Wat bestel je dan zonder sla?quote:Op donderdag 18 december 2014 02:24 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Mensen kijken mij altijd raar aan.![]()
Alles zonder sla bestellen is ook niet heel gebruikelijk blijkbaar.
Nog nooit mee gemaakt hoor.quote:Op donderdag 18 december 2014 02:25 schreef Fok-it het volgende:
Vooral in de Subway doen ze net alsof je een of andere imbeciel bent als je zegt dat je geen groenten hoeft
Klopt ja, alsof het normaal is om groente te eten.quote:Op donderdag 18 december 2014 02:25 schreef Fok-it het volgende:
Vooral in de Subway doen ze net alsof je een of andere imbeciel bent als je zegt dat je geen groenten hoeft
Zo direct als je gaat slapen komt hij je huis binnensluipen.quote:Op donderdag 18 december 2014 02:25 schreef Elan het volgende:
[..]
Dat dacht ik dus ook hij zag volgens mij wel dat ik checkte door raam keek nogal opgefokt.
Maar hij had jas aan van de NS dus zulke mensen kunnen toch niet alles zomaar maken dus bleef checken.
Maar zulke dingen stressen me man straks komt hij terug met wapens of hij gaat brand stichten
Je moet je sla haat niet opkroppen hahaquote:Op donderdag 18 december 2014 02:24 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Mensen kijken mij altijd raar aan.![]()
Alles zonder sla bestellen is ook niet heel gebruikelijk blijkbaar.
Deed altijd Mcchicken zonder sla bij Macciequote:Op donderdag 18 december 2014 02:25 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Wat bestel je dan zonder sla?
Je salade?
Jr-style vindt dit leukquote:Op donderdag 18 december 2014 02:26 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Je moet je sla haat niet opkroppen haha
quote:Op donderdag 18 december 2014 02:26 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Je moet je sla haat niet opkroppen haha
Volgens mij ken ik deze anekdote al, maar ik ben dan ook een vaste volger van Inso International.quote:Op donderdag 18 december 2014 02:26 schreef Insomnia_ het volgende:
Bij turken in het duits döner zonder groente bestellend.
Ein döner ohne vegetables please
GEMUSEquote:Op donderdag 18 december 2014 02:26 schreef Insomnia_ het volgende:
Bij turken in het duits döner zonder groente bestellend.
Ein döner ohne vegetables please
McDonalds is echt teringvies.quote:Op donderdag 18 december 2014 02:26 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Deed altijd Mcchicken zonder sla bij Maccie
Maar die eet ik tegenwoordig ook niet meer
Sof vond dit altijd een erg leuke anekdote.quote:Op donderdag 18 december 2014 02:26 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Volgens mij ken ik deze anekdote al, maar ik ben dan ook een vaste volger van Inso International.
Daarom moet ik nu dus wakker blijven zeker tot 08:00quote:Op donderdag 18 december 2014 02:25 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Zo direct als je gaat slapen komt hij je huis binnensluipen.
Dan gaan we nu over naar de kantineheld...quote:Op donderdag 18 december 2014 02:26 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Volgens mij ken ik deze anekdote al, maar ik ben dan ook een vaste volger van Inso International.
sof niet alleen, ook ik hang weer aan je lippen.quote:Op donderdag 18 december 2014 02:27 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Sof vond dit altijd een erg leuke anekdote.
je hebt toch wel een hont die jou beschermdquote:Op donderdag 18 december 2014 02:27 schreef Elan het volgende:
[..]
Daarom moet ik nu dus wakker blijven zeker tot 08:00
Met al die flesjes Amstel om zich heen denkt Fylax dat hij in een supermarkt staat.quote:Op donderdag 18 december 2014 02:27 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dan gaan we nu over naar de kantineheld...
Fylax
Niet? Die praten echt heerlijk Engels om te volgen hoorquote:Op donderdag 18 december 2014 02:28 schreef Insomnia_ het volgende:
Ik kon verder Amerikanen ook niet verstaan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |