ik duik nog even mijn nest in.
Lekker vroeg eruit voor pauperkerstontbijt.
Dat kan zeker, maar mijn moeder woont niet in Groningen.quote:Op donderdag 18 december 2014 02:30 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Mag ik dan een keer jane austen bespreken met jouw moeder? En nu ik weet dat ze het geloof hoog in het zadel heeft ook een bijbelstudie groepje in groningen is misschien wel leuk :s
Net zoals Stijn. Dit kan geen toeval zijn.quote:Op donderdag 18 december 2014 02:32 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Mijn moeder is al verdienstelijk lid van de plaatselijke kerk uiteraard.
Kan ik als je in Engeland woont wel begrijpenquote:Op donderdag 18 december 2014 02:32 schreef Insomnia_ het volgende:
Na paar dagen ging het wel, maar die afschuwelijke uitspraken van Amerikanen. Om misselijk van te worden.
Geloof jij ook?quote:Op donderdag 18 december 2014 02:32 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Dat kan zeker, maar mijn moeder woont niet in Groningen.
Mijn moeder is al verdienstelijk lid van de plaatselijke kerk uiteraard.
Stijn is dan ook een beetje een koorknaapje.quote:Op donderdag 18 december 2014 02:33 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Net zoals Stijn. Dit kan geen toeval zijn.
Ik helaas niet.
Ik geniet vooral van het evangelie van Johannes, ik stel voor dat jij dat ook gaat prediken.quote:
Ik werd vooral aangesproken over mijn schattige accent vonden ze daar.quote:Op donderdag 18 december 2014 02:33 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Kan ik als je in Engeland woont wel begrijpenIk vond het wel grappig
Kon alleen niet wennen aan het How are youuu overall
Schattig?quote:Op donderdag 18 december 2014 02:35 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ik werd vooral aangesproken over mijn schattige accent vonden ze daar.
Maar wel Brits, daar geilen die chimis wel op daarquote:Op donderdag 18 december 2014 02:35 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Schattig?Je stem is zo zwaar als ik weet niet wat
Ze denken money money moneyquote:Op donderdag 18 december 2014 02:36 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Maar wel Brits, daar geilen die chimis wel op daar
Waarom slaap jij nog niet?quote:Op donderdag 18 december 2014 02:37 schreef johannes_vermeer het volgende:
Amerikaanse latinas daarentegen
Mexicaans ,Canades, Frans en Deens afkomst is ook wel een mooie combi op zich .quote:Op donderdag 18 december 2014 02:37 schreef johannes_vermeer het volgende:
Amerikaanse latinas daarentegen
Amerikaanse vrouwen sowieso beetje simpelquote:Op donderdag 18 december 2014 02:36 schreef Elan het volgende:
Amerikaanse vrouwen sowieso meestal lelijk
Ik wist niet dat jij Johannes vader was, wat leukquote:
Hou je bek eens.quote:Op donderdag 18 december 2014 02:38 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik wist niet dat jij Johannes vader was, wat leuk
Nou nouquote:
Hij is mijn sugar daddyquote:Op donderdag 18 december 2014 02:38 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik wist niet dat jij Johannes vader was, wat leuk
Mag ik je helpen?quote:Op donderdag 18 december 2014 02:40 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik ga eerst nog even mijn tanden poetsen.
Als jij tegen me praat voel ik altijd even aan m`n billen of ze nog dicht zittenquote:Op donderdag 18 december 2014 02:39 schreef Etsu het volgende:
[..]
Als jij tegen me praat, voel ik me heel ongemakkelijk bij.
quote:Op donderdag 18 december 2014 02:40 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Als jij tegen me praat voel ik altijd even aan m`n billen of ze nog dicht zitten
Ik vreet je gerimpelde penis op.quote:Op donderdag 18 december 2014 02:43 schreef Elan het volgende:
[ afbeelding ]
Deze foto is bij Hawaii genomen
Kan me niet voorstellen dat Job daar een week in heeft gezetenquote:Op donderdag 18 december 2014 02:43 schreef Elan het volgende:
[ afbeelding ]
Deze foto is bij Hawaii genomen
Volgens mij zit Jessica niet eens in dit filmpje, dompertje dit.quote:Op donderdag 18 december 2014 02:39 schreef Elan het volgende:
Hier zie je Jessica Alba als tienermeisje johannes.
Job is dan ook niet opgegeten door een haai.quote:Op donderdag 18 december 2014 02:44 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Kan me niet voorstellen dat Job daar een week in heeft gezeten
Hallo GGMMquote:
Dat was een walvisquote:Op donderdag 18 december 2014 02:44 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Kan me niet voorstellen dat Job daar een week in heeft gezeten
Uh nee hoor. Ik gaf daar gewoon m'n mening.quote:Op donderdag 18 december 2014 02:44 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Hallo GGMM
Wat was je weer aan het trollen in VBL FB
Ja, was toch nooit duidelijk om welke vis het ging ofwel?quote:
Uiteraardquote:Op donderdag 18 december 2014 02:45 schreef GGMM het volgende:
[..]
Uh nee hoor. Ik gaf daar gewoon m'n mening.
Kun jij niet weer mod worden die Drizzt kan er echt geen reet van.quote:
Ik heb nog nooit iets in Zwolle gedaan. :Squote:Op donderdag 18 december 2014 02:45 schreef Etsu het volgende:
[..]
Hallo GGMM.![]()
Johannes heeft gister precies zelfde gedaan wat jij deed in Zwolle he.
Wat was er volgens jou getroll dan?quote:
Ik heb gisteren ook niks (verkeerd) gedaan, dus het verhaal van Etsu klopt helemaalquote:Op donderdag 18 december 2014 02:45 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit iets in Zwolle gedaan. :S
Drizzt werd er wel furieus overquote:Op donderdag 18 december 2014 02:46 schreef GGMM het volgende:
[..]
Wat was er volgens jou getroll dan?
Moet jij nodig zeggen trouwens, met je schijnheilige gedoe
Leuk dat je dit zegt.quote:Op donderdag 18 december 2014 02:45 schreef Elan het volgende:
[..]
Kun jij niet weer mod worden die Drizzt kan er echt geen reet van.
Ik zeg dit met pijn in mijn hart zoals je begrijpt
Geen witte haai dan was het verhaal anders gelopen (gokje)quote:Op donderdag 18 december 2014 02:45 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja, was toch nooit duidelijk om welke vis het ging ofwel?
Ik dacht dat ze gewoon spraken van een vis
Jij hebt mij en Paxcon een uur lang laten zitten.quote:Op donderdag 18 december 2014 02:46 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik heb gisteren ook niks (verkeerd) gedaan, dus het verhaal van Etsu klopt helemaal
Vind je het goed als ik het stokje van je over neem?quote:Op donderdag 18 december 2014 02:46 schreef GGMM het volgende:
[..]
Leuk dat je dit zegt.
Maar nee, ik word geen moderator.
Net alsof jij een uurtje langer aan Pax zitten zo erg vindt.quote:Op donderdag 18 december 2014 02:47 schreef Etsu het volgende:
[..]
Jij hebt mij en Paxcon een uur lang laten zitten.
Ze is toch het meisje wiens haar verpest raakt in dit intrigerende plaatje.quote:Op donderdag 18 december 2014 02:44 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Volgens mij zit Jessica niet eens in dit filmpje, dompertje dit.
Jessica was in die serie iets van een bitch (onbegrijpelijk)
[ afbeelding ]
Hier wordt ze gewoon gepest door dat meisje met magische krachten.
Ja, dat klopt.quote:Op donderdag 18 december 2014 02:48 schreef Elan het volgende:
[..]
Ze is toch het meisje wiens haar verpest raakt in dit intrigerende plaatje.
Ik heb niks goed te vinden.quote:Op donderdag 18 december 2014 02:47 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Vind je het goed als ik het stokje van je over neem?
Uiteindelijk na heel veel overtuigen.quote:Op donderdag 18 december 2014 02:48 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Net alsof jij een uurtje langer aan Pax zitten zo erg vindt.
En ik ben uiteindelijk toch gekomen
Over mij?quote:Op donderdag 18 december 2014 02:46 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Drizzt werd er wel furieus over
Ik kwam zo snel als mogelijk naar jullie toe.quote:Op donderdag 18 december 2014 02:48 schreef Etsu het volgende:
[..]
Uiteindelijk na heel veel overtuigen.
Ik was al vertrokken, Johannes.
Hoezo was ze een bitch dan. Misschien handelde ze louter uit wraak .quote:
Wat een politiek correct antwoord. Klasse hoor.quote:
Drizzt had het zo verwoord:quote:Op donderdag 18 december 2014 02:49 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Wat een politiek correct antwoord. Klasse hoor.
Jij bent het brein achter VBL las ik ooit in een weblog van Paul (dus dan moet het wel kloppen), en je staat nu eenmaal bekend als een man met een mening (en mensen met een mening die heb je niet zoveel).quote:
Ik hoop dat je het de moeite waard vond.quote:Op donderdag 18 december 2014 02:49 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik kwam zo snel als mogelijk naar jullie toe.
Ja, daar was hij erg duidelijk over.quote:Op donderdag 18 december 2014 02:50 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Drizzt had het zo verwoord:
JIJ HEBT NIETS TE VINDEN, GGMM
Jessicaquote:Op donderdag 18 december 2014 02:49 schreef Elan het volgende:
[..]
Hoezo was ze een bitch dan. Misschien handelde ze louter uit wraak .
Weet je trouwens hoe ze heette in die serie, je raadt dit nooit
Drizzt komt dan ook niet hoogst intelligent overquote:Op donderdag 18 december 2014 02:50 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Drizzt had het zo verwoord:
JIJ HEBT NIETS TE VINDEN, GGMM
Don't mention the war!quote:Op donderdag 18 december 2014 02:51 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ja, daar was hij erg duidelijk over.
Gelukkig had ik een prima comeback, waardoor hij z'n excuses moest aanbieden.
Vervolgens heeft hij di e post gewist
JIJ WINT DEZE SLAG DRIZZT! MAAR NIET DE OORLOG!
Ik ben inderdaad het brein achter VBL, maar ik heb VBL losgelaten.quote:Op donderdag 18 december 2014 02:50 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Jij bent het brein achter VBL las ik ooit in een weblog van Paul (dus dan moet het wel kloppen), en je staat nu eenmaal bekend als een man met een mening (en mensen met een mening die heb je niet zoveel).
Geef dan maar je mening, oh orakel van Amersfoort.quote:Op donderdag 18 december 2014 02:52 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik ben inderdaad het brein achter VBL, maar ik heb VBL losgelaten.
M'n mening wil ik best geven, maar je vroeg of ik het goed vond ja of nee.
Je kunt nu wel arrogant gaan lopen pochen met je kennis maar zolang je Stretch niet gezien hebt zal niemand je serieus nemen als Jessica Alba expert.quote:Op donderdag 18 december 2014 02:51 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Jessica
En ze was een bitch omdat dat in het script stond duh.
Ja, was hartstikke leuk.quote:Op donderdag 18 december 2014 02:51 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ik hoop dat je het de moeite waard vond.
Ik was vanmorgen wel heel moe, maar voor je beste vrienden heb je wat over vind ik.
Deze arrogantiequote:Op donderdag 18 december 2014 02:52 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik ben inderdaad het brein achter VBL, maar ik heb VBL losgelaten.
M'n mening wil ik best geven, maar je vroeg of ik het goed vond ja of nee.
Laten we niet vergeten dat ik veel meer voor Oscar over heb.quote:Op donderdag 18 december 2014 02:53 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ja, was hartstikke leuk.
Leuk dat je dat voor je beste vrienden over had
Wist je dat ik ook op scouting heb gezeten?quote:Op donderdag 18 december 2014 02:51 schreef Insomnia_ het volgende:
princess kate was vandaag bij de bevers van de scouting![]()
en daar heeft ze mee gedaan aan een insigne halen voor gehandicapten en moest ze met bokshandschoenen aan eten en blind proberen te eten![]()
had net gifs gezien kreeg tranen in ogen
Het is een beetje een gok natuurlijk. Je lijkt niet echt VBL groter en beter te willen maken maar gewoon mod te willen zijn.quote:Op donderdag 18 december 2014 02:52 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Geef dan maar je mening, oh orakel van Amersfoort.
Happel was slechts een radartje in een groot mechanisme.quote:Op donderdag 18 december 2014 02:53 schreef Elan het volgende:
[..]
Deze arrogantie![]()
![]()
Happel niet zien als het brein achter VBL
Ik heb nooit gevraagd om serieus genomen te worden.quote:Op donderdag 18 december 2014 02:53 schreef Elan het volgende:
[..]
Je kunt nu wel arrogant gaan lopen pochen met je kennis maar zolang je Stretch niet gezien hebt zal niemand je serieus nemen als Jessica Alba expert.
hoe langquote:Op donderdag 18 december 2014 02:54 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Wist je dat ik ook op scouting heb gezeten?
#VermeerFacts
Caland heeft kansen genoeg gehad, die trein is vertrokken hahaquote:Op donderdag 18 december 2014 02:55 schreef Elan het volgende:
Caland zou sowieso een betere mod zijn dan johannes.
Caland komt uit Hatert.quote:Op donderdag 18 december 2014 02:55 schreef Elan het volgende:
Caland zou sowieso een betere mod zijn dan johannes.
Helaas stagneerde dat mechanisme nog wel eens als je weer eens besloot onterecht een slowchat of topic van tong80 te sluiten.quote:Op donderdag 18 december 2014 02:55 schreef GGMM het volgende:
[..]
Happel was slechts een radartje in een groot mechanisme.
Ik ben dat mechanisme.
Nijmegen toch?quote:Op donderdag 18 december 2014 02:55 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Caland komt uit Hatert.
De geboorteplek van de goden des werelds.
Wist niet dat jij een tong80-voortander was.quote:Op donderdag 18 december 2014 02:56 schreef Elan het volgende:
[..]
Helaas stagneerde dat mechanisme nog wel eens als je weer eens besloot onterecht een slowchat of topic van tong80 te sluiten.
Jazeker. Nijmegen, Hatert, 024quote:Op donderdag 18 december 2014 02:56 schreef Elan het volgende:
[..]
Nijmegen toch?
Als je nou uit Nijmegen komt.....!!!
Dat zeiden ze van Stevenmac ook die werd het ook, eigenlijk moet je om moderator te kunnen worden gewoon op wat voor manier dan ook bevriend zijn met Yvonnequote:Op donderdag 18 december 2014 02:56 schreef johannes_vermeer het volgende:
Caland een modfunctie geven is als Patrick Kluivert een rijbewijs geven.
Dat jij zo denigrerend over Hools praatquote:Op donderdag 18 december 2014 02:57 schreef GGMM het volgende:
En die SC is een doorn in het oog van VBL.
quote:Op donderdag 18 december 2014 02:55 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik heb nooit gevraagd om serieus genomen te worden.
Ik wil het wel aan Etsu vragen, maar die gaat het anders opvatten.
zoals welkequote:Op donderdag 18 december 2014 02:58 schreef johannes_vermeer het volgende:
Ik had in mijn tijd bij de scouting een paar zeer coole insignes verworven maar ik zal er niet al te veel over opscheppen.
quote:Op donderdag 18 december 2014 02:58 schreef johannes_vermeer het volgende:
Ik had in mijn tijd bij de scouting een paar zeer coole insignes verworven maar ik zal er niet al te veel over opscheppen.
Was dit niet standaard?quote:Op donderdag 18 december 2014 03:00 schreef Elan het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Deze had ik. Maar die hadden best veel kinderen volgens mij
Je zou het bijna gaan denken jaquote:Op donderdag 18 december 2014 03:00 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Was dit niet standaard?
Yvonne ziet mij als nasi-expert, het is dikke mik tussen haar en mij.quote:Op donderdag 18 december 2014 02:57 schreef Elan het volgende:
[..]
Dat zeiden ze van Stevenmac ook die werd het ook, eigenlijk moet je om moderator te kunnen worden gewoon op wat voor manier dan ook bevriend zijn met Yvonne
nee had met chelsy davyquote:Op donderdag 18 december 2014 03:00 schreef Elan het volgende:
[..]
Heeft die andere gast Harry of zo eigenlijk al een vaste chick?
Verder had ik een ongelofelijk cool groen pakje (zorgde voor camouflage uiteraard) en een oranje das (net iets minder camouflage).quote:
Misschien die relatie nog wat verder uitdiepen, steven heeft haar gemeet tjacka was ook maatjes met haar en ze werden allemaal mod.quote:Op donderdag 18 december 2014 03:01 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Yvonne ziet mij als nasi-expert, het is dikke mik tussen haar en mij.
We kunnen het wel hebben over dingen waar jij wel verstand van hebt. Zoals, uhm...quote:Op donderdag 18 december 2014 03:02 schreef GGMM het volgende:
Ik merk dat ik een beetje uit het gesprek ben gevallen.
Leuke post johannes, ik moest glimlachen.quote:Op donderdag 18 december 2014 03:02 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
We kunnen het wel hebben over dingen waar jij wel verstand van hebt. Zoals, uhm...
quote:Op donderdag 18 december 2014 03:02 schreef johannes_vermeer het volgende:
Oh ja, de kont van Nick iMinaj, wat vinden jullie daar nou van?
Ik vind jouw typering van mij als een Davy maar dan mét humor ook wel strelendquote:Op donderdag 18 december 2014 03:03 schreef GGMM het volgende:
[..]
Leuke post johannes, ik moest glimlachen.
En GGMM staat bekend als vriend van de ...quote:Op donderdag 18 december 2014 03:02 schreef Elan het volgende:
[..]
Misschien die relatie nog wat verder uitdiepen, steven heeft haar gemeet tjacka was ook maatjes met haar en ze werden allemaal mod.
GGMM is kennelijk ook vriendjes met haar.
Ik weet niet waar en hoe ik dit gezegd heb, maar oke.quote:Op donderdag 18 december 2014 03:04 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik vind jouw typering van mij als een Davy maar dan mét humor ook wel strelend
Hint:quote:Op donderdag 18 december 2014 03:04 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
En GGMM staat bekend als vriend van de ...
Hm, verdachte omstandigheden zijn dit.
Ik onthoud alles wat jij zegtquote:Op donderdag 18 december 2014 03:05 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik weet niet waar en hoe ik dit gezegd heb, maar oke.
Dat vind ik leuk om te horen.quote:Op donderdag 18 december 2014 03:07 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik onthoud alles wat jij zegt
quote:Op donderdag 18 december 2014 03:08 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dat vind ik leuk om te horen.
Al was het meer bedoeld als uitnodiging om de specifieke post er bij te zoeken.
Ik was een beetje aan het parafraseren.quote:Op maandag 6 oktober 2014 19:20 schreef GGMM het volgende:
[..]
Nu je het zegt; niet alleen voetbal. Ik heb johannes uberhaupt nooit op een oprechte mening of visie over wat dan ook kunnen betrappen.
Johannes is davy alleen dan met een grappige persoonlijkheid.
Hm, verstandige taalquote:Op donderdag 18 december 2014 03:09 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
[..]
Ik was een beetje aan het parafraseren.
Verheug je niet teveel op de uitspraakquote:Op donderdag 18 december 2014 10:59 schreef supersof het volgende:
http://nos.nl/artikel/200(...)s-discriminatie.html
JAAAAAA
ben allang blij dat ze toch wel wat gaan doenquote:Op donderdag 18 december 2014 12:17 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Verheug je niet teveel op de uitspraakdaar komt hij echt wel makkelijk mee weg
Meer dan terecht ook verder inderdaadquote:Op donderdag 18 december 2014 12:24 schreef supersof het volgende:
[..]
ben allang blij dat ze toch wel wat gaan doen
Stierf de kerk maar uitquote:Op donderdag 18 december 2014 12:40 schreef Fok-it het volgende:
De steenrijke Amerikaanse televisie-evangelist Pat Robertson noemt homo's een 'uitstervend ras'. De omstreden uitspraak werd gisteren gedaan in de religieuze talkshow The 700 Club, zo meldt de nieuwsorganisatie Right Wing Watch.
Robertson reageerde met zijn gevoelige uitspraak op de vraag van een kijker. De kijker stelde niet meer te kunnen daten door de kerk, omdat iedereen in de kerkgemeenschap steeds ouder wordt zonder iets na te laten. ,,Onzin," aldus Robertson. ,,De kerk sterft uit omdat je je niet kunt voortplanten. God heeft het bedoeld om het tegenovergestelde geslacht aantrekkelijk te vinden en kinderen te maken. Homoseksuelen kunnen zich niet voortplanten doordat ze van hetzelfde geslacht zijn, dus dat is een uitstervend ras."
Robertson is een omstreden evangelist die vaker uitspraken doet over homoseksuelen. Onlangs zei hij nog dat het aanvaarden van homoseksualiteit kan leiden tot orkanen en aardbevingen. Op internet reageren mensen vooral laconiek over de uitspraken van Robertson. 'Wanneer sterft die gek zelf eens uit?' en 'volgens mij worden homoseksuelen toch echt gemaakt door heteroseksuelen' of 'Wederom een domme uitspraak van een halfdemente gek.'![]()
Jr vindt dit heel leuk
Baas.quote:Op donderdag 18 december 2014 12:40 schreef Fok-it het volgende:
De steenrijke Amerikaanse televisie-evangelist Pat Robertson noemt homo's een 'uitstervend ras'. De omstreden uitspraak werd gisteren gedaan in de religieuze talkshow The 700 Club, zo meldt de nieuwsorganisatie Right Wing Watch.
Robertson reageerde met zijn gevoelige uitspraak op de vraag van een kijker. De kijker stelde niet meer te kunnen daten door de kerk, omdat iedereen in de kerkgemeenschap steeds ouder wordt zonder iets na te laten. ,,Onzin," aldus Robertson. ,,De kerk sterft uit omdat je je niet kunt voortplanten. God heeft het bedoeld om het tegenovergestelde geslacht aantrekkelijk te vinden en kinderen te maken. Homoseksuelen kunnen zich niet voortplanten doordat ze van hetzelfde geslacht zijn, dus dat is een uitstervend ras."
Robertson is een omstreden evangelist die vaker uitspraken doet over homoseksuelen. Onlangs zei hij nog dat het aanvaarden van homoseksualiteit kan leiden tot orkanen en aardbevingen. Op internet reageren mensen vooral laconiek over de uitspraken van Robertson. 'Wanneer sterft die gek zelf eens uit?' en 'volgens mij worden homoseksuelen toch echt gemaakt door heteroseksuelen' of 'Wederom een domme uitspraak van een halfdemente gek.'![]()
Jr vindt dit heel leuk
Vind je? Door dit soort trollen wordt het geloof steeds minder serieus genomen natuurlijkquote:
quote:Op donderdag 18 december 2014 10:59 schreef supersof het volgende:
http://nos.nl/artikel/200(...)s-discriminatie.html
JAAAAAA
Ja, nee. Ik kan me niet voorstellen dat dit mogelijk is.quote:Hij wordt vervolgd voor het beledigen van een groep mensen op grond van ras
Haatzaaiing welquote:Op donderdag 18 december 2014 13:19 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
[..]
Ja, nee. Ik kan me niet voorstellen dat dit mogelijk is.
Zal wel loslopen. Deze man die provoceerd gewoon wat. En heeft nu weer een paar ton verdiend doordat het 100x herhaald wordt.quote:Op donderdag 18 december 2014 13:18 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Vind je? Door dit soort trollen wordt het geloof steeds minder serieus genomen natuurlijk
Daarvoor misschien wel, ja.quote:
Zou terecht zijnquote:Op donderdag 18 december 2014 13:23 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Daarvoor misschien wel, ja.
Ik vermoed dat je op hetzelfde punt Roemer kunt aanklagen wegens aanzetten tot haat tegen de rijken.
Nogmaals sterkte. Duim voor je.quote:
De 'rijken' zijn alleen geen etnische minderheidquote:Op donderdag 18 december 2014 13:23 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Daarvoor misschien wel, ja.
Ik vermoed dat je op hetzelfde punt Roemer kunt aanklagen wegens aanzetten tot haat tegen de rijken.
Maar dat is met haatzaaiing ook niet nodig.quote:Op donderdag 18 december 2014 13:26 schreef Fok-it het volgende:
[..]
De 'rijken' zijn alleen geen etnische minderheid
Dus jij vindt dat Roemers politieke ideologie gelijk staat aan Wilders uitspraken?quote:Op donderdag 18 december 2014 13:26 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Maar dat is met haatzaaiing ook niet nodig.
Precies, onderbuikgevoel dus.quote:Op donderdag 18 december 2014 13:26 schreef Fok-it het volgende:
[..]
De 'rijken' zijn alleen geen etnische minderheid
Allebei net zo extremistisch en gevaarlijk voor het land jaquote:Op donderdag 18 december 2014 13:27 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dus jij vindt dat Roemers politieke ideologie gelijk staat aan Wilders uitspraken?
alsof je dat meekrijgt op de middelbare schoolquote:Op donderdag 18 december 2014 13:33 schreef Insomnia_ het volgende:
Iedereen die de middbare school economie heeft gehad moet ook inzien dat de sp funest is voor ons land
De meeste scholieren denken gewoon niet zo ver door na een lesje economie inderdaad. Maar inso las op zijn 16de al dikke pillen over politieke stelsels volgens mij dus redelijke uitzonderingquote:Op donderdag 18 december 2014 13:35 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
alsof je dat meekrijgt op de middelbare school
Je hoeft geen genie te zijn om te zien dat "het moet allemaal eerlijker" niet te onderbouwen is.quote:Op donderdag 18 december 2014 13:35 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
alsof je dat meekrijgt op de middelbare school
Onze generatie is echt kaolo dom wij kunnen alle kennis die we willen opzoeken.quote:Op donderdag 18 december 2014 13:40 schreef Fok-it het volgende:
De meeste scholieren denken gewoon niet zo ver door na een lesje economie inderdaad
Alleen daarom zou je toch niet op zo'n kinderpartij stemmen.quote:Op donderdag 18 december 2014 14:30 schreef johannes_vermeer het volgende:
Ook een bijzonder slechte clip
2lewd4me.quote:Op donderdag 18 december 2014 14:38 schreef 2Happy4U het volgende:
Hallo vrienden.Donderdagse socialisten-haat weer begonnen?
quote:Op donderdag 18 december 2014 14:38 schreef 2Happy4U het volgende:
Je grote vriend wordt veroordeeldquote:Op donderdag 18 december 2014 14:38 schreef 2Happy4U het volgende:
Onderweg naar mijn lekkere vriendinquote:Op donderdag 18 december 2014 14:38 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
2lewd4me.
Hoe is het lekker ventje
Des te meer mensen op hem zullen stemmen.quote:Op donderdag 18 december 2014 14:39 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Je grote vriend wordt veroordeeld
Hallo Insoquote:
Poetin?quote:Op donderdag 18 december 2014 14:39 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Je grote vriend wordt veroordeeld
Alweer, jeetje.quote:Op donderdag 18 december 2014 14:40 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Onderweg naar mijn lekkere vriendin
Met jou?
Heb al kaartje joh, jij kan gratis tochquote:Op donderdag 18 december 2014 03:17 schreef johannes_vermeer het volgende:
Zijn jullie dood?
Maakt ook niet uit. GGMM en ik willen hier graag samen naartoe, dat jullie het even weten.
https://www.pathe.nl/film(...)g#bioscoop=groningen;stad=groningen
Hoe vond je m`n verhaal? Ga je op me stemmen?quote:Op donderdag 18 december 2014 14:42 schreef Elan het volgende:
[..]
Heb al kaartje joh, jij kan gratis toch
Ik zal eens op jou stemmenquote:Op donderdag 18 december 2014 14:40 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Des te meer mensen op hem zullen stemmen.
2lewd heb hehquote:Op donderdag 18 december 2014 14:41 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Alweer, jeetje.
Stelletje sexual deviants.
Redelijk hier.
En dan vind je Wilders extreemquote:
KSW / Kerstverhalenwedstrijd 2014 - inzendingentopicquote:Op donderdag 18 december 2014 14:44 schreef Elan het volgende:
Eerlijk gezegd nog niet gelezen maar kon het topic ook niet vinden fokkie.
Stemmen op geilste ginger 2014quote:Op donderdag 18 december 2014 14:44 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
En dan vind je Wilders extreem
Dacht dat het 'share the load' gifje wasquote:
hehehe wowquote:
Ik wil best je load sharen hoor.quote:Op donderdag 18 december 2014 14:48 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Dacht dat het 'share the load' gifje was
En celibaatleef dan?quote:Op donderdag 18 december 2014 14:49 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik wil best je load sharen hoor.
Uhuquote:
Lekker pootje badenquote:
Thanksquote:
HIJ IS EEN VRIEND VAN DE KANKIJODENquote:Op donderdag 18 december 2014 14:53 schreef Elan het volgende:
Waarom spelen eigenlijk al je verhalen in Amsterdam fokkie
quote:Op donderdag 18 december 2014 14:54 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
HIJ IS EEN VRIEND VAN DE KANKIJODEN
Toeval denk ikquote:Op donderdag 18 december 2014 14:53 schreef Elan het volgende:
Waarom spelen eigenlijk al je verhalen in Amsterdam fokkie
quote:Op donderdag 18 december 2014 14:54 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
HIJ IS EEN VRIEND VAN DE KANKIJODEN
Volgende verhaal in Hoogvliet dan maarquote:Op donderdag 18 december 2014 14:55 schreef Elan het volgende:
[..]![]()
in rofa heb je ook AH en vorige verhaal was ook in 020 BEETJE VERDACHT
Sowieso of Pernisquote:Op donderdag 18 december 2014 14:56 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Volgende verhaal in Hoogvliet dan maar
jr meer dan jou gepost wowquote:Op donderdag 18 december 2014 14:56 schreef Insomnia_ het volgende:
[ afbeelding ]
jr en ik gaan voor de top deze maand baby
Ik post echt alleen nog maar hier, denk misschien 2% van posts ergens andersquote:
Fokken bij je psychquote:
Dacht alquote:
Nou Inso?quote:Op donderdag 18 december 2014 14:58 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Zal ik je eens wat vertellen Fylax?
iedereen op fok is een psych zie r&pquote:
quote:Op donderdag 18 december 2014 14:58 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dacht alZou je gelijk ontslaan als patient
is goedquote:Op donderdag 18 december 2014 14:58 schreef Elan het volgende:
[..]
doe haar de groeten van je forumgenootjes
Gooi het er eens uit Heppiequote:Op donderdag 18 december 2014 14:58 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
iedereen op fok is een psych zie r&p
toen jij ban had was het hier ook srs dood gewoon 1 topic per 2 dagenquote:Op donderdag 18 december 2014 14:57 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ik post echt alleen nog maar hier, denk misschien 2% van posts ergens anders
ik denk 1 ofzoquote:Op donderdag 18 december 2014 14:58 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Weet je hoeveel mensen dit boeit?
ja nu gaat het wel weer vlotjes manquote:Op donderdag 18 december 2014 14:59 schreef Elan het volgende:
[..]
toen jij ban had was het hier ook srs dood gewoon 1 topic per 2 dagen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |