abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_147696353
Zijn jullie dood?

Maakt ook niet uit. GGMM en ik willen hier graag samen naartoe, dat jullie het even weten.
https://www.pathe.nl/film(...)g#bioscoop=groningen;stad=groningen
  Forum Admin donderdag 18 december 2014 @ 03:40:44 #202
35723 crew  GGMM
pi_147696391
Alweer zo'n prachtige post van mij.
<a href="http://puu.sh/3kNmL" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >Nicki Minaj en ik</a>
<a href="http://www.youtube.com/watch?v=3BTsY1HAW_c target=_blank rel=nofollow" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >Mijn vissen in actie.</a>
  donderdag 18 december 2014 @ 10:59:13 #203
387114 supersof
eat sleep fok repeat
pi_147700319
Op donderdag 4 september 2014 01:55 schreef Tchock het volgende:
Sof is een balletje sarcasme omwikkeld met sarcasme in een sarcasmesausje met sarcasmesprinkles.
pi_147702220
quote:
Verheug je niet teveel op de uitspraak :P daar komt hij echt wel makkelijk mee weg
“And forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair.”
  donderdag 18 december 2014 @ 12:24:41 #205
387114 supersof
eat sleep fok repeat
pi_147702362
quote:
1s.gif Op donderdag 18 december 2014 12:17 schreef Fok-it het volgende:

[..]

Verheug je niet teveel op de uitspraak :P daar komt hij echt wel makkelijk mee weg
ben allang blij dat ze toch wel wat gaan doen
Op donderdag 4 september 2014 01:55 schreef Tchock het volgende:
Sof is een balletje sarcasme omwikkeld met sarcasme in een sarcasmesausje met sarcasmesprinkles.
pi_147702396
quote:
1s.gif Op donderdag 18 december 2014 12:24 schreef supersof het volgende:

[..]

ben allang blij dat ze toch wel wat gaan doen
Meer dan terecht ook verder inderdaad
“And forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair.”
pi_147702752
De steenrijke Amerikaanse televisie-evangelist Pat Robertson noemt homo's een 'uitstervend ras'. De omstreden uitspraak werd gisteren gedaan in de religieuze talkshow The 700 Club, zo meldt de nieuwsorganisatie Right Wing Watch.

Robertson reageerde met zijn gevoelige uitspraak op de vraag van een kijker. De kijker stelde niet meer te kunnen daten door de kerk, omdat iedereen in de kerkgemeenschap steeds ouder wordt zonder iets na te laten. ,,Onzin," aldus Robertson. ,,De kerk sterft uit omdat je je niet kunt voortplanten. God heeft het bedoeld om het tegenovergestelde geslacht aantrekkelijk te vinden en kinderen te maken. Homoseksuelen kunnen zich niet voortplanten doordat ze van hetzelfde geslacht zijn, dus dat is een uitstervend ras."

Robertson is een omstreden evangelist die vaker uitspraken doet over homoseksuelen. Onlangs zei hij nog dat het aanvaarden van homoseksualiteit kan leiden tot orkanen en aardbevingen. Op internet reageren mensen vooral laconiek over de uitspraken van Robertson. 'Wanneer sterft die gek zelf eens uit?' en 'volgens mij worden homoseksuelen toch echt gemaakt door heteroseksuelen' of 'Wederom een domme uitspraak van een halfdemente gek.'

_O- :D

Jr vindt dit heel leuk
pi_147702858
quote:
0s.gif Op donderdag 18 december 2014 12:40 schreef Fok-it het volgende:
De steenrijke Amerikaanse televisie-evangelist Pat Robertson noemt homo's een 'uitstervend ras'. De omstreden uitspraak werd gisteren gedaan in de religieuze talkshow The 700 Club, zo meldt de nieuwsorganisatie Right Wing Watch.

Robertson reageerde met zijn gevoelige uitspraak op de vraag van een kijker. De kijker stelde niet meer te kunnen daten door de kerk, omdat iedereen in de kerkgemeenschap steeds ouder wordt zonder iets na te laten. ,,Onzin," aldus Robertson. ,,De kerk sterft uit omdat je je niet kunt voortplanten. God heeft het bedoeld om het tegenovergestelde geslacht aantrekkelijk te vinden en kinderen te maken. Homoseksuelen kunnen zich niet voortplanten doordat ze van hetzelfde geslacht zijn, dus dat is een uitstervend ras."

Robertson is een omstreden evangelist die vaker uitspraken doet over homoseksuelen. Onlangs zei hij nog dat het aanvaarden van homoseksualiteit kan leiden tot orkanen en aardbevingen. Op internet reageren mensen vooral laconiek over de uitspraken van Robertson. 'Wanneer sterft die gek zelf eens uit?' en 'volgens mij worden homoseksuelen toch echt gemaakt door heteroseksuelen' of 'Wederom een domme uitspraak van een halfdemente gek.'

Jr vindt dit heel leuk
Stierf de kerk maar uit :)
Oh.
pi_147703699
quote:
0s.gif Op donderdag 18 december 2014 12:40 schreef Fok-it het volgende:

Jr vindt dit heel leuk
Baas.
Alles dankzij God en alles op eigen kracht
pi_147703743
quote:
1s.gif Op donderdag 18 december 2014 13:16 schreef Insomnia_ het volgende:

[..]

Baas.
Vind je? Door dit soort trollen wordt het geloof steeds minder serieus genomen natuurlijk :P
  donderdag 18 december 2014 @ 13:19:26 #211
176450 Kaneelstokje
Archbishop of Banterbury
pi_147703770
quote:
quote:
Hij wordt vervolgd voor het beledigen van een groep mensen op grond van ras
Ja, nee. Ik kan me niet voorstellen dat dit mogelijk is.
Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
pi_147703776
Leuke meisjes in de bus
Oh.
pi_147703819
quote:
0s.gif Op donderdag 18 december 2014 13:19 schreef Kaneelstokje het volgende:

[..]

[..]

Ja, nee. Ik kan me niet voorstellen dat dit mogelijk is.
Haatzaaiing wel
pi_147703845
quote:
1s.gif Op donderdag 18 december 2014 13:18 schreef Fok-it het volgende:

[..]

Vind je? Door dit soort trollen wordt het geloof steeds minder serieus genomen natuurlijk :P
Zal wel loslopen. Deze man die provoceerd gewoon wat. En heeft nu weer een paar ton verdiend doordat het 100x herhaald wordt.
pi_147703889
15.21 aan de beurt boys
  donderdag 18 december 2014 @ 13:23:13 #216
176450 Kaneelstokje
Archbishop of Banterbury
pi_147703894
quote:
1s.gif Op donderdag 18 december 2014 13:21 schreef Fok-it het volgende:

[..]

Haatzaaiing wel
Daarvoor misschien wel, ja.
Ik vermoed dat je op hetzelfde punt Roemer kunt aanklagen wegens aanzetten tot haat tegen de rijken. :)
pi_147703906
quote:
0s.gif Op donderdag 18 december 2014 13:23 schreef Kaneelstokje het volgende:

[..]

Ik vermoed dat je op hetzelfde punt Roemer kunt aanklagen wegens aanzetten tot haat tegen de rijken. :)
Zou terecht zijn
pi_147703924
Sowieso roemer voor landverraad
pi_147703957
quote:
1s.gif Op donderdag 18 december 2014 13:23 schreef Toto69 het volgende:
15.21 aan de beurt boys
Nogmaals sterkte. Duim voor je.
Mag je morgen weer naar huis?
pi_147703971
quote:
0s.gif Op donderdag 18 december 2014 13:23 schreef Kaneelstokje het volgende:

[..]

De 'rijken' zijn alleen geen etnische minderheid :P
pi_147703972
quote:
1s.gif Op donderdag 18 december 2014 13:23 schreef Toto69 het volgende:
15.21 aan de beurt boys
Ziekenhuis eten is konki vies
pi_147703984
quote:
1s.gif Op donderdag 18 december 2014 13:26 schreef Fok-it het volgende:

[..]

Maar dat is met haatzaaiing ook niet nodig.
pi_147704018
quote:
1s.gif Op donderdag 18 december 2014 13:26 schreef Insomnia_ het volgende:

[..]

Maar dat is met haatzaaiing ook niet nodig.
Dus jij vindt dat Roemers politieke ideologie gelijk staat aan Wilders uitspraken?
  donderdag 18 december 2014 @ 13:28:27 #224
176450 Kaneelstokje
Archbishop of Banterbury
pi_147704031
quote:
1s.gif Op donderdag 18 december 2014 13:26 schreef Fok-it het volgende:

[..]

Precies, onderbuikgevoel dus.
Alsof ze zielig zijn dat ze beschermd moeten worden als een Iberische Lynx. :')
pi_147704079
quote:
1s.gif Op donderdag 18 december 2014 13:27 schreef Fok-it het volgende:

[..]

Dus jij vindt dat Roemers politieke ideologie gelijk staat aan Wilders uitspraken?
Allebei net zo extremistisch en gevaarlijk voor het land ja

Zullen verder beide niet veroordeeld worden.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')