Hou je eens inquote:Op donderdag 18 december 2014 02:17 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
kan je dan niet ontspannen fappen?
quote:Op donderdag 18 december 2014 02:14 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Dat zou verrassend zijn.
Ga je met Sof en haar vriend vieren
[..]
Bed is al vol, extra matras en luchtbed zijn bezet. Extra extra luchtbed is bezet en bank ook.
Eens wel.quote:Op donderdag 18 december 2014 02:17 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Daarom bami > nasi
sorry johannesgod
had vandaag met wortels manquote:
Maar je eet dus echt nooit groente?quote:Op donderdag 18 december 2014 02:18 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
had vandaag met wortels man
kkr vies had 1 hap genomen hoefde al niet meer.
toen maar burgertje en gebakken aardappels opgegeten
Nooit.quote:Op donderdag 18 december 2014 02:18 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Maar je eet dus echt nooit groente?
ging je niet naar buiten dan als eckte ramptoeristquote:Op donderdag 18 december 2014 02:18 schreef Elan het volgende:
Politie is weg
Nu weet ik verdomme niet wat er aan de hand was en zit vol adrenaline
Is het ook zo'n droge structuur, al is falafel bij die tentje in rdam je kent m wel dan weer baasquote:Op donderdag 18 december 2014 02:18 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
had vandaag met wortels man
kkr vies had 1 hap genomen hoefde al niet meer.
toen maar burgertje en gebakken aardappels opgegeten
Gaan jullie maar vozen. Mag ik je slaapkamer dan?quote:Op donderdag 18 december 2014 02:17 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Naast Feer heb ik al geslapen, ging wel goed.
Loka lukt ook wel. Hep gaat denk ik aan me zitten als hij naast me zou liggen
Nee, daar liggen Loka en ikquote:Op donderdag 18 december 2014 02:19 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Gaan jullie maar vozen. Mag ik je slaapkamer dan?
Ging voor de deur heel stoer staan kijken een één zo'n agentje stond daar en 4 wagensquote:Op donderdag 18 december 2014 02:19 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
ging je niet naar buiten dan als eckte ramptoerist
Ik weet precies, opzich wel eetbaar jaquote:Op donderdag 18 december 2014 02:19 schreef Elan het volgende:
[..]
Is het ook zo'n droge structuur, al is falafel bij die tentje in rdam je kent m wel dan weer baas
Ik denk nu aan bami.quote:Op donderdag 18 december 2014 02:17 schreef Elan het volgende:
[..]
Misschien kun je werken aan een rijstvrije nasi, als je hem dan ook glutenvrij maakt heb je een dusdanig geniaal concept dat zelfs Drizzt mee kan eten.
dit doet pijnquote:Op donderdag 18 december 2014 02:17 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Daarom bami > nasi
sorry johannesgod
heb nog steeds pijnquote:Op donderdag 18 december 2014 02:18 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Het spijt me Johannes. Ik hou van je.
Als kind vond ik zuurkool een van de weinige lekkere groentes.quote:Op donderdag 18 december 2014 02:17 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dat eet ik dus ook echt nooit
Vandaag had ik zuurkool op (Hallo Stijn). Vond ik nog best te kanen met flink veel worst erdoor.
Spruitjes zijn wel lekker mits uit de wok.quote:Op donderdag 18 december 2014 02:20 schreef JR-Style-93 het volgende:
Ik lust wel veel groente, behalve witlof of spruitjes. Dat is echt vies bitter
stonden er geen andere buren bij, meestal weten die wel ietsquote:Op donderdag 18 december 2014 02:20 schreef Elan het volgende:
[..]
Ging voor de deur heel stoer staan kijken een één zo'n agentje stond daar en 4 wagens
Maar niks gevraagd want ze zeggen toch niks.
vies manquote:
Kapi heeft een keer de Johannes award in de categorie culinair gewonnen.quote:Op donderdag 18 december 2014 02:20 schreef Elan het volgende:
[..]
Spruitjes zijn wel lekker mits uit de wok.
Kapi is met me eens
boerenkool beste groentequote:Op donderdag 18 december 2014 02:21 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
vies man
rookworst ook alleen lekker met boerenkooltje
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |