quote:Op donderdag 18 december 2014 02:01 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Heb niet gekeken was aan tc :$
veel te naief gewoonquote:Op donderdag 18 december 2014 02:00 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Speelde bij vlagen prima. Kunnen alleen geen wedstrijd op slot gooien enzakelijk uitspelen
quote:Op donderdag 18 december 2014 02:01 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ja had nog discussie met m'n moeder over dat de betekenis genuanceerd veranderde daardoor.quote:
hoe noemen ze dat dan?quote:Op donderdag 18 december 2014 02:01 schreef Insomnia_ het volgende:
En het woord schepping is er ook uit gehaald fok-it
zeker, en dat tussen twee clubs die ik allebei vreselijk kut vind. Toch prima vermaakt.quote:Op donderdag 18 december 2014 02:01 schreef Fok-it het volgende:
[..]Zonde. Was serieus leukste wedstrijd van het seizoen voor neutrale kijker
Ach, ik kan me toch nooit meer 90 opmaken voor zoiets.quote:Op donderdag 18 december 2014 02:01 schreef Fok-it het volgende:
[..]Zonde. Was serieus leukste wedstrijd van het seizoen voor neutrale kijker
wat is dat voor droog woord om er aan te geven danquote:Op donderdag 18 december 2014 02:02 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Maken geloof ik durf niet met zekerheid te zeggen
Hoezo niet? Voetbal niet meer zo leuk?quote:Op donderdag 18 december 2014 02:02 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ach, ik kan me toch nooit meer 90 opmaken voor zoiets.
Ja, matige vertaling. M'n broertje heeft die maar die is alweer egwoon overgestapt naar Poolse katholieke versiequote:Op donderdag 18 december 2014 02:02 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
wat is dat voor droog woord om er aan te geven dan
Herkenbaar wel.quote:Op donderdag 18 december 2014 02:02 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ach, ik kan me toch nooit meer 90 opmaken voor zoiets.
Is je broertje ook gelovig ja?quote:Op donderdag 18 december 2014 02:03 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ja, matige vertaling. M'n broertje heeft die maar die is alweer egwoon overgestapt naar Poolse katholieke versie
Ik heb begrepen dat je met oudjaar nasi gaat maken voor Fok-it.quote:Op donderdag 18 december 2014 02:01 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
sinds dit seizoen weer meer dusquote:Op donderdag 18 december 2014 02:03 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Herkenbaar wel.
Kijk zelden nog 90 minuten van wedstrijd buiten feyenoord
Daar staat vast ook niet het woord 'schepping' in.quote:Op donderdag 18 december 2014 02:03 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ja, matige vertaling. M'n broertje heeft die maar die is alweer egwoon overgestapt naar Poolse katholieke versie
Jij moet ook voor Feyenoord wordenquote:Op donderdag 18 december 2014 02:04 schreef johannes_vermeer het volgende:
Ik heb net de samenvatting gekeken van FC Groningen op de site van fox.
Genieten.
Nee, altijd zo'n dip na een tijdjequote:Op donderdag 18 december 2014 02:03 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Hoezo niet? Voetbal niet meer zo leuk?
Zelfs Ajax lukt het me niet meer voorquote:Op donderdag 18 december 2014 02:03 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Herkenbaar wel.
Kijk zelden nog 90 minuten van wedstrijd buiten feyenoord
Hij heeft nog geen ja gezegd.quote:Op donderdag 18 december 2014 02:03 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik heb begrepen dat je met oudjaar nasi gaat maken voor Fok-it.
Klopt dat?
Ik ga alvast oefenen met anti Ajax leuzen.quote:Op donderdag 18 december 2014 02:04 schreef Elan het volgende:
[..]
Jij moet ook voor Feyenoord worden
Komt wel weer. Topshow straks in de Europa League en beslissing competitie.quote:Op donderdag 18 december 2014 02:05 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Nee, altijd zo'n dip na een tijdje
Voetbalmoe.
[..]
Zelfs Ajax lukt het me niet meer voor
[..]
Hij heeft nog geen ja gezegd.
En ik weet nog niet wat ik ga maken. :$
quote:Op donderdag 18 december 2014 02:05 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik ga alvast oefenen met anti Ajax leuzen.
HAMAS HAMAS JR AAN HET MATRAS
Bij deze kan ik voor hem bevestigen dat hij komt, en dat hij en ik graag nasi willen.quote:Op donderdag 18 december 2014 02:05 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Nee, altijd zo'n dip na een tijdje
Voetbalmoe.
[..]
Zelfs Ajax lukt het me niet meer voor
[..]
Hij heeft nog geen ja gezegd.
En ik weet nog niet wat ik ga maken. :$
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |