Volgens mij zit Jessica niet eens in dit filmpje, dompertje dit.quote:Op donderdag 18 december 2014 02:39 schreef Elan het volgende:
Hier zie je Jessica Alba als tienermeisje johannes.
Job is dan ook niet opgegeten door een haai.quote:Op donderdag 18 december 2014 02:44 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Kan me niet voorstellen dat Job daar een week in heeft gezeten
Hallo GGMMquote:
Dat was een walvisquote:Op donderdag 18 december 2014 02:44 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Kan me niet voorstellen dat Job daar een week in heeft gezeten
Uh nee hoor. Ik gaf daar gewoon m'n mening.quote:Op donderdag 18 december 2014 02:44 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Hallo GGMM
Wat was je weer aan het trollen in VBL FB
Ja, was toch nooit duidelijk om welke vis het ging ofwel?quote:
Uiteraardquote:Op donderdag 18 december 2014 02:45 schreef GGMM het volgende:
[..]
Uh nee hoor. Ik gaf daar gewoon m'n mening.
Kun jij niet weer mod worden die Drizzt kan er echt geen reet van.quote:
Ik heb nog nooit iets in Zwolle gedaan. :Squote:Op donderdag 18 december 2014 02:45 schreef Etsu het volgende:
[..]
Hallo GGMM.![]()
Johannes heeft gister precies zelfde gedaan wat jij deed in Zwolle he.
Wat was er volgens jou getroll dan?quote:
Ik heb gisteren ook niks (verkeerd) gedaan, dus het verhaal van Etsu klopt helemaalquote:Op donderdag 18 december 2014 02:45 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit iets in Zwolle gedaan. :S
Drizzt werd er wel furieus overquote:Op donderdag 18 december 2014 02:46 schreef GGMM het volgende:
[..]
Wat was er volgens jou getroll dan?
Moet jij nodig zeggen trouwens, met je schijnheilige gedoe
Leuk dat je dit zegt.quote:Op donderdag 18 december 2014 02:45 schreef Elan het volgende:
[..]
Kun jij niet weer mod worden die Drizzt kan er echt geen reet van.
Ik zeg dit met pijn in mijn hart zoals je begrijpt
Geen witte haai dan was het verhaal anders gelopen (gokje)quote:Op donderdag 18 december 2014 02:45 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja, was toch nooit duidelijk om welke vis het ging ofwel?
Ik dacht dat ze gewoon spraken van een vis
Jij hebt mij en Paxcon een uur lang laten zitten.quote:Op donderdag 18 december 2014 02:46 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik heb gisteren ook niks (verkeerd) gedaan, dus het verhaal van Etsu klopt helemaal
Vind je het goed als ik het stokje van je over neem?quote:Op donderdag 18 december 2014 02:46 schreef GGMM het volgende:
[..]
Leuk dat je dit zegt.
Maar nee, ik word geen moderator.
Net alsof jij een uurtje langer aan Pax zitten zo erg vindt.quote:Op donderdag 18 december 2014 02:47 schreef Etsu het volgende:
[..]
Jij hebt mij en Paxcon een uur lang laten zitten.
Ze is toch het meisje wiens haar verpest raakt in dit intrigerende plaatje.quote:Op donderdag 18 december 2014 02:44 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Volgens mij zit Jessica niet eens in dit filmpje, dompertje dit.
Jessica was in die serie iets van een bitch (onbegrijpelijk)
[ afbeelding ]
Hier wordt ze gewoon gepest door dat meisje met magische krachten.
Ja, dat klopt.quote:Op donderdag 18 december 2014 02:48 schreef Elan het volgende:
[..]
Ze is toch het meisje wiens haar verpest raakt in dit intrigerende plaatje.
Ik heb niks goed te vinden.quote:Op donderdag 18 december 2014 02:47 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Vind je het goed als ik het stokje van je over neem?
Uiteindelijk na heel veel overtuigen.quote:Op donderdag 18 december 2014 02:48 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Net alsof jij een uurtje langer aan Pax zitten zo erg vindt.
En ik ben uiteindelijk toch gekomen
Over mij?quote:Op donderdag 18 december 2014 02:46 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Drizzt werd er wel furieus over
Ik kwam zo snel als mogelijk naar jullie toe.quote:Op donderdag 18 december 2014 02:48 schreef Etsu het volgende:
[..]
Uiteindelijk na heel veel overtuigen.
Ik was al vertrokken, Johannes.
Hoezo was ze een bitch dan. Misschien handelde ze louter uit wraak .quote:
Wat een politiek correct antwoord. Klasse hoor.quote:
Drizzt had het zo verwoord:quote:Op donderdag 18 december 2014 02:49 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Wat een politiek correct antwoord. Klasse hoor.
Jij bent het brein achter VBL las ik ooit in een weblog van Paul (dus dan moet het wel kloppen), en je staat nu eenmaal bekend als een man met een mening (en mensen met een mening die heb je niet zoveel).quote:
Ik hoop dat je het de moeite waard vond.quote:Op donderdag 18 december 2014 02:49 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik kwam zo snel als mogelijk naar jullie toe.
Ja, daar was hij erg duidelijk over.quote:Op donderdag 18 december 2014 02:50 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Drizzt had het zo verwoord:
JIJ HEBT NIETS TE VINDEN, GGMM
Jessicaquote:Op donderdag 18 december 2014 02:49 schreef Elan het volgende:
[..]
Hoezo was ze een bitch dan. Misschien handelde ze louter uit wraak .
Weet je trouwens hoe ze heette in die serie, je raadt dit nooit
Drizzt komt dan ook niet hoogst intelligent overquote:Op donderdag 18 december 2014 02:50 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Drizzt had het zo verwoord:
JIJ HEBT NIETS TE VINDEN, GGMM
Don't mention the war!quote:Op donderdag 18 december 2014 02:51 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ja, daar was hij erg duidelijk over.
Gelukkig had ik een prima comeback, waardoor hij z'n excuses moest aanbieden.
Vervolgens heeft hij di e post gewist
JIJ WINT DEZE SLAG DRIZZT! MAAR NIET DE OORLOG!
Ik ben inderdaad het brein achter VBL, maar ik heb VBL losgelaten.quote:Op donderdag 18 december 2014 02:50 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Jij bent het brein achter VBL las ik ooit in een weblog van Paul (dus dan moet het wel kloppen), en je staat nu eenmaal bekend als een man met een mening (en mensen met een mening die heb je niet zoveel).
Geef dan maar je mening, oh orakel van Amersfoort.quote:Op donderdag 18 december 2014 02:52 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik ben inderdaad het brein achter VBL, maar ik heb VBL losgelaten.
M'n mening wil ik best geven, maar je vroeg of ik het goed vond ja of nee.
Je kunt nu wel arrogant gaan lopen pochen met je kennis maar zolang je Stretch niet gezien hebt zal niemand je serieus nemen als Jessica Alba expert.quote:Op donderdag 18 december 2014 02:51 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Jessica
En ze was een bitch omdat dat in het script stond duh.
Ja, was hartstikke leuk.quote:Op donderdag 18 december 2014 02:51 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ik hoop dat je het de moeite waard vond.
Ik was vanmorgen wel heel moe, maar voor je beste vrienden heb je wat over vind ik.
Deze arrogantiequote:Op donderdag 18 december 2014 02:52 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik ben inderdaad het brein achter VBL, maar ik heb VBL losgelaten.
M'n mening wil ik best geven, maar je vroeg of ik het goed vond ja of nee.
Laten we niet vergeten dat ik veel meer voor Oscar over heb.quote:Op donderdag 18 december 2014 02:53 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ja, was hartstikke leuk.
Leuk dat je dat voor je beste vrienden over had
Wist je dat ik ook op scouting heb gezeten?quote:Op donderdag 18 december 2014 02:51 schreef Insomnia_ het volgende:
princess kate was vandaag bij de bevers van de scouting![]()
en daar heeft ze mee gedaan aan een insigne halen voor gehandicapten en moest ze met bokshandschoenen aan eten en blind proberen te eten![]()
had net gifs gezien kreeg tranen in ogen
Het is een beetje een gok natuurlijk. Je lijkt niet echt VBL groter en beter te willen maken maar gewoon mod te willen zijn.quote:Op donderdag 18 december 2014 02:52 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Geef dan maar je mening, oh orakel van Amersfoort.
Happel was slechts een radartje in een groot mechanisme.quote:Op donderdag 18 december 2014 02:53 schreef Elan het volgende:
[..]
Deze arrogantie![]()
![]()
Happel niet zien als het brein achter VBL
Ik heb nooit gevraagd om serieus genomen te worden.quote:Op donderdag 18 december 2014 02:53 schreef Elan het volgende:
[..]
Je kunt nu wel arrogant gaan lopen pochen met je kennis maar zolang je Stretch niet gezien hebt zal niemand je serieus nemen als Jessica Alba expert.
hoe langquote:Op donderdag 18 december 2014 02:54 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Wist je dat ik ook op scouting heb gezeten?
#VermeerFacts
Caland heeft kansen genoeg gehad, die trein is vertrokken hahaquote:Op donderdag 18 december 2014 02:55 schreef Elan het volgende:
Caland zou sowieso een betere mod zijn dan johannes.
Caland komt uit Hatert.quote:Op donderdag 18 december 2014 02:55 schreef Elan het volgende:
Caland zou sowieso een betere mod zijn dan johannes.
Helaas stagneerde dat mechanisme nog wel eens als je weer eens besloot onterecht een slowchat of topic van tong80 te sluiten.quote:Op donderdag 18 december 2014 02:55 schreef GGMM het volgende:
[..]
Happel was slechts een radartje in een groot mechanisme.
Ik ben dat mechanisme.
Nijmegen toch?quote:Op donderdag 18 december 2014 02:55 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Caland komt uit Hatert.
De geboorteplek van de goden des werelds.
Wist niet dat jij een tong80-voortander was.quote:Op donderdag 18 december 2014 02:56 schreef Elan het volgende:
[..]
Helaas stagneerde dat mechanisme nog wel eens als je weer eens besloot onterecht een slowchat of topic van tong80 te sluiten.
Jazeker. Nijmegen, Hatert, 024quote:Op donderdag 18 december 2014 02:56 schreef Elan het volgende:
[..]
Nijmegen toch?
Als je nou uit Nijmegen komt.....!!!
Dat zeiden ze van Stevenmac ook die werd het ook, eigenlijk moet je om moderator te kunnen worden gewoon op wat voor manier dan ook bevriend zijn met Yvonnequote:Op donderdag 18 december 2014 02:56 schreef johannes_vermeer het volgende:
Caland een modfunctie geven is als Patrick Kluivert een rijbewijs geven.
Dat jij zo denigrerend over Hools praatquote:Op donderdag 18 december 2014 02:57 schreef GGMM het volgende:
En die SC is een doorn in het oog van VBL.
quote:Op donderdag 18 december 2014 02:55 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik heb nooit gevraagd om serieus genomen te worden.
Ik wil het wel aan Etsu vragen, maar die gaat het anders opvatten.
zoals welkequote:Op donderdag 18 december 2014 02:58 schreef johannes_vermeer het volgende:
Ik had in mijn tijd bij de scouting een paar zeer coole insignes verworven maar ik zal er niet al te veel over opscheppen.
quote:Op donderdag 18 december 2014 02:58 schreef johannes_vermeer het volgende:
Ik had in mijn tijd bij de scouting een paar zeer coole insignes verworven maar ik zal er niet al te veel over opscheppen.
Was dit niet standaard?quote:Op donderdag 18 december 2014 03:00 schreef Elan het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Deze had ik. Maar die hadden best veel kinderen volgens mij
Je zou het bijna gaan denken jaquote:Op donderdag 18 december 2014 03:00 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Was dit niet standaard?
Yvonne ziet mij als nasi-expert, het is dikke mik tussen haar en mij.quote:Op donderdag 18 december 2014 02:57 schreef Elan het volgende:
[..]
Dat zeiden ze van Stevenmac ook die werd het ook, eigenlijk moet je om moderator te kunnen worden gewoon op wat voor manier dan ook bevriend zijn met Yvonne
nee had met chelsy davyquote:Op donderdag 18 december 2014 03:00 schreef Elan het volgende:
[..]
Heeft die andere gast Harry of zo eigenlijk al een vaste chick?
Verder had ik een ongelofelijk cool groen pakje (zorgde voor camouflage uiteraard) en een oranje das (net iets minder camouflage).quote:
Misschien die relatie nog wat verder uitdiepen, steven heeft haar gemeet tjacka was ook maatjes met haar en ze werden allemaal mod.quote:Op donderdag 18 december 2014 03:01 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Yvonne ziet mij als nasi-expert, het is dikke mik tussen haar en mij.
We kunnen het wel hebben over dingen waar jij wel verstand van hebt. Zoals, uhm...quote:Op donderdag 18 december 2014 03:02 schreef GGMM het volgende:
Ik merk dat ik een beetje uit het gesprek ben gevallen.
Leuke post johannes, ik moest glimlachen.quote:Op donderdag 18 december 2014 03:02 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
We kunnen het wel hebben over dingen waar jij wel verstand van hebt. Zoals, uhm...
quote:Op donderdag 18 december 2014 03:02 schreef johannes_vermeer het volgende:
Oh ja, de kont van Nick iMinaj, wat vinden jullie daar nou van?
Ik vind jouw typering van mij als een Davy maar dan mét humor ook wel strelendquote:Op donderdag 18 december 2014 03:03 schreef GGMM het volgende:
[..]
Leuke post johannes, ik moest glimlachen.
En GGMM staat bekend als vriend van de ...quote:Op donderdag 18 december 2014 03:02 schreef Elan het volgende:
[..]
Misschien die relatie nog wat verder uitdiepen, steven heeft haar gemeet tjacka was ook maatjes met haar en ze werden allemaal mod.
GGMM is kennelijk ook vriendjes met haar.
Ik weet niet waar en hoe ik dit gezegd heb, maar oke.quote:Op donderdag 18 december 2014 03:04 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik vind jouw typering van mij als een Davy maar dan mét humor ook wel strelend
Hint:quote:Op donderdag 18 december 2014 03:04 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
En GGMM staat bekend als vriend van de ...
Hm, verdachte omstandigheden zijn dit.
Ik onthoud alles wat jij zegtquote:Op donderdag 18 december 2014 03:05 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik weet niet waar en hoe ik dit gezegd heb, maar oke.
Dat vind ik leuk om te horen.quote:Op donderdag 18 december 2014 03:07 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik onthoud alles wat jij zegt
quote:Op donderdag 18 december 2014 03:08 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dat vind ik leuk om te horen.
Al was het meer bedoeld als uitnodiging om de specifieke post er bij te zoeken.
Ik was een beetje aan het parafraseren.quote:Op maandag 6 oktober 2014 19:20 schreef GGMM het volgende:
[..]
Nu je het zegt; niet alleen voetbal. Ik heb johannes uberhaupt nooit op een oprechte mening of visie over wat dan ook kunnen betrappen.
Johannes is davy alleen dan met een grappige persoonlijkheid.
Hm, verstandige taalquote:Op donderdag 18 december 2014 03:09 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
[..]
Ik was een beetje aan het parafraseren.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |