quote:Op donderdag 18 december 2014 01:53 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ultieme kerstcadeau.
Samen met wat mirre, wierook ende goud.
flutboekjequote:Op donderdag 18 december 2014 01:54 schreef johannes_vermeer het volgende:
Maria had gelijk dikke bling bling maar Jozef wilde er beter gereedschap van kopen.
Een regel die de bijbel nooit gehaald heeft.
Dan kun je niet oordelen.quote:Op donderdag 18 december 2014 01:56 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
daar heb ik zo mijn redenen voor
quote:
tja de samenleving is dan ook verrot.quote:Op donderdag 18 december 2014 01:57 schreef Insomnia_ het volgende:
Want de bijbel is het fundament van onze samenleving en van onschatbare waarde vanuit een historisch oogpunt.
Johannes is het hier mee eens.
Gewoon als koning zeggen dat je door God was uitgekozen en voila.quote:Op donderdag 18 december 2014 01:57 schreef Insomnia_ het volgende:
Want de bijbel is het fundament van onze samenleving en van onschatbare waarde vanuit een historisch oogpunt.
Johannes is het hier mee eens.
Is gewoon geschreven zodat mensen die niet een al te grote vocabulaire hebben het ook makkelijk kunnen lezen.quote:Op donderdag 18 december 2014 01:58 schreef Insomnia_ het volgende:
Vind die bijbel in normale taal sowieso zeer vreemd.
Woorden als kribbe weg
Heb stuk gelezen, maar mwah. Het trekt me toch niet echt.quote:Op donderdag 18 december 2014 01:59 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Is gewoon geschreven zodat mensen die niet een al te grote vocabulaire hebben het ook makkelijk kunnen lezen.
Al is kribbe nou geen lastig woord nee
Speelde bij vlagen prima. Kunnen alleen geen wedstrijd op slot gooien enzakelijk uitspelenquote:Op donderdag 18 december 2014 02:00 schreef Kaneelstokje het volgende:
Fokkie, Feyenoord was weer niks
Heb niet gekeken was aan tc :$quote:Op donderdag 18 december 2014 02:00 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Speelde bij vlagen prima. Kunnen alleen geen wedstrijd op slot gooien enzakelijk uitspelen
Echt?quote:Op donderdag 18 december 2014 02:01 schreef Insomnia_ het volgende:
En het woord schepping is er ook uit gehaald fok-it
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |