rijst is ook teringsmerigquote:Op donderdag 18 december 2014 02:14 schreef Elan het volgende:
zij is helemaal extreem ook geen rijst eten
dan kan je dus ook geen sushi eten FUUUU
Dat wordt wel drama hoorquote:Op donderdag 18 december 2014 02:14 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Dat zou verrassend zijn.
Ga je met Sof en haar vriend vieren
[..]
Bed is al vol, extra matras en luchtbed zijn bezet. Extra extra luchtbed is bezet en bank ook.
Ik zou een paar uur vol zitten er van.quote:Op donderdag 18 december 2014 02:12 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Vooral die aardappels inderdaad. Zou na uur al honger hebben
Sof zou nooit nasi eten, dat is erg jammer.quote:Op donderdag 18 december 2014 02:14 schreef Elan het volgende:
[..]
sla weggooien toch
je zou wel goeie koppel zijn met sofje
is brug bij arnhem ik rookte daar op 14e altijd stiekem jointjesquote:Op donderdag 18 december 2014 02:15 schreef Elan het volgende:
john frostbrug is toch over een rivier
lekker man mits de juiste rijst en bereidingquote:
vies smakeloosquote:Op donderdag 18 december 2014 02:16 schreef Fok-it het volgende:
Rijst niet lekker vinden zal ik echt nooit begrijpen:')
Was die brug een brug te ver?quote:Op donderdag 18 december 2014 02:16 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
is brug bij arnhem ik rookte daar op 14e altijd stiekem jointjes
sof woont daar dichtbij
Ik hou totaal niet van samen slapenquote:
beter gwn FOK!leef samenquote:Op donderdag 18 december 2014 02:16 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik hou totaal niet van samen slapenHoe graag ik mensen ook mag
De structuur van dopewrten is ook extreem kut heb ik vandaag gemerkt.quote:Op donderdag 18 december 2014 02:17 schreef JR-Style-93 het volgende:
structuur van rijst is gewoon kut. al die kleine korrels
kan je dan niet ontspannen fappen?quote:Op donderdag 18 december 2014 02:16 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Misschien kun je werken aan een rijstvrije nasi, als je hem dan ook glutenvrij maakt heb je een dusdanig geniaal concept dat zelfs Drizzt mee kan eten.quote:Op donderdag 18 december 2014 02:16 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Sof zou nooit nasi eten, dat is erg jammer.
Voordeel: Sof zou nooit nasi laten vallen.
Dat soiweso.quote:
Daarom bami > nasiquote:Op donderdag 18 december 2014 02:16 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Sof zou nooit nasi eten, dat is erg jammer.
Voordeel: Sof zou nooit nasi laten vallen.
Dat eet ik dus ook echt nooitquote:Op donderdag 18 december 2014 02:17 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
De structuur van dopewrten is ook extreem kut heb ik vandaag gemerkt.
dopererwten is armeluisvoer (srs)quote:Op donderdag 18 december 2014 02:17 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
De structuur van dopewrten is ook extreem kut heb ik vandaag gemerkt.
Naast Feer heb ik al geslapen, ging wel goed.quote:Op donderdag 18 december 2014 02:16 schreef Fok-it het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |