Jij moest deze week ook kokenquote:Op donderdag 18 december 2014 02:07 schreef Insomnia_ het volgende:
eten koken
doe gwn bestellen ks
thai ofzo
Sowieso speciaal eten op oudejaarsavondquote:Op donderdag 18 december 2014 02:07 schreef Insomnia_ het volgende:
eten koken
doe gwn bestellen ks
thai ofzo
genot man.quote:
Kritiek mag, maar ik ga nu aangifte tegen u doen.quote:Op donderdag 18 december 2014 02:05 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik ga alvast oefenen met anti Ajax leuzen.
HAMAS HAMAS JR AAN HET MATRAS
Oliebollenovenschotelquote:Op donderdag 18 december 2014 02:07 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Sowieso speciaal eten op oudejaarsavondJe vreet zoveel, gewoon maaltijdje overslaan
hoezo danquote:Op donderdag 18 december 2014 02:08 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
genot man.
ga vaker doen denk ik
hele dag plezier aan gehad.
ik eet nooit bijzonder veel op oudjaarsavond hoorquote:Op donderdag 18 december 2014 02:07 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Sowieso speciaal eten op oudejaarsavondJe vreet zoveel, gewoon maaltijdje overslaan
Gewoon visschotel eten. En oliebollenquote:Op donderdag 18 december 2014 02:07 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Vast wel. Is ieder jaar hetzelfde liedjequote:Op donderdag 18 december 2014 02:05 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Komt wel weer. Topshow straks in de Europa League en beslissing competitie.
En bij deze dan ja
Kom jij met hem mee?quote:Op donderdag 18 december 2014 02:06 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Bij deze kan ik voor hem bevestigen dat hij komt, en dat hij en ik graag nasi willen.
Ik had er nog geen moment over nagedacht :$quote:Op donderdag 18 december 2014 02:07 schreef Insomnia_ het volgende:
eten koken
doe gwn bestellen ks
thai ofzo
Die hamburger zag er extreem goed uitquote:Op donderdag 18 december 2014 02:07 schreef johannes_vermeer het volgende:
Eten koken
Vandaag weer gekookt met Paxje zoals jullie hebben kunnen zien in dit topic
Kan niet beschrijven.quote:
quote:Op donderdag 18 december 2014 02:08 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
genot man.
ga vaker doen denk ik
hele dag plezier aan gehad.
welke?quote:Op donderdag 18 december 2014 02:08 schreef Elan het volgende:
[..]
Die hamburger zag er extreem goed uit
opgeruimd is je hoofd misschienquote:Op donderdag 18 december 2014 02:08 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Kan niet beschrijven.
Maar geniet echt als het helemaal netjes is :s
Paxcon postte iets, als je dat plaatje nu ziet ga je gelijk iets te eten checken 100%quote:
Haha zou best kunnen. Voel me oprecht fijner als alles netjes is, alles op z'n plekquote:Op donderdag 18 december 2014 02:09 schreef Elan het volgende:
[..]
opgeruimd is je hoofd misschien
- psycholoog elan
Dat zag er oprecht goed uit voor studenten vond je niet.quote:Op donderdag 18 december 2014 02:09 schreef Elan het volgende:
[..]
Paxcon postte iets, als je dat plaatje nu ziet ga je gelijk iets te eten checken 100%
Ik weet niet of ik ben uitgenodigd :S :Squote:Op donderdag 18 december 2014 02:08 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Vast wel. Is ieder jaar hetzelfde liedje
[..]
Kom jij met hem mee?
[..]
Ik had er nog geen moment over nagedacht :$
Klopt, smaakte ook zeer goed.quote:Op donderdag 18 december 2014 02:08 schreef Elan het volgende:
[..]
Die hamburger zag er extreem goed uit
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |