Baas toch. Wel aardig spelletje hoorquote:Op donderdag 18 december 2014 01:46 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
ik heb fm15 voor kerst gevraagd
Kwestie van tijd tot hij een hoger niveau aantikt en word alleen maar beter.quote:Op donderdag 18 december 2014 01:47 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Dat doet er niet toe op moment.
Maar dat zegt niets voor dit moment.quote:Op donderdag 18 december 2014 01:48 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Kwestie van tijd tot hij een hoger niveau aantikt en word alleen maar beter.
El Ahmadi gaat niet veel beter meer worden.
Johan is beter in nieuws oplezen.quote:
Tja El Ahmadi is constanter door zijn ervaring maar Andersen heeft hogere pieken.quote:Op donderdag 18 december 2014 01:48 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Maar dat zegt niets voor dit moment.
en moet nog boeken uitkiezenquote:Op donderdag 18 december 2014 01:47 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Baas toch. Wel aardig spelletje hoor
Vind dat wel gek dat Thijs zich niet solidair verklaard aan het legendarische duo Knipping & van Durenquote:Op donderdag 18 december 2014 01:48 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Johan is beter in nieuws oplezen.
Helaas doet hij dat nooit meer. De redacteuren willen niks meer met hem te maken hebben. Behalve Thijs en Stef dan.
Ik wist echt niks meerquote:
Hoge pieken, diepe dalen. Net als in dit gifje.quote:Op donderdag 18 december 2014 01:49 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Tja El Ahmadi is constanter door zijn ervaring maar Andersen heeft hogere pieken.
ik heb eigenlijk vooral non-fictie erop over economie en theologiequote:Op donderdag 18 december 2014 01:50 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik wist echt niks meerIk heb alleen die We were liarsnog op lijstje gezet met GTA V
Ik ben erg benieuwd naar het nieuwe onderzoek van dit illustere duo.quote:Op donderdag 18 december 2014 01:49 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Vind dat wel gek dat Thijs zich niet solidair verklaard aan het legendarische duo Knipping & van Duren
Bedankt dat je dit litteken even openhaalt.quote:Op donderdag 18 december 2014 01:50 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Hoge pieken, diepe dalen. Net als in dit gifje.
[ afbeelding ]
I see what you did therequote:Op donderdag 18 december 2014 01:51 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Bedankt dat je dit litteken even openhaalt.
Ik wilde Bijbel in normale taal nog doenquote:Op donderdag 18 december 2014 01:50 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
ik heb eigenlijk vooral non-fictie erop over economie en theologie
Laatst stond er wel een interessant verhaal in de VI over de Kerstman die bij de FIFA infiltreerde.quote:Op donderdag 18 december 2014 01:50 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik ben erg benieuwd naar het nieuwe onderzoek van dit illustere duo.
hoezo nietquote:Op donderdag 18 december 2014 01:51 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik wilde Bijbel in normale taal nog doenMaar toen dacht ik ja: Misschien ook niet echt leuk kerstkado
Zouden ze moeten inzenden naar de FOK! kerstverhalen wedstrijd.quote:Op donderdag 18 december 2014 01:51 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Laatst stond er wel een interessant verhaal in de VI over de Kerstman die bij de FIFA infiltreerde.
Weet nietquote:
Voor een Christen welquote:Op donderdag 18 december 2014 01:52 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Snap het niet. Juist mooiste cadeau
Ik moet nog even iets leuks verzinnen over Fred.quote:Op donderdag 18 december 2014 01:51 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Zouden ze moeten inzenden naar de FOK! kerstverhalen wedstrijd.
Ultieme kerstcadeau.quote:Op donderdag 18 december 2014 01:52 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Snap het niet. Juist mooiste cadeau
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |