Over mij?quote:Op donderdag 18 december 2014 02:46 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Drizzt werd er wel furieus over
Ik kwam zo snel als mogelijk naar jullie toe.quote:Op donderdag 18 december 2014 02:48 schreef Etsu het volgende:
[..]
Uiteindelijk na heel veel overtuigen.
Ik was al vertrokken, Johannes.
Hoezo was ze een bitch dan. Misschien handelde ze louter uit wraak .quote:
Wat een politiek correct antwoord. Klasse hoor.quote:
Drizzt had het zo verwoord:quote:Op donderdag 18 december 2014 02:49 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Wat een politiek correct antwoord. Klasse hoor.
Jij bent het brein achter VBL las ik ooit in een weblog van Paul (dus dan moet het wel kloppen), en je staat nu eenmaal bekend als een man met een mening (en mensen met een mening die heb je niet zoveel).quote:
Ik hoop dat je het de moeite waard vond.quote:Op donderdag 18 december 2014 02:49 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik kwam zo snel als mogelijk naar jullie toe.
Ja, daar was hij erg duidelijk over.quote:Op donderdag 18 december 2014 02:50 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Drizzt had het zo verwoord:
JIJ HEBT NIETS TE VINDEN, GGMM
Jessicaquote:Op donderdag 18 december 2014 02:49 schreef Elan het volgende:
[..]
Hoezo was ze een bitch dan. Misschien handelde ze louter uit wraak .
Weet je trouwens hoe ze heette in die serie, je raadt dit nooit
Drizzt komt dan ook niet hoogst intelligent overquote:Op donderdag 18 december 2014 02:50 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Drizzt had het zo verwoord:
JIJ HEBT NIETS TE VINDEN, GGMM
Don't mention the war!quote:Op donderdag 18 december 2014 02:51 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ja, daar was hij erg duidelijk over.
Gelukkig had ik een prima comeback, waardoor hij z'n excuses moest aanbieden.
Vervolgens heeft hij di e post gewist
JIJ WINT DEZE SLAG DRIZZT! MAAR NIET DE OORLOG!
Ik ben inderdaad het brein achter VBL, maar ik heb VBL losgelaten.quote:Op donderdag 18 december 2014 02:50 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Jij bent het brein achter VBL las ik ooit in een weblog van Paul (dus dan moet het wel kloppen), en je staat nu eenmaal bekend als een man met een mening (en mensen met een mening die heb je niet zoveel).
Geef dan maar je mening, oh orakel van Amersfoort.quote:Op donderdag 18 december 2014 02:52 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik ben inderdaad het brein achter VBL, maar ik heb VBL losgelaten.
M'n mening wil ik best geven, maar je vroeg of ik het goed vond ja of nee.
Je kunt nu wel arrogant gaan lopen pochen met je kennis maar zolang je Stretch niet gezien hebt zal niemand je serieus nemen als Jessica Alba expert.quote:Op donderdag 18 december 2014 02:51 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Jessica
En ze was een bitch omdat dat in het script stond duh.
Ja, was hartstikke leuk.quote:Op donderdag 18 december 2014 02:51 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ik hoop dat je het de moeite waard vond.
Ik was vanmorgen wel heel moe, maar voor je beste vrienden heb je wat over vind ik.
Deze arrogantiequote:Op donderdag 18 december 2014 02:52 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik ben inderdaad het brein achter VBL, maar ik heb VBL losgelaten.
M'n mening wil ik best geven, maar je vroeg of ik het goed vond ja of nee.
Laten we niet vergeten dat ik veel meer voor Oscar over heb.quote:Op donderdag 18 december 2014 02:53 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ja, was hartstikke leuk.
Leuk dat je dat voor je beste vrienden over had
Wist je dat ik ook op scouting heb gezeten?quote:Op donderdag 18 december 2014 02:51 schreef Insomnia_ het volgende:
princess kate was vandaag bij de bevers van de scouting![]()
en daar heeft ze mee gedaan aan een insigne halen voor gehandicapten en moest ze met bokshandschoenen aan eten en blind proberen te eten![]()
had net gifs gezien kreeg tranen in ogen
Het is een beetje een gok natuurlijk. Je lijkt niet echt VBL groter en beter te willen maken maar gewoon mod te willen zijn.quote:Op donderdag 18 december 2014 02:52 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Geef dan maar je mening, oh orakel van Amersfoort.
Happel was slechts een radartje in een groot mechanisme.quote:Op donderdag 18 december 2014 02:53 schreef Elan het volgende:
[..]
Deze arrogantie![]()
![]()
Happel niet zien als het brein achter VBL
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |