Schattig?quote:Op donderdag 18 december 2014 02:35 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ik werd vooral aangesproken over mijn schattige accent vonden ze daar.
Maar wel Brits, daar geilen die chimis wel op daarquote:Op donderdag 18 december 2014 02:35 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Schattig?Je stem is zo zwaar als ik weet niet wat
Ze denken money money moneyquote:Op donderdag 18 december 2014 02:36 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Maar wel Brits, daar geilen die chimis wel op daar
Waarom slaap jij nog niet?quote:Op donderdag 18 december 2014 02:37 schreef johannes_vermeer het volgende:
Amerikaanse latinas daarentegen
Mexicaans ,Canades, Frans en Deens afkomst is ook wel een mooie combi op zich .quote:Op donderdag 18 december 2014 02:37 schreef johannes_vermeer het volgende:
Amerikaanse latinas daarentegen
Amerikaanse vrouwen sowieso beetje simpelquote:Op donderdag 18 december 2014 02:36 schreef Elan het volgende:
Amerikaanse vrouwen sowieso meestal lelijk
Ik wist niet dat jij Johannes vader was, wat leukquote:
Hou je bek eens.quote:Op donderdag 18 december 2014 02:38 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik wist niet dat jij Johannes vader was, wat leuk
Nou nouquote:
Hij is mijn sugar daddyquote:Op donderdag 18 december 2014 02:38 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik wist niet dat jij Johannes vader was, wat leuk
Mag ik je helpen?quote:Op donderdag 18 december 2014 02:40 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik ga eerst nog even mijn tanden poetsen.
Als jij tegen me praat voel ik altijd even aan m`n billen of ze nog dicht zittenquote:Op donderdag 18 december 2014 02:39 schreef Etsu het volgende:
[..]
Als jij tegen me praat, voel ik me heel ongemakkelijk bij.
quote:Op donderdag 18 december 2014 02:40 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Als jij tegen me praat voel ik altijd even aan m`n billen of ze nog dicht zitten
Ik vreet je gerimpelde penis op.quote:Op donderdag 18 december 2014 02:43 schreef Elan het volgende:
[ afbeelding ]
Deze foto is bij Hawaii genomen
Kan me niet voorstellen dat Job daar een week in heeft gezetenquote:Op donderdag 18 december 2014 02:43 schreef Elan het volgende:
[ afbeelding ]
Deze foto is bij Hawaii genomen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |