SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.V: Mag ik hier elk plaatje wat ik maar wil posten?
A: Natuurlijk mag dat! Zolang het maar niet tegen de regels van FOK! in gaat (zoals tetten en pikkies).
Houd er wel rekening mee dat sommige users ook FOK!ken op het werk. Je kunt plaatjes altijd in een spoiler zetten
Alles dankzij God en alles op eigen kracht
Op de standaard Nederlandse manier is het in elk geval echt viesquote:Op donderdag 18 december 2014 02:20 schreef Elan het volgende:
[..]
Spruitjes zijn wel lekker mits uit de wok.
Kapi is met me eens
Rookworst sowieso chillquote:
ik was even bang dat je misschien vandaag ban zou krijgen door feyenoordquote:Op donderdag 18 december 2014 02:21 schreef Insomnia_ het volgende:
We hebben GRTD wel weer leven gegeven he jongens
in vergelijking met toen ik ban had
Geluk voor jou dat ik niet langs kwam toen ik nog dronkquote:Op donderdag 18 december 2014 02:22 schreef Kaneelstokje het volgende:
Hele avond drinken en eten op oudjaar
Nee hoorde teringhard deur paar keer dichtslaan echt heel hard dacht echt welke debiel doet dat zo laatquote:Op donderdag 18 december 2014 02:20 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
stonden er geen andere buren bij, meestal weten die wel iets
twee oliebollen ofzo, daarna heb ik het wel weer gehad met al dat deeg.quote:Op donderdag 18 december 2014 02:22 schreef Kaneelstokje het volgende:
Hele avond drinken en eten op oudjaar
quote:Op donderdag 18 december 2014 02:23 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Geluk voor jou dat ik niet langs kwam toen ik nog dronk
quote:Op donderdag 18 december 2014 02:23 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
twee oliebollen ofzo, daarna heb ik het wel weer gehad met al dat deeg.
maak wel tosti dan.
had hij zijn vrouw in elkaar geslagen ofzo?quote:Op donderdag 18 december 2014 02:23 schreef Elan het volgende:
[..]
Nee hoorde teringhard deur paar keer dichtslaan echt heel hard dacht echt welke debiel doet dat zo laat![]()
Ging checken bij raam reed buurman vies hard weg met piepende banden
letterlijk 30 seconden later was politie er
nu weet ik dus nog niks
woon je in een vredig dorpgelijk zin in wodka om te chillen
Genant altijd. Mensen die dan vaak zeggen veel te drinken.quote:
Poolse genen?quote:Op donderdag 18 december 2014 02:23 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Geluk voor jou dat ik niet langs kwam toen ik nog dronk
kun je net zo goed niks etenquote:Op donderdag 18 december 2014 02:23 schreef Fok-it het volgende:
[..]Oliebollen lekker man
Wel zonder krenten srs
ja lekker maar zo machtig. Zit meteen vol er van.quote:Op donderdag 18 december 2014 02:23 schreef Fok-it het volgende:
Wel zonder krenten srs
Mensen kijken je altijd raar aan als je oliebol zonder krenten en shit wil.quote:Op donderdag 18 december 2014 02:23 schreef Fok-it het volgende:
Wel zonder krenten srs
Dat is humor volgens Johan.quote:Op donderdag 18 december 2014 02:23 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
had hij zijn vrouw in elkaar geslagen ofzo?
Mensen kijken mij altijd raar aan.quote:Op donderdag 18 december 2014 02:24 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Mensen kijken je altijd raar aan als je oliebol zonder krenten en shit wil.
Maar ik deel je mening.
Elans buurman barst van de humor.quote:Op donderdag 18 december 2014 02:24 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Dat is humor volgens Johan.
Dat dacht ik dus ook hij zag volgens mij wel dat ik checkte door raam keek nogal opgefokt.quote:Op donderdag 18 december 2014 02:23 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
had hij zijn vrouw in elkaar geslagen ofzo?
Gewoon een truc om verse broodjes bij maccie te krijgenquote:Op donderdag 18 december 2014 02:24 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Mensen kijken mij altijd raar aan.![]()
Alles zonder sla bestellen is ook niet heel gebruikelijk blijkbaar.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |