Ik heb nooit gevraagd om serieus genomen te worden.quote:Op donderdag 18 december 2014 02:53 schreef Elan het volgende:
[..]
Je kunt nu wel arrogant gaan lopen pochen met je kennis maar zolang je Stretch niet gezien hebt zal niemand je serieus nemen als Jessica Alba expert.
hoe langquote:Op donderdag 18 december 2014 02:54 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Wist je dat ik ook op scouting heb gezeten?
#VermeerFacts
Caland heeft kansen genoeg gehad, die trein is vertrokken hahaquote:Op donderdag 18 december 2014 02:55 schreef Elan het volgende:
Caland zou sowieso een betere mod zijn dan johannes.
Caland komt uit Hatert.quote:Op donderdag 18 december 2014 02:55 schreef Elan het volgende:
Caland zou sowieso een betere mod zijn dan johannes.
Helaas stagneerde dat mechanisme nog wel eens als je weer eens besloot onterecht een slowchat of topic van tong80 te sluiten.quote:Op donderdag 18 december 2014 02:55 schreef GGMM het volgende:
[..]
Happel was slechts een radartje in een groot mechanisme.
Ik ben dat mechanisme.
Nijmegen toch?quote:Op donderdag 18 december 2014 02:55 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Caland komt uit Hatert.
De geboorteplek van de goden des werelds.
Wist niet dat jij een tong80-voortander was.quote:Op donderdag 18 december 2014 02:56 schreef Elan het volgende:
[..]
Helaas stagneerde dat mechanisme nog wel eens als je weer eens besloot onterecht een slowchat of topic van tong80 te sluiten.
Jazeker. Nijmegen, Hatert, 024quote:Op donderdag 18 december 2014 02:56 schreef Elan het volgende:
[..]
Nijmegen toch?
Als je nou uit Nijmegen komt.....!!!
Dat zeiden ze van Stevenmac ook die werd het ook, eigenlijk moet je om moderator te kunnen worden gewoon op wat voor manier dan ook bevriend zijn met Yvonnequote:Op donderdag 18 december 2014 02:56 schreef johannes_vermeer het volgende:
Caland een modfunctie geven is als Patrick Kluivert een rijbewijs geven.
Dat jij zo denigrerend over Hools praatquote:Op donderdag 18 december 2014 02:57 schreef GGMM het volgende:
En die SC is een doorn in het oog van VBL.
quote:Op donderdag 18 december 2014 02:55 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik heb nooit gevraagd om serieus genomen te worden.
Ik wil het wel aan Etsu vragen, maar die gaat het anders opvatten.
zoals welkequote:Op donderdag 18 december 2014 02:58 schreef johannes_vermeer het volgende:
Ik had in mijn tijd bij de scouting een paar zeer coole insignes verworven maar ik zal er niet al te veel over opscheppen.
quote:Op donderdag 18 december 2014 02:58 schreef johannes_vermeer het volgende:
Ik had in mijn tijd bij de scouting een paar zeer coole insignes verworven maar ik zal er niet al te veel over opscheppen.
Was dit niet standaard?quote:Op donderdag 18 december 2014 03:00 schreef Elan het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Deze had ik. Maar die hadden best veel kinderen volgens mij
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |