wanneer en waar postte hij dat?quote:Op donderdag 18 december 2014 02:09 schreef Elan het volgende:
[..]
Paxcon postte iets, als je dat plaatje nu ziet ga je gelijk iets te eten checken 100%
Ja leek wel restaurant kwali, althans wat je ergens kan eten bij burgertentquote:Op donderdag 18 december 2014 02:10 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Dat zag er oprecht goed uit voor studenten vond je niet.
Johannes zal zo het plaatje wel posten denk een uur of 7quote:Op donderdag 18 december 2014 02:10 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
wanneer en waar postte hij dat?
Waarom zeg je zo, ik heb het al gedaan :Squote:Op donderdag 18 december 2014 02:11 schreef Elan het volgende:
[..]
Johannes zal zo het plaatje wel posten denk een uur of 7
Ik ben bang dat dat niet meer gaat passenquote:Op donderdag 18 december 2014 02:10 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik weet niet of ik ben uitgenodigd :S :S
Er zat maar 3 seconden tussen onze posts jaquote:Op donderdag 18 december 2014 02:12 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Waarom zeg je zo, ik heb het al gedaan :S
Jammer, ik wilde net secret guest zijn KS.quote:Op donderdag 18 december 2014 02:12 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik ben bang dat dat niet meer gaat passen![]()
Het wordt nu al krapjes.
Vooral die aardappels inderdaad. Zou na uur al honger hebbenquote:
quote:Op donderdag 18 december 2014 02:12 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik ben bang dat dat niet meer gaat passen![]()
Het wordt nu al krapjes.
niet dat ik bijzonder veel eet verderquote:Op donderdag 18 december 2014 02:12 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Vooral die aardappels inderdaad. Zou na uur al honger hebben
Er was wel mayoquote:Op donderdag 18 december 2014 02:12 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Nu heb ik honger![]()
Wel weinig saus.
sla weggooien tochquote:Op donderdag 18 december 2014 02:13 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
niet dat ik bijzonder veel eet verder
vaak niet bord leeg eten
#kind
gelijk commentaar
Sof en ik zouden het qua eten uitstekend kunnen vinden jaquote:Op donderdag 18 december 2014 02:14 schreef Elan het volgende:
[..]
sla weggooien toch
je zou wel goeie koppel zijn met sofje
zou mayo, ketchup en beetje sambal bij doen.quote:
Dat zou verrassend zijn.quote:Op donderdag 18 december 2014 02:12 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Jammer, ik wilde net secret guest zijn KS.
Bed is al vol, extra matras en luchtbed zijn bezet. Extra extra luchtbed is bezet en bank ook.quote:Op donderdag 18 december 2014 02:12 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]![]()
Oké, ik weet waar ik sta.
Ik ga huilen in mijn kussen.
Hun staan op de john frostbrugquote:Op donderdag 18 december 2014 02:14 schreef Kaneelstokje het volgende:
Dat zou verrassend zijn.
Ga je met Sof en haar vriend vieren
rijst bij meeste gerechtenquote:Op donderdag 18 december 2014 02:14 schreef Elan het volgende:
zij is helemaal extreem ook geen rijst eten
dan kan je dus ook geen sushi eten FUUUU
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |